- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shalala
senior tag
-
YODA mester
senior tag
Srácok. Hogyan tudnék tükrö,s krómos felületet csinálni..? Mert séróból beállítgattam dolgokat, de nem az igazi...
-
seaky77
tag
köszi!
-
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1804 üzenetére
Nem tudom, ez segít-e: [link]
seaky77: Á, ifjúságom álomautója! De tényleg.
Shalala: Hát, van egy így. -
#72042496
törölt tag
Az, persze!
Gondoltam, OK, fél óra alatt összedobok egy ablaktörlőt...aztán a rossebeket!
(Emlékeim szerint egyszerűbb formája volt ezeknek a szerkezeteknek...)
Közben ráadásul jól megszívatott a Loft, már éppen készültem idegessé és frusztrálttá válni, mikor megtaláltam a Scale és Twist görbéket a rolluot-ban.
Már majdnem kész az autó, az ablaktörlőket leszámítva csak a hátsó lámpákat kell helyrepofozni (alaposan kitoltam velük a kocsi elejének hegesztése közben), valamint a tetőnél létrehozni egy vágást, hogy a csomagtartó ajtaja elkülönüljön.
Osztán jó lesz. -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1809 üzenetére
Hev e lúk et disz van: [link]
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1809 üzenetére
Megcsináltam én is a tutorial-t, a környezet ilyen ''gyorsan dobjunk össze valamit'' jellegű, mindenesetre én azt látom, hogy tükröződik.
Alap Scanline-al rendereltem: [link]
szerk.: Megvan hát, milyen lesz a gépezet első fényszóróinak belseje!
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
[link]
A ''kakastaréjokat'' azóta kisebbre vettem, minden egyéb javaslatot szívesen fogadok, hogyan lehetne szebbé tenni.
Esetleg mehet ebben az állapotban a verdára, mit gondoltok?
(Bizonytalan vagyok, mert halvány gőzöm sincs, hogy néz ki egy dögös ablaktörlő lapát, a netes Audi-képek alapján vadásztam össze a formáját. )
Jah, TurboSmooth 1-es iteráción és 41K poligon! Legalább részletgazdag! -
#72042496
törölt tag
Módosítók közül a fő tartólemezeken Bend-et és Taper-t használtam (ebből kettőt is, hogy kétirányú összetartása legyen a cuccnak), de ezeket később Collapse-oltam. Két Symmetry-t tettem az alsó részre (nehogymár a negyedénél többet kelljen lemodellezni ), plusz egy TurboSmooth figyel 2-es render iterávióval minden objektumon.
Lehet, hogy egy Smooth még megy rá, meg kell néznem mennyiben változtat a végeredményen.
Hogy a TurboSmooth szép eredményt adjon, az összes karakteres élet Chamfer-eztem, ezért lett ilyen magas poligonszámú a modell.
Két wire képet készítettem, jó nagy méretűek, remélem látszik rajtuk aminek látszania kell: [link], [link]
Nem tudom, hogy Mesh/TurboSmooth-os wire rendert szokás-e linkelni, én nem akartam, mert ott már túl sűrűn mennek a vonalak ahhoz, hogy érdemben lássa az ember, miről is van szó. -
#72042496
törölt tag
Yeah, baby: [link]
Ahogy látom csak nem akarnak fogyni a huplik, de most már akkor is nekiálok a belsejének! -
op9
aktív tag
válasz #72042496 #1815 üzenetére
Köszi!
A smooth nélküli wire-kat szokták linkelni . Jól tetted. Nagyon jó lett!
A Taper-t még asszem nem is használtam... egyszer végig kellene mennem az összesen .
Esetleg nincs vkinek egy jó oldala, ahol bemutatják az összeset? .
A járgány is szép! Sajna a huplik már csak ilyenek... Amíg nem teszel rá vmi tükröződő anyagot, addig szaporodnak .
Mert akkor már kevésbé feltűnőek .
Üdv!How Bad Do You Want It?
-
YODA mester
senior tag
Bakker tudjátok mit találtam ki..? X2-vel amíg renderelek simán tudok akár Quake4-zni míg elkészül... Most arra jöttem rá, hogy Q4 helyett inkább két MAX-al renerelek egyikkel 0-100 frameig a másikkal meg 101-től 200-ig... Fele idő... Yeah..
-
#72042496
törölt tag
Huhh, azt, hogy az összeset bemutatja-e nem tudom, de a 3ds max Bibliában akármelyikről is kerestem infót, megtaláltam...
A kocsin még egy kicsit javítok, ami a modellezést illeti, kap még új fékéket (a mostaniak gagyik - csak arra jók, hogy valami mégis látszódjon a tárcsákon), illetve a belsőt kell kialakítanom. Ennek csak a kontúrját tervezem elkészíteni, részletesebbre hiába is venném, nem látszana. Az Audi projekt célja úgyis az, hogy egy dögös külső rendert készítsek az autóról...
...és most jön a húzósabb rész: Minderre van még három hetem, mert eljön a feladatbemutatás ideje! Sőt, addigra ''animálni'' is kell majd: körbe fog mozogni egy porondon, rajt lesz egy lepel, amit egy daruszerűség fellibbent róla. Na mire ezt kiszámolja szegény masinériám...
szerk.: A francokat szegény. Arra van, hogy ezeket kiszámolja.
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
Te jó ég! Zuffenhausen-ben ismét alkottak: [link]
Szóval ez lesz következő nagyszabású projekt, ám még sokat kell fejlődnöm ahhoz, hogy méltó modellt tudjak készíteni erről a műremekről! -
veterán
Huh... Épp egy srác techdemóját néztem, akikkel lehet együtt fogunk dolgozni a garázsprojektükön, ami lehengerlő (mármár gáz garázsprojektnek nevezni...)
Mivel belépés után titoktartás lesz, így sajna képeket se láthattok majd, de annyi legyen egyenlőre, hogy jó lesz, olyan saját fejlesztésű motoruk van alatta, ami visz minden 2.0-s shadert, meg amit csak kell, szal full profi, és valami börtönöset csinálunk... De ennyit erről, várom már nagyon jövőhéten megbeszélés róla ha minden igaz, de ezután már titoktartás lesz... Szal nem mondhatok róla semmit majd...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ja és drukkoljatok, holnap vizsgázok autóvezetésből, amit gyűlölök, de túl kellene esni rajta... Szal mindjárt megyek haza, és nem is leszek majd csak vasárnap...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
YODA mester
senior tag
Haver végre átkonvertálta Maya-ból a modelt amit ő csinált és most végre én is hozzáláthattam a csinosítgatáshoz, na meg az animáláshoz...
-
pIIrash
tag
Sziasztok!
A következő a problémám:
A 3D Studio 6 és 7 indításakor is a következő üzenetet kapom:
Interactive 3D renderer initialization failed!
Please check ..... bal bla. ... (Bármelyik drivert választom is: OpenGL, Direct 3D, Software)
Ha valaki találkozott már ezzel a hibával és sikerült megoldania, akkor please wrote me!
A kártyám egyébként: Quadro FX 1300.
Probáltam már pár drivert. Még a discreet studio által hitelesítettet is. De mindig u.e.
Előre is THX! -
YODA mester
senior tag
to Nyúltáp, ha még létezik: Van ez a Yoda model ami egy darab mesh és hozzáigazítottam egy Biped-et és Physiqe izével hozzá rendeltem ami automatikus, de kimaradnak vertexek amik mozdulatlanok maradnak.. Ezeket hogyan lehet manuális hozzárendelni még..?
-
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1828 üzenetére
Érdekes amit írtál az X2-ről. Én úgy tudtam, hogy a renderelés alapból képes több szálon futni, így ~fele idő alatt végez, mint egy mag esetén. Ha elkezdesz egy újabb alkalmazást futtatni, akkor az ráterhelődik valamelyik magra, míg a másikon az előbbi task fut tovább. Viszont a több alkalmazás miatt (3ds max + Q4 / 2x3ds max) több memórára lesz szükség...
Ezért én azt gondolnám, hogy érdemesebb egy max-ot egy renderrel otthagyni, mintsem indítani még egyet, hogy renderelje az animáció másik felét. Aztán úgyis szólsz, ha nem így van.
Oszt' az Opteron hová lett?
Addig is, míg Nyúltáp meg nem érkezik:
Két lehetőséged is van. Az ''Envelope''-ok utólagos állítgatásával, illetve direkt módon is hozzá lehet rendelni a csont(ok)hoz a vertex-eket, beállítva, hogy melyik csont milyen mértékben ''vonzza'' adott vertex-et.
Ismét itthon vagyok, nincs max-om, így hétfőre tudnám megnézni, pontosan merre is érhetőek el ezek a funkciók.
Ha jól rémlik, akkor a Physique alatt találod az Envelope-ot, s a vertex hozzárendelést is valahol errefelé tudod megtenni.
pIIrash: Ilyenel még nem találkoztam, sajnos nem tudok rá mit mondani. Elég durva megoldás, de hátha...Xp reinstall?
Menthirist: De azért címe, megjelenés, stílus, valami...vagy ilyet sem lehet/szabad tudni róla?
BTW: Meglett a jogsi? -
ByB
addikt
Hol tudom állítani-mozgatni a testek forgástengelyét? Előre is THX
-
delta9
senior tag
sziasztok 3d-sek. ha még valaki nem látta volna, egy munkalehetőség: [link] oldal közepétől kicsit lejjebb, 3d grafikus. csak találtam, gondoltam beszúrom ide, hátha valaki...
-
YODA mester
senior tag
#1828..? Illetve ha egy cucc sok kis mesh-ből van összerakva akkor azt hogyan lehetne egy nagy mesh-é összeolvasztani..?
-
nagyúr
válasz YODA mester #1835 üzenetére
Kiválasztasz egyet a sok elem közül. Majd a paraméterek között ott vagy, hogy ''attach''.
És szépen klikkelgetsz azokon, amiket eggyé akarsz tenni vele. -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1835 üzenetére
Editable Poly/Mesh -> Edit Geometry (azt hiszem) -> Attach
Amit Attach-olsz, az a módosítói eredményével adódik hozzá a mesh-hez.
Element szinten tudod ismét kiválasztani, itt a Detach paranccsal le is választhatod, ha ismét külön objektumként lenne szükség rá.
szerk: Lassú voltam.
[Szerkesztve] -
pIIrash
tag
válasz #72042496 #1829 üzenetére
Az XP zsír új! Meg hát valjuk be az XP reinstall az a lámák sportja, akik újranyomják a rendszert már akkor is ha kiírja, hogy az Active Desktop helyreállítása. (Azért kösz!)
Egyébként a feltevésem az, hogy a driverben van a hiba. Csak azt nem értem, hogy a Quadro driver miért írja ki, hogy a driver nem ehez az eszközhöz való! A sima Forcewarrel meg megy minden, csak ezek nem!
Azért tök jó, hogy egy erre a célra szánt ''grafikus kártyával nem indul el a 3D Studio!
[Szerkesztve] -
Szekkancspet
csendes tag
Sziasztok! Nemrég kezdtem el foglalkozni a programmal ( egészen pontosan ma reggel, 6-os verzió ), mert minél hamarabb le kéne animálnom egy fizikai jelenséget. Egész szépen haladok, de néhány órája beleűtköztem egy problémába, ami nagyon könnyen megoldható lenne akkor, ha ki tudnék feszíteni egy olyan síkot, ( tehát két részre tudnám osztani a teret ), amin hogyha egy objektum teljesen, vagy részben áthalad, akkor az objektumnak a síkon átlógó része a renderelésből kiesne, ( magyarul az átlógó rész nem látszódna a végeredménynél), de az eredeti oldalra visszatérve újra láthatóvá lenne. Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném. ( Remélem sikerült fölfednem a problémámat, sajnos teljesen amatőr vagyok, így lehet hogy egy kicsit nehezen érthető a dolog )
-
Szekkancspet
csendes tag
válasz Szekkancspet #1840 üzenetére
Sikerült megoldanom.
-
YODA mester
senior tag
válasz Szekkancspet #1841 üzenetére
Legtöbbször mindig sikerül megoldani a problémát egyből, miután beírom ide... Kivétel #1828..
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
Üdvözletem minden fórumozónak.
Sajnos....(lósz@rt sajnos ) két hétig külföldön voltam, így nem nagyon kerültem net közelbe.
Ahogy látom azért elég rendesen haladt a fórum nélkülem is
Yoda, ahoz amit Balika mondott #1829-ben én se tok sokkal többet hozzátenni.
Talán annyi, hogy az esetek 99%-ban hülyeség az automatikus hozzárendelést használni physique-nél, mert utána több idő javítgatni a hülyeségeit, mintha 0ról csinálná meg manuálisan az ember.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
-
doc
nagyúr
sziasztok!
rettentő alap kérdéseim vannak, de már jó ideje szenvedek vele...
hetes maxom van fent, ebben szeretnék két testtel logikai műveleteket csinálni (union, substract, stb), hol lehet ilyet? -
#72042496
törölt tag
válasz YODA mester #1847 üzenetére
A Bible-ben leírtak segítettek? Az egész Chapter 38 ezzel foglalkozik.
doc:
1, Create menü -> Compound -> Boolean
2, Create panel -> Geometry -> Compound Objects (a legördülő menüben) -> Boolean
(Szerintem ez utóbbi a kézenfekvőbb és gyorsabb.)
[link]
Hogy a Boolean aktív legyen, ki kell jelölnöd egy Object-et. Ezután használd a Pick Operand gombot.
Remélem így már el tudsz indulni! Próbálgasd ki mi micsoda, a névből az esetek döntő többségében rá lehet jönni mi mit tud, azt pedig, hogy hogyan működik:
1, Ki kell tapasztalni.
2, Utánanézel könyvben / neten.
3, Megkérdezed itt.
Uff. -
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...