Új hozzászólás Aktív témák
-
Peti78
őstag
válasz mody123 #12900 üzenetére
Szerintem a 2.0 kevés ennek a bódénak a mozgat!sához. Nekünk van egy 2010es v50 D3 manual. Rica remap, így 201 HP ra lett húzva.
Nekem egy 2014 és s80 D5 automata van . Mondjuk, hogy elég, de azért egy bsr remap, bele tudnék egyezni.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
tvrobi
csendes újonc
Elolvastam mind a 12904 hozzászólást
Ha nem is megnyugtató, de semmiképp sem elrettentő végülis a tény hogy izmos és biztonságos Volvoink fenntartása korántsem olcsó mulatság, de valamit valamiért ugye.
Fiatal kocsi értékvesztése és esetleges banki kamata, valamint azok szervizelése sokkal többe kerül.
Enyém s80 d5 automata, 2002-ből -
Weareus
addikt
válasz tvrobi #12905 üzenetére
Nekem volt S80 D5 automatám.
Motortartó bakok, fűtőradiátor. Ezeket kellett cserélni a kötelezőkön kívül.
5.5 Körül evett, óvatosban. (Boardcomputer szerint, ami ugye lehet 6.5 is a valóságban...)
2001-es volt, kb.
Szerettem.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
ToniSlow
senior tag
Sziasztok,
Tudtok esetleg ajánlani valakit pécs környékén aki rendelkezik megfelelő felszereléssel ahhoz hogy V50-ben (2011/12) csináljon egy nyelv módosítást?
Van esetleg valami ajánlás a gyári diagnosztikai eszköz helyett?[ Szerkesztve ]
-
olloczky
senior tag
lelövöm a poént: a biztonsági öv miatt
[460 ezer volvot hívnak vissza]
én meg most akarok venni egy 2000es évjartú s60at de gondolom ezt csak cserélik és megy tovább minden?
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
tvrobi
csendes újonc
Sziasztok
Heves vagy Borsod megye vonzáskörzetében keresek automata váltós szakit, aki először is menne egy kört és utána javasol.
2002 s80 d5 automata, hidegen 2-3 - ba ránt kicsit, melegen állóra fékezéskor ránt.
Esedékes az olajcsere egyébként, de ha diagnosztizál mást is, gondolkodnék erősen.
Meleg időben vagy gyorsabb hegymenet után R-be rakva üt, ez mindenképp a probléma része még.
Igen, korábban kitárgyaltuk, de megbízható szervízt keresek. -
-
Weareus
addikt
Kész lett a T6-on a vezérléscsere.
Fűtőradiátor, főtengely szimering és üzemanyagszűrő lett még most cserélve. 266k HUF. (anyag+munka).
Nem is tudom, lassan itt lenne az ideje, hogy belerakassam a gázt.
Még az is lehet, hogy akkor épeszű pénzből dolgozni járnék vele (pályán).
Van itt valakinek benzin/gázos Volvo-ja?Annyit tudok, hogy a kipufogó szelepekre érdemes odafigyelni, pályán, utánfutóval csak óvatosan, mert a gáznak nagyobb az égéshője, meg a motorolajcsere ciklusok nőnek, ill. hogy gázból kicsit többet fog fogyasztani...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Peti78
őstag
válasz Weareus #12917 üzenetére
Gáz? T6-ba? Ennél nagyobb szentségtörés csak egy v8 gázosítása. Azért annak kérdezz utána megfelelő szakembernél, hogy ez a rendszer milyen károkat okoz az autódban. Lehetőleg olyan embernél érdeklődj, akinek nem érdeke hogy rábeszéljen. Én megkérdeztem, mert volt egy s80 v8 jó áron, ami gázos volt. Az információ birtokában arra jutottam, hogy sose vennék meg olyat amit így meggyaláztak. Kivéve ha futár lennék, de akkor csakis Suzukit.
Ne haragudj, nekem ez a véleményem, valamit az,hogy egy T6-nál ne a fogyasztás legyen szempont. Persze tiszteletben tartom, ha neked az, csak akkor minek T6?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Atomgeszi
veterán
2007 es XC90 be milyen xenon izzót vegyek?
-
nesa
veterán
válasz Atomgeszi #12919 üzenetére
Ha latni akarsz akkor alacsony kelvin fokút, ha a kinézet a fontos akkor minnél magasabb kelvin legyen, hungarisztánban ugy tudom xenon esetében 6000kelvin a legmagasabb amit enged a kresz.
Engem az 5500k xenonal már többször kiszedtek a forgalomból, de miután látták ez gyári nem volt gond soha , csak nekem vacak hogy kiszedtek. -
Atomgeszi
veterán
Hát nem lenne rossz látni, mivel ami volt benne az nagyon gyatra volt. Reflektorral azért láttam, de tompítottal, hát nagyon utáltam.
Ráadásul ugye csak az egyik égett ki, szóval illene ugyanolyat venni bele, mint a másik gondolom, ha nem akarom párban cserélni.Bár ennek is volt előjele, már jó régóta láttam, amikor falhoz állok, hogy vibrált, gondoltam, hogy lassan megadja magát.
Csak ugye, hogy milyen márkák közül vadásszak egyáltalán.
Ja ráadásul kanyarkövetős, nem tudom, hogy számít-e az izzónál.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Atomgeszi #12923 üzenetére
3 féle lámpával szerelték az XC90-et, halogén, parabola tükrös xenon, projektoros kanyar xenon. Én Osram Lasert tettem a projektorosba és kiváló. Amit tarts észben ha nagyon maga elé világít lehet állítani kell rajta egy picit felfele. Nekem is kellett az utóbbi 5 kocsimból 3-nál.
Persze a lámpa búra ne legyen leharcolt / oxidálódott. -
Peti78
őstag
Sziasztok!
Szerintetek, ha 2014-es S80 ban kicserélem a hazakísérő fényt LED-re, akkor dob hibakódot?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #12927 üzenetére
Attól függ hogy canbus-osat raksz be vagy sima olcsót / illetve ha ez az a W5W izzo amiből kettő van a lámpában. Akkor ha az egyik sima izzó a másik led, akkor mindegy hogy milyen a LED nem dob hibát.
Atomgeszi
Én ugyan ezt a típust vettem, csak nem D2S ha nem D1S foglalattal (S80). Nem emlékszem melyik kellett már az XC90-be. Nézd meg, rá van írva a foglalat általában, matrica az oldalán, tetején vagy valami.
[ Szerkesztve ]
-
Kelecar
aktív tag
válasz Peti78 #12929 üzenetére
Nem dob hibát, nekem is az van. Viszont halványan fénylik akkor is mikor nincs bekapcsolva Igazából ez a tükör alatti akkor sem dob hibát ha semmi nincs benne, mivel csak kényelmi világítás. A cserével vigyázz mert nagyon könnyen törnek a műanyag foglalat fülei. Nekem cserénél sikerült mind2 oldali tükörét eltörnöm. (Kínából rendeltem utángyártottat mert a gyári ára vicc... )
-
Weareus
addikt
válasz Peti78 #12918 üzenetére
Akkor le is beszélődtem erről. (Szerelő által is.). Most még az utaskabin ventilátor hibát kell kiküszöbölni a V70-en és a T6-on is.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
2011-es modellévű V60 D5 AWD Geartronic gépsárkányba milyen fékfolyadékot javasoltok? És jól tudom, hogy 2 évente illik cserélni? Vagy meghatározott futásteljesítmény után kell cserélni? 1 liter kell belőle?
Köszönöm!
-
Kelecar
aktív tag
válasz tibor.sz #12934 üzenetére
DOT 4 class 6vagy DOT 5.1 esp (semmiképp se DOT5).
Igen illik, hivatalosan úgy láttam 18 hónap vagy 60000km, de 2 évente is tökéletes. (Legtöbben soha nem cserélnek....)
0.6 deci megy bele de 1 liter jó mert tuti átmossa. Legalábbis a fékcsövekből és a nyergekből, az ESP-t csak spéci műszerrel lehet átmosni. -
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12936 üzenetére
Én Motul 660-at tettem bele, viszont szeretek tempósan menni, kanyarokat vadászni, néha pálya napokra menni. A gyári ATE is tökéletes ha nincsenek extra igények.
Márkaszerviz úgy ajánlotta hogy 2 évente cserélik. Egyszer a hűtőfolyadékot, majd utána fékfolyadék a következő olajcserekor és így tovább.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
T6 régi vezérlés szet + főtengely szimeringek, radiátor. A vezérlés 180 e km után szinte tökéletes állapotban volt (küllemileg).
[kép]
[kép]
[kép]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12940 üzenetére
Igen, a DOT 4 jó bele, de ezt a típust nem ismerem / használtam soha. DOT 4 = elvileg jó bele.
A hűtőfolyadéknak nem csak a fagyálló szerepe van, ha nem keni is a vízpumpát, véd a korróziótól, lerakódásoktól, stb... Mivel egymásra találtunk az autómmal mint a nagykönyvbe, előbb elvenném mint az asszonyt így én cserélem két évente, kb filléres tétel. (Márkaszerviz eleve így adta az árajánlatot)
De ez is olyan hogy ismerek olyat aki 10 éve nem cserélt mert azt hallotta soha nem kell. Most abba nem megyek bele hogy milyen állapotban vannak nála a kocsik és hányszor robbannak le. Nyilván a többihez is így áll hogy olajat 3 évente stb...
-
-
haxxika
senior tag
válasz tibor.sz #12943 üzenetére
Ami rá van írva a motortérbe specifikáció, azzal azonosat. Mindenkinek más fele húz a szíve. Én a legolcsóbb olajokat hanyagolnám, de ismertebb márkák nyugodtan mehetne bele pl. Motul, Total, Liqui Moly, Mobil1 stb.
Castrol kicsit olyan hívős dolog a Volvos körben, annak a matricája van ott, tehát CSAK azt engedik belerakatni néhányan, pedig a többi márkával sincs az égvilágon semmi baj.
Ha jó árat adnak rá, akkor használd ezzel. Én utóbbi időben a régebbi D5-be Totalt raktam, semmi gondom nem volt vele.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12943 üzenetére
Castrol Edge Titanium ACEA A5/B5 - SAE 0W-30.
Ezt tettem eddig mindegyik Volvómba és gondom soha nem volt. Legyen sok rövid város, 7000km európai túra vagy verseny pálya. Így maradok ennél, de lehet másik megfelelő specifikációjú olajjal se lett volna gondom.
Legyen minőségi, feleljen meg a spec-nek, cseréld időben vagy akár gyakrabban ha sok a nagy terhelés vagy város. Ezek a legfontosabbak.
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Motortartó bakot kell vennem. Gsp, febest, febi,? Valami olcsóbbat vennék, de olyat, ami nem rosszabb, mint a használt gyári, amit cserélnék
-
-
-
7Sony7
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Spórolós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos cigaretta 🔞
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen