- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Microsoft Office és Office 365 topic
- SkyShowtime
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Linux kezdőknek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ubuntu Linux
- YouTube
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
válasz Feketelaszlo #417 üzenetére
Már nagyon bennem van a bugi, szóval kezdődhetne már .
Erről az Innovative kategóriáról mit lehet tudni? Illetve jobban az autóról érdekelne valami, mert én csak 2014-es adatokat találtam róla.
Egyébként komoly a lista és komoly nevek vannak idén is. Aminek örültem:
- Dempsey-Proton Racing ismét ott vannak
- Andy PriaulxAz a Labre Competition Corvette komoly lesz 2 versenyzővel .
-Mike-: A drog rossz....értem?
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Feketelaszlo #422 üzenetére
Érdekes lesz. Fokozott figyelemmel fogom akkor ezt a csapatot követni a versenyen .
Zanardi-ról tudtam, hogy lábak nélkül versenyezik (WTCC, 2005, Oschersleben. Az első győzelme és a mai napig emlékszem rá ), de azért az teljesen más, mert neki legalább a karjai megvannak .
Nem akarok ebből rosszul kijönni és nem is akarom, hogy bárki rosszat gondoljon rólam. Minden esetre továbbra is veszélyesnek tartom, hogy valakit így hagynak versenyezni . De hát nem én csinálom a bulit . Nagy respekt Frédéric Sausset-nek és a csapatnak, ennek ellenére !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
zolisx4
őstag
válasz Feketelaszlo #431 üzenetére
Én nem merek tippelni sem mert az időjárás hozhat nagy meglepetést,mivel esőt is beharangozták.Audi is közbe fog szólni de meglátjuk.
Arról van infó hogy a Ford GT vel mi lett hagyják őket igy menni vagy kapnak szűkítőt vagy + sújt?
Időmérő után lehetőség van a szabályok szerint úgymond büntetni a csapatot.
Nem találtam semmit róla mert vizsgálták az a közvetítésben mondták .Ventur@
Safety Car azt hittem hogy vége kicsúszik ,nem volt gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Feketelaszlo #435 üzenetére
Bocs, kifutottam a szerk időből: nem az Astonnál, hanem a Corvetténél probléma a szűkítő mérete.
-
albert8
addikt
válasz Feketelaszlo #554 üzenetére
Igen általában azokat mutatják akiknek nagyobb neve van vagy többet fizet esetleg jobban tetszik a stábnak....Sajnos ezt kapjuk. De pozitivum, hogy nem kellett kapcsolgatni a eurosport csatornák között hogy hol van a közvetités. Néha már a reklámoktol főtt az agyam, de inkább ittam egy sört
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
#70869248
törölt tag
válasz Feketelaszlo #563 üzenetére
A Toyota-nál olajnyomás probléma volt, és ha nem ott áll meg ahol akkor még talán el tudott volna vergődni csak elektromos hajtással a pit-be.
Tavaly meg valami hűtőcső durrant el vagy mi, de nem a hibrid alkotóeleme kotlott meg..az itt az LMP-ben viszonylag stabil[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
válasz Feketelaszlo #563 üzenetére
A belső égésű motor kéne kidobni és akkor nem lenne semmi baj. Nem mennének tönkre és jóval olcsóbbak is lennének. (Most is kizárólag a belső égésű motorok szálltak el.)
-
válasz Feketelaszlo #570 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mzso
veterán
válasz Feketelaszlo #570 üzenetére
Ha már felhoztad, a gumikat is le lehetne cserélni nem pneumatikusakra. Legalább elősegítené egy mellőzött technológia fejlesztését.
Az elektromos autóknak nincs akadálya. Csak üzemanyag cellásakat kell használni, mivel az akksik nem elég jók hosszútávú versenyzésre.
-
Ciccuka
veterán
válasz Feketelaszlo #554 üzenetére
WTCC-ben ez még rosszabb: verseny közben folyton "a garázsban akik vannak" azt vágják be a közvetítésbe.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
válasz Feketelaszlo #580 üzenetére
Köszi. És ott a videó, tényleg odamegy, erre a Toyota meg elindul... durva.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-Mike-
addikt
válasz Feketelaszlo #617 üzenetére
Ez a plusz tapadás a Porsche kanyartól jól jön.
-
Male
nagyúr
válasz Feketelaszlo #621 üzenetére
Persze, a futamon még bármi lehet, csak egy körön jelentős a Porsche előny mind Pro mind Am kategóriában... igaz, az időmérők is elég problémásak voltak, a rengeteg slow zone-nal, meg a szemerkélő esővel, nagy hideggel. Nameg darabra is elég sok van belőlük.... jó-jó, ebben benne van az is, hogy nem kedvelem túlzottan a márkát, inkább pirosat vagy zöldet látnék ott elöl
Azért Spa alapján az LMP1 sem lefutott... csak két autó, és ha kicsit több a gondjuk (már az időmérőn volt szívás az átfolyás limittel nekik, versenyen egy ilyen...), mint mondjuk a Rebellionnak ( és nekik meg nem döglik megint az FIA-tól kapott transzponder az autó... ), akkor könnyen lehet meglepetés. Ha jól emlékszem ott 6 óra alatt éppen be tudták hozni a körhátrányt a Rebellionhoz képest, de ehhez mázlis sárga is kellett.
A lényeg, hogy munkák hétvégére felfüggesztve, kaja összekészítve/betervezve a 24 órára, aztán 19 óra múlva rajt
-
Ciccuka
veterán
válasz Feketelaszlo #662 üzenetére
GT Pro része lesz szerintem majd az izgalmas. Remélem az időjárás is változatos lesz majd.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
albert8
addikt
válasz Feketelaszlo #662 üzenetére
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Interceptor
addikt
válasz Feketelaszlo #683 üzenetére
A Ferrarival kissé képzavarban vagy, a boppal leginkább őket sújtották az elmúlt 1 évben, de korábban is mindig az övéké volt a legnehezebb autó a legkisebb üzemanyag tankkal, ennek ellenére hosszú évekig domináltak a wec-ben és előtte is. Tavaly kezdték el őket jobban a boppal sz*vatni a lefojtott teljesítménnyel ami khatott a végsebességre az egyenesekben ezért bukták el 2018-at. Lehet az egész azért volt, hogy nyerhessen a Porsche végre, gondolom volt egy kis lobbi a háttérben, ahogy a Fordot is valamiért jobban elkezdték büntetni(talán mert mindenki tudta, hogy kilépnek hamarosan). Korábban kiegyenlítettebb bop volt, a legjobb konstrukció nyert általában(Ferrari vagy Corvette később a Ford is a gyors pályákon). Calado nem szólt el semmit, annyit mondott ők nem koncentráltak az időmérőre, hanem a verseny beállításokra gyúrtak, nincs ebben semmi ravaszság vagy sunyiság. A BMW-vel az a baj, hogy a marketing vezetőség kitalálta az M8-ból kell GT autót készíteni ami valójában teljesen alkalmatlan a feladatra. Astonnal kapcsolatban pedig egy dolog az időmérős tempó és megint másik a versenytempó, ezt Tom Kristensen is megmondta. Aston sosem volt erős a wec-ben(ahogy a Porsche sem igazán), mikor igen akkor is a rommá könnyített autóval hozták őket az élre(most is az övéké a legkönnyebb autó 1240kg szemben a legnehezebb Ferrari 1281kg-jával).
[ Szerkesztve ]
Nem kell drága gép, csak játékra kell
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Peugeot, Citroën topik
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer