Mégsem a vásárlásra fókuszál majd az Instagram

A jelentések szerint visszavonulót fúj a kereskedelemre való összpontosítástól az Instagram.

A TikTok sikerére és az ágazat által taposott útvonalra válaszul a Meta is igyekezett elérni, hogy az emberek minél többet és sűrűbben vásároljanak az Instagramon. A jelentések szerint azonban 180 fokos fordulatot vett a Meta elképzelése.

Hirdetés

Így az új stratégia mégsem az Instagram e-kereskedelmi törekvéseit helyezi előtérbe, ezeket a funkciókat drasztikus módon megritkítják állítólag – ezek helyett a közvetlen hirdetésekre koncentrál majd a platform, mondja a The Information, belsős forrásokra hivatkozva.

A dolgozókat állítólag már értesítették róla, hogy a meglévő vásárlós oldal idővel eltűnik. A következő hónapokban először egyszerűbbé és kevésbé személyre szabottá teszik azt.

A fordulat okairól nem esett szó, annyiból viszont mindenképp érdekes a helyzet, hogy a reklámbevételek további növelése jelenleg minden közösségi óriásnak gondot okoz, az Apple követési korlátozásai miatt pedig az átlagnál jobban szenved ettől a problémától a Meta, és annak Facebook, Instagram platformja.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények