- Linux kezdőknek
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- PDF topik
- Linux - haladóknak
- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mr X
veterán
válasz BigBlackDog #11701 üzenetére
Köszi.
Igen, sosem volt még Volvo-m. Egyelőre még szokom a menetteljesítményét, a 175 lovas JTD Alfa után nem tettem le a hajam.
De tetszik a sok extra benne, kényelmes is, csendes, plusz teljesen rozsdamentes, ami nagy előny.
-
Grat, ugyanilyen volt az enyém is.
Benzin turbó azonos teljesítménnyel a kevesebb nyomaték miatt kevésbé érződik fickósnak, viszont szép lineáris a teljesítmény leadása. Én 43 ezret tettem bele 1.5 év alatt, 212-vel adtam el. A check engine-t csak gyújtáskor láttam, pedig használtam rendesen, motorikusan zéró baja volt. A kopó dolgokra költöttem rendesen. A hangja hiányzik -
Mr X
veterán
-
rayoliviero
veterán
A V60-am (1984 ccm diesel) nem állítja le a motort a lámpánál. Azt írták Facebookon, hogy valószínű a kis akku rossz. De a generátort is felujitották, előtte még jó volt. Bár télen tönkremehetett a kis akku.
A kis akkunak még mi a szerepe az auto stopon kívül? Mert ha csak annyi, akkor nem olyan fontos csináltatnom.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #11707 üzenetére
PHEV csoportban azért kis akku, mert a nagy hajtja az autót nálad csak egy van, 12V AGM, minden arról megy (indítás is), multiméterrel rá lehetne nézni. Technikailag pár hetet vagy akár hónapot még kibírhat, főleg, ha van töltőd otthon. Egyébként magad is ki tudod cserélni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz molnarpeter #11708 üzenetére
Hát pont ezt írtam nekik, hogy nekem nem a Phev van, de szerintük a sima dieselben is van ugyanúgy kis akku, csodálkoztam is.
Pontosan melyik akku kell nekem? Mert ebből az AGM-ből van pár fajta, ahogy nézem:
[link] -
veterán
válasz rayoliviero #11707 üzenetére
Ahogy molnapeter írja. +
- Valószínűleg ez való bele*: [link]**, de előtte fotózd le, mi van benne most.
- Az elektronika rejtélyes hibákat dob a rossz akku miatt.
- Talán ki tudod húzni őszig a cserét, de jó lenne venned egy Lidl / Aldi akkutöltőt.* A PHEV-be ez kellett, ezt vettem októberben.
Nem kell márkaszervizbe vinni cserére.** Valójában ez 760 Amperes, hibás a leírás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rayoliviero #11711 üzenetére
Húbakker! Ez tényleg 2 akkut ír.
Kicsit ellentmondásos:
1.
"Fontos
Amikor akkumulátorokat cserél a Start/Stop funkcióval rendelkező autókban, akkor AGMAbsorbed Glass Mat típusú akkumulátorokat szereljen be."2.
"760AGM (Absorbed Glass Mat) típusú akkumulátort nem szabad Start/Stop funkciójú autókban használni." -
lorcsi
veterán
válasz rayoliviero #11709 üzenetére
Arra erdemes meg figyelni akksi csere alkalmaval, h ugy kell cserelni hogy ne felejtse el a beallitasokat
"Nagy akksi " eseten kell erre vigyazni
A kicsi csak a start-stopot intezi -
veterán
válasz rayoliviero #11714 üzenetére
Van angol kezelési 2013-as modellhez: [link]
A 391. és a 347. oldalon is AGM-et ír. De nem tudom, hogy melyik akkut kell cserélni. Sajnos passzolnom kell.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rayoliviero #11716 üzenetére
Ne add fel ilyen gyorsan. Kérdezd meg őket telefonon.
A 48 ezres Varta akku helyett 100 ezres Volvo akkut kapsz.Illetve a többiek talán többet tudnak itt.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz rayoliviero #11718 üzenetére
márkaszerviz helyett én inkább akkus boltot kérdeznék meg, valami jobbat
úgy tudom debreceni vagy, a széchenyi-istván u. sarkán van egy komolyabb
személyes tapasztalatom nincs velük...de egy kérdést megér
szerintem olcsóbbak mint a márkaszerviz és biztosan láttak már hozzád hasonló problémát..vagy ugyaniylet...rámérnek és egy pillanat alatt kiderülnekem a nagy akksi adta meg magát egy szombati napon a budaörsi premierben, akku ügyeletet hívtunk, ott helyben rámért és cserélte..és a csere idejére rátette az autót egy tartalék akksira
15 perc ha volt[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz rayoliviero #11722 üzenetére
Random rákerestem erre a kis akku témára, azért megúszható ez olcsóbban is mint 60k.
https://www.volvopartshop.com/support-battery---startstop-12477-p.aspCikkszám: 31296300
12v 8ah 120a polarity 1 agm
fenti címszavakkal már találni helyettesítő terméket.
