Új hozzászólás Aktív témák

  • Kaci84

    őstag

    Nekem Nov 26-án reggel rendelt cuccom dec 6-án érkezett meg német címre. Olyan cucc ami zöld 4-7 munkanapos jelölés volt.

    A “hibàs” rendelésekkel kapcsolatban:

    Mindenhol más a szábály. Itthon pl ha feladtàk a csomagot onnantól nem lehet már törölni. Automatikus visszaigazolás és számlázás nem elég. Ez attól se változik hogy mennyi idő telik el vagy èppen meddig ülnek a pénzen.
    Bulika: Sajnos szerintem nincs esélyed. Fogy véd nem fog segíteni tapasztalat.

    Jókat derülök itt néhány véleményen:
    Ha van egy jogszabàly egy esetre az nem befolyásolja hogy a vevő “tudta vagy tudnia kellett volna” hogy hibás az ár. Na ne röhögtessük magunkat. Persze az eladónak nem kell tudnia. Aha. Na meg a parkolóba utánajövős visszacsinálos sztori. Na persze és hol a határ? Másnap az ajtón kopogtatnak? Esetleg ha “hibás” az ár mert túl drága én is visszavihetem/visszaküldhetem a cuccot?

    Ami meg vitte a pálmát nálam: Moralizálás egy végtelenül pofátlan kapitalista világban egy multi cèggel szemben.

Új hozzászólás Aktív témák