Hirdetés

A Telenornál is megszűnik a személyes számlafizetés

Március óta több üzletben tesztelték a változtatást, aminek eredményeképp felgyorsult az ügyintézés. Az online fizetést javasolják.

A Telekom után a Telenor is megszünteti a számlafizetéssel kapcsolatos sorszámkiadást a személyes ügyfélszolgálatokon. Május 9-től a saját üzleteik helyett az Inmedio és Relay (Lapker) egységeiben rendezhetik számlájukat az ügyfelek. A Telenor tájékoztatása szerint ez amellett, hogy gyorsítja a személyes ügyintézést a többi esetben, azért is előnyös, mert "158 Telenor üzlet helyett 324 helyen fizethetik be számlájukat készpénzzel" az emberek. A Lapker üzletek jellemzően hosszabban is tartanak nyitva, sok helyen a hét minden napján.

Hirdetés

Ügyfelei érdekében és visszajelzéseik alapján a Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélszolgálati tevékenységét, így bővíti a számlabefizetés lehetőségeit is. Március folyamán a társaság 11 üzletében azokat az ügyfeleket, akik számlabefizetés céljából keresték fel a kirendeltséget, egy-egy közeli Inmedio vagy Relay hírlapárusító pontra irányították. A tesztidőszak alatt ezekben az üzletekben a várakozási idő jelentősen csökkent, és a komplex ügyeket intéző ügyfelek gyorsabb kiszolgálásban részesültek. Mindemellett a teszt azt is megmutatta, hogy a számlabefizetők is gyorsabban intézhették ügyüket az Inmedio és Relay üzletekben, mivel nem kellett más, hosszabb ügyintézést bonyolító ügyfelekre várakozniuk - írja a közlemény.

Május 9-től országszerte 324 Inmedio és Relay üzletben POS terminálon üthetik be telefonszámukat a telenorosok, ezután a rendszer SMS-ben küldi ki telefonjukra a befizetendő számla összegét, amelyet a helyszínen készpénzben rendezhetnek. Fontos tudni, hogy a sárga csekkes fizetés több napos átfutásával ellentétben, a hírlapárusoknál befizetett összegeket a szolgáltató azonnal jóváírja rendszerében.

A Telenor továbbra is a számlabefizetés egyszerű és kényelmes módjait ajánlja ügyfeleinek, akik ma már mobileszközről, az ingyenes MyTelenor és Wallet alkalmazásokból is egyszerűen befizethetik havi mobilszámlájukat. Emellett folyamatosan fejlesztik a számlák internetes befizetési lehetőségeit is, melyek népszerűsége folyamatosan növekszik. Egyre több ügyfél preferálja az elektronikus számlát is, mivel ennek használatával elkerülhető a csekkel való sorban állás, ráadásul a digitális formátumban tárolt számlák 8 évre visszamenőleg visszakereshetők.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények