- Microsoft Outlook topic
- Videó stream letöltése
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258149 üzenetére
Köszi, asszem kezdem érteni mi van. Elöl amúgy négyszögtengelyes Altus van, M371-es hajtókarral, ezek helyett inkább akkor berakom a 12 sebis XT szettet kezdetnek. Csak idegöl, hogy meg kell vennem a szerszámot az altushoz, amit utána gyanítom többet az életben nem használok
Hátul még valami olyan gebasz van, hogy elvileg ilyen van most rajta, ennek nem tudom mi a magyar neve: [link]
De elvileg a 11 sebis kazettákhoz ilyen kellene: [link]
Ez mi ez és miért van ebből kétféle?
Ha jól értem, akkor ha ezt megveszem, elöl berakom a 12-es XT-t, utána szabad a vásár hátra, van minden, amíg nem akarok 10 fogas kazettát.A vér nem válik VAZZE!™
-
komlo654
csendes tag
Úgy döntöttem, hogy beállítom a bicajomon az első váltót, ugyanis az a vásárlás óta még nem volt beállítva. A bicajom egy Triban RC120-as. Az elso valto nalam úgy működött eddig, hogy kettőt tudtam le-, illetve felváltani. Miutan beallitottam az L es H limitet valamint megcsinaltam az indexelest is eszrevettem, hogy a valtoval mostmar harmat tudok felfelé valtani (fel a nagy fogaskerekek felé), ha pedig le szeretnek valtani akkor a lefelé valto gomb megnyomasaval az egybol leugrik a legkisebb fokozatra.
Tehát mostmar 3 fokozatom van fel, illetve egy lefelé. Valaki talalkozott mar ilyennel?Egyébként az a vicces, hogy így sokkal jobban használható ugyanis kicsit zavaró volt az hogyha le szerettem volna valtani akkor nem tudtam egyből hanem 2x is meg kellett nyomnom a lefelé váltó gombot.
-
itouchfan
senior tag
Meg ugye az is megvan, hogy a mezőny 90-95%-ának egyáltalán nem számított, hogy mit megy ezen az időfutamon (max a limitidőn belüli megérkezés) és akik tényleg sokat kaptak, vagy sprinterek, vagy teljesen más alkatú segítők, akik eddig is 2,5-3-5 órát vagy többet kaptak összesítésben a hegyeken, inkább spóroltak a hátralévő napokra? Az a két ember, akinek ez igazán számított és aki az életéért ment, az az utolsó két srác volt.
És ugyanazt tudom idézni, amit a múltkor is írtam a pulzuzónák kapcsán, el nem tudod képzelni, hogy milyen tapasztalat és tudomány van ezek mögött a sportteljesítmények mögött. Én sem, de ahogy a múltkor is említettem, picit talán közelebb állok hozzá. Plusz, a heti 60-80-100 km a parkban oda-vissza egy km-ekbol két hónapja ne induljunk már ki, azzal szemben hogy valaki 14-15 éves kora óta, extraklasszis genetikával, megy heti 20-25-30 órát (6-700 km) !minden! héten, 8-10+ éve, és annak minden perce tökéletesen tervezett és szervezett edzésmunka teljesen az egyénre szabva, plusz pihenés, regeneráció, táplálkozás, magaslati edzés és környezet, szélcsatorna, egyedi fejlesztésű ruha cipő bringa stb, minden biológiai érték határértékig kimaxolva, el se tudja ezt képzelni az átlagember, hogy milyen, már inkább gépek ők, mint emberek. Ettől függetlenül ez persze nem zárja ki a lehetőséget, hogy van más is a háttérben, amiről a világ nem tud, de ha van is, akkor az valószínűleg mindenkinek van, és a melót ettől ugyanúgy bele kell tenni, és a különbségek sem változnának meg drasztikusan ha nem lenne.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Tin
veterán
válasz itouchfan #258204 üzenetére
Köszönöm a bölcs oktatást, most már tudom, te mit gondolsz rólam, és te is, hogy én mit gondolok a színházról. Te hiszel benne, nekem meg csak tetszik a történet. Ennyi. Az meg, hogy ezért te engem hülyének gondolsz, szíved joga. De megint kezdünk elmenni egy olyan irányba, hogy ha másnak nem lehet más véleménye, akkor éppen az hal meg, ami mozgásban tartja a világot. Hagyd, hogy magamtól hülye legyek, én is hagyom, hogy higgy a mesében. Szerintem ez korrekt alku.
