-
IT café
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Végre valaki.
Már azt hittem senki sem nézi. Nagyon érdekes hangjuk van tényleg. Engem ami lenyűgöz a kanyarsebesség.
Sajna mint lentebb írtam nem fogom tudni végignézni. De drukkolok a Nissan-nak, hogy végigmenjenekTotalcar.hu-s cikket olvastad? (olvastátok?) Marha jó lett szerintem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Csak megkülönböztetés. De le van írva abban a cikkben is. És a rajtszámok színe is.
Sőt a spotter guide kinyomtatását/letöltését is ajánlom. Én már ki is nyomtattam magamnak.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
vlevi
nagyúr
"GTAm és Pro: Miért sárga az Am lámpák?"
Úgyvan, megkülönböztetés. Tegnapi nap folyamán valamikor ezt is végigbeszélték.Fehér lámpája van az LMP autóknak, a piros rajtszám LMP1, a kék az LMP2.
Sárga lámpa = GTE kategória, abból a ződ rajtszám a GTE Pro, a narancs pedig a GTE AM.Egy másik topicba belinkeltem ezt a rajtlistát, ennyit megtaláltam.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pistával maximum telefonon fognak beszélni. Mint magánember van kint nem mint kommentátor.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
-
Alapjaiban szerintem már az első tengely terhelése, komrányzott kerék hajtása gond volt. Azt nem hiszem, hogy meg tudták volna oldani.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Feketelaszlo
senior tag
Már végigmentek a Silverstone-i enduranceon (igaz, az csak 6 órás), tehát működik a dolog - nyílván nem olyan sebességgel megy versenyen, mint a videón - a mezőnytől csak egy kicsit lassabb, de az LMP2 végével szerintem tartani tudja a tempót. Zanardi is lábak nélkül versenyez egyébként a balesete óta (úgy 10-15 éve).
-
Sokkal egyszerűbb a válasz. A szabályok értelmében nem állhat meg. El is mondták a közvetítésben.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Tdf-en is van sok reklám nyugi. a doppingosokat meg fogd fel hybrid bringások.
Az év motorsport eseménye nálam ez a Le mans. Pedig nézek párat, de ezt imádom a legjobban. Szerencsére az idei is nagyon emlékezetesre sikeredett!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Feketelaszlo
senior tag
Kerékpáros közvetítést tapasztalat szerint ~10 km-enként szokták reklámmal megszakítani, tehát sacc/kb. az is 15 perces lehet. Amúgy aki a magyar Eurosportot nézi kábeltévén az még jobban is járt, mert a briteknek mániájuk iszonyat bugyuta meg animált szájbarágós szkeccsekkel marketingelni a biztosítást meg egyéb helyi portékákat, amikhez képest felüdülés egy kasszáserzsi vagy fluimucil reklám is.
Amúgy az LMP jövője szempontjából vicces, hogy pont az a Toyota küzdött főleg problémákkal, aki a hibridizációért lobbizik az FIA-nál, míg a madarak azt csicsergik, hogy más gyártók pont akkor lépnének be, ha kevesebb elektromos rásegítés lenne. Kíváncsi vagyok meddig húzza még ez a nagy zöldítés, mert most már tempóban is kezdenek annyira ellépni a mezőny többi részétől, ami kicsit veszélyes sebességkülönbségekhez vezet. Legalábbis az a Kobayashi-féle 3 perc 14 elég durván jelzésértékű volt afelől hogy kié a legcsúcsabb verda, még ha nem is tudták győzelemre váltani.
-
szebe
őstag
TdF-en hegy lábánál nagy blokk, utána a mászást többnyire megszakítás nélkül, aztán lejtmenet alatt meglehetősen sűrűn kicsi/nagy. Síkon szintén gyakran mennek reklámozni, de legalább az utolsó 10-20 km reklámmentes.
Felesleges ekézni a bringát, minden élsportban megy a cucc, legyen az atlétika, úszás, bármi.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rocket
nagyúr
Sajna a kozvetites szinvonala is esik sotetedes utan, ufo fenyeken kivul, boxbol kozvetites lesz.
Remelem a röfi Porsche nyer a GTPro-ban
Milyet driftelt a Ferrari a kavicsagyban
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ciccuka
veterán
Az remek.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
-
Feketelaszlo
senior tag
Hát igazából, de - a csapatra nézve (is). Ez egy félrekalibrált tüzelőanyag utántöltő berendezés meg egy hibás méretű tartály - utóbbival egyébként egy másik, Pro-s Ford GT-t is kivágtak. Az előbbire lehet azt mondani, hogy a verseny hevében a csomó egyéb büntetéssel hajszolták bele őket (mikor jött mögöttük a Porsche csavartak egy kicsit az átfolyásán, hogy gyorsabb legyen a tankolás), de ha a tartály mérete nagyobb volt a megengedettnél az közönséges szabályoknak meg nem felelés. Vannak olyan teóriák, hogy a hőtágulás miatt lett nagyobb a verseny utánra, mint előtte a gépátvételen - de akkor megint jöhet a kérdés, hogy az 50-akárhány autóból miért csak 2 Ford tüzelőanyag tartálya lesz nagyobb...Erre már mindenki olyan válaszokat ad magának, ami neki tetszik (ACO+FIA ki akar szúrni velük / Fordék gagyi beszállítótól veszik a tartályt / direkt kicsit túltolták, hátha +100 ml-ért még nem büntetnek, stb.).
Mindenesetre egy tapasztalt és óvatos csapat valószínűleg eleve nem a határra lövi be a tüzelőanyag kapacitást, hanem akár 0,5-1 literrel is alá, hogy tutira ne legyen belőle baj. Egy GT autó ennyi benzinnel az Arnagetól a boxig (se) tud elgurulni, tényleg nem adhatott ez nekik túl nagy versenyelőnyt, de szerintem minden autósportos szakágban DSQ jár a túlméretes tankért, úgyhogy akármennyire is visszakozik a sportszerű énem, ez a kizárás sajnos jogos. Annyit mondjuk egy ilyen zűrös döntés után megtehetnének a szervezők, hogy az összes csapat műszaki ellenőrzését nyilvánosságra hozzák (elég sok széria van, ahol ez már rutin), hogy látszódjon: igen, a Porsche meg megfelelt, de sehol nem találom, hogy ilyen felülete lenne online a Le Mans-nak. -
albert8
addikt
Egyetértek!
A végén az lmp2 pedig nagyon szép meccs volt! A semmiből jöttek össze még a kommentátorok se angyon követték. Ferrari,corvette, caddy, porche pedig nagyon jól hangzottak már várom! Az új prototipusok viszont annyira nem voltak megbízhatók....remélem azért tanultak valamit itt amerikába....és összekapják magukat.Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
albert8
addikt
Egyetértek, hatalmas verseny volt. Az elemekkel, versenyzőkkel, gumikkal. Szeretncsém volt élőben ott lenni és igazán nem bántam meg! Én személy szerint nagyon örülök, hogy meglett a ferrarinak és a corvettenek! Szurkoltam nekik és az lmp2 csajoknak is, de az nem jött be sajna.
Kis összefogalaló:
Szuper a helyszín, a város az emberek is. Közlekedés tök rendben elég sok a hely is bent, de néha szűkös egy két gócpontban. Tiszta fesztivál és aki szeretni a kocsikat kánaán. Árak itthonihoz magasak, de nem velük van a gond... Kiszolgálás franó, minden is van.
Aki teheti mindenképpen menken el egyszer az életben.
Jah és a múzeum most kifejezetten durva volt, de valszeg más években is elég jó a kocsi felhozatal.Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Óra topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...