- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11801 üzenetére
Mindegyikről lehet jót is rosszat is találni a neten, pár selejt mindig becsúszhat sajnos.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11803 üzenetére
Erre sajnos / szerencsére nem tudom a választ. Szerintem ha rendes számlás helyen szerelik be és minden más rendben volt előtte az autón akkor érvényesíthető a kár jó része.
-
válasz rayoliviero #11801 üzenetére
Mas autoknal semmi nem tortenik, csak elszakad, aztan lifeg ott maganak. A volvo dizeleinel viszont hajlamos elkapni a vezermuszijat is, ami kellemetlen, termeszetesen 99.9%-ban a karbantartas hianya miatt. Ertelmetlen ezen aggodni, nagyon kicsi az eselye, hogy az uj elszakad. Az UK volvo csoportban minden honapra jut egy ilyen szerencsecsomag, persze tojtak a szervizre, de ezt szerintem Ferrari is megtudja erositeni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
focvis, vagy bármely V60 PHEV tulaj
Létezik PHEV-hez csomagtér elválasztó?
Pl.(nehezen tudom elengedni )
-
veterán
válasz Kickass #11807 üzenetére
Hogyne lenne. Nekem ugyan nincs, de a helye megvan.
Továbbá van egy gyári tetőcsomagtartóm, ha aktuális, keress meg, nekem egy alkalomra kellett. (Szép állapotú, alumínium.)
@ MP: Köszönöm, még nem a földgömbös. Márkaszervizben tudnak frissíteni a szoftveren, utána már menne házilag a frissítés - de nem használnám. A Waze pöpec.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
s60r és v70r - totalcar
-
őstag
A FL előtti C30-nak jól sejtem, hogy nem magas a fenntartási költsége? Gyakorlatilag egy átcímkézett Focus, rengeteg átfedéssel. Ebből arra következtetek, hogy az alkatrészárak nem a prémium kategóriát súrolják.
1.6-os benzines motorral nézegetem őket 90%-ban városi használatra. Az 1.8-as és a 2 literes Ford erőforrás állítólag problémásabb. Átböngésztem a neten fellelhető anyagokat a C30-al kapcsolatban, a topikban is volt szó róla bőven, nektek is köszönöm a megosztott tapasztalatokat.
A Volvók mennyire hajlamosak amúgy rozsdásodni? 10 éves autónál ez már probléma lehet.
-
haxxika
senior tag
18 idén az s60, nincs rajta sehol sem rozsdapötty. 6 éve áll a szabad ég alatt, előtte garázsos volt.
1.6 benzinnel gondolom pont annyi baj van mint a focusoknál abból a generációból. Ha van esetleg rá kapacitás és elérhető autó, akkor a 2.4i szívót ajánlaná mindenki (5 henger, volvo motor).OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
őstag
válasz haxxika #11813 üzenetére
Én is így gondoltam, hogy a Volvók kevésbé rohadnak. Valahogy engem elkerült a márka eddig, de olvasni sem lehet velük kapcsolatban korrózióról.
Szűk a benzines kínálat, mindössze 24 eladó van jelenleg. Mondjuk a 2.4i katalógus szerint 13 litert eszik városban. Azt nem vállalnám be... Az én használati szokásaimhoz overkill lenne.
A Peugeot-féle 1.6D-t dicsérik még, de szinte kizárólagosan városban legyilkolnám azt a motort szerintem. Ha baj van vele, zsebbenyúlósabb, mint az egyszerűbb benzines erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
őstag
válasz BigBlackDog #11815 üzenetére
Az Autónavigátoron olvastam, hogy az 1.6D az ideális választás a kocsihoz. De igazából mindegy, a dízelt kizárhatjuk.
Marad az 1.6, 100LE elég városban gondolom. 1.8-ast még szívesen bevállalnám, de sajnos problémás.
"...az 1.8 és 2 literes esetén a tulajdonosok egy része fokozott olajfogyasztásról számol be. Ezt a leragadó dugattyúgyűrű okozza, motorfelújítással javítható. Az 1.8-as és 2.0-ás motorok további problémája a szívósori örvénylapátok meghibásodása. Ha az autó alapjáraton hangosan kerepel, esélyes, hogy ez a gond."
-
Peti78
őstag
Van esetleg videója arról, hogy a műanyag elemeket hogy kell leszedni? Ajtó, küszöb stb? 2001s60
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
válasz Peti78 #11818 üzenetére
Az ajtoboritashoz eloszor a behuzo boritasat kell levenni, finoman alanyulsz es szepen felfeszegeted, alatta lesz 2 torx + egy tucat patent az ajto aljan, azok muanyag kiszedovel szepen kijonnek. A kuszobot meg megfogod es kezzel szepen vegigfeszited. Elore mondom, hogy valoszinuleg torni fog a patentja, mar csak a korabol fogva is, de azt filleres tetel potolni. Lehetseges, hogy a kilincs mogott is van egy csavar, arra mar nem emlekszem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Nettó nem rossz motor az 1.6D, egy időben volt turbó olajzás probléma (kis szűrő kiiktatása megoldja), valószínű az alapozta meg a hírnevét, de egyébként nem roller. Mindegy is, városba benzint
1.8 és 2.0 olajevés: [link]
Fordnál az 1.6 szívó régebbi változata a 100 lovas, egyszerű és tartós szerkezet, jó választás. Voltak belőle erősebb kivitelek ahogyan bejött a változó szelepvezérlés, de ott már több a hibalehetőség, és gyakorlatban nincs sok előny a plusz lovakból, viszont egy okoskerék csere drágább, mint ha nem is lenne benne (lásd 100 lovas).
Fogyasztás - spritmonitor.de oldalát ajánlom, lóerő stb alapján szépen fel lehet paraméterezni a keresőt és kapsz egy reális képet a helyzetről tól-ig.
Tippelek: HSD ritka használat vagy esztétikai megfontolásból nem opció?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #11820 üzenetére
Nagyon köszönöm!
HSD-t nem, plug-inokat nézegettem, kicsi kalkuláltam is, de még szülői segítséggel is messze esnek az első autómra fordítható kerettől. Egyelőre a benzines az opció.
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #11815 üzenetére
Az 1.6D cseppet sem rossz motor ha az ember a megszabadítja a felesleges dolgoktól, PL nem kipufogó gáz kell neki hanem tiszta levegő,
kb ugyan ez igaz a 2.0D re is mind kettő motor HDI, és ugyan a 2.0D nem 5 henger meg volvlos körökben lenézett, de semmivel sem rosszabb sőt .... ez a szar PSA dízel volvos körökben pont olyan mint a szar francia szar olasz, mondja az akinek még soha nem volt. Az 1.8 és 2.0 benzines ford - mazda motorok sokkal rosszabb hírben állnak. -
-
Viktor8.
tag
-
ffodi
veterán
válasz Viktor8. #11826 üzenetére
De, elfordításnál dobja be a hibakódot ("Anti-Skid temporary off") , majd ha ismétlődik a hiba, akkor fixen kiírja, hogy "Anti-Skid Service Required" (te esetedben mindezt persze németül), és kikapcsolja a DSTC-t. Ha pár indítás alkalmával/elteltével nem észlel hibát, akkor visszakapcsolja a DSTC-t. Az idő előrehaladtával folyamatosan dobálja a hibakódot és nincs DSTC, ami pl. télen szar ügy, mert nincs kipörgésgátló (tapasztaltam... ).
Nem 100%, de nagy eséllyel ez a gond. Egyébként nálam anno kiolvasás után a következőt mondta a diag: Kommunikációs probléma a SAS modullal...Nem tudom milyen Volvo-ról van szó, de a műszerfal alapján pont azon évjáratok egyike, ahol ez bizony típushiba...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Viktor8.
tag
03' v70 d5, igen ettől féltem én is, hogy sas modul hiba lesz... Köszi srácok a segítséget ránézek akkor gyári diaggal is. Vdash tudja a modult javítani, vagy csak csere a megoldás?
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
TheMarci
addikt
Megint elojott az a csodalatos hibaja az autonak, hogy hoszabb utak utan nem hajlando elindulni. Tegnap mentem 2x250km-t, erre ma reggel esze agaban sem volt beindulni, hiaba probalgattam, delutan meg gondolt egyet, es beindult az auto. (V70 III, 2007, diesel) Errol orizhet valamilyen hibakodot, hogy mi baja van? Vagy van barmilyen live diag eszkoz, amit ilyen esetekben radugok, es lathatom, hogy mi lehet a gond?
Do You Dream?
-
TheMarci
addikt
válasz molnarpeter #11830 üzenetére
Sajna nem is teker a motor, megnyomom az inditogombot, benzinpumpa nyikorog, de semmi tobb.
Esetleg van otleted arra, hogy VIDA-t honnan tudok beszerezni itthon? Azt olvastam, hogy ebayeseket nem jo otlet venni, vamos buntetes miatt.Do You Dream?
-
troll81
addikt
Sziasztok 2521cm3 motorhoz keresek keresnék főtengely t. Valakinek ötlet esteleg eladó?
-
veterán
válasz TheMarci #11831 üzenetére
Azt olvastam, hogy ebayeseket nem jo otlet venni, vamos buntetes miatt.
Szokás ezzel riogatni, én nem hallottam még konkrét esetről. VAG-hoz rendeltem VCDS-t az Aliról 2 évvel ezelőtt, akkor is paráztatták már a jónépet. Ugyan Kínából küldték, de Lettországon keresztül (vagy valamelyik balti államon, nem emlékszem 100%-ra), így a Magyar Posta EU-n belüli szállítmányként kezelte.
-
lorcsi
veterán
S80 4.4 V8 awd...komoly
mennyire tartja már az árát -
troll81
addikt
válasz molnarpeter #11838 üzenetére
köszönöm a linket segíthet.
Nekem semmi bajom nincs ellenben egy ismerősöm otthon hajtókar csapágyas lett.... sajnos.
nem csinált jó vételt,konkrétan át b....ták szerintem -
lorcsi
veterán
válasz molnarpeter #11840 üzenetére
De az is lehet, h az lelakottabb volt
Sajna azt nem lattam :([ Szerkesztve ]
-
avena71
tag
Üdv,
Jól tudom, hogy a V50-be nem kell FAP adalék?
D4162T a motorkód, 2012.02 az évjárat. Gondolom jelezné, ha elfogyott
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #11840 üzenetére
Ha jól emlékszem, az az Ivanicsnál volt eladó váltóhibásan. Nem volt az rossz vétel, sőt! Gyorsan elkelt.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok.
2002-es V40 két oldali küszöbcsere kb milyen árban megy?
Küszöb darabja [link] ~8200Ft, nem egy nagy összeg, csak, ha 100 ezer a munkadíj.. háát. -
belaazallat
addikt
válasz Atomgeszi #11846 üzenetére
Szia!
Nekem csak 2 sárvédő cserém volt fényezéssel 110.000Ft, meg egy lökös borítás csere.
Itt kevesen vagyunk ezzel a típussal. Facen már többen csinálták, ott hamarabb kapsz költség kalkulációkat, meg lehet tudnak ajánlani szakit is.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #11847 üzenetére
Pfiii..
Az azért elég húzósnak hangzik.
Sajnos általában mindenki Budapest központú, innen Baranyából, nem nagyon fogok felmenni Pestre ezért.
-
belaazallat
addikt
válasz Atomgeszi #11848 üzenetére
Pécset van pár ismerős, megkérdezzem őket, hátha tudnak jó szakit?
Én itt csináltattam Somogyban, de ez szintén messze van neked.
Facen rákeresve a témára: "kértem egy lakatostól árat alapozva üreg védve 170e lett volna munka díj + a két küszöb."
"Debrecenben 50/pár a munkadíj+az anyag, másfél éve. Fényezve, rücsizve.""Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
troll81
addikt
Sziasztok... Egy kérdés lenne 2.5t motoros volvo tulajokhoz,ki milyen olajat használ ebbe a motorba? 5w30 0w30 5w40, 0w40?, a 40 és olajakat a turbo miatt javasolta 2 szerelő is, jobb lenne az a motornak... ki érti őket? Lehet érteleme váltani?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Noble Chair EPIC