-
AAntii
őstag
válasz Dark Archon #258179 üzenetére
ha valami nekem tetsző, de szubjektív szempontok szerint irracionális dolgot akarok a közeljövőben venni, akkor a te véleményedet fogom kérni bátorításul, hogy szerinted vegyem meg, vagy ne
"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #258188 üzenetére
Lemegy a netem itt a rengetegben ha feltöltöm a videókat, de amint visszaérek a civilizációba megejtem ...volt itt ~2éves bocs bringáról filmezve, idősebb anyamedveszerű autóból már hazafelé tartva, vagyis minden amit akarsz. Tehát nem fake news, hogy a Transzfogarason ott kunyiznak az út mellett, úton, , pihenőknél stb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
orbano
félisten
válasz orbano #258202 üzenetére
Na, kicsit még elbizonytalanodtam: az elülső upgradem az így nézne ki?
Hajtókar SLX FC-M7100-1 (láncvonal, Q factor számít?) [link]
Lánckerék XT SM-CRM85 [link]
Agy XT BB-MT801 [link]
Ez így 65e környékén kijön, amivel tudok élni. Bár gondolom szerszámokkal mindennel 100k leszA vér nem válik VAZZE!™
-
Fall-N
veterán
válasz kutga #258109 üzenetére
Nekem is tetszenek a nagyobb tudású komouterek, de basszus előző hónapban, akciósan olcsóbban vettem a telefonom, mint amennyiért vesztegetik ezeket.
Viszont abban egyetértek Dark Achronnal, hogy erre a felhasználásra bőven elég a monokróm kijelző. Legalább jobban bírja az akku. Fölösleges abból a szempontból, hogy úgysem egész végig a kijelzőt bámulja az ember, hanem odapillnt. Inkább lenne helyette traszflektív vagy e-paper kijelző.
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #258160 üzenetére
Ezt tanúsítom. 8 sebis láncot szépen viszi a Funn NarrowWide 10-12 sebességes tányér.
lsebestyen: Ne légy naív, az élsportolók mind használnak szert. Ilyen emberfeletti terhelést megsúgom nem lehetne hosszú távon kibírni. A legtöbb szteroid is abban segít, hogy gyorsabban regenerálódjanak az izmok. Még az anabolikus szteroidok is. Csak nyilván kerékpársoortban nem az izomépítésre valót használják. Ettől még ott kell lenni a sportolónak is rengeteg kemény munkával, de szer nélkül ők sem érnének el ilyen sikereket. Senki sem Superman.
Amúgy a hosszútáv miatt "égnek ki" pont a sportolók, azaz egy kor után már túlságosan kockázatos lenne a szerhasználat, nem azért mert 30-40 felett nem lehetne elérni teljesítményt. Lehetne csak úgy járnának, mint a testépítők, akik 20-30 év használat után hullanak, mint a legyek. Legtöbb 45-50 évesen hal meg szívrohamban, vagy valami artériás strokeban. Sajnos a sport ilyen lett.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz komlo654 #258203 üzenetére
Valszeg most basztad el a trimelést az első átdobón. Ez arról szól, hogy a váltókar kis mozdítására nem vált egyből, csak igazít a pozíción, hogy ha ‘keresztben van a lánc’ (elöl szélen balra, hátul szélen jobbra, vagy fordiítva), és nem egyenes a láncvonal, akkor se darálja a fémkeret. Nem tudom, pontosan melyik váltód van, de típusspecifikusan érdemes manualt keresni hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
What Is Trimming On Road Bike Shifters & Why It Might Not Work? How To Change Gears And Trim.
- Nem elég feszes a kábel; a kicsi váltókar mozulatra, nem reagál az első váltó a trimmeléssel. Ezt meséli a csóka.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #258167 üzenetére
Szabadjára engedik végre Jonas-t?
#258173 velizare
Annyira nem volt ez meglepő. Csak a különbség mértéke. Vingegaard az egész Tour alatt magabiztosságot sugárzott. Vélhető volt, hogy van még a tarsolyukban valami. Pont ilyen volt Roglic is a Giro alatt.#258180 nmate91
Remco-nál szerintem Pogi is erősebb. Ő még nincs ennek a kettőnek a szintjén. Persze jó lenne ha jövőre mindhárman indulnának, de nem véletlen az se, hogy a QuickStep idén is inkább a Giro-ra vitte még Evenepoel-t.#258185 Zoliwrc
Szakasz után szoktam menni. Úgy még jobb is, mert pár fokkal kevesebb is van akkorra. Hétköznap meg amúgy sincs sokszor több időm egy óránál.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nmate91
tag
válasz sepyi #257779 üzenetére
Berendeltem 28-as szélességben, barna oldalfallal (look good, feel good), kíváncsi leszek.
Most egy 32 széles Vittoria Zaffiro Pro G2.0-t hajtottam, egyébként téli edzőguminak kifejezetten ajánlott - amennyiben nem városban használod, én rengeteg defektet kaptam vele, két nagyobb vágás miatt válok meg tőle. 19C felnin, 5...5,5 baron használtam, egy 6 bar felett ezt sem tervezem. Kíváncsian várom milyen lesz visszamenni vékonyabbra, komfortot picit féltem, de majd megszokom.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #258209 üzenetére
Én szóltam, még jó, hogy nem kergettek meg . Durvák amúgy a Magyarországi hőség után ezek a 12 fokos reggelek . Bár gondolom már ott is lehűlt valamennyire az idő. Transzfogaras tériszonyosként vajon mennyire vállalható? Rég voltam és akkor is autóval.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
aktív tag
válasz itouchfan #258204 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de az illető, akinek válaszoltál egy helikopter, mindenki más pedig hülye. Ha pedig bármilyen kritikával illeted, akkor megsértődik.
Emiatt érdemi vita vele esélytelen, ellenben a topikot elárasztja az eszmefuttatásaival, vagyis egy troll.Tudom baromi idegesítő a sok ostobaság, amit összehord a legkülönbözőbb témákban, de csak az ignorálás működik.
-
.LnB
titán
Ha tapasztalat, és meggondolatlanság nélkül irkálsz ilyeneket. Akkor ne lepődjél meg ha ilyeneket gondol/gondolunk rólad.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sepyi
aktív tag
válasz parandroid #258214 üzenetére
Így van. A Tribanon ilyen a váltó. Mármint az első. Egy az igazi váltás, kettő meg az igazítás, hogy ne érjen hozzá a láncvezető a lánchoz, se jobbról, se balról.
nmate: Az eredeti gumit nem tudtam használni, mert peremes lett 3 hónap alatt. Azután Michelin gumit raktam fel. Dicsérték, de szinte 0 tapadás. Pereceltem is akkorát hogy...!
Ez a conti egyenlőre bevált. Gyors, tapad, nem kaptam még defektet. Igaz csak 4 hónapja használom. 6,5 baron a hátulját és 4,5 baron az elejét. 67kg mellett. Én szeretem.[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
nagyúr
ja, csak tegnapelőtt végig azt találgatták, miért nem megy, miért nem próbálja meg pogit leszakítani. fel se merült, hogy háromhetes versenyen nincs full erőbedobás minden napon.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
.LnB
titán
válasz velizare #258222 üzenetére
Általánosságban elmondható a Jumbo-ról, hogy defenzívebb a taktikájuk. Ez már a sokadik verseny idén, ahol ez látszik. Nem mindig versenyeztek így, de az utóbbi időben ez figyelhető meg. Megváltozott kicsit a sport. Nem úgy van mint Contador és Schlek idejében például, amikor folyamatosan próbálták szétszaggatni egymást.
Én is furcsálltam, hogy ilyen kis különbség mellett, Jonas miért nem aktívabb. De végig magabiztosnak tűnt. Az jött le nekem, hogy tudják ők, hogy mit csinálnak. És tegnap ez bizonyítást is nyert.A másik fura dolog, és változás a korábbi évekhez képest, hogy a Jumbo nem akarja minden áron kontrollálni a szakaszokat se (mint korábban ők és az INEOS is tette). Ha az UAE elkezd "pattogni". Ők simán átadják nekik a terepet. És ez is arra utal, hogy olyan erősek, hogy képesek menni minden tempóval. Nem kell mindig Kuss-nak kontrollálnia.
Ezeket én taktikai evolúciónak élem meg. Szerintem kevés a véletlen abban, amit a Jumbo csinál.
Ettől függetlenül, én nem zárom ki, hogy Pogi ma ismét szorossá tegye a versenyt. Mert mint annyiszor írtam, ő egy ösztönös állat. És látszott tegnap, hogy mennyire csalódott. Szerintem ma pont kerül az első hely sorsára. Vagy így vagy úgy.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
senior tag
Én azt eltudom képzelni mára, hogy Pogi ndm hajtotta ki magát tegnap teljesen, Jonas pedig igen, és letud faragni 1 percet esetleg, és akkor a szombat még izgalmas is lehet akár
Ha viszont maradt Jonasban és még ma is legalább tud jönni a kerekén, akkor ennnyi.
De még mindig hihetetlen, hogy mind a két nagy menője Jumbonak ennyit büntetett Giron, Touron.
Ez komoly fegyvertény. -
.LnB
titán
válasz dom1n0 #258224 üzenetére
Ez a Pogi spórolt, ez butaság. Egyrészt, látszott rajta, hogy nem. De gondolj bele, eddig is épphogy csak másodperceket tudott adni Jonas-nak. Szóval nem volt különbség köztük. Ezért pont itt lehetett nagy különbségeket kialakítani. Ezen az időfutamon mindketten maxon mentek.
A mai napra azt várom, hogy Pogacar szét fogja hajtani magát. Nem fog szombatra várni. Nem is várhat. A kérdés csak az, hogy meg tudja e rogyasztani Vingegaard-ot. A tegnapi után szerintem senki se fogadna arra, hogy meg tudja, én se. De ma szerintem eldől.Roglic időfutama sokkal durvább volt. A szakasz (szintrajza) is, és ami történt az is. Sőt, nálam az top 3 all time szakasz közé került. Sose fogom elfelejteni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
Nem volt meglepődés, hiszen a többség (pontosabban a hangosak) véleménye számít egy közösségben, és az a "normális", vagyis elfogadott. Néha fontosabb a ki mondja, mint a mit mond, az internet pedig csak felerősíti ezt. Függetlenül attól, hogy mi a téma, vagy kinek van "igaza" (= a hangosak mellé beálló többségnek).
Idegesítő 'szkalapnak gondolnak, és amúgy mit tagadjam, sokszor az is vagyok, de ha nem én vagyok az aktuális lábtörlő, akkor lesz más az. Vannak, akik feladják magukat a beilleszkedésért, vannak, akiknek jó a természete és könnyen elfogadják őket, és vannak az idegesítő emberek, akiket lehet feszkó levezetésnek használni. Ha egy népszerű valakit tette volna fel a kérdést, amit én, egész más vita folyna, esetleg érvek mentén. Nálam ez csak egy lábtörlés - belém. És egy oktatás, hogy magamnak köszönhetem.
Ez igaz, de - és ezt nem valami csakazértis hülyeség miatt mondom - ez vagyok én, ez leszek én, és bár az egyik "hangos" kolléga szerint megsértődök, lófaszt. Csomót tanulok tőletek, többetek véleményét kifejezetten kedvelem, értékelem aki normálisan áll hozzám, a rugdalózókat meg nem veszem komolyan. Ha népszerű akarnék lenni, tudnám ki alá kell adni a lovat, de semmi kedvem szerepet játszani egy internetes közösségben azért, hogy virtuálisan népszerű avatar legyek. Ez olyan, mint a virtuális pénzen vett virtuális otthon egy netes játékban. -
avl
aktív tag
válasz dom1n0 #258224 üzenetére
es #258223 -re: tanultak a leckéböl, amit Pogi a 2020-as Tour-on bemutatott es kesöbb mondta is: "this was the plan"
szinte azt csinaltak idei Giron es Tour-on is
...persze a Tour-nak még nincs vége, tutti próbál Pogi ...aztán kiderül mi lesz; anytime anything can happen (csak ne esés, technikai döntsön)
volt a multban is komoly GC forditas: Giro 2018, stage 19, Froome - persze minden szitu, csapatok ereje, tudatosság stb. más
-
addikt
-
komlo654
csendes tag
válasz sepyi #258221 üzenetére
Hát igen nekem is így volt hogy tudtam felfelé és lefelé is igazítani egyet most pedig úgy van, hogy lefelé igazításnál ledob egyből a legkisebbre és onnan tudok felfelé igazítani 2-t a 3. pedig a tényleges váltás.
Tehát olyan mintha meghülyült volna a váltóm és 3 fokozatom lenne felfelé 1 pedig lefelé -
andrisbandi
őstag
válasz komlo654 #258230 üzenetére
lefelé igazításnál ledob egyből a legkisebbre
- Elvileg ugyan akkora bowdenhúzásra ment eredetileg a váltás és az igazítás is?Mert amit nézetem, más márka váltója, az kisebb mozdításra igazított, nagyra váltott.
Ehhez nagyon feszes bowden kell.De nálad meg úgy értem fordítva van. Annyira feszes, h nincs kis mozdulat, egyből levált.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
.LnB
titán
Na az a Froome fordítás is olyan volt, hogy olyat se láttunk még az előtt, és szerintem nem is fogunk soha többet. Érdekes lenne ha Pogit elengedné a Jumbo. Jonas-nak egy dolga van, tapadni rá négy napig.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nmate91
tag
Majd a Netflix megmondja lesz-e fordítás vagy sem. Ha már összeesküvés elméletek.
-
komlo654
csendes tag
válasz andrisbandi #258231 üzenetére
Lefelé igazításnál azt értem, mikor a kisebb fogaskerékre (belsőre) próbálom állítani a váltót, tehát olyankor a bowden ellazul. Szóval megnyomom a gombot és nem csak egy picit lazítja meg a bowdent hanem puff egyból a leglazábbra állítja.
-
chubby2o6
senior tag
válasz orbano #258210 üzenetére
Hát ja, a négyszöges monoblokkhoz tényleg felesleges lenne szerszámot venni. Talán járható út, hogy a csupasz vázat (benne a négyszöges hajtóművel) beviszed egy szevizbe, és megkéred az embert, s. o. s. vegye ki belőle, ez időben talán nem több, mintha egy defekttel mennél oda, azt meg el szokták azonnalra vállalni.
Az XT középcsapágyhoz nem jó a "hagyományos" középcsapágy kulcs, kell hozzá adapter. Volt ilyen csapágyam, igazából nem éreztem, hogy bármiben jobb lenne, mint egy sima Deore.
Az SLX hajtómű jó lesz, 1x rendszernél a láncvonalat nem nagyon lehet véresen komolyan venni, a középső 2-3 fkerék kivételével úgyis keresztben van a lánc. -
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #258236 üzenetére
láncvonal
2x11-ről 1x11-re váltáskor a hátsó agy/váz miatt lestem a láncvonal ajánlást, előre a hajtőműhöz.
142x12 vs 148x12Nem tudom számít e ténylegesen, de csak az ajánlottat vettem meg, és tökéletes lett a láncfutás, valamint a váltás.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
orbano
félisten
válasz chubby2o6 #258236 üzenetére
Igazából a csapágy a legolcsóbb az egészben, 10k az XT és 7k örül van a deore, ennyit megér a lelkemnek.
