Új hozzászólás Aktív témák

  • VegyesTamás

    senior tag

    válasz arty #14204 üzenetére

    az a helyzet, hogy szvsz a G25-27 hibák (a csapágyház törésen kívül, de az sem mindig) nem a rántásokon múlik :U vagy csak elfogult vagyok, és nem élem át, mert én ufo módjára FFB nélkül RBR-ezek. :U amúgy nem, egyszerűen vannak olyan hibák amik mindenkinél előjönnek aki használja, de alapvetően mondhatni erre lett tervezve, kivéve a csapágyházat, de az is csak egy gyengébb gyártási sorozatnak köszönhető (valami volt műanyaggal) a többi gyakoribb meghibásodás szinte független a vezetési stílustól, hiszen olyan túlméretezett alkatrészek is vannak ezekbe a kormányokba amik nagyobb terheléseket is kibírnak, viszont olyanok is amik nem erre lettek konkréten kitalálva, szal konstrukciós hiba.

    Az árat meg mindig a kereset és az állapot szabja meg, és aki elmegy kipróbálni egy G25-öt momot és azt tapasztalja, hogy lötyög és nem jó az nem fogja megvenni, és az ár előbb utóbb lejjebb is megy, de a magas ár egyfajta ráhagyás is az alkudozókkal szemben, hogy tudjanak alkudni a vevők, mert boldogabbak ha engedsz 2k-mintha kiírod 2kval olcsóbban és oda írod, hogy az ár fix.

    [ Szerkesztve ]

    Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

Új hozzászólás Aktív témák