Fizetős funkciók áraszthatják el a Facebookot és az Instagramot

A Meta létrehozott egy új csoportot, amelynek feladata a fizetős funkciók és termékek létrehozása a Facebook, Instagram, WhatsApp platformokra.

Az utóbbi hónapokban egyértelművé vált az a trend, amely alapján minden cég igyekszik valamilyen fizetős funkcióval vagy előfizetői csomaggal biztosítani a további pénzügyi növekedését.

Immáron a Meta sem kivétel: létrehoztak a cégen belül egy új csoportot, amely a fizetős funkciók és termékek fejlesztésével foglalkozik, a Facebook, Instagram és WhatsApp platformokra. Minden újítás kiegészítő jellegű lesz, és kiegészíti a hirdetési üzletágat.

Hasonló irányba indult el egyébként a Snap és a Twitter is a közelmúltban. A Meta árbevétele legutóbb csökkent a recessziós félelmek és a növekvő verseny miatt.

Reklámmentesség?

Sokakat érdekel, hogy a Meta lehetővé teszi-e majd a reklámok kikapcsolását, ha valaki fizet ezért. A válasz már meg is van: nem. A Meta elkötelezett a hirdetési üzletágának növekedése mellett, közölték. A jövőben pedig arra számítanak, hogy a fizetős funkciók még fontosabb elemei lesznek az üzletüknek.

A New Monetization Experiences részleg vezetője a korábbi kutatási vezető, Pratiti Raychoudhury lesz.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények