- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- VPN topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- Debian GNU/Linux
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
-
garambe
tag
Sziasztok!
Tudtok segíteni kérlek, hogy 2007-es S80-hoz lehet kapni első lámpaburat, vagy csak komplett lámpa testet?
Előre is köszi!
-
haxxika
senior tag
Megvolt hétvégén az autóvásárlás havernak.
2 verda került végül megnézésre, ezek voltak a legnormálisabbak az adott ársávban.
Az egyik a fenti S60 amit korábban küldtem.
300nál volt egy motorgenerál, mert az Ivanicsos fiúk nem jelezték, hogy vezérlést is lassan kéne cserélni (szervizkönyv is mutatja, hogy végig oda hordták), úgyhogy hengerfej csere + szükséges sallangok. 370e-nél kapott egy 120ezret futott váltót + adaptáció. Komplett futómű felújítás, féltengelyek is cserélve.
Most van benne 421e, menet közben annyi zaj van csak, ami a motortér felől behallatszódik a nyest által megrágott motortér burkolaton. Teljesen simán megy, vajpuha a váltó, motornak nincs rendellenes hangja. Gyorsításnál ráz picit, még nem volt futómű beállítás a féltengely csere óta. Vezérlésben kb. 20e km van, olajcsere most időszerű.
Hibakód olvasóval kijött még a bal oldalon az egyik SRS szenzor hibádzik, valamint a csomagtér ajtó folyamatosan nyitva érzékel.
Ennek az ára volt 850e.Volt még egy V70 1.19M-ért, 2005 végi, de még D5244T motorral. Facelift belső külső, svédből jött pár éve. Motor kívülről rendben volt, az autó is jobb állapotban nézett ki.
Belül az ülés már nyöszögött, menet közben az utastérből folyamatosan rázott vmi, és gyorsításnál gyengén is alapjáraton olyan hangja volt a motornak, mintha egy Ikarus indulna meg a hatalmas süvítéssel. Futóműnél szintén lehetett vmi, mert hallani lehetett pattogásokat.
Hibakód olvasóval kezdődő kormányszög jeladó probléma volt, előzőekben is már bennemaradt, valamint törlés után is.Végül az S60-ért mentünk vissza. Amennyi hibája van és rá kell még fordítani, abból még bőven a másik ára alatt maradunk.
Pár fotó mosás és takarítás után az új tulajjal:Foglalkozni kell még a következőekkel:
mindkét első ajtóra belső panel
tükörben a sötétedésnek vége, kell egy másik majd átforrasztani,
csomiajtó
bal oldalt egyik srs szenzor (még kimérjük)
műanyag elemek átkenése feketére kint
lakatolás a meghúzott nyomoknál
teljes polír a karcok miatt.
jobbos ködlámpa.A tulaj örül, már le is tesztelte 400km-en
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
garambe
tag
válasz molnarpeter #12053 üzenetére
Be van mattulva, amiatt szeretném cserélni. Polír nem nagyon segített rajta, mert van pár mely kavics nyom is.
-
troll81
addikt
sziasztok Volvo 850 T5 volt valakinek T-5 R5, 20V, Turbo 2319 cm³ 166 kW (226 PS) ez az eredeti t5? ő az eredeti álca?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Hátha van itt valaki aki cserélni akar van itt nekem egy 2008-as Volvo V50 2.0D cserélném V70 re, nekünk valahogy ez nem passzol méretbe.
Mindene működik, amióta nálam van semmi komoly gondom nem volt vele, vezérlésbe 12.000km van, szervizkönyvbe is benne van, főbb hasznos extrák 2x digit klíma, 2x ülésfűtés, xenon, sok légzsák nemrég magyaríttattam a menüt, mindene hibátlanul működik ( a légzsákokat még nem próbáltam de bízok benne) olajat nem eszi, az olaj tiszta benne, majdnem mint egy benzinesbe, csere után sok ezer kilométeren keresztül kristály tiszta.
Dízel átkokat még az előző tulaj egy erre szakosodott sámánal kiűzette belőle.Hátha valakit érdekelne egy ilyen opció.
Hirdetni nem hirdettem sehol, nem szabadulni akarok, hanem egy nagyobbat ha van lehetőség, van mellette rendes méretű autóm is, szóval nem égetően sürgős.
