- Joomla! topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
-
IT café
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Na, hétvégén követtem életem első 24h-s versenyét. (Valahogy erre meg kell "érni" szellemileg, hogy az ember értékelni tudja az ilyen versenyeket , nálam most jött el az idő) Nem mondom, hogy az elejétől a végéig követtem, de sokszor belenéztem. Leginkább a legendás pálya miatt. És nagy örömömre csak GT autók mentek, amiket nagyon szeretek. Számomra az LMP1-2 kategória már túl "űrtechnika". Szóval jó volt nézni a versenyt. Főleg éjjel! 01:00-02:00 között is ránéztem a futamra, és eszméletlen mit mentek azok a kocsik korom sötétben + esőben. Mondjuk volt is galiba, elég sokszor lehetett látni villogó autót a pálya szélén és sárga zászlót. Csak éppen a korom sötét miatt nem igazán lehetett tudni, hogy mi történt.
Éjjel mutattak légi felvételeket a Nürbugring környékéről, magáról a komplexumról, lélegzetelállítóan szép volt. Nem semmi mennyire nagy és szép ez a Nordschleife és környéke„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Walter Csabiék balesete a 24h-s versenyről: [link] (cikk)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nagyon szép ez a gép. De sajnos nagyon lassú. 20-30mp-re voltak a Posche-től a teszten. Ami rengeteg, sőt sok LMP2-es autó is megelőzte őket. Sebaj azért szurkolok majd nekik, bár ez a radikális újdonság úgy néz ki nem fog beválni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Úgy néz ki sajnos le fogok maradni az egész vasárnapi részéről a versenynek.
Pedig úgy rákészültem, ez lett volna az első LeMans amit kiemelt figyelemmel szerettem volna követni..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Végre valaki.
Már azt hittem senki sem nézi. Nagyon érdekes hangjuk van tényleg. Engem ami lenyűgöz a kanyarsebesség.
Sajna mint lentebb írtam nem fogom tudni végignézni. De drukkolok a Nissan-nak, hogy végigmenjenekTotalcar.hu-s cikket olvastad? (olvastátok?) Marha jó lett szerintem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Csak megkülönböztetés. De le van írva abban a cikkben is. És a rajtszámok színe is.
Sőt a spotter guide kinyomtatását/letöltését is ajánlom. Én már ki is nyomtattam magamnak.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Pistával maximum telefonon fognak beszélni. Mint magánember van kint nem mint kommentátor.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
6:30-tól úton vagyok szóval bem tudom nézni a közvetítést. Ha tortenik valami említésre méltó írjátok le légyszi. Majd felnézek ide olvasgatni. Köszi.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Helyzet? Latom luvetiming-on, hogy a 2.Porsche +1lap ? Harmadik Audi +2lap? Valós állás ez?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Én Nissan + Porsche. De Nissannak természetesen nem a győzelemért. Végigment legalább egy kocsijuk?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
válasz #22743424 #362 üzenetére
A Nissan nagyon nagy bajban van. Beleöltek rengeteg pénzt. De ez az út járhatatlan sajnos. Én tisztelem őket mert tökösek voltak és megpróbálták, de ez felejtős. Új hátsókerekes kocsit építeni meg nem hiszem, hogy fognak. Kezdhetnék elölről, mert ugye minden arra az ötletre volt felépítve, hogy a kocsin keresztülmegy a ZOxigén Ez kicsit patt helyzet náluk. Kíváncsi vagyok mit lépnek. Szerintem erőltetik ezt az ötletet majd tovább sajnos.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
LMP1-ről van szó nem a GTE-ről és a GT3-ról. Nem véletlenül nincs más gyártó akik ezzel próbálkoztak volna. Na meg ugye hátul virsli gumik vannak a jobb légáramlás miatt, egy Suzuki Swift gumira aztán küldheted a lóerőket akkor se fog jobban gyorsulni. Ez mondjuk könnyen kiküszöbölhető, de kérdés mennyit buknának vele az aerodinamikán.
Erről volt már cikk, hogy a Nissan feltűnést akart kelteni, kezdte a delta wing-gel és az a project itt csúcsosodott ki. Mindenki róluk beszélt/beszél. Mert meghökkentő dolgot próbáltak meg, most meg azért beszélünk róluk mert egy autó ért be, az is utolsó helyen.(#366) Ventur@ Ezt nem tudtam, hogy azért nincs RWD hajtás mert nem lettek kész. Azt hittem gondolkodtak rajta, de maradtak a full FWD-nél.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Azt olvastam, hogy a Nissan-ok, nem csak hogy a hátsó hibrid hajtás nem lett kész. De azt mondják teljesen hibrid hajtás nélkül mentek a futamon.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Érdekességek a Porshe-tól a futamot illetően:
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Frenky89 #379 üzenetére
Ez nekem is feltűnt. Butaság. (gondolom nem sikerült lefordítani jó Google Translate-tel.)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Letöltöttem a 80gb-od magyar 1080i-s verziót. Most is épp azt nézem. Hiányzott
Ráadásul reklám nélkül nagyon jó!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mennyire szép ez az LMP3-as gép: [link]
Egyébként az LMP3-as kategória az milyen versenyeken megy? Mert ugye most a 24h Le Mans-on nem voltak, régebben volt ott is ilyen kategória? Vagy hogy van ez?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nissan lelőtte az LMP1-es projectet. Ennyi volt, vége.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Alapjaiban szerintem már az első tengely terhelése, komrányzott kerék hajtása gond volt. Azt nem hiszem, hogy meg tudták volna oldani.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Na végre ez a hétvége is eljött már vártam. Tegnap már tudtam is nézni az edzést. Szurkolok a Ford-nak. Meg a Porsche-nek. És az Audik a legszebbek.
Dunlop Spotter guide: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz XFishboneHUN #429 üzenetére
Akkor szerencsém volt, mert pont az utolsó órát .láttam
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ez hihetetlen!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Sokkal egyszerűbb a válasz. A szabályok értelmében nem állhat meg. El is mondták a közvetítésben.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Hánykor lesz a rajt?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Mindenkinek élvezetes vereny nézést kívánok! Legyen olyan jó futamunk mint tavaly! Vagy jobb!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
Örülök a 2-es Porshenak, a Porechenak drukkoltam, de ha a Toyota nyert volna akkor se lettem volna szomorú. Viszont az hogy a japánok idén se tudtak nyerni az ciki. Sajna gte pro-ban Porsche dobogó sincs.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tdf-en is van sok reklám nyugi. a doppingosokat meg fogd fel hybrid bringások.
Az év motorsport eseménye nálam ez a Le mans. Pedig nézek párat, de ezt imádom a legjobban. Szerencsére az idei is nagyon emlékezetesre sikeredett!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #70869248 #564 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint Lotterer #1 Porsche állt ki olajnyomás hiba miatt. Vagy a Toyota-nak is ugyan az a baja volt?
(#563) Feketelaszlo Nekem kimondottan tetszenek ezek a Hybrid autók. A hangjuk, a tempójuk. És ott a többi kategória ami nem hybrid. Szóval én örülnék ha maradna ez a koncepció.
----
10perces Highlight: [link]
Porsche+Michelin 3 perces Highlight: [link]---
Egyébként mekkora fricska volt már (annak a szenilis vén ****) Ecclestone-nak, hogy Chase Carey indította a versenyt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Na most már a Porsche hivatalosan is érdeklődik az F1 iránt 2021-től. Valószínűleg akkor a WEC-et dobják majd.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Feketelaszlo #570 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tényleg, egész verseny alatt nem is mutatták "Pechito" kisasszonyt?! WTCC-ben többet mutogatták mint magát a versenyt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
válasz Feketelaszlo #580 üzenetére
Köszi. És ott a videó, tényleg odamegy, erre a Toyota meg elindul... durva.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Lehet kiszáll a Porsche is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nem semmi ez a Porsche 919 Evo. Fogták a tavalyi LMP1-es Porsche-t és mivel idén már úgy sem versenyeznek vele, ezért "szabadjára engedték a technikát". Így Spa-ban megdöntötte a kocsi Hamilton körrekordját is. Érdekes, hogy a motorhoz és a hajtáshoz csak szoftveresen nyúltak.
Onboard videó még nincs. Csak ilyen: [link]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
-
Vályi Pista lesz a Ejurosporton? Nem tudtok valamit erről?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz Interceptor #684 üzenetére
Aston Martin-t a verseny előtt még sújtották egy BoP módosítással. [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”