- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
quint
aktív tag
válasz atomanti19 #44448 üzenetére
Ha nem feltétlenül ragaszkodsz az aluhoz, akkor nézd meg Atesz cuccát - atomstabil, a kidolgozás is teljesen rendben, egyedi igényeket is meg lehet beszélni vele.
-
atomanti19
aktív tag
Mozgatva lesz, ezért nem mindegy a tömeg. Jól néznek ki a motyói, főleg a drágább kivitel. Ez tényleg örök élet.Van egy penge TT meg egy S5 ülésem, de azok is súlyra kétszer olyan nehezek, mint egy nem homológ kagyló.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Géjza
őstag
válasz frango13 #44449 üzenetére
Szóval 200k-t rá tudsz szánni a szettre, akkor valóban egy T300+TLCM lenne a legjobb.
Ha szűkösebb a keret, akkor eseleg 110-ért lenne T248 aquában éppen (igaz hibrid hajtásos, mint a T150, de LC-s pedált adnak hozzá alapból).
Monitor: lehet inkább eladnám a mostaniakat és beruháznék egy 100+ Hz-es 34" UW monitorra (példa: [link] ).
-
fatal`
titán
hibrid hajtásos, mint a T150, de LC-s pedált adnak hozzá alapból.
Nem. T3PM van hozzá, sima hall szenzoros fékkel. Csak azért emeltem ki, hogy nehogy emiatt rohanjon megvenni. A T3PM a T3PA utódja, jobban testreszabható, meg talán jobb anyagokból van (mert hasonló a T-LCM-hez), de nem load celles a fékje.
A T248 egy frissített, de borzalmasan túlárazott T150.
[ Szerkesztve ]
-
-
JulesTS
őstag
válasz frango13 #44449 üzenetére
A T300RS GT plusz T-LCM teljesen korrekt készlet. Az LC fék miatt legalább egy wheelstand (ami neki van támasztva valaminek) és egy nehezen mozduló ülő alkalmatosság szükséges. Én egy wheelstand pro-t használok ami egy fal elé rakott régi PC-hez van nekitámasztva, az ikeás fotelem talpára megy csúszásgátlót gyorskötözőztem. Ezzel kb max 80%-on tudom használni a 90kg-os loadcelles pedálom.
-
fatal`
titán
válasz JulesTS #44463 üzenetére
Nekem az asztalban merevítés van, de egyébként se mozdul el a Wheel Stand, ha kicsit előrébb húzom se (igaz, szőnyegen van). Gurulós irodaszék, fékezhető kerékkel és 100 forintos műanyag ajtókitámasztó alá. 70%-on van a fék, de a gyári rugókkal (át kéne már raknom a pirosat ) .
-
Géjza
őstag
válasz fatal` #44465 üzenetére
Ezt nézegettem: [link]
Persze ennyit nem szánnék rá (Atesz ennyiért fasza wheel stand-et összedob), csak mint ötletnek jó, akinek nincs rigje vagy wheel stand-je se. Kipróblom majd, hogy alátéve az eleje alá valamit mennyivel lesz könnyebb, jobb a fékezés. Ha jobb lesz, akkor lehet elkezdem csereberélgetni benne a rugókat meg növelni az erőt, leggyengébbek vannak benne meg talán 50%-ra van beállítva (különben a felém eső része beleugorva a fékbe elemelkedik).
-
urbi107
tag
válasz atomanti19 #44448 üzenetére
Szia!
A [link] is érdemes szétnézni én a legalapabbat vettem meg. -
frango13
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!
Nem biztos, hogy új kormányt veszek. Ha találok majd jó használtat, akkor az lesz. Meg most még csak nézelődöm, informálódok. Mire megveszem, ki tudja milyen árak lesznek.
Azért a szíjas T300 egy nagyobb ugrás a G27-hez képest ugye? Őszintén szólva érzetre nekem a G27-nél a DFGT is jobban tetszett...
Meg a load cell fék is megéri a felárat gondolom. Mindig nagyon zavart, hogy nem tudok normális féktávot venni és rohadt inkonzisztens is volt a Logitechekkel.
Monitor mindenképpen 3 kell. Ha nem szimezek, akkor csak a középső megy és oda kell a 144hz 1080p felbontás. Nem high-end a gépem és a 144fps-hez nem mehetek 1080p fölé.#44463JulesTS : Nézegettem én is ilyen wheel standeket, de nem zavaró, hogy a lábaid között van?
:)
-
Melorin
addikt
válasz JulesTS #44462 üzenetére
Írtam a Soundimports-nak, elküldtem a videót a hibajelenségről és már el is indult egy másik shaker DHL-el, le a kalappal előttük.
Viszont úgy voltam vele, ha ez már úgyis kuka, szedjük szét, nézzük meg mi lehet a baja:A középpontosítő műanyag lemez el van törve, így a mágnes össze-vissza pattog, vagy épp meg sem moccan ha hangot küldök rá.
Néztem a neten hátha van hozzá alkatrész, de sajnos nincs.
Már majdnem lemondtam róla amikor eszembe jutott egy ötlet.
Milyen rugalmas lemezem van ami bepattanhat a gyári műanyag vacak helyére. Hát ez:
Egy kutyaközönséges villanyszerelő doboz teteje. Rugalmas és elég erősnek tűnik, ráadásul megvan gyárilag a mértani közepe.
Csak egy lyukat kellett fúrni a közepére, a szárnyait letörni, és egy kicsit faragni az átmérőjéből 82mm-re.
Íme:Hát nem gyönyörű?
Azóta tökéletesen teszi a dolgát a shaker. Majd arre azért figyelek, hogy kisebb hangerővel küldjem meg mint a másik shakert, meg kell becsülni és vigyázni kell rá, pedig lehet, hogy tartósabb lesz mint a gyári alkatrésszel .[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz frango13 #44469 üzenetére
T300 kisebb ugrás lesz a fogaskerekesek után és igen az LC fék megéri a felárat, főleg, ha pályaversenyen akarsz jó időket menni.
Ha úgy helyezed el a pedálokat, hogy a fék és a gáz közé esik az oszlop és a kuplungot nem használod (legfeljebb csak rajtnál), akkor nem zavaró. -
atomanti19
aktív tag
válasz Melorin #44470 üzenetére
Jól tetted, hogy írtál nekik! Azért nem két forintos cucc. Másrészről meg igen...
Én is egyből szétkaptam volna, olyan őrületes nagy baja nem lehet.Szép lett!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
AcCEsS
senior tag
Elképzelhető, hogy nincs BRF (Brake Force) állítási lehetőség a Fanalab Tuning menüjében, ha a V3 pedál nem a kormányhoz van csatlakoztatva, hanem USB kábellel közvetlenül a PC-hez? A Fanatec Control Panelben állítható, de az meg újraindítás után elfelejti a beállítást (vagy a Fanalab belövi 50%-ra, mert a Game Profile menüben annyit mutat beállított értéknek). Felraktam az utsó Fanalab verziót (1.61.3) meg a drivert (434), de nincs változás.
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
JulesTS
őstag
válasz AcCEsS #44474 üzenetére
Fana control panelen be lehet pipálni, hogy mutassa a pedált is, akkor Fanalab-ban látszik a BRF is. Nekem is elfeljti a beállított BRF értéket és 50%-ra áll be a következő indításkor. Nekem a CSL Elite + LC a CSL DD-be van bedugva. Aztán rájöttem, hogyha a bázist kikapcsolom mielőtt a gépet leállítanám, akkor megmarad a beállítás.
-
szacsee
nagyúr
Kis beszámoló, de még csak az elején vagyok nagyon.
Kis galiba, de a rögzítésnél (GT Omega Apex) a pedál takarólemez alatt levő rögzítőknél lehet csak felfogatni, vagy kicsit elfordítasz rajta, vagy kicsit reszelsz, mert a pedálok végén a furat nem pont a pedáltartó lemez nútja felett van.
A pedálsor masszívabb a Logitech G szériánál és a Thrustmaster T szériás pedálokat is veri. Nincs holtjáték, nem tekeredik.
Negatívum talán az, hogy nincs damper kit, de ez idővel változni fog + szerintem filléres holmikból lehet barkácsolni hozzá. Érzetre kb mintha egy tömör gumilabdát próbálnál pumpálni. 10 mm és kész. Ennyit amit valóságban érzel.
Szoftverben viszont tudjuk, hogy az számít mekkora erővel nyomod és azt jól teszi.
A setupomon még csiszolni kell, mert nem loadcellre van hegyezve és eltolom magam a kormánytól, de pl parkettán próbáltam előtte és azt kell mondjam zseniális.
A gumi kockáknak hála ami a pedálok alján van nem csúszik mint a konkurencia, de rögzíteni nem árt.
Messzemenő következtetéseket, ajánlást nem akarok írni, majd az idő vasfoga eldönti, hogy mennyire hibamentes a pedál hosszútávon. Ha viszont az lesz, akkor belépő LC pedálsornak tökéletes választás. -
atomanti19
aktív tag
válasz szacsee #44478 üzenetére
Én megmondom őszintén, a kinézet miatt cseréltem le az Elite sort ilyenre. Nem volt semmi bajom vele. Éppenhogy elkészültem vele, meg egy két moddal és V3 lett belőle, főként a kuplung miatt. Szerintem marha jó kis szett, igazából méltó utódja az elite-nek. Az egyetlen dolog amin változtatnék, az a furatok kiosztása a pedáloknak. Nekem a gáz-fék távolság sehogy nem volt jó. Igaz a V3 esetében sem vagyok elégedett, de a taposót valahogy átalakítom majd.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
JulesTS
őstag
válasz frango13 #44477 üzenetére
Most még van T300-am, Fanatec CSW-m és CSL DD-m is. A CSW sokkal jobb mint a T300. A CSL DD meg hangyányival jobb a CSW-nél. Hogy pénzben megéri-e a különbség? Az teljesen egyén függő... Van akinek a T300 is sok, és egy Logi G szériával is elvan, de van olyan is akinek a DD2 nem elég és Simucube Ultimate alá nem adja...
-
csabi1971
csendes tag
válasz fatal` #44356 üzenetére
Igen. Viszont most akciós a ClubSport Steering Wheel Porsche 911 GT3 R V2 for Xbox kormány. Ha jól nézem kompatibilis a PS4-el így gondolom a PS5-el is és a GT DD Pro bázissal is. Jól láttam? használ valaki ilyet PS4/5-ön? A funkcionális gombok megfelelően működnek az ACC-ben?
-
fatal`
titán
válasz csabi1971 #44483 üzenetére
A PS4/PS5 kompatibilitás nem a perectől, hanem a bázistól függ. Így, ha a bázisod PS kompatibilis, akkor OK, ha nem, akkor nem.
Fanatecnél a PS kompatibilitás a bázisban, az XBOX kompatibilitás a perecben van.
De nem tudom mennyi értelme van CSL-hez Podium perecet venni drágábban, mint maga a bázis.
A funkcionális gombok megfelelően működnek az ACC-ben?
Ezt nem tudom, PC-n játszom. -
szacsee
nagyúr
válasz csabi1971 #44483 üzenetére
Thomas írta, hogy nincsenek Fanatec-nél akciók év közben.
Egy nap van amikor akciós vagy egyedi ajánlatot adnak az pedig a fekete péntek.
Ezen a napon várhatók akciós áron meglevő kormányok BF kiadásai, esetleg szettek egyéb akciók, vagy bejelentések.
Amit látsz az a Bundle kedvezmény (tudtommal állandó).Kicsit máshogy nézve:
CSL DD-hez én könnyebb perecet vennék, de szíved joga azt venni amit szeretnél.
Podium Button modulról nincs infó (leírás szerint 0,8kg manual, kábellel stb)
Clubsport Universal hub 1000gr + wheel
Porsche kormány 825gr
Ez alaphangon is 2kg felett lesz.
Perecek súlyok szerint:
Mclaren GT3 V2 1090 g (QR1 Lite) / 1280 (QR1)
CSL Elite Steering Wheel WRC 1092 g (QR1 Lite ) /1280 g (QR1)
P1 V2 BF edition: 1209g
CSL Steering Wheel BMW: 1224 g
Clubsport F1 V2.5: 1250g
Clubsport Steering Wheel RS: 1653g
Clubsport BMW GT2 V2 1661g
CSL Universal Hub 870g + perec (flat 692g kör alakú 8-900g)
Podium kormányok hub + perec 1400-1700gr. (classic - nascar)
Clubsport Universal hub 1000gr + perec (flat ~700g, kör ~800g)fatal' és mozso: Többihez hasonlítottam "nem csúszik mint a konkurencia".
+ van némi súlyfeleslegem így a lábaink súlya sem valószínű egyforma.
Tény viszont, hogy rögzíteni kell kb mindegyiket. -
csabi1971
csendes tag
válasz szacsee #44486 üzenetére
Köszi!
A Porsche kormány kétszer olyan nehéz mint a McLaren, ez gyakorlatban mit jelent?
A GT DD Prohoz megvan a boost kit, masszív cokpitre (Simetik K2R) van rögzítve. Ahogy már írtam a jelenlegi kormánnyal nem vagyok megelégedve, szeretnék egy jobbat, mágnes mindenképpen váltóst. A McLaren formájától idegenkedek, félek, hogy a szűk sikánokban nem tudok majd fordulni, hiszen nem tudom a kezemmel a forgást lekövetni mivel nem kör, remélem érted mire gondolok. A BMW-t nézegettem az is tetszik de tegnap megláttam a Porsche kormányát vannak rajta dedikált gombokkal amik jól jönnének az ACC-ben. Persze akkor van csak értelme ha működik a PS5-el -
JulesTS
őstag
válasz szacsee #44486 üzenetére
Jó kis lista! Köszi!
Azt gondoltam, hogy a McLaren sokkal könnyebb mint az F1, de hogy fém QR-zel még hangyányival nehezebb is, az nem gondoltam volna...
Még az is érdekes lehet, ha valaki universal hubra szeretne (OMP, Sparco, Momo stb...) sportkormányt. Gyorsan rákerestem a neten milyen súlyuk van, a szénszálas akár 500gr is lehet, de a többi 1.2...1.5kg, de akár 2.2..3kg-ig is elmehetnek...
3kg-ost CSL hub-ra nem is nagyon raknék, de még CS, vagy Podium hubra is meggondolnám... -
JulesTS
őstag
válasz csabi1971 #44488 üzenetére
"A Porsche kormány kétszer olyan nehéz mint a McLaren, ez gyakorlatban mit jelent?"
Azt, hogy nagyobb a tehetetlensége, nehezebb megindítani. Kisebb erejű bázis szenvedhet vele, az FFB részletességét elvesztheti.
"A McLaren formájától idegenkedek, félek, hogy a szűk sikánokban nem tudok majd fordulni, hiszen nem tudom a kezemmel a forgást lekövetni mivel nem kör, remélem érted mire gondolok."
WRC kormánnyal vettem a CSW-t, aztán két hónapra rá vettem egy F1 perecet, azóta (lassan háromnegyed éve) nem vettem elő a WRC-t. Egyszerű a megoldás, kormány szöget le kell venni. A pálya autók, openwheel-ek kormányszöge amúgyis kb. 360 foktól 540 fokig szokott lenni. Ilyen kormányszöget még átfogás nélkül körbe lehet tekerni. Ha az 540 fokot kényelmetlennek érzed, akkor simán le lehet venni 420-ra esetleg 360-ra. Nagyobb kormányszögre akkor lesz szükségem, ha felkerül az állványra a váltó és a kézifék és rallyezni, meg driftelni kezdek... -
AcCEsS
senior tag
válasz JulesTS #44476 üzenetére
A Fanatec Control Panelben engedélyezve van, látszik is a bal oldali menüben és állítható is a BRF értéke, de a Fanalab nem mutatja. Plusz a Control Panel elfelejti a beállítást újraindításkor, ahogy írtam. Még ezt a kikapcsolás trükköt kipróbálom. Az az érdekes, hogy a játékokhoz hozzárendelt Default beállításoknál nem látszik BRF érték, de ha saját beállítást hozol létre, akkor megjelenik 50% értékkel, de csak az infó oldalon, ahol nem állítható. Próbáltam a lementett fájlt szerkeszteni, átírtam a BRF 50 értéket másra, a Fanalab megjeleníti, de nem használja.
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
fatal`
titán
válasz szacsee #44486 üzenetére
A ClubSport RS ilyen nehéz? Most már végképp elbizonytalanodtam, hogy milyen perecet kéne majd venni elsőnek a CSL DD-hez.
Lehet, akkor inkább a WRC-t? De nem akarok kesztyűt.
#44487: Igen, az egy PS kompatibilis CSL DD, kicsit más a aház (szerintem GT DD-nek fogja hívni a Fanatec, ha elérhető lesz külön).
[ Szerkesztve ]
-
JulesTS
őstag
válasz AcCEsS #44491 üzenetére
Nekem a CSW-vel 402-es driver és 1.53-as Fanalab volt fent, azzal nem volt gondom. Amióta frissítettem a drivert 434-re és a Fanalabot 1.61.3-ra azóta voltak problémáim. A drivert vissza is raktam 402-re. Azzal jó lett. Aztán amikor jött a CSL DD, akkor kellett a friss driver és CSL DD-vel jól is működik egyedül ez a gondom, van, hogy ha előbb kapcsolom ki a PC-t mint a bázist, akkor 50%-ra állítja a BRF-et (az a rossz benne, hogy 40%-on használom, és van úgy hogy nem veszem észre, hogy elállítódott és csak csodálkozok, hogy hiába nyomom a féket, de nem lassul annyira amennyire kéne, aztán észreveszem, hogy a piros csík nem megy fel 100%-ra mikor padlóféket nyomok...).
-
iceman007
aktív tag
CSL DD-nél kb mindegy hogy 1,3 kiló vagy 1,8 ez a régi CSL Elite bázisnál volt szűk keresztmetszet, ahogy már Jules is írta
-
JulesTS
őstag
válasz fatal` #44492 üzenetére
"Lehet, akkor inkább a WRC-t? De nem akarok kesztyűt."
Szerintem teljesen jó a WRC, amikor használtam, én is kesztyű nélkül többnyire. Lehet, hogy tönkremegy az alcantara, de a kormány van értem, nem én a kormányért...
Jó alternatíva lehet a CSL BMW, ugyanaz mint a WRC, csak alcantara helyett gumi bevonattal, BMW matricával és 30%-kal olcsóbban...
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen