Új hozzászólás Aktív témák
-
manlions
tag
sajnos nincs fordulatszam meröm ugy állitottam be hogy simán menjen a motor ne remegjen be.elképzelhetö hogy ennyi km.nel ki van atalp?jo a kocsi 90es bármi lehet mikor elhoztam is ezt csinálta kicseréltem mindent amit irtál szelepek beállitva egyedül a gyujtást nem volt hajlando aszerelö vissza venni 10 fokon van azt mondta képtelenség hogy 5fokkal jo legyen kell neki a 10fokos elögyujtás.Ha kb 3-3.5 fordulatra kitekerem a keverék állito csavart akkor viszont megszünik hogy kis gazadásnal egy pillanatra bedadog.Másik kérdésem milyen szilentet ajánlatok a leggökarba oda ami kasznihoz van rögzitve?
-
manlions
tag
jo én hiszek neked de falun egy szerelöt nehéz erröl meggyözni még ha megmutadod a gépkönyvet neki akkor is!! szemmel nem latni rajta repedést megnézem a másik karbit hátha azon rajta van ez a csö és kicserélem. Egyedül a fékrásegitö vakumcsöve volt össze lapulval elöregedvel azt kicseréltem az óta teljesen megváltozott a fék nem olyan kemény mint eddig volt a többi csö szemre jo.szilentre valami ötlet hogy milyen legyen ami birja is,
-
Retro DJ
aktív tag
600???
Az Octavianak is legalább 750-800 között van, pedig ott precízen tartja az elektronika.
A javítási kézikönyv 750-850 1/min-t ír elő. Jól van az...Egyébként előgyújtás adatai (136L):
800-1200 -> 3°..7°-ig
1500 -> 5°-13°-ig
2000 -> 10°-18°-ig
3000 -> 18°-28°-ig
4200 -> 28°-36°-igRetro
-
rob210
nagyúr
-
Atuska75
tag
De gagyi, bele se lehet ülni?
Nagyon fasza, én is szerettem volna, de sokallottam érte az 5490Ft-ot. Pedig milyen jól is nézne ki a műszerfalonSzámolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Retro DJ
aktív tag
Az emberek pénze kevés -> csak "csóró" emberek vesznek üzemeltetnek ilyen autókat muszájból.
Innentől kezdve egy országos tali létrehozásának az esélye egyenlő a nullával. Azt inkább el tudnám képzelni, hogy több kisebb regionális tali létrejöjjön.
Egy kismotoros klubban tevékenykedtem, ott elsősorban szülőktől függő fiatalok volt a tagok nagy része. Sosem volt pénz semmire.
Azonban, ha rendbe lesz az autó, és tényleg megszerveződik egy ilyen (legalább 8-10 fővel) akkor én is megkockáztatnék 250 km hatósugarat (a kör egyik "vége" Románia közepe felé konvergál, a másik "vége" picit túlmutat a fővároson).
Retro
-
kasyka
csendes tag
Sajnos,hogy ebben az országban,mert ha csak 1-2km-rel odébb látom meg a napvilágot , akkor Osztrák lennék. S nem szaros 90.000,-forintért dolgoznák, hanem legalább 5x ennyiért.És akkor talán nem csak egy Favoritom lenne és nem lennének filléres napi gondjaink. (ti akkik máshol laktok nehogy azt higgyétek,hogy itt az osztrák határszélen élőknek minden arany,itt is vannak azért gondok sajnos)
-
rewu25
csendes tag
huh akkor lehet én vagyok a ludas!mert elözö évben cseréltem tömitést és lehet nem huztam meg rendesen!akkor viszont magamnak okoztam egy kis plussz melót mert megint cserélhetek tömitést gondolom mert ha utánnahuzok akkor márt ugy nem fog rendesen tömiteni gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
kasyka
csendes tag
Hát tudod 28éves létemre nemigazán szeretek se állatkodi se gyorsan menni, majdhogynem ilyen öregurasan vezetek. Szépen lassan nyugottan,hazavár a család. Meg a másik,ha kíméletesen vezetek sokkal kevesebb üzemanyagból kijövök. Meg sajnálom is jobban kihuzatni mert borzasztó hangos tud lenni 4-5000 ezres fordulatnál.
-
rewu25
csendes tag
mágus a szelephézagot tényleg minden kb 10ezredik kiloéter után elméletileg állitani kellene!ezzel most szembesültem mert amugy már vagy 24ezer kilométerrel ezelött volt az enyém állitva amit még a drága volt szerelöm állitott mikor megvettem!ezek szerint eljött az idő ismét egy beállitásra?
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Köszönjük szépen, Cseh nyelven bizony csehül lett volna nekünk...
A szelephézag állítás elég furcsa, hogy 10k-ként meg kell ejteni... Hát ez van, nem bíznak magukban a Cseh mérnökök (az pedig megint csak más kérdés, hogy nem túlzottan sokan törődtek vele).
Ha egy egész jó motor olajat használok, akkor belefér a 15000 km csereperiódus?
Még egyszer köszönöm a köz nevében, hogy leferdítetted a táblázatot!
Retro
-
manlions
tag
Köszönöm a tanácsod végre sikerült beállitatnom a gyujtást 7fok kicseréltem a vákum csövet megszünt a dadogás rögtön beállt 700as alapjáratra abeállitásodat használtam 2re van állitva a keverék szabályzo csavar elcsendesedett motor sokkal jobban megy mint eddig.A vákumcső darabokra tört a kezembe levevésnél annyira öreg volt ránézésre meg jo volt.Nagyo hálás vagyok a segitségért még egyszer KÖSZÖNÖM!!!!!!
-
manlions
tag
Szerintem ez a minimum amit megtehet az ember hogy megköszöni a tanácsadást föleg ha azt veszem mennyi után járástol szabadit ez meg és mennyi feleslegesen pénz kiadástol!!!!!!velem is lecseréltettek volna mindent az uj alkatrészeket is és igy az egész megoldodott 1ezresböl!Mikor nincs miböl javitattni és nem értek hozzá csak amit itt forumról szedek össze és már egész sok mindent megtudtam magam csinálni ez rettentö nagy segitség!!!!!!
-
Marczi80
tag
Pont akkor huztam 15000-ig amikor lagzit inteztunk, hetente jartam haza Pozsonybol Tornaljara, ill Geresbe. Es akkor meg Szalancnak jartam, nem Miskolcnak. Az utat ismered.
Teny, hogy nem huztam 4000-ig soha, es az auto egy kisebb GO utan volt, de oktoberben az olaj nem volt csunya (cca 12-13000 km utan)Nem azt mondtam, hogy egeszseges neki mindig annyit hagyni, de en ezt a hanykilometernkent olajat inkabb vallasnak tartom. A bátyám nem hajlandó mást hallani, csak hogy 8000km után olajat, a szerelő 15000 után olajat. Én meg egyszer az egyikre, egyszer a másikra hallgatok
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen