Új hozzászólás Aktív témák

  • Teszla_

    senior tag

    Úgy látom mostanában sokaknak meggyűlt a baja az ügyfélbiztonsági kóddal. Köztük nekem is.
    Az én történetem annyi, hogy kb. 10 éve vettem egy feltöltőkártyás SIM-et gsm boltból, most júniusban kaptam egy egyenlegértesítő sms-t, amiben az volt, hogy 509Ft az egyenlegem. A kártyát nem használtam, mert van egy előfizusom pár hónapja. Úgyhogy ez a kártya csak áll és át van irányítva az előfizusra. Nyilván nem akartam megválni a számtól, mert sokan ezt ismerik. Egy hétre rá jött még egy sms, hogy egyenlegem 369Ft. Ekkor mentem be a vodához, hogy ez ugyan hogy lehet, amikor nem is használom a kártyát. Mondták, hogy tudnak kimutatást készíteni, csak ahhoz kell az ügyfélbiztonsági kód. Mondom fasza, az nincs. Utána át akartam vinni a T-hez a kártyát, de ehhez is kell a kód. Úgyhogy beletörődtem, hogy ez a szám már örökre vodás marad és csak úgy lehúzhatják róla a pénzt. 2 napja jött megint az egyenleg infó, hogy már csak 349Ft-om van. Ezt elég szánalmasnak tartom, hogy egy másodpercet nem beszélek, nem küldök sms-t, sőt, még csörgetni se csörgetek, és megy le róla a pénz. Volt barátnőmnek is volt olyan, hogy több, mint 300Ft volt a kártyáján, de csörgetés után már mondta a szöveget, hogy egyenlege 300Ft alatt van...
    Tegnap viszont megtaláltam az ügyfélbizti kódot, úgyhogy holnap szépen kérek is egy múlt havi és egy e havi kimutatást, mert ez így nem állapot.
    Volt már valakinek hasonló esete?

Új hozzászólás Aktív témák