- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #202000 üzenetére
Már csak vártam mert most reggel ki is fizettem.
Remélhetőleg ez jön minél hamarabb.Rétisün: Dpd-vel kértem, ugyan úgy 6 EUR volt.
-
itouchfan
senior tag
válasz Csokicsibesz #202001 üzenetére
Komoly, gratula
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
SpaceJam
aktív tag
válasz SpaceJam #201995 üzenetére
Szóval, akkor összegezve a dolgot, marad a kérdés: pressfit-es Ultegra hajtókart vajon tudok alátétezni jobb oldalon annyira, hogy nagyobb helyet kreáljak a váltónak? Ezt a Trim funkciót így nem tudom kihasználni.
A Canyon hogy baszhatta el ennyire a méretezést / összerakást? Szerintem küldök nekik egy videót, nemtom mit szólnak hozzá, mert így használhatatlan 25 km/h fölött, hogy nem tudom az alsó három fogast emiatt használni hátul.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
rétisün
veterán
ha jól emlékszem, valaki linkelt régebben (pár éve ) egy oldalt, ami megmutatja, hogy az adott emelkedő hány %-os. nem tudja valaki, melyik oldal volt?
Komoot: ismerkedek az oldallal, be lehet állítani, hogy km-ben jelenítse meg a távot? (vagy csak béna vagyok, és nem találom) be kell hozzá jelentkezni?
(#202003) SpaceJam: "pressfit-es Ultegra hajtókart vajon tudok alátétezni jobb oldalon" sztem nem nagyon egyik oldalon sincs alátét/hézagoló/akármi....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Friczy
senior tag
válasz beleriand72 #201929 üzenetére
KMC patentszemet használok évek óta, különféle szélességűt (volt 9-es, 10-es, most 11-es). Rendszeresen (kb. 400 km-enként) nyitom szét, szedem le a láncot tisztításra és megy fel a másik. Ugyanazzal a patentszemmel. A két láncot élettartamáig minden további nélkül kiszolgálta, ez összességében legalább 20 bontás/összerakás. A leírás szerint a KMC patentszem kb. két-három alkalommal bontható. Szóval használd nyugodtan, és legyen nálad egy tartalék.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #202004 üzenetére
Akkor ez konkrétan visszaküldős.........
Vagy küldjenek egy külső csapágyas hajtókart – már ha az jó megoldás.Lehet, mégsem kellett volna Canyon-t vennem. Az, hogy konkrétan beállíthatatlan, annyira el van baszva a koncepció, ezt nem gondoltam volna. Nem tesztelnek egy elkészült tervet????
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
rétisün
veterán
válasz SpaceJam #202003 üzenetére
nem egészen értem, mi a problem..... ahol a képet betetted a váltóról, ott azt írod, nem lehet jobbra tolni a váltókeretet, de a kép alapján jobbra van hely a lánc és a keret között:
ráadásul ez bilincses váltó, még könnyebb is egy kicsit fordítani rajta, mint a konzoloson.
ja, külső csapágyas hajtókart nem tudsz pressfites vázba beletenni, a hajtókar ugyanaz lenne, a csak a csapágy (és a váz+középrész) más
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
SpaceJam
aktív tag
válasz rétisün #202007 üzenetére
Azért, mert hátul a 4. fokozatban volt legalább, mikor a kép készült.....
"ja, külső csapágyas hajtókart nem tudsz pressfites vázba beletenni, a hajtókar ugyanaz lenne, a csak a csapágy (és a váz+középrész) más"
Hát ez kibaszott jó hír. Akkor kifaragom ezt a műanyag betétet a váltóból.... meg kíváncsi vagyok, mit szól ehhez az egészhez a Canyon...... ma csinálok videót.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #202001 üzenetére
A jobbos kar azt jelenti, hogy jobbon felül, balon alul van?
Megnéztem, azt, akkor jó.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #202011 üzenetére
Be lehet, csak nem mindegy fentre akarod vagy alulra. Ha kölön rákeresel a karra bd-n, akkor ott a mi van a csomagban képen látod, hogy milyen alulra szerelve. Szerintem úgy jó, akkor áll úgy, mint a(z első) váltókar.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SpaceJam #202010 üzenetére
Fordíts egy hangyaf@sznyit a bilincsen óramutatóval ellentétes irányba, nem törődve a párhuzamossággal, nézd meg úgy... esetleg állíts a váltó magasságán a nyeregcső vázon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Tegnap kicseréltem a Sram NX láncot GX-re, a kopás olyan 0.7 körül lehetett(egy olcsó BBB-s láncnyúlásmérőm van). Végig waxolva volt 2400km és 13500m szint került bele.
Előlre akarok valami bütykösebb gumit(most Hutchinson Kraken van), BikeInnről fogok rendelni, max 13k-t szánok rá.
Milyen gumit ajánlotok? Én most ezzel a Vittoria Barzoval szemezgetek, de attól olcsóbb a Schwalbe Racing Ray Addix és a Continental Cross King II is.[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz SpaceJam #202010 üzenetére
Én is feljebb tenném kicsit a váltót a vázon, látszik hogy a lépcsős műanyag koptató középső(?) lépcsője ér bele, ha feljebb teszed pár mm-t talán pont lesz elég hely az alsó lépcső mellett.
Legrosszabb esetben meg meg kell csiszolni a koptatót kicsit
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
SpaceJam
aktív tag
Feljebb teszem, de itt nem kevés hiányzik, alapból hozzáér kb a 2-esen, és amúgy a 4-esen is meg tudom úgy tekerni, hogy belerecegjen a lánc a váltóba, de 3-ason meg már teljesen laza hajtás mellett is.
Ez nem hangyafasznyi különbség, hanem 3-4 milliméternyi hiány úgy, hogy a hajtókar már így is csak 1 mm-re van. Tényleg wtf.
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Nem szabadna nekem biciklire ülnöm. Ma végre jó idő van, eljöttünk nejemmel tekerni. Karom egész jól bírja, kondim sem teljesen nulla szerencsére. Kb 5 km-rel ezelőtt éreztem, hogy egyre nehezebb tekerni, az utolsó 1-2 km-en teljesen beálltak a fékeim. Illetve a hátsó teljesen, az első úgy jelzésértékűen. Tavasszal kapott komplett kisszervízt a Cube Cross, akkor a félet is beálították (+váltóbeállítás, kenés, teló kisszervíz), igaz a sérülésem miatt 3 hónapja állt. Én meg ülök, egy Netto (kb Penny) parkolóban, olyan 10 km-re otthontól, párom meg hazatekert az autóért… Hétfőn bejelentem szervízre megint…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz SpaceJam #202016 üzenetére
Tutira valami egyedi hiba, ugyanezt a Roadlite-ot vettük nejemnek, csak alacsonyabb felszereltséggel, meg a méretskála túlsó feléről (Sora, és XS), még azt a jóval költséghatékonyabb váltót is teljesen jól be lehetett állítani (nem is kellett igazából hozzányúlni), pedig nem egy finom szerkezet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #201992 üzenetére
a kormány kifordult és újra megütötte váltókarom alja a felső csövet
Ötletem egy csomó van
1. állíts a kormány szögén a stucniban (előre, hátra bármerre forgathatod), hogy elmenjen a váz felett a váltókar
2. állíts a váltókar szögén, hogy elférjen a vázcső fölött
3. ahol hozzáér tegyél fel rá némi fóliát és vedd lazábbra a váltókar/fékkar bilinccsét (2-3 Nm), ha odaér, akkor az forduljon el nyugodan a fólia meg annyit megfog, hogy az az erő ne jusson el a festékig.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz SpaceJam #202016 üzenetére
volt már jó pár biciglim, mindenféle hajtásokkal, váltásokkal, de ilyennel, amit itt leírsz, még nem találkoztam.
2 héttel ezelőttig éppen Ultegra hajtókar volt a Canyonon, azt is be tudtam úgy állítani, ahogy kell.nyilván ettől függetlenül tényleg előfordulhat, hogy nálad valami olyan furcsa helyzet állt elő, amivel nem igazán lehet mit kezdeni.
másfelől én kaptam kézhez úgy Canyon bringát, hogy az alsó csapágy a kormánycsapágyban fordítva volt belerakva, szét is esett az első 10 km-en, szóval a gyári beállítás egyáltalán nem biztos, hogy mindig jó.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Alg
veterán
válasz SpaceJam #202016 üzenetére
Írnék a Canyon-nak hogy szar a váltóbeállítás, kifizetik-e a garancia keretein belül ha elviszem egy szervizbe beállíttatni rendesen - már ha nem akarsz/tudsz te szórakozni vele...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #202019 üzenetére
Stucnit tehetném fentebb/pozitívba, de így jó mászni. Váltókar szintén, I-spec EV és így áll kézre, az egész fékkart és váltót el kellene ezért állítsam,vagy lazán fogjam a kormányra. Fólia volt, de esésnél akkora a lendület, hogy átszakította mint a sz@rt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HUNited
senior tag
Sziasztok, elolvastam az összefoglalót, de túl sok infóhoz nem jutottam a témában.
Olyan kerékpáros computert keresek, amihez tartozék a pedálfordulat mérő, sebesség szenzor, MELLKASpánt szívritmus méréshez. Nem fontos hogy GPS is legyen benne, de ebben a kategóriában az már alap szokott lenni.
Fontos még, hogy a mellkaspántot önállóan is tudjam használni a mobilommal (tehát ne csak ANT+ legyen, hanem BLE/Bluetooth is), elsősorban a Wahoo appot használom.
Emellett még az ár is fontos lenne, nem szeretnék rá túl sokat költeni, de azért legyen megbízható.
Nézegettem a Garmin és Bryton szetteket, elég nagy a szórás árban. Még annyit, hogy nem vagyok profi bringás, abszolút nerd vagyok a témában. Lehet nem is kellenének ezek nekem, csak egy jobb mellkaspánt? A mostani nagyon vacakul működik, van hogy 30-as, van hogy 220-as pulzust ad ki, és nem győzöm cserélni benne az elemet (Beurer PM235)
Ha rossz helyen vagyok, kérlek intelligens módon igazíts útba, olyan stílusban ahogy te is szeretnéd hogy beszéljenek veled. Ez esetben elnézést kérek.
Köszönöm!
-
válasz HUNited #202023 üzenetére
Garmin. Hibái ellenére a legjobb, mind hardverben, mind szolgáltatásokban, mind használhatóságban. Sőt, kínálatban is. GPS mindenképpen kelleni fog, ellenkező esetben a pedálfordulatnak sem sok értelme van, de ez már tényleg alap. Ha nagyon pontos mérést akarsz, akkor mehet egy sebességszenzor is, de hobbistáknál nincs sok értelme. Computerből lehet a kisebbekkel, vagy régebbi modellekkel is kezdeni, először elég, aztán majd eladod (130, 520plus, 530, explore), ha kevés lesz. Meg ezeket könnyebb kifogni akcióban. Gyakran vannak készletben is, mindjárt a szenzorokkal (cadence, speed, mellkaspánt).
Tényleg, egy cadence szenzort kell nekem is venni, mert azt Mo-n felejtettem (anyum mire leszedné, bele is őrülne, nemzetközi posta egy vagyon, meg így ott is lesz, itt is, nem kell megint ilyenre figyelni legközelebb).
Aladár: Kinek mi a gombok. Egy 1030Plus 500 eur, ehhez képest egy 130-at ennek negyedéért meg lehet venni, kezdőknek tök elég. Cadence, speed sensor egyenként valami 20-30 eur (milyen szett, milyen akció van épp), a mellkaspánt drága tud lenni, én legutóbb a btle-s garmint 54 euróért fogtam ki. Olcsóbban csak ennél sokkal szarabb lesz, nyilván. Szóval egy jó akcióban 200 eur körül ki lehet hozni a teljes pakkot külföldi webshopból, vagy amazonról, most úgyis szezon vége van lassan.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz HUNited #202023 üzenetére
próbáld ki első körben a wahoo helyett a cyclemeter appot a telefonodon, az tud pedálfordulat- és sebességmérő szenzort, valamint mellkaspántot is kezelni (bár utóbbira alapszinten elég lehet a gps-es mérés is). [link]
a wahoo tickr elvileg teljesen jó (én ezt fogom majd megvenni, ha szükségét érzem): [link]
pedálfordulatmérőből garmin van.nálam a pf. mérő elsőre nem működött az iphone-nal, (droidon+ipaddel igen, de egy gyári visszaállítás után már ment rendesen)
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #202022 üzenetére
Ilyen nagy vázaknál, ami nekünk van, nem is lehet beállítani néha úgy a váltókart, hogy elmenjen a cső felett. Tothgerának volt a KTM-en valami gumi odatekerve, de az a tiéden hülyén nézne ki. Esetleg ha találsz olyan piros vagy kék bandázst, amilyen árnyalat van a vázon, és abból ragasztasz fel egy csíkot körben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Ringman #202026 üzenetére
Basszus, ez a linkelt készlet 53 euró az amazonon, mi ez a magyar ár?!? Most néztem, ugyanez mellkaspánttal meg 107 (ios appból nem tudok linkelni). Külön pedálszenzor perpill nincs, sajnos. Ehhez még egy akciós, 169 eurós edge explore, és még egy jó navid is van, valamint egy minden kezdőigényt kielégítő készleted. A 130 Plusra most nincs jó akció ( anno páromnak 100 eur körül húztam be), az 520+, 530 meg sajna alapból drága.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #202028 üzenetére
a magyar ár természetesen vicc, én is a bike-discountról rendeltem.
a pedálszenzor 33€ ugyanitt (magyar áfával): [link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #202027 üzenetére
Mondtam én, hogy már késő nekem megtanulni bringázni. Mai. [kép] Tegnapi. [kép] Nincs annál egyedibb hang mind mikor a visszarúgó hajtókar végén a Crank brothers maxra engedett tüskéi koppannak a sípcsonton. ...lenézel és csak pár pontot látsz, aztán másodperceken belül vérzel mint a disznó karácsonykor. A bandázs pedig eddig még a legjobb 5let.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Ringman #202029 üzenetére
Köszi a linket, közben néztem én is, bike24-en meg 40 eur volt a Cadence2 (a linkeden német címre 31), szóval megrendeltem inkább a Cadence2+Speed szettet 53-ért. Nyilván semmi szükségem a speed sensorra, de egy 20-as az az összeg, amiért kipróbálom, milyen.
Hasaggymeg: Amúgy én is egy szerencsétlen balfasz vagyok, amit lehet, azt tönkreteszek magamon, de amióta biciklizek, még sose sikerült sípcsonton vágnom magam a pedállal. Ez valahogy nem kihívás, vagy nem tudom.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #202027 üzenetére
Volt ott viszont egy fickó valami olyan puccos Mondraker-el, hogy még biccentésre sem méltatott. ...aki aztán úgy lezúgott vele azon a rövid kövesen a vendégházig, hogy néztem eltalálja-e egyáltalán a rést a faoszlopok között a végén, majd tovább balra a lépcsőn (!) és balra le a sípályán. Talán te meg tudod nézni ki is volt az ipse.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #202031 üzenetére
a speed szenzort levettem a bicikliről, itt az alföldön elég nekem a gps-alapú kalkuláció - egyedül kisebb kört leírva (pl. ha megfordulsz az úton) hülyül meg néha a telefonos app (akár 100km/h-s max pillanatnyi "mért" sebesség is előfordulhat), de az engem nem zavar.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
Nah beleegyezett a bolt hogy a kicserélt okosgörgőről hiányzó kazetta helyett ha veszek egy másikat, visszatérítik az árát (ők nem tartanak alkatrészeket).
Most már csak találni kellene valahol készleten 11sebis 105-ös kazettát
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #202030 üzenetére
nekem ehhez nem kellenek "Crank brothers maxra engedett tüskéi", elég egy outi pedál, amiről induláskor (kiállva, mert sose lehetek elég hülye) becsatolás helyett lecsúszik a cipőm.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #202030 üzenetére
Be kell csatolni, az nem harap.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #202030 üzenetére
Én egy kisebb ugrást néztem el legutóbb, a bal lábam lecsúszott a pedálról a levegőben, béna voltam, ahogy érkeztem, azzal a lendülettel jobb láb lenyomta a hajtókart, és koppant a bal sípcsontom
Most, hogy lett rendes váltó hátul az ősmontin, feltekertem vele dobogókőre, ugyan azon az útvonalon, mint amin a montival szoktam. Hát nem volt egyszerű, felfelé még csak csak, bár a merev váz meg villa miatt a meredek emelkedőkön elvéreztem, elkapart, pattogott össze vissza. Lefelé viszont már más kérdés, ezek a fékek még normálisabb betétekkel se túl acélosak Egy ujjal a hátsó kereket nem tudtam blokkolni, ilyen rázás mellett viszont nem mertem két újjal elengedni a kormányt Esni viszont nem estem, egyszer éreztem azt, hogy orra bukok, de sikerült túlélni. Respect a régi idők montisainak, ehhez azért kell rendesen alkar, ennyiszer rég álltam kellett megállnom lefelé. Összességében jó móka volt, azon is elgondolkoztam, hogy eladom az outit, és retekben majd megyek ezzel, bár a fékezés akkor még inkább kérdőjeles lesz.
'92 Honda VFR 750
-
vendingo
veterán
válasz SpaceJam #202016 üzenetére
Sajnálom a szitudat. Egy új gép, és nem jó, agyalni kell miként lehetne megcsinálni... még ha használtan vetted volna, akkor okés, de egy új bringánál, ami nem is alsópolcos. Szerintem írj nekik, hogy mit lehet ilyenkor tenni.
Ez a szar, hogy minél jobb annál gázabb tud lenni a technika, ha kell vele valamit csinálni. Nekem is folyton beleért a lán a terelőbe, baromi idegesítő, rühellem, ha valami nem tökéletes. 2 szerviz 5 nap alatt nem bírta megcsinálni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
szimpláncsak
tag
Melyikőtök volt? Igaza van, ha nem fér be a kocsiba a bicaj, valahogy haza kell vinni
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #202030 üzenetére
Még egész jól megúsztad a pedál témát. Mi láttunk már olya látszárt, amin nem csak a bőr lett lyukas, de a csont is. Nagyon jujjj
Neked a tekerős műfajban annyira nem poén a nagy térdvédők, amik sípcsont védelmet is adnak. Bevallom én se használok olyat, ami annyira hosszú lefelé (a szűk társaságból szinte egyedüliként), bár mentségemre szóljon, hogy nagyon kezdőként volt 2x ilyen felcsapásom, mindkettő elrontott ugrásnál, azóta a közelébe se voltam ilyen esetnek, pedig bukfencezés minden évben van pár darab. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #202037 üzenetére
Nem tudom hol mentél (take a look at my route) de tegnap én sem mentem fel egy seggel, van egy rész az aszfalttal való kereszteződés után már majdnem fent, olyan 15+%-os és köves mint állat, ott elkapart egy öklömnyi kövön, vissza kellett ülnöm.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #202041 üzenetére
Volt már rosszabb is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #202030 üzenetére
Még reggel olvastam hogy estél, erre 2 óra múlva én is.
Sződligetnél a hajókikötőnél ahol sólyáznak, kerültem a víztócsát, de felette vastagon állt a sóder, későn vettem észre, számítottam rá hogy megcsúszik, de ez mély is volt így kirúgtam magam alól a vasat, nem tapadt meg sajnos.
Kép
Kép 16+[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ez a Enduro Expert Carbon 29 milyen evjaratu lehet?
Don't Tread On Me
-
Maximum1
őstag
válasz szimpláncsak #202046 üzenetére
Reméljük.
Nekem már egy hete ezen kattogott a fejem, de szerintem nem bevonzottam, csak megéreztem.
Nem is mentem a hegyeknek, simán síkon a családok közt a bringaúton, előzékenyen, elsőbbségről lemondva, terelgettem a nyájat, mégis ez let.
Valamiért ez kijárt nekem.Első koskormányosom, 4700km és tizenezer szint után első esés, az nem olyan rossz, legalábbis gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #202042 üzenetére
Én másik irányból mentem fel, Esztergom felől.
De amerről te jöttél, ott le akarok majd menni egyszer, állítólag van ott valami jó szakasz.'92 Honda VFR 750
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #202041 üzenetére
Engem is varrtak 2 éve. CB Stamp2. Az Izzora szerintem egy SPD lesz.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #202044 üzenetére
Kár...a fékváltókarért. Valami van a levegőben!
#202045MPowerPH...gugli a barátod, meg kell keresni mikor volt ilyen színben.
#202048bardi...van kis sziklakertes, triálos rész is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg