Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Ciccuka #682 üzenetére

    Nem vagyok BMW szurkoló, de azt hiszem eléggé világossá vált már pár óra után, hogy nem ők tehetnek a tempójukról, hanem a BoP ilyen. GT-ben most úgy lehet versenyben lenni, ha utal a gyártó sok pénzt az ACO számlájára (jelzi a Le Mans-al szembeni szakmai elkötelezettségét). Vagy ügyeskedni kell, mint a Ferrari - az egyik interjúban elszólta magát Calado, hogy ők igazából egész héten a versenytempót gyakorolták (értsd: direkt lassan mentek), mert ha csinálnak egy olyan kvalifikációt, mint az Aston, akkor valószínűleg ugyanúgy megbüntetik őket egy szűkítővel vagy súllyal. Volt 2 gyors típus (Porsche, Ford), a többiek (Ferrari, Corvette, a büntetés utáni Aston) hozzájuk képest kicsit lemaradva közepes teljesítménnyel, meg a BMW akit kiközösítettek. De ahogy lehagyták a többiek a verseny elején élről induló Aston Martint az meg visszatámadni sem tudott elég látványos volt. A Ferrari tényleg csak a ravaszságnak meg a csapat kitartásának köszönheti a sikert, mert a szemét is kinyomták annak a kocsinak - erősen tartottak attól, hogy nem-e lesz műszaki hiba.
    LMP1 elég papírforma volt, bár már most vannak konspirációs teóriák, hogy mi volt ez a keréknyomás dolog Lópezék autóján, mindenesetre a 3. helyért tényleg volt jó kis küzdelem az éjszaka, az tetszett, még ha végül nem is a pályán dőlt el, hogy az SMP-é a dobogó.
    LMP2 volt az egyetlen teljesen tiszta kategória - tudta mindenki, hogy ezek a csapatok a legjobbak és ők is jeleskedtek. A G-Drive lehetett volna még ott, de volt egy hosszabb kiállásuk így lecsúsztak a többiektől.
    A GT Am meg megint egy kicsit műdráma volt, hogy kiállítgatták Keatingéket - ha nem cserélik le a végén azt a fakezű csávót, Bergmeister megeszi őt reggelire. Bár azért meg kell jegyezni, hogy itt is volt rajt előtti BoP változtatás ami a végeredményt befolyásolta, de az amatőr Porsche csapat megnyerte a világbajnokságot, szóval azért nem panaszkodhatnak.

Új hozzászólás Aktív témák