- Aliexpress tapasztalatok
- Crypto Trade
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Debian GNU/Linux
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- VPN topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4027 üzenetére
Szia!
Milyen motor van benne?
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4035 üzenetére
Sejtettem
Sajnos úgy hallottam hogy az 1.2-nél az ECU is lehetséges hibaforrás, ugyanúgy meghal a motorvezérlő mint az 1.6 Stiloknál. -
Arni9010
aktív tag
válasz Victoryus94 #4114 üzenetére
Az Active, Dinamic stb a felszereltségi szintek voltak
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4200 üzenetére
A jobb oldali lenne a jó kerékagy, a másik amire hibát is dob, ABS nélküli valószínűleg.
Gondolom cserélni kellett, aztán amilyet találtak, olyat tettek bele
Ezért dob hibát, mert az egyik keréknél nem érzékel jelet az ABS. -
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4202 üzenetére
Akkor valószínűleg mágneses lehet a borda nélküli, vagy amit Integrale írt, mindegyik létezett Fiatban
Amelyikre nem dob hibát, az lesz a jó fajta[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4205 üzenetére
Hát ez érdekes, hogy pont a másik oldalra dob hibát.
Az biztos hogy trógerek szerelték(Ui.: az Hall szenzor, nem hal )
[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz intensa_man #4207 üzenetére
Az tuti, hogy a kétféle csapágy nem jó.
Ha más nincs, meg kell nézni az érzékelőt, melyikhez csapágyhoz való.Ahogy előttem írták, a rázkódás biztosan kuplung hiba
[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
Amennyire én tudom:
1: Ha változik is a füstölés, max. nagyobb lesz picit, mert nincs visszavezetve a füst, hogy elégjen még egyszer
2: Csak nem koszolódik tovább
3: Nem hinném hogy tisztul, azt szét kell szedni és jó erős maró szerrel/csavarhúzóval/stb lehet csak kitisztítani Ez a legnagyobb hátránya az EGR-nek.[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
Puntónál is a szerkezet esik szét?
Stilonál a két oldalt összekötő kar szokott leesni, a csapot szokás tuningolni[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz rover45 #4478 üzenetére
Hát könnyen sehogy
Egy autóvillamosságis talán meg tudja oldani, de a képen levő kábelekkel vagy így marad, vagy kézzel kapcsolgatod a rádiót.
Stiloban úgy van, hogy ha kiveszem a kulcsot, bekapcsolja a belső világítást, talán ezzel meg lehet valahogy vezérelni egy relét, és azzal megoldani...de én nem szórakoznék ezzel -
Arni9010
aktív tag
válasz Directors #4523 üzenetére
Érdemes hosszbordást is cserélni, nekem menet közben elszakadt (szétment a feszítő görgő és bedarálta a hosszbordás szíjat). Mire megálltam bekapta az egyik szálat a vezérlés és görbültek a szelepek
(Pedig rajta volt a burkolat, csak a főtengely feltekerte és úgy került belülre).[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #4549 üzenetére
Esetleg bajuszkapcsoló hiba is lehet, szokásuk összeégni a vezetékeknek
-
Arni9010
aktív tag
válasz roseane2004 #4571 üzenetére
Vedd le a lökhárítót akkor
Stiloról is csak úgy jön le, mondjuk annál van csavar a lökhárító mögött is.
Próbáld meg szétszedni, megnézni milyen állapotban van a belseje. Ha szerencséd van kitakarítható, de lehet csak a csere segít majd. -
Arni9010
aktív tag
válasz roseane2004 #4574 üzenetére
Szia!
"Kormányon van egy kis villanymotor"--> az a szervó
Ez teljesen elektromos, nincs olajszivattyú, tartály stb. (ezen belül kapcsolható, hogy kicsit könnyű vagy nagyon)
Sajnos hajlamos meghalni a puntókban, típushiba. -
Arni9010
aktív tag
válasz roseane2004 #4586 üzenetére
Nem lehet hogy csak az akksi szórakozik?
Elvileg figyeli az akksi feszültséget, és ha kellően alacsony, akkor letiltja a kormányt (nagy fogyasztó).
(Nem nagyon ismerem a puntókat)[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
Szia!
Én punto 1 kabriónál szenvedtem sokat, meg kell keresni azt az állást amikor olyan szögben folyik az üzemanyag, hogy nem löki vissza
Forgasd el a betöltőnyílásban a pisztolyt, nekem olyan 70-80 fokos szögben (függőlegeshez képest) egész jól ment.
Ha ez sem segít, nézd meg a csövet ami a kerékjáraton viszi át az üzemanyagot, milyen állapotban van. -
Arni9010
aktív tag
válasz Mr President #4629 üzenetére
Szia!
JTD és JTDm között a befecskendező rendszer a különbség, az m-es az újabb rendszer.
Ha elég a kevesebb erő, a 120 lovas még 8 szelepes verzió, az egyszerűbb konstrukció.
A 16 szelepeseknél a vezérlés módosítóra kell figyelni, az viszonylag nagyobb összeg ha cserélni kell.
Ezen kívül annak sem hallottam más hibájáról, megbízható mindegyik verzió[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
-
Arni9010
aktív tag
válasz DAVID0000 #4808 üzenetére
Itt keresd,
ebben a menüpontban.Fogalmam sincs meg lehet-e a másik programban csinálni
-
Arni9010
aktív tag
válasz Bitpalace #4814 üzenetére
1,6 Stilót NE!
Mindnél tönkremegy a motorvezérlő, ami rá van csavarozva a blokk tetejére.
Amelyik át van már konzollal alakítva, az már jobban biztonságban van, de annál is bármikor előjöhet, és kb 150 ezer ft a csere.
Az utolsó évjáratoknál már volt Opel motoros 1,6, azt meg szabad venni, de nincs már értéke az 1,6 stiloknak, mert annyira elterjedt a rossz hírük. -
Arni9010
aktív tag
válasz Integrale #4824 üzenetére
Az is azért elég nagy lutri, mennyire lesz jó javítás után.
Volt a csoportban, akinek jó lett egy hónapra, a végső megoldás a csere lett kb. mindenkinél
Az sem biztos hogy tönkremegy, de én számolnék vele - ha egyáltalán az a motorváltozat, az Opel féle motorral nincs semmi gond.Nem szoktam senkit fölöslegesen ijesztegetni, de az 1,6 Stilot leginkább senkinek sem ajánlanám tiszta szívből. A többi motorváltozattal nincs semmi komoly probléma.
Épp elégszer láttam hogy megvették olcsón az 1,6-ot, és csak utólag kérdezték hogy vajon miért áll meg menet közben az autó?
[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz rbalint88 #4834 üzenetére
Az 1,8-nak nincs semmi extra hibája, egyedül a szelepfedél sarka szokott megrepedni, ez javítható egy kis fémragasztóval.
Szerintem baromi király a skywindow, ha pedig kicseréled a gyári alkatrészt ami el szokott törni pl aluminiumra, nem lesz vele gond. Van aki a szerkezet javitásával /pucolásával foglalkozik, megoldható ha valami baja van. (a sínben felgyűlő kosz miatt szokott először szorulni, utána eltörni)[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz Something_ #4856 üzenetére
Nem lehet hogy csak a kulcs szivat?
Olyan mintha be lenne ragadva a nyitó gomb, de más ötletem nem nagyon van.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest