Nézőpont és megfogalmazás kérdése, hogyan tekintünk a reklámok terjedésére a streaming világában. Az egyik csoport szerint bejött az ötlet és hatalmas húzás volt, a másik a pokolba kívánja a sok reklámot, valamint az áremeléseket, amelyekkel szándékosan a hirdetésekkel támogatott csomag felé terelik az embereket.
Hirdetés
Ha az üzleti oldalt kérdezik, akkor bejött a Netflix reklámos csomagja, hiszen immáron több mint 23 millió havi szinten aktív felhasználója van. Ezt a cég egyik vezetője erősítette meg.
A reklámos csomag 2022. novemberben indult el 12 piacon, hogy új bevételi forrást nyisson a több szempontból útelágazáshoz érkezett streamingpiacnak. Egy évvel később 15 millióan használták havi szinten a Netflix reklámos csomagját. Azért, hogy a cég számára sokkal jövedelmezőbb reklámos csomag felé tereljék az embereket, árakat emeltek a reklámmentes csomagoknál.
Az Insider Intelligence korábbi jelentése szerint a Netflix a reklámiparban olyan sikeres, hogy jövőre már több reklámpénz húzhat be, mint a Disney+. De a siker oka az is, hogy leszámoltak a jelszómegosztással és felemelték az árakat.