Nincs bajom a márkával van a családba belőle bőven, így kb tudom mit akarok.[kép] -
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
Van itt valakinek 2003-as Volvo V40 2.0T? Tapasztalatokra, hibákra lennék kíváncsi.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Az egyik közeli ismerősömnek van egy 2005-ös Volvo S40 típusú autója, 1.6 dízel motorral. Olyan probléma van az autóval, hogy az autó egy idő után, amikor felmelegszik a motor, elkezd rángatni, és gyakran meg is áll. Voltunk szervizben, ott nem tudták megoldani, mivel ott nem jött elő a probléma, és hibakódot sem mutat. Szerintetek mi lehet a gond az autóval, tapasztalt már valaki hasonlót? Előre is köszönöm a segítséget.
-
csiry007
csendes tag
Sziasztok Volvo navigációt (RTI 2015os van most DVDn) hogy lehet frissíteni, okosítani?
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudom Magyarba hogy intézik a visszahívást vagy mi az ügy menete, de 2 millió autót hívnak vissza az EU-ban.
Én ma kaptam meg a levelet róla.
A biztonsági öv rögzítését cserélik ami az üléshez fogja. Eredetileg egy flexibilis drót, azt szolid fémre cserélik mert idővel a drót elgyengülhet a sok ki és beszállástól ha valaki olyan szögben használja.
-
FeRRaR1
őstag
válasz focvis #12065 üzenetére
Van második oldala, de csak annyit említ hogy ellenőrizd le a flexibilis drót részt, illetve az ülés háttámlájával legyen egy vonalban hogy ne hajoljon ki és beszállásnál. Nekem eddig is így volt egyébként megnéztem.
Balesetnél még nem okozott gondot, egy belső ellenőrzésnél bukott ki a dolog.
-
Atomgeszi
veterán
Volvo XC90 2007-es gyári felugró monitorosra rá lehet valahogy kötni tolatókamerát meg elől levő kamerát és aztán egy kapcsolóval kirakni a képét?
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #12070 üzenetére
Még folynak a tárgyalások
13 évig PPF nélkül volt és csak a lökösök + tükrök + csomagtér ajtó alsó felét kellett újra fújni. Most közel tökéletes a fényezés 3 apró szinte láthatatlan hibát kell javítanom rajta majd ha lesz egy ráérős napom. Viszont a teli PPF normális helyen és 4-5 év garral horror. 4000 font környéke. Akár mennyire is szeretem / szeretném ennyiből már egy teli profi fényezés is kijön ahol voltam. Egyik ismerősöm most kezd PPF bizniszbe 700 kilométerre tőlem. Ő most tud szerezni olcsón fóliát és anyagárban megcsinálná ami nem lenne 1000 se.
Most minden friss úgy hogy egyenlőre kap egy mosást + waxot.
A cél full 3 lépcsős polír + PPF + kerámia.
Amihez már most minden itt van és csinálhatnám az a 3 lépcsős polír 3 réteg kerámia. Azért nem teszem fel mert kerámiára nem tapad úgy a PPF (meg más se) ahogy kéne.
Tart még a korona határ / karantén turmix is ami bármikor változhat. Szóval igen, PPF a cél de még nem tiszta hogy pontosan mikor / hogyan.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #12069 üzenetére
Hmm. Valóban. [link]
Igazából tolatóradar van benne hátul, de látni is szeretem a dolgokat.. Na meg elől végképp nem látni, aztán persze van még 1,5 méter, belül meg 10 centinek tűnik
Lehet külön venni szettet, de igazából csak két kamera kéne, egy előre egy hátra, aztán meg egy kapcsolóval eldönteni , hogy épp az elsőt vagy a hátsó képet akarom nézni.
Gyári navigáció úgysem ér semmit, az hasznosabb lenne. -
tibor.sz
tag
válasz FeRRaR1 #12064 üzenetére
Hát ez elég sok autót érint itthon is, azon belül ezen a fórumon is. Pl. engem is. Kíváncsi vagyok, hogy fogják ezt megoldani az itthoni márkaszervizek. Azon sem lepődnék meg, ha csak azokat a tulajokat értesítenék és csinálnák meg nekik a cserét, akik végig márkaszervizbe hordták az autót. Volt már ilyen szíjfeszítő esetében is. És az idősebb évjáratokat már nagyon kevesen hordják a durván túlárazott márkaszervizekbe...
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12073 üzenetére
Szerintem nem így lesz. Amennyiben ez potenciális veszély akkor mindet cserélni kell. Példás a Volvo hozzáállása mert egy belső ellenőrzésen derült ki, balesetet még nem okozott / súlyosbított. Azt írták a levélben hogy minden érintett autót visszahívnak. A legtöbb 5-10 év felettit itt se hordják márkaszervizbe, pedig ha aláírsz havi fizetéses rendszerbe egyáltalán nem jön ki sokra. Nekem pl most 28 font havonta, ebben benne van az éves műszaki, teljes átvizsgálás, olajak, szűrők, hűtő és fék folyadék. Csere autó, akár az is hogy háztól begyűjtik, itt hagyják a csere autót és vissza hozzák (eddig egyszer éltem vele). + 1 év assistance egész EU-ra.