Ja amúgy én is erre gondoltam, hogy valahova beviszem hogy hajtsák ki lécci. Amit néztem YT videókat ott azt láttam, hogy adtak a hajtókarokhoz adaptert. De ha meg nem, akkor benyelem a békát és veszek.
Akkor ez a 3 alkatrész így jó, nem kell semmi más, régi ki, újak be, a méretek/menetek stimmelnek, gondolom csak ez a 68-73-as van?
Nagyon köszi amúgy, fényévekkel előrébb vagyok, mint a többnapos netes keresgélésselA vér nem válik VAZZE!™
-
6030D
Ármester
Nem az a baj, hogy nem értesz egyet másokkal, hanem hogy lehülyézel (akár más szavakkal, burkoltan) olyat, aki mondjuk évek óta erről tanul a felsőoktatásban, kicsit több tudományos dolgot látott és olvasott ezzel kapcsolatban, sőt, napi szinten használja is az ott tanultakat.
Nem követem az eseményeket, csak amit ide írtatok, de a szerény véleményem az, hogy ha valaki cuccol, akkor nem fog ilyen szinten elp*csázni mindenkit egy 3 hetes egyetlen napján. Ha 10 mp-cel nyer, akkor is megvan, nem kell a balhé. Itt tényleg az lehetett, hogy ő fullon ment, a többiek meg nem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
RexpecT
addikt
"Az óra ellen nem volt kontroll": Csak a csapatrádió, ahol minden infót megkapott valószínűleg(kivéve ha direkt kérte, hogy ne).
Bizonyos mértékű dopping szinte biztos, hogy van, illetve új cuccokat nyomathanak, amik nincsenek még a doppinglistán. Kontra podcast - Dopping
A Netflixen elérhető Icarus filmet is érdemes megnézni. -
.LnB
titán
Amióta tegnap Vingegaard beért, mindenki ezzel jön, hogy doppingol. Főleg a Pogacar szurkolók. Érdekes módon, az év elején, amikor Pogi mindent megnyert, ahol elindult. Leszámítva azt ahol esett. Akkor nem voltak ilyen hangok. Komolyan nem értem.
Egyik sem doppingol. Szerintem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
kutga
nagyúr
válasz chubby2o6 #258236 üzenetére
Ha a láncvonalat tényleg ennyire nem kell komolyan venni, akkor lehet én is átgondolom az 1x hajtást.
Nálam most a nem boost vázamban (135mm qr) a gyári 2x lánckerékkel 48.8 mm a láncvonal a Shimano gyártói oldala alapján.
Amit náluk találtam legközelebb és talán a legolcsóbban, az 52 mm láncvonal a gyártó oldala szerint, és az én vázammal is kompatibilisnek írja. Igazából szerintem az 1x hajtásra való átállásnál a hajtókar lenne a kritikus, ha az megvan, akkor lehet tovább menni. Én 1x11 sebességben gondolkodom.
Let the Zone take me if I am.
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #258083 üzenetére
Azta! Nála is komoly zavart okozott a túlzott egó
-
Tin
veterán
válasz 6030D #258239 üzenetére
Nem hülyéztem le senkit. Annyit mondtam az elején, hogy gyanús, és hogy taktika volt az eddigi visszafogottság, csak most nem volt előtte Pogacar segge, amihez igazodhat, hogy ne legyen gyanúsan jobb, most meg beleadott mindent, és ennyit tud. Mindegy, hogy önerő, szer vagy technikai segítség (tudom, röntgen). Az is lehet, hogy mindenki más nem adott bele mindent, de azok az idők meg túl közel vannak egymáshoz, és nehéz mindenkinek 85%-on közel azonos eredményt kihozni.
Lefordítva: azt mondtam, lehet, hogy valaki fingott, most ott tartunk, hogy összeszartam magam. Mert így egyszerűbb volt félrecsúsztatni a sztorit, hogy lehessen valaki, akin elverjük.
Nem tudom amúgy minek hozunk ki ennyit ebből. A többség abban akar hinni, hogy itt minden tiszta, én meg valamivel inkább tendálok affelé, hogy talán nem. Kiderülni úgyse fog, és az indulók nagy része annyi melót beletesz ebbe, hogy bárki megérdemli a győzelmet, de ezt is mondtam már.
Részemről rég lezárhatjuk, jöhet egy Csepel fikázás, vagy egy újabb tej-kör a változatosság kedvéért. Vagy gyömöszölhetünk engem meg egy darabig, nekem az is jó.
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #258239 üzenetére
Köszi. de nem is ez a lényeg, mert én sem írtam azt, hogy nem cuccolnak, nem tudhatjuk. Csak nekem ezzel az egésszel az a problémám, hogy valaki aki két hónapja foglalkozik ezzel a dologgal, olyan értelmetlen dolgokat nyilatkoztat ki, amiknek semmi köze a valósághoz, de cserébe azt olyan magabiztossággal és olyan önérzetesen, hogy az elképesztő. És az én kommentemben semmi személyeskedés nem volt, csak próbáltam kicsit árnyalni a képet, de úgy tűnik hiába.
Attól, hogy én most két hónapja használt autókat nézek, még nem kezdek el okoskodni az autószerelő topikban a versenyautók motorjának a működéséről, mert baromira fingom sincs róla és az egy szakma, egy tudomány (járműmérnök), ugyanúgy megvan ez a sportban is, csak hát a 10 millió szövetségi kapitány és edző országa vagyunk, szóval ehhez mindenki ért... Ettől függetlenül én sem tudom, ahogyan senki, hogy egy ilyen elit szinten mi zajlik a színfalak mögött, ezért is nem foglaltam állást ebben a kérdésben.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #258088 üzenetére
Ez sajnálatos.
A túlzott sebességtől itt se véd meg semmi, és ahogy látom egyre extrémebb dolgokat csinálnak, ami szinte dh-n belül is mintha egy másik szakág lenne.
A bejegyzés szerzője viszont láthatóan elgondolkozik egy nyakmerevítő (neckbrace) beszerzésén. Van benne valami. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #258218 üzenetére
Nem vészes, ha félsz csak simán nem mész a szalagkorlát (vagy ahol nincs ott az aszfalt széle ) közelébe a szakadékoknál, a gyönyörű látvány meg kárpótol mindenért...ha nagyon nekifexel amúgy sem azt fogod figyelni. Megkockáztatom, hogy a Madarasi Hargita nyugati oldalán az a 8-10 km nehezebb a Transfogarasnál és ez annak lehet tulajdonít6ó, hogy míg a másodikat járművek átkelésre építették, elsőnél lexarták azt és jóval meredekebb. Transzfogaras egy kígyózó szerpentin ahol alig van 8-9%-os szakasz és leginkább a hosszúsága (25km) az amihez igazítani kell a tempót mert ha esetleg elszámolod is magad akkor is "pihenni" tudsz, de a Madarasi 10-14% hosszú egyeneseken ha elfogysz gyötrelmes nyeregben maradni.
Előzetesnek meg itt egy kép.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
-
Tin
veterán
válasz itouchfan #258245 üzenetére
Értettem elsőre is, de ha azt mondod, hogy csak az nyilvánulhat meg, aki letett már valamit az asztalra, azzal megölöd az új vélemények lehetőségét, hiszen az emberek egymáshoz fognak igazodni, vagyis ez egyneművé teszi a közösséget. Erre írtam, hogy mitől lenne más _ugyanaz_ a vélemény egy olyantól, aki megüti a te "szinted".
Nem a véleményemmel van bajod, hanem a személyemmel. De ezt el tudom fogadni, remélem egyszer majd megváltozik, vagy ha nem, úgy is jó. -
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #258247 üzenetére
Az igen, nekem itt jött volna egy másik fajta barnamaci
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs