Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Interceptor

    addikt

    válasz Feketelaszlo #683 üzenetére

    A Ferrarival kissé képzavarban vagy, a boppal leginkább őket sújtották az elmúlt 1 évben, de korábban is mindig az övéké volt a legnehezebb autó a legkisebb üzemanyag tankkal, ennek ellenére hosszú évekig domináltak a wec-ben és előtte is. Tavaly kezdték el őket jobban a boppal sz*vatni a lefojtott teljesítménnyel ami khatott a végsebességre az egyenesekben ezért bukták el 2018-at. Lehet az egész azért volt, hogy nyerhessen a Porsche végre, gondolom volt egy kis lobbi a háttérben, ahogy a Fordot is valamiért jobban elkezdték büntetni(talán mert mindenki tudta, hogy kilépnek hamarosan). Korábban kiegyenlítettebb bop volt, a legjobb konstrukció nyert általában(Ferrari vagy Corvette később a Ford is a gyors pályákon). Calado nem szólt el semmit, annyit mondott ők nem koncentráltak az időmérőre, hanem a verseny beállításokra gyúrtak, nincs ebben semmi ravaszság vagy sunyiság. A BMW-vel az a baj, hogy a marketing vezetőség kitalálta az M8-ból kell GT autót készíteni ami valójában teljesen alkalmatlan a feladatra. Astonnal kapcsolatban pedig egy dolog az időmérős tempó és megint másik a versenytempó, ezt Tom Kristensen is megmondta. Aston sosem volt erős a wec-ben(ahogy a Porsche sem igazán), mikor igen akkor is a rommá könnyített autóval hozták őket az élre(most is az övéké a legkönnyebb autó 1240kg szemben a legnehezebb Ferrari 1281kg-jával).

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

  • Interceptor

    addikt

    válasz .LnB #685 üzenetére

    Gondolod nyernek ha nem így van?:D Túl nagy volt a különbség az időmérős és a versenyben mutatott teljesítményük között. Amúgy a verseny első 7-8 körében még megvolt a tempójuk, később már nem.

    (#686) Ventur@: sajnálom őket, bár ha hibáztak akkor nincs mit tenni, bár utólag szerintem nem korrekt így elvenni a győzelmet, főleg ha nem is jutottak igazi előnyhöz.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

Új hozzászólás Aktív témák