így már könnyen lehet nézelődni a témában.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #11724 üzenetére
A Volvo fórumon azt írták, hogy a kis akku ritkán szokott tönkremenni, a nagy hibája is okozhatja a start/stop rendszer nem működését.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11725 üzenetére
Nagyon egyszerű mérj rá az akksira egy éjszaka állás után álló motornál. Majd ugyan így járó motornál hogy szűrd az esetleges hibákat. Állónál 12,2 V felett kellene lennie, járó motornál 14 felett. 12 volt alatti feszültség meghülyíthet sok elektronikát. Így ki tudod szűrni a nagy akksit és a generátort mielőtt költségekbe vered magad.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11727 üzenetére
Elképzelhető de ezt innen nehéz megmondani. Esetleg a fentieket még kiegészíteném egy hibakód olvasással ha még nem volt. Sok mindent eltárol amiről a kocsi nem is szól alapesetben.
-
veterán
válasz rayoliviero #11730 üzenetére
Szuper!
Az akku csere benne volt az akku árában? Mert úgy nagyon OK. -
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #11732 üzenetére
Bezar végre, csak a tükröket nem hajtotta be, ha magától zárt be, az zavart meg.
-
lorcsi
veterán
válasz rayoliviero #11732 üzenetére
hogy érted azt h az ajtók maguktól nem záródnak ?
-
válasz rayoliviero #11735 üzenetére
Néhány komfortelektronikának újra kell tanulnia. Az ablakokat nézted? Feljön rendesen, ha nyomvatartod / auto-n?
-
lorcsi
veterán
válasz rayoliviero #11735 üzenetére
ok, így már értem
-
Peti78
őstag
válasz rayoliviero #11733 üzenetére
Ezt az automatikus tükörbehajtást én kikapcsolnám, sok olyan parkolási helyzet van, amikor nincs értelme behajtani. Csak feleslegesen használódik a szerkezet, aminek nem olcsó a javítása/cseréje.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11735 üzenetére
A tükör nyitást, auto zárást, auto ablak felhúzást szinte minden akksi kivétel után újra kell tanítani. A tükrökhöz elég 2 x kinyitni és bezárni a kocsit úgy hogy a menüben engedélyezve van a tükör csukás. Az ablakokat teljesen le kell engedni és végig tartva a gombot felhúzni, de miután felért is tartani a gombot még 2 másodpercig elengedni és újra felfelé tartani 5 másodpercig hogy újra tanulja. Mind a 4 ablaknál egyenként.
-
Peti78
őstag
Addig nincs gond amíg működik.
rayoliviero Ezzel nem lehet vitatkozni.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Tud valaki linkelni egy videot, 2001-es S60 ködlámpa cseréjéről? Nem izzócsere, hanem szerkezet. Pár hónapja elütöttem egy nyulat, ki kellett cserélni a bal oldalit, és nagyon elüt a másiktól, ami be van mattulva.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Veriakilis
senior tag
Sziasztok!
Gondolom sokan olvastátok még annak idején 8 éve ezt a cikket, ahol leszerepeltek a német gyártók a 25%-os törésteszten:
Állítólag a teszt után a német gyártók próbáltak módosítan a karosszériákon, valamivel jobban szerepeltek később, de engem nem győztek meg.
Itt egy újabb példa 2019-ből:
Bemozdulás:
Lábpihentető (cm)
Mercedes: 18 cm
Volvo 2 cmFékpedál (cm)
Mercedes: 17 cm
Volvo 4 cmÉrdekes, hogy egy ilyen drága autó egy másik hasonló áruhoz képest ennyire gyengén szerepeljen.
Nem tudom, hogy a gyártót ez nem zavarja, vajon miért nem változtatnak,- nyilván meg tudnák tenni?Kevésbé fontos paraméterekben sokkal kisebb eltérések vannak általában, miért a legfontosabbat hanyagolják?
Nem csak az számít, hogy mennyi idő alatt gyorsul egy autü 100 km-re...
Azt mondják, hogy nem az a jó vezető, aki gyorsan tud vezetni, hanem aki bármikor meg tud állni.
Még Ayrton Senna mondta, hogy "minden autó csak olyan gyors, amilyen gyorsak a fékjei"
Ez is megérne egy tesztet.
VeriakilisA spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
Veriakilis
senior tag
Volvo XC90 vs BMW 7. Volvo for life
Lehet, hogy SUV és sedean, de valahogy ez az alváz alá csúszik be a motor, itt nem jött be.
Romhalmaz lett a BMW-ből...
VOLVO CX90 Saját tömeg 2 224 kg
BMW Saját tömeg 1 900 kgA spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux kezdőknek
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...