- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
Az autoszerelo cimboranal csapos emelon lesz az auto, szoval megprobaljuk atmozgatni a kormanyzasban resztvevo alkatreszeket.
A gombcsuklonal nem okoz gondot egy tuhegyni lyuk?
Van ezen az auton olyan zsirzasi pont ami geppel zsirozando, es rendszeresen meg is kell ismetelni?Retro
-
Atuska75
tag
A gömbcsukló porvédője egy drótrugóval van rögzítve, legjobban akkor jártok ha leveszitek a rugót és alatta kitömítek LZS-2-es zsírral utána gumi vissza és rugó vissza. Nem nagy mutatvány és tartósabb mint az olaj, 1 gömbfej életét kb megkétszerezi. Én mindig így szoktam és eddig még nem csalódtam a módszerben, egy öreg autószerelő mestertől tanultam.
Más: ma átnéztem a kocsit műszakira és nagyon meglepődtem, Semmit, ISMÉTLEM SEMMIT nem kell cserélnem, felújítanom. még a fékpadon is tökéletes értékeket mutatott a gép.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
manlions
tag
Miokor elhoztam már akkor is a plafonig ért a kézifék mikor behuztam lehet hogy még sosem volt állitva mert a szinte a legvégén voltak az állitoanyák de persze leveszem a dobot és legalább látom abetét vastagságot is.Itt szokott elöfordulni valami tipus hiba a 90es évjáratu tipusnál???
-
Retro DJ
aktív tag
Már írtam korábban, hogy delej is jó, venti is jó. Most nem volt kedvem fél órát járatni, majd meglátjuk.
Egyébként ma láttam bontóban két hasonló korú gépet mint az enyém, és mind a kettőnél kapcsolóra volt kötve a hűtőventilátor. Ennyire kellene a kézi beavatkozás?
A másik, hogy ha a fűtéscsap ereszt, akkor milyen tömítésekkel kell készülnöm?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
A bácsika aki csapatta, megkérdezte, hogy mikor lett cserélve a trafó, mert nagyon újnak néz ki. Eltátotta a száját amikor azt mondtam: SOHA.
Beindítás előtt sűrített levegővel kifújtuk az elosztót, a pipákat, a trafót, a gyújtás elektronikát és utána pöccre indult .
Nincs ebben még computer időnként nem kellene neki ártani egy nagytakarítás.
Tudod egyébként úgy vagyok, hogy megszakad a szívem, hogy tudom elkezdjük használni, télen-nyáron, hóban-sárban... Ezt relatíve kicsi pénzből le lehetne OT rendszámozni (gondolom tudod mit jelent). Csak élményautóként használva, évekig fennmaradna az állapot.
Viszont a mi használatunk mellett tuti, hogy 5 év alatt leamortizálódik (nem a karbantartás hiánya miatt, meg a használat módja miatt, hanem a kora miatt) .
Ami biztos, hogy ha kész lesz a generál, akkor visszacserélem a kormányt, lemosom, kiporszívozom és szeretnék csináltatni róla egy profi "portfóliót" (van egy fényképész ismerősöm). Ezek után jön a "rombolás". Ami valójában csak az igényekhez való kis mértékű igazítás (Feli ülésgarnitúra, a hátsó kalaptartó kárpitozása, esetleg egy kis polifoamos hangszigetelés (ha már úgy is szét lesz szedve az ülés miatt), autórádió hangszóró befaragva az ajtóba).
A korona pedig a gázbeszerelés lesz, amitől véglegesen elszakítom az "eredeti" állapottól és az OT minősítés lehetőségétől.
Az élet kegyetlen...
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Kb. 10mp-ig ment ezen a sebességen, illetve utána feltornásztam ötösben 130-ig, de mivel a gyújtás nincs rendben (szerintem), ezért nagyon ellenkezett, szóval lelassítottam.
Megértettem, ez van gyertya ügyben és pont.
Sajnos a szerelés nagy részét nem én végeztem (bár megtehettem volna, háromszor ennyi idő alatt, és nincs is csápos emelőm, stb).
A motor belsején én is meglepődtem, remélem, hogy a sűrűbb olajcserék, és a gáz, majd megteszi a hatását.
Van javaslatod a váltó porvédő/szimering ügyben?
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
-
Marczi80
tag
Fogalmam sincs, hogy pontosan melyik részrol van szo, de tavaly majusban voltak hasonlo tuneteim. Ha kitekertem teljesen a kormanyt, akkor recsegett-ropogott. En lecsesztem, es egy jo ido utan ott tartottam, hogy a kerek roppant egy nagyot, es rangatta a kormanyt. Kis kanyarnal siman elment, de nagyobbnal szornyu volt. Valami ilyesmim volt tonkre, ha jol emlekszem...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
És te olyankor mennyivel mész mert nekem az 80 km/h 5-ben 2000. 90-nél nekem 2300-at forog. Illetve amin nagyon meglepődtem 5-ben 50-nél csak 1200
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Nezegesd a kepeket, es megtalalod! Ne aggodj! Egyebkent ma megvolt a leghosszabb ut a kocsival, feljottem Miskolcra. Nagy nyugalomban telt az ut. Csak a fogyasztas lenne erdekes. Na majd meg Nezegesd a kepeket, es megtalalod! Ne aggodj! Egyebkent ma megvolt a leghosszabb ut a kocsival, feljottem Miskolcra. Nagy nyugalomban telt az ut. Csak a fogyasztas lenne erdekes. Na majd meg latjuk...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Ki akarom váltani a hydro megoldást. Az egyik fórumon egy srác megcsinálta Octavia (nagyon sok VW, Audi, SEAT modell van ezzel szerelve) magasságállítóval a Felda rendszerét.
Az elgondolása elég jó. Ha sikerül ugyanannyi távolságot kihozni az elektromos megoldásból akkor nekivágok!
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen