A VCC Live és az OTP Mobil új stratégiai partnerségének kulcsát a VCC Live Pay, egy olyan fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik.
Hirdetés
A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe. E vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és sms-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének.
A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.
Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.
A szolgáltatás olyan iparági szereplők számára érdekes – telesales, telemarketing, behajtás vagy ügyfélszolgálat –, amelyek szeretnék kihasználni ügyfeleik vásárlási vagy fizetési motivációját. Ez a motiváció a telefonos ügyfélszolgálati munkatárssal folytatott beszélgetés alatt jóval magasabb. Azok a szolgáltatók például, amelyeknél a kinnlevőség jelentős része az ügyfelek figyelmetlenségéből keletkezik, látványosan javították a befizetések arányát egy emlékeztető telefonhívás és a hozzá kapcsolt fizetési lehetőség segítségével.