- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #168993 üzenetére
Silex nekem nem tetszik. Az biztos, hogy most nagyon megcsappantak a bringa készletek.
IMIIKE1998: Igen, ezért is mertem megrendelni az alap verziót, mert ugyan azt a vázat és villát kapta mint az összes többi Speeder.
Minden drágább lesz évről évre, ez alól a kerékpár sem lehet kivétel, kár ezen rágódni.Napi 32km-t kéne mennem melóba oda-vissza, aszfalton. Szóval igen, a sebesség most fontosabb.
benfolds: Szerintem a Speeder abszolút nem papás, pont jó, sportos, de nem túlzottan, hogy már a komfort kárára menjen. A Silex inkább papás, na az nem tetszik.
A Canyonnal nehéz versenyezni ár/értékben. Jól néz ki a roadlite, de túlzottan sportosnak tűnik. Ha ennyire sportos gépet akarnék, akkor inkább egy outit vennék vagy egy CX-et. Nekem a Speeder tökéletes lesz az aszfaltos ingázásra, ennél jobbat most nem találtam.
-
benfolds
őstag
válasz Runner_fxr #169001 üzenetére
az a fura, hogy a silex magas fejcsöve képen tényleg irtó bénán mutat, viszont élőben egyáltalán nem tűnt gáznak, sőt, tetszett is, karakteres gravel. mondjuk menni nem mentem vele, meg gravelből is inkább egy canyont, a grail al-t venném.
-
válasz Runner_fxr #169001 üzenetére
Különösen, ha 2 szezon között beesik a hazai fizetőeszköz 10%-ot...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
metrion
aktív tag
válasz Hasaggymeg #168998 üzenetére
Tudtommal nincsen.
-
IMIIKE1998
őstag
Szerintetek montis V-fékváltóknál mennyi a különbség Acera és Deore között? Megéri cserélni vagy kb. ugyanaz? Erre valaki? Főleg az érdekelne, hogy könnyebb-e húzni a fékkart, esetleg jobb-e a fékerő.
(#169001) Runner_fxr: Egy endurance outi nem lett volna gyorsabb és kényelmesebb? Mondjuk te mondtad már, hogy annyira nem csíped a koskormányt.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz metrion #169006 üzenetére
Mennyit mentél te,hogy ennyi cukorral kedveskedsz magadnak?! 😨 ...ennyit?! [link] Régi kedvencem az El Pistolero,nagyon odatette magát most is! Ez az ember egy...egy...állat!
Szerk.amúgy most már jó a rakrájder?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
metrion
aktív tag
válasz Hasaggymeg #169007 üzenetére
Én csak a barna színű sütit ettem, a másik kettőt a párom ette. Egyébként 2.2 km.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #169013 üzenetére
Azok a fránya sztereotípiák,mi?
metrion...felültetted zasszonyt a körhintára?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz cobranco #169000 üzenetére
Még a múlt évezredben volt szerencsém itt is eltölteni 6 hónapot....Iszonyú szép hely csak azt bánom, hogy akkor még nem tekertem. Pl a Loser-ra feltekernék mert eddig csak éjjeli bányászlámpás szánkózással jöttem le róla Hallstatt meg maga a csoda......szóval aki nem járt még arra okvetlenül menjen ha teheti.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
metrion
aktív tag
válasz Hasaggymeg #169015 üzenetére
Nem üzemel a járvány miatt, konkrétan a park felébe nem lehet bemenni...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz benfolds #169002 üzenetére
Nyilván ízlések és pofonok, mondjuk nekem ez az egész gravel kategória értelmezhetetlen, szerintem gravel helyett több értelme van egy ugyan olyan könnyű XC montinak.
IMIIKE1998: Outit nem vennék, nem csak a koskormány miatt, hanem nagyon korlátozott a használhatósága itthon. Ehhez túl rossz minőségűek az útjaink, és városban sem ideális egy outi.
peterkeT: Ez valóban dühítő dolog, hogy egy maroknyi pénzügyi spekuláns úgy játszadozik árfolyamokkal ahogy épp neki tetszik, sajnos ez mindennek az árára kihatással van.
-
jjeahh
nagyúr
Leírom ide is, lehet valakit érdekel. Sikerült (számomra) tökéletesre kikísérletezni a zabkeksz receptet, ami amúgy olyan, mint a pizza, szabadon lehet az összetevőkkel variálni addig, amíg tökéletes nem lesz. Hogy miért ontopik? Bringázás közben szendvics, banán, energiaszelet, zselék helyett tökéletes és szerintem olcsó. Viszonylag ronda amúgy az eredmény, kb. úgy néz ki mint a friss medvesz*r , de eszméletlen finom, energiaforrás és többek között nagyon sok benne a magnézium, amit tekerés közben ugy-e pont nem árt pótolni ha jól tudom.
Ebben amúgy zabpehely van, teljes kiörlésű liszt, tojás, vaj (mehet margarin vagy olaj is), méz, só, fekete csokoládé, fahéj, napraforgómag, tökmag, chia mag, pici szóda (ettől lesz omlós).
1-2 ilyent ha benyomok, elég sokáig ellát kalóriával.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #169019 üzenetére
Örülök, hogy ötletet adtam Az enyém kicsit esztétikusabb, de a tiedben több a hasznos alapanyag. Gratula! Én ha tehetem mindig ezt eszem a reggeli kávéhoz és láthatod straván, hogy csak ennyi kajával (2-3 keksszel) és 1 eszpresszóval mire vagyok képest rögtön utána
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
atok666
őstag
Óriási tömegbukás az 1. Gella Kupán. Nem hangzik tul jol. Innen nem indult senki?
Atok
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #169018 üzenetére
Tudom, de endurance outira felmegy simán egy 32-es gumi és gyorsabb is, mint a fitness. Például a merev villás montimat ha felfújom 4 Bar-ra, kb. ugyanolyan gyors, mint egy fitness, ehhez képest az outimmal nem tudná felvenni a versenyt aszfalton.
-
Megvan az első defektem (kb 2000k után már kinézett egy). Tegnap hazajöttem, észre sem vettem, ma reggelre a hátsó platt. Sosem szereltem még kereket biciklin (gyerekkoromban a legjobb barátom apukájának gumis műhelye volt, sose kellet ilyesmivel foglalkozni), amúgy is antitálentum vagyok. Váltóbeállítást is sikerült ugye elrontanom. Van remény, vagy toljam be egy szervizbe, és kérjek rá defektmentes gumit (meg akkor már állíttassam be rendesen a váltót is)? Utóbbi esetben van annak valami utógondozása, vagy egyszer megcsinálják, és az életben nem lesz többet defektem? Bár ez túl szép lenne, hogy igaz legyen.
Ha már az országúti beteg, elvittem az ‘új’ crossert. Valahogy idegen volt nekem ez a bicaj, és mist sem sikerült megszeretnem. Aszfalton lassú, úthibákkal igazából nem sokat tud kezdeni (különösen az aszfaltot felnyomó gyökerekkel, amiket nagyon utálok), jó, kicsit erősebb, kicsit ballonosabb, padkáról le lehet vele mászni, de a folt hátán folt városi utak ezzel is kínszenvedés. Kavicsos ösvényen kb ok, de ha gyökerek, nagy kövek vannak, arra nem jó. Ha meg sima az a kavicsos út, azon az országútival is elmentem eddig is, még gyorsabban is. Cserébe nehéz, nehézkes. Szóval eddig még nem jöttem rá, hogy miért is kell ez nekem, pedig nagyon oda voltam érte, meg vissza. Arról nem is beszélve, hogy a rajta lévő ultegrát alig bírom kihajtani. Nyilván valami gyors, aszfaltos gumikkal más lenne a helyzet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arn
félisten
válasz parandroid #169027 üzenetére
Egy seggel nem is lehet tobb lovat megulni. Ami jobb vhol, mashol gyengebb lesz.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #169027 üzenetére
Minimum egy belsőcserét/gumicserét minden bringásnak (még egy nagyon amatőrnek is) illik megtanulnia, szal szerintem ne vidd szervizbe. Mi van, ha hosszú úton távol otthonról kapsz defektet? Szal jobb, ha fel vagy készülve rá. Plusz annyira egyszerű folyamat, hogy kár ezért várni rá, amíg sorrakerül a műhelyben és még fizetni is érte.
xy.zsolt: ja, köszi ezúttal is, régóta tervezem a zabkeksz sütést és te adtad meg a végső lökést.
gergo5991: ja, olvastam erről . Ha már részletek, amatőrként az első sütésnél még nem tudtam, hogy azt a kevés szódát érdemes citromlében vagy egy pici ecetben felfuttatni, mert ha nem semmit nem ér. Először csak úgy simán szárazon belekevertem a trutyiba, aztán a keksz kemény lett, mint a kiszáradt tehénsz*r az út szélén .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
gabro0
őstag
Jövőre kerékpározást támogató KRESZ módosítás van kilátásban [link]
-
válasz gabro0 #169034 üzenetére
Nesze semmi, fogd meg jól!
Mindeközben az óperencián túl (Ober Enns, ugyebár): [link] .
Címszavakban (remélem átjön a lényeg a németül nehezen értőknek is, ha nem, szívesen fordítok):
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz ivana #169032 üzenetére
Jogos, bár erre az esetre vagy hazavonatoznék, vagy hívom a műszaki mentést, terepen semmiképpen nem állnék neki szerelni. Ezzel együtt tényleg meg kéne tanulni a belsőt vadi újra cserélni, ez elvileg bárkinek mennie kell.
A defektmentesítésről van valahol valami jó összefoglaló, hogy mekkora szívás? Eddig mindig átugrottam a tubelessesítős posztokat, csak annyi jött le gyorsolvasással, hogy jó dolog ugyan, de mindig csak szívtok ezzel is:p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #169036 üzenetére
Terepen? Úgy érted úton? Vagy montizol is? Terepen a vadonban a mentés szerintem gyakran egyáltalán nem opció, mert max helikopterrel tudnának lehozni onnan, dzsungelben még azzal sem . Amúgy nekem a vonatozás vagy megvárni a mentést macerábbnak tűnik aszfalton is, mert egy rakás séta a legközelebbi állomásig, várni a vonatra, várni az autóra ami hazavisz stb... ezzel szemben egy belső csere gyakorlott usernek kb. 5 perc és mehetsz tovább, nem szakad félbe a tekerés emiatt. Itt pl. legalább 4 defektünk is volt tavaly (asszem csak én úsztam meg meg egy csaj ), milyen durva lett volna minden egyes alkalommal mentést kérni .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz jjeahh #169037 üzenetére
Úgy értem, 50 km-re otthontól, valahol 2 falu között. Ez Németország, szerintem ha akarnék, sem tudnék 2-3 km-nél messzebb kerülni aszfaltos úttól (vagy 5-10 km-nél messzebb egy vasútállomástól, vonat meg kb 15 percenként megy), annyit meg bármikor eltolom. Amúgy ismét jogos. Na mindegy, a kérdés még mindig áll, belsőt vegyek (ha igen, milyet), vagy defektmentesítő szettet?
Mert ugye, ok, hazaértem, de most van egy defektes kerekem...
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
marel09
csendes tag
Üdv!
Specialized Grail kesztyűt lehet kapni valahol? Vagy valami hasonló, anatómiailag párnázott kesztyűt?
-
python1
veterán
válasz parandroid #169038 üzenetére
Vegyél egy új belsőt egyelőre, aztán meg defektmentesitő szettet, ha jól körüljártad a témát.
Én most vettem egyet 1000ft, azóta vigan letekertem vagy 100km-t, bár az elsó telóm még mindig sz@r. -
válasz python1 #169040 üzenetére
Akkor már nem lenne érdemes külsőből is rögtön valami defektállóbbat venni? Vagy az meg a sebességben üt vissza? Most egy Schwalbe Lugano (aszondja 26-622 28x100-700x250, akármit is jelentsenek ezek) van a bicajon, ez nem tudom, milyen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
python1
veterán
válasz parandroid #169041 üzenetére
Nekem is Schwalbe külső van a bringámon, nekem bejön, de igazából még csak 2-hete tértem vissza a bringázáshoz, tehát én mint felhasználó- élménybringás tudok hozzászólni a témához. Egyébként én is valami defektmentesítő alternatíva után fogok nézni, de előtte a bicajt kell felspécizni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #169032 üzenetére
Én már attól aggódni kezdek ha több hétig nincs defektem. Jó időnként belenézni a felnire,szalagra,na meg kicserélni a nyeregtáskában zötykölődő pótbelsőt is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz python1 #169045 üzenetére
Szeretem amúgy, nagyon jó vele tekerni. Közben utánanéztem a jelöléseknek, így kiderült az is, hogy elírtam.
Szóval a 25-622 a gumi szélessége, és belső átmérője mm-ben, merthogy a 28” az nem 28” (ez megmagyarázza, hogy szerencsétlen sigma miért nem mért pontosan).
A 28x1.00 ugyanez retardul, azaz a kerék átmérője saccperkábé, mert retardhonban az elég, meg a szélessége inchben.
A 700x25C meg a francia méretezés, ahol a 700 a kerék átmérője kb (ez a 28” franciául) a 35 a szélesség mm-ben, a C meg azt jelöli, hogy igazából 622 mm-es felniről van szó.Na, ezt el is kell menteni magamnak, mert tuti nem bírom megjegyezni.
Amúgy a Schwalbe itt promózza a különböző gumijai defekttűrési szintjeit: [link] .
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #169046 üzenetére
Tyű, na igen, eddig ahányszor előbányásztam a pótbelsőt, mindíg lyukas volt . Most egy ideje úgy hordom magammal, hogy viszonylag vastagon betekertem fóliával, egyelőre bírja a táskában, de látszik, hogy a fóliát több helyen ledörzsölte valamennyire. Mivel extra light belső, fóliával betekerve is kevesebb helyet foglal, mint egy normál.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- EAFC 24
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás