-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz bnorci71 #64234 üzenetére
Azért ez csak kívülről ilyen egyszerű...
A CEO a riportban is elmondja, hogy Némethonban konkrétan nem lehet éjszakai munkára senkit felvenni (amikor utolérhetné magát mondjuk a logisztika) és az ügyfélszolgálatosok sem tolonganak ezért a "néger-melóért". Marad a kiszervezés külföldre (mint szinte mindenütt) az meg ekkora mennyiségben, ilyen mammut cégnél tuti nem lesz százas...
A tome0001 által előkeresett számok alapján, ha 10x annyi hibás termék és panasz van most mint 2018-ban volt akkor pontosan ugyanolyan jól végzi a dolgát a Fana, mint amikor ebből a szempontból alig volt rájuk panasz, mert az arányok ugyanazok.
Nyilván most jelentősen több a felszínre bukkanó hiba darabszáma, amit azért teljesen jogos elvárás hogy jobban kezeljenek, de akkor is egy nagyságrenddel nagyobb mennyiségről beszélünk. És teljesen érhető ha valakit bosszant ha éppen ő lesz az akinek problémája akad és nem az elvárt színten kezelik, és másfelé kacsingat.
Amúgy a Moza-t senki nem fikázta (tudom, nem Te írtad, csak úgy általánosságban mondom) remek kis cuccaik vannak, árban egy teljes szettre nézve eléggé pariban tudnak lenni a Fanával. Vitathatatlanul jobb az ügyfélszolgálatuk, de töredéke a forgalmuk. És erős a gyanúm, ha a Moza CEO-t megkérdeznék (meg a cég mögött álló befektetőket) hogy a remek ügyfélszolgálatuk ellenére cserélnének-e a Fana értékesítési számaival és a velük járó gondokkal, csuklás nélkül igent mondanának.
Az biztos hogy PR szempontjából katasztrófális volt az elmúlt 4 hónap a Fanánál, aztán hogy üzletileg milyen lesz majd jövőre meglátjuk. Mindenesetre nagyon korrekt volt a 25%-os kuponok osztogatása, ezzel azért sokaknál eloltották a tüzet. Annyira vacak azért nem lesz 2024 sem, mert mivel a termékeik a saját kategóriájukban még mindig az élvonalhoz tartoznak és ár-érték arányban is alacsony a konkurencia. És amint lett árú a raktárban, rögtön elkapkodták. Szóval tömeges kiábrándulásról szó sincs...
Ja, pont a napokban szaladt bele egy hasonló webáruházas árazási hibába egy háztartási gépeket áruló cég, nekik se nagyon volt más megoldásuk, mint a Fanának. Valószínűleg nem is lehet...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen TV-t vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- További aktív témák...