-
troll81
addikt
Sziasztok Volvo t5 a turbo felújítást hol érdemes Mo csinaltatni? Lenne 2 db és nem szeretnék rossz helyre menni a vele.
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #12076 üzenetére
Bontottkent vettem párat de még jön egy. Rossz vagy nem meg kellene nézni gépen így szabad szemre mint az ima kB. Szép szép de lehet semmit sem ér.
Semmiképp nem tenném össze magamnak jó lenne ha minél magasabb fordulaton is kiegyensúlyozott maradna. -
tibor.sz
tag
válasz focvis #12077 üzenetére
Ennyi pénzért habozás nélkül én is előfizetnék. De nálunk a valóság az, hogy csak az assistance szolgáltatás éves díja 30.000 Ft körül van (vagy volt legalábbis 1-2 éve). És ebben a szervizelés természetesen nincs benne. Szóval itt egy kicsit másképp mennek a dolgok. Mint úgy általában minden.
-
veterán
Sziasztok!
Egy 2012/01 S80 D3 tulajdonosa vagyok és klímával küszködők rég óta. Most elvileg megvan végre csinálva, de azt mondta a klíma szerelő, hogy van az a bizonyos “DrivE” gomb a műszerfalon ami nekem mindig be volt kapcsolva, de elvileg az leállítja a klímát hamar. Ebben lehet valami és pontosan az a gomb mire való?[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
troll81
addikt
Sziasztok a v70r 2 kiadáson a 2521ccm3 motoron milyen turbo van pontosan meg tudjátok mondani? Van esetleg valakinek? Cikkszam OEM szám bármi jól jönne.
FeRRaR1: gratulálok egy gyönyörű autód van ami jó is.
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #12089 üzenetére
Köszönöm az st max 1.3 körül fujnam meg rendes vagy szoftverrel.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kelecar #12087 üzenetére
Köszönöm, igen raktam bele pár extra szigetelést hogy hosszú utakon is tiszta maradjon a motortér, mehetek akármennyivel, esőben, hóban nem lesz koszos.
A kép legalján is körbe megy egy az is extra, meg a dupla oldalsó amit jelöltél, illetve van még egy hosszú csík a motorháztető oldalain és elején. Meg a lámpákon oldalt és alul Elég jól sikerült, mindenki azt hiszi hogy gyári.
Úgy kezdtem hogy hideg motorra az egész motorteret + réseket beterítve eltolok egy flakon Autoglym Engine cleanert. Utána egy kis ecsettel meg egy hosszúval szépen eldolgozom mindenhova, amennyiben szükséges valahol kosz miatt akkor ott többször átmegyek.
Kefélés után hagyom 5 percet állni, majd kerti slaggal (nem magasnyomásúval) alaposan, 2-3 percig öblítem a motorteret, minden szögből, résekben, alaposan. 5 percet várok majd még egy öblítés.
Utána ronggyal vagy légfúvóval nagyjából leszárazolod.
Végül kap egy flakon Autoglym Vinyl rubbert, jól beterítve, résekbe, minden szögből a teljes fél litert.
Hagyom egy napot állni, de azonnal vezethető a kocsi. Sőt javaslom is hogy utána kapjon egy 15 perces menetet legalább.
Majd másnap vissza törlöm egy mikroszálassal a felesleget, az élekből, résekből is.
Egy héttel később kaphat még egy mikroszálast. Nagyjából ennyi. Amit változtattam hogy most már saját keverésű habbal tisztítom. De az eredmény kb ugyan az csak nem kerül szinte semmibe.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Csak kiváncsiságképp bedobok két S80-t nyilvános megköpködésre.
Néha elkalandozok, hogy kellene valami 4nél több hengeres nagyköbcentis szivó amig még van, de mivel gyakori használatban vannak nálunk az autók igy a 4.4 kiesett[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kickass #12093 üzenetére
Senki nem fogja köpködni őket, szép vasak. Az executive az más liga, sokkal jobban felszerelt, minőségibb bőr, radaros tempomattól kezdve minden... Bár fura mód a summum kicsit jobban tetszik külsőre, bár lehet hogy csak a jobb fotók meg felni miatt.
Szigorúan a hirdetést nézve nekem az Executive felé billen a mérleg nyelve, frissebb az eleje, hátulja. (Első alsó betétek már a króm csíkosak illetve hátul már a facelift felirat van) Jobb kiindulási alap, nagyon más autó egy fullos Executive mint egy "alap"-abb.
Bár a köcsög nepper érzés azért elkapott azt olvasvaViszont nagyon szigorúan benéznék az első lámpák mögé, hátsó kerékív meg alulról van e valami törés nyom, kártörténet, kilométer lekérdezés, szerviztörténet lekérdezés, stb...
A Summum őszintébb, 1 tulajos kicsit jobb állapotúnak tűnik, de az Executiveban több a lehetőség. Természetesen ha a fentiek le vannak csekkolva meg a próbaút megvan hidegen melegen. Egyébként nyugodtan el lehetne vinni egy márkaszervizes átnézésre ha hosszútávra tervezed...
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz FeRRaR1 #12094 üzenetére
Kopkodest nem pejorativan ertettem.
Ha idobe belefer es addig nem viszik el akkor mar csak kivancsisagbol is megnezem mindkettot (ebbol szokott nalam tortenni az impulzusvasarlas ). Az Exe nekem is jobban tetszik, de eleg regota hirdetik. Valami oka biztos van. A legnagyobb kerdes szamomra inkabb hogy a motorolajon kivul a tobbi olajat/folyadekot milyen rendszereseggel csereltek, ha csereltek egyaltalan. Az Executive szervizkonyve eleg homalyos, de valami Haldex olaj csere mintha lett volna, kerdes hogy peldaul valtoban volt e valaha olaj cserelve, ha nem akkor kb mindketto felejtos.Mindkettorol van karadat is, szoval korbe kell merni, ha erdemes veluk foglalkozni akkor az adatlapot lekerni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Kickass #12095 üzenetére
Valami már biztos volt, vagy váltócsere, felújítás vagy korábbi olaj cserék. Avagy rángat rosszul kapcsol hidegen és vagy melegen.
Amennyiben van valami váltó történet és hidegindításnál meg melegen is rendesen viselkedik, hibakódolvasás is volt, akkor is egyből cserélném a szöghajtás, haldex, hátsódiffi, váltó, motorolaj, hűtőfolyadék, fékfolyadékot. Nem tudom hogy a 3.2 láncos e de ha nem akkor a vezérlést is, meg a klíma szíjat is cserélném. Jobb a békesség meg a nyugodtan alvás.
Nekem idén volt cserélve eddig az olaj, fékfolyadék, haldex. Illetve megvettem az olajakat váltó átmosáshoz, hátsó diff és szöghajtáshoz. Hűtőfolyadék majd februárban lesz az éves szervizzel és akkor olajjal szűrőkkel megint. Egyedül a szervónak kell utánanéznem, mert ha az még nem volt cserélve megejtem azt is idén.
-
zgospel
őstag
válasz Kickass #12095 üzenetére
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy miért felejtős emiatt?
Az executiveot áruló neppernél vettem a mostani kocsimat több mint 5 éve. Átverés meg hitegetés nem volt, kerek-perec mondta aki velem foglalkozott, hogy melyik autónak mi a baja és mivel számolhatok, a kocsi nem volt preparálva és agyonkozmetikázva, minden sérülés jól látható volt. Igaza volt, váratlan dolgokba nem futottam bele, csak normál karbantartás és kopó cserék voltak. Viszont van ott enyhén simlisnek tűnő figura is (vagy csak nekem tűnik úgy), és a vásárlás után 3-4 héttel valaki ellopta az első lökhárítómat a kocsiról, ami lehet véletlen egybeesés is, de nekem gyanús hogy inkább leadott info a bontós havernak. Szóval érdemes picit gyanakodni szerintem.
Tőlem teljesen függetlenül egy családtag vett ott autót szintén, nála sem volt félrebeszélés, a hibákat jelezték, és jó kocsit vett ő is, az sem volt preparálva. Ez a 2 eset nem túl nagy merítés, de talán egy kis támpontot adhat.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz molnarpeter #12099 üzenetére
Igen az világos, de azt gondolnám, hogy ettől még nem lesz rögtön felejtős, és lehet még az a váltó nem felújításra szorulóan. A felújításról ilyen 2-300 ezres tételeket emlegetnek jellemzően, nem tudom hogy ez a Geartronicra is igaz-e, de ha igen akkor a 2 link közötti különbözetbe bőven belefér (tudom, a kibicnek minden olcsó, de én tényleg csak kíváncsiságból kérdezem).
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kupon kunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Formula-1
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest