-
IT café
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fagy53
nagyúr
-
A.C.E.
aktív tag
válasz Melorin #32586 üzenetére
Szia, szokott gond lenni velük, amelyik gyárilag kehés az az első hétben- hónapban megmutatkozik. A másik a nem rendeltetésszerű használatból fakad, a kormány erőteljes ráncigálása 100%ra állított ffb mellett illetve a váltófülek tépkedése. Utolsó pedig a túlhevülés ami az auto módban hagyott hűtőventillátor elfelejtett bekapcsolásából ered. Ha megkímélt darabot akarsz kifogni ajánlom magamat...
F.P.S. FOREVER!
-
cstom
aktív tag
válasz Melorin #38369 üzenetére
Nekem volt Thrustmaster T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition. 2 hét alatt megadta magát először a gáz, majd a fék. Amit még nem szerettem benne, hogy max FFB-vel kevés volt egy idő után a hűtése és visszavette az erősségét. (illetve az alcantara varrása olyan hülye helyen volt, hogy vágta az ujjam).
-
Melorin
addikt
válasz Melorin #38454 üzenetére
Skacok, elvesztem a kormány beállításaiban. Össze vagyok zavarodva, hogy a FanaLab-ban, a kormányon vagy a játék menüjében állítsam a FFB és hasonló dolgokat be?
Ti egyáltalán használjátok a FanaLab-ot? Az is fura, hogy folyton eltűnik, újra meg kell nyitnom.
Dirt Rally 2.0-val próbáltam ki, elég fura, nem érzem a kocsiban magam. Az FFB erejét visszavettem úgy 70-re a játékban és kikapcsoltam a középre tartást is, mert ha jól emlékszem azt érdemes kikapcsolni (régi RBR-es emlékfoszlányok).
Tudnátok valami gyorstalpalót mutatni a kormány beállításához? Köszi!
U.i. Fanatec CSL Elite[ Szerkesztve ]
-
Rico33
aktív tag
válasz Melorin #38468 üzenetére
[Ajánlott beállitások]
A legujabb driverben már eléred a tuning menüt, nem kell a kormányon matatni. -
nagyúr
válasz Melorin #38507 üzenetére
Gázt ad, hogy ne nagyon essen le a fordulat. Semmi baja nem lesz neki. Bírja.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
GalaHU
őstag
válasz Melorin #38507 üzenetére
Visszaváltáskor gázfröccsöt ad, hogy a kuplung felengedésekor a motor és a váltó fordulatszámkülönbségét kiküszöbölje. Egyrészt nem éri ütés-szerű hatás a hajtásláncot ami kedvező az alkatrészek élettartamára, másrészt - ami szimes szemmel is jobban értelmezhető - stabilabb marad az autó hátulja a fékezés alatt, picit sem blokkolnak a hajtott kerekek.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
válasz Melorin #38507 üzenetére
vannak akik mindent kézi váltó (H) és így használnak. Ott ez "must have"
Ha hátsókerekes, azért, ha turbós azért, mert ha leesik a fordulat, nincs turbónyomás, illetve ha visszaváltasz megfogja a hátsót, és kiforogsz.
Játékokban van rá "throttle blip" amikor ezt megteszi helyetted, és nem kell ilyet tenned.
Da ha rendes szekvenciális váltó van, akkor sem kell.Láttam olyan videót ahol a kamiont is így vezette a tag
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
válasz Melorin #38507 üzenetére
"Heel and toe"-nak hívják amit csinál. A motor és a sebességváltó fidulatszámát hozza közel azonos értére, hogy amikor a kuplungról leugrik, ne fogja vissza a motor a hajtásláncot. Gázfröccsel gyorsabban lehet visszaváltani, kíméli a hajtásláncot és a legfontosabb nem veszt tapadást a hajtott kerék, mert nincs hirtelen megtorpanás.
A sikánnál nem csináltam ezt meg is úszott a hátulja:
[link]
Amikor fékezés közben váltasz vissza, akkor a három pedált egyszerre kellene nyomnod két lábbal, erre van ez a technika.
Persze ez csak akkor érdekes, ha nem automataváltóval mész...
Ha érdekel, akkor érdemes a "heel and toe", "rev marching" és a "throttle blipping"-re rákeresni.
Pár magyarázós videó:
[link]
[link]
Ami idiótán néz ki, az Sennának a cipője:
[link]
Azoknak a pedáloknak meg bírniuk kell ezt is. Műanyag pedál lehet, hogy az oldalirányú terhelést nem viseli olyan jól...
(Egyébként utcán vezetés közben előfordul, hogy visszaváltáskor gázfröccsöt adok, persze nem fékezés közben... Motorkerékpárnál viszont szinte kötelező a gázfröccs a visszaváltásnál, hogy a váltó kapcsoló körmeit kíméljük). -
nagyúr
-
iceman007
aktív tag
válasz Melorin #38627 üzenetére
Ha egy 31"-os 16:9-est veszel nem sok a különbség...
Visual TV Size Comparison : 31 inch 16x9 display vs 34 inch 21x9 display (displaywars.com) -
arty
veterán
válasz Melorin #38627 üzenetére
csak ha max 24-27-28" 16:19-ről jössz
az 50"-es tv után nekem visszalépés... (melós monitor, szóval nem szimezésre vettem, csak kipróbáltam). érzésre nagyon jó a szélesség, de sokszor "feltűnik", hogy milyen "kicsi".
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
pointer4
tag
válasz Melorin #38667 üzenetére
Nem te vagy az egyetlen ahogy olvasom.
[link]Megoldás:
under
'D:\Games\Steam\steamapps\common\DiRT Rally\input' edit config file of your supported controller (for me its 'lg_momo_racing.xml'),
and set whatever you want, keep in mind that buttons starts with number '0', and deadzone and saturation '1.00' means 100%,
you can also change menu and replay mappings to keyboard
<!-- FE Actions -->), (<!-- Replay/Youtube Actions -->,
which works well EXCEPT F3 and F4 (keyboard codes "vk_code_0x72" and 0x73) when changing liveries or changing stage conditions (cant manage this - if you want change these, just set control preset to 'keyboard', and at stage start set it back to 'Logitech controller...' - all your settings will be back).
change at your own risk, always make a copy!Én kapásból arra gondoltam, hogy írásvédett helyen van a fájl, vagy ilyesmi lehet Admintként indítod a játékot? Vagy a könyvtárat állítod "mindenki" írás jogra.
[ Szerkesztve ]
-
pointer4
tag
válasz Melorin #38669 üzenetére
Ja, az más.
Ennyire konkrét problémára is van találat:
https://steamcommunity.com/app/310560/discussions/0/1697167355220181854/?l=hungarian
A CM oldalán a link már nem él, de ha tag vagy, és így keresed "Accuforce and Non supported wheel and pedals fix" valszószínűleg megleszl. Ahogy lejjebb olvasom, az usb PID kódot írják be minden új eszköznel az xml-be ,hogy menjen. -
JulesTS
őstag
válasz Melorin #38721 üzenetére
Az első autómban is meg volt döntve a pedál, csak a sofőr felé:
[link]
Na ennél még a függőleges pedál is jobb.
Egyébként a forma autókban ilyen függőleges közeli pedálok vannak.
Ja és a képeken látszik, hogy a konzolján lehet még dönteni.
Mondjuk ETS-hez nem ilyen pedált használnék... -
-Solt-
veterán
válasz Melorin #38772 üzenetére
Igen rendben van, de ez ugye elég relatív fogalom... a DR2 FFB-t nem lehet egy lapon említeni mondjuk az iRacing, rFactor2, vagy az ACC-l, ezekhez nem is igazán érdemes hasonlítani. A Fanatec fórumon található ajánlott beállításokkal abszolút élvezhető szerintem, de ez nagyban függ a választott autótól, út felülettől... aszfalton a legszarabb a DR2 FFB.
AC alatt nagyon jó az FFB, de érdemes az ajánlott beállításokon túl ezt is telepíteni. [link]
Dynamic módban szépen beállítja az ideális FFB erőt az éppen használt autóhoz.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
sutatokisr
tag
válasz Melorin #38774 üzenetére
fanalab - beállítod, aztán bezárhatod az alkalmazást
nekem pl. nagyon nem vált be a Fanatec által ajánlott beállítás, ráment jó pár óra mire magamra hangoltam fanalab+in game beállításokat, és még most is lehetne rajta faragni, de a mostanira már ráállt az agyam meg a kezem kb. -
GalaHU
őstag
válasz Melorin #38787 üzenetére
Az a baj, hogy a konfigod alkalmanként “túlteljesít” és nagyobb fps-t présel ki magából, mint amit a megjelenítő tud. Ekkor meg megszünik a G-Sync, és az röccen be.
A megoldás az, hogy a megjelenítőd natív elméleti maximum fps-értéke alá korlátozod a maximális képfrissítést. 120-as TV-nél (nálam) 118-ra van állítva, 144-nél ennek 142-143 körül kéne lenni. Megoszlanak a vélemények, hogy ezt a korlátozást hol célszerű megtenni: egyrészt lehet hardverközelien driverből (n-Vidia beállítások) vagy némelyik okosabb játékban (ACC, RaceRoom) bent is megjelenik ez az opció a felbontások beállításánál.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
kozmy
őstag
válasz Melorin #38787 üzenetére
Nemrég raktam össze egy újabb generációs gépet,és nekem is pont ugyan ez a bajom volt. Hozzáteszem nem rajtam újra a wint,driverekkel variáltam semmivel nem tudtam megoldani a gondot.Meguntam újra raktam a wint és az sem oldotta meg a bajomat. Bújtam a guglival a netet olvastam hogy alaplapi BIOS frissítés megoldhatja a bajt. Mondom magamnak, hogy ha van frissítés akkor miért ne. Volt frissítés BIOS lefrissít. Újraindítottam és láss csodát probléma eltűnt.
Privát üzenetre illik válaszolni :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...