- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbala
tag
válasz sebgutkopf #202248 üzenetére
Előtte meg ki lehet próbálni itthon is rövidebb pályákat. A Nagykovácsi flowtrail is elég jó. Térkép
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #203003 üzenetére
Nem valószínű, hogy új lánccal nem ugrik meg.
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #202992 üzenetére
4 dugós fékből mindenképp használtat vennék, 40-60k között szoktak lenni komplett szettek. Van most egy Code RS szett 60k-ért, tudom az már dh nyereg, de na. Tapad elöl az Assegai eléggé hozzá Guide szokott lenni még 40k környékén, de abból is inkább az RS verziót nézném.
Kicsit most bánom, hogy az új kerékszettre 160-as tárcsát rendeltem hátra, elöl egy 180-as XT tárcsa van, hátul meg kipróbálok egy Magura MDR-C tárcsát, elég masszív, meg nehéz, 1,8 helyett 2 mm vastag. Ha beválik, kb fél ár az Xt tárcsához képest... A fékkart amúgy eléggé távol állítottam, a hosszú ujjam miatt, a fékkaron pihentetve az ujjam van egy kis hajlása.
'92 Honda VFR 750
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Tyler Durden #202974 üzenetére
Egyáltalán nem volt zsúfolt, pedig a központ ahol mi is megszálltunk Bad Goisern (Salzkammergut Trophy központja) eléggé felkapott hely.
Bringaút (R2) sem volt zsúfolt végig a Hallstatti tó egyik oldalán, pedig azt jó néhányszor megjártuk, abszolút kedvenc bringautas szakaszom ott. Keskeny murva és kis aszfalt váltakozik. Néhány száz méter hosszan a tó felett is megy kis hídon.
Nagyon jó fílingje van ennek a környéknek, én szeretnék menni jövőre többször is, csak legyen rá ember aki csatlakozik. -
addikt
Hétvégén kimentem a 16. kerületbe tekerni. Semmi extra vadulás, kis terepen mászkálás /Mátyásföldi reptér és környéke/ illetve a helyi populárisabb helyek meglátogatása /Naplás tó, Szilas patak melletti részek/. Ebben a kerületben születtem, de ezeket a részeket szerintem 25 éve láttam utoljára, így nem meglepő, hogy milyen fejlődésen ment keresztül. Nagyon jóminőségű és kellően széles bringaúton lehet biciklizni, igaz most köszönhetően a remek időnek volt is rajta forgalom. Ami még meglepett, hogy egy egész jópofa bringapark is van itt, aki esetleg szereti az ugrálgatás bringával (: Gyerekkori cimborával mentem így a fókusz nem a rengeteg kilométer megtevésén volt. A helyi gasztrólehetőségeket is beteszteltük /remek hamburgeres van a bringaparktól párszáz méterre/. EGy szó, mint száz akinek esetleg közel van simán megéri kitekerni és körbenézni + ha hosszabb távban gondolkodik vki, akkor el lehet menni Kis-Nagytarcsa ill Cinkota vagy Gödöllő felé is /gödöllői dombság/ Végül pár kép:
Zoliwrc: nagyon köszi az infót jővőre ha a pandémia nem szól közbe, akkor tavasszal ott leszek (:
[ Szerkesztve ]
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Tyler Durden #203010 üzenetére
Áprilisban-május első felében 1300-1500 méteren ott még hó szokott lenni. Goisern 510 méteren van kb.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz jjeahh #203012 üzenetére
Az egyébként Salzkammergut Trophy A-B táv szakasza felfelé, kb. a rajttól 6km-nél van. Versenyen tolós szokott lenni, ott még nagyon együtt van a mezőny (többszáz ember) ha kettő megakad belőle akkor az egész sor.
Én most ki tudtam tekerni (kb600méter hosszú a nagyon köves) haver is akivel voltam de 1 kalapács bánta a Mavic kerekében, úgy eltört mint a szar. Volt is tanakodás hogy hogyan tovább. Onnatól kezdve szabadonfutáskor brutál rágó kattogó hang lett neki, aztán rá pár óra tekerésre összedarálta a dolgokat az agy és szinte normál hanggal működött. Agyaltunk hogy ha ezt elvisszük szervízbe és szétszedik tuti hogy nem lehet összerakni. Vagy veszünk egy komplett kereket (ha van) vagy bérelünk neki a fennmaradó 2 napra egy bringát. Végül úgy döntöttünk hogy talán kibírja még azt a 2 napot, csak ne szabadítson rá olyan brutál erőt mint a kövesen. Szerencsére kibírta... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #203003 üzenetére
Én úgy látom f@sza...így ki is próbálhatnád átugratni direkt, lássuk kinek jobb a szem mértéke.
#203013Zoliwrc...elég durva így ránézésre is, lefele kirázza a lelked, felfele meg nincs lazsálás, végig a nyomvonalat kell keresni és kimozogni a köveket. Ami a kalapácsot illeti, ezért jó a naptárcsa (DT ratchet, illetve Mavic ID360), na az nem törik el soha.
Közben megjött nejem kerékszettje is a rózsátú.
Már csak 2 baj van...1. megvásároltam hozzá az átütős/5mm gyorszár átalakító szettet hozzá hetven euróért mert a felsorolásból hiányzott a honlapon, közben meg a kerékkel jött. 2. egyik kerékről lemaradt a CL/6 csavaros átalakító, ami viszont ott van a felsorolásban. ...most mehet a leveleződés, visszatérítés meg kisf@szom.😩...ja, és mikor letéptem végre nagy nehezen egyik a kupakot, hogy rápattintsam a gyorsszáras átalakítót majdnem kivertem a fogam vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #203013 üzenetére
Van ereje a haverodnak, remélem az én Mavicom nem jár így . Nekem ezek a kedvenceim, legyen nagyon meredek, jó nagy kövekkel, az ilyenen max pulzus közelében feltechnikázni egy álom, főleg ha sár vagy gyökér is van a dologban . Versenyen rossz lehet, mert a többiek még jobban felb*sszák az amúgy is magas pulzust és ja, ha egy elakad, utána mindenkinek tolnia kell, megszakadna a szívem . Jó sok hasonló volt a legutóbbi körön itt is, én élveztem is nagyon, a haverok nem annyira. (Az első képen ott a bicikli is ). Nehéz az ilyen emelkedőket fotózni, mert nem adják vissza a képek a meredekséget. Nálad az elsőn azért látszik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #203016 üzenetére
Erő egy dolog, de számít a súly mert nem mindegy 60 vagy 90 kg-ot kell a kilincsműnek feltoni a 15%-os lejtőn.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203015 üzenetére
Jaja, ezért van DT Ratchet-es kerékszettem, kettő is
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #203017 üzenetére
Jól néz ki, bár itt már vannak túl beteg részek
Hasaggymeg: ja, a 98 kilós haverom alatt, aki kizárólag velem teker, valszeg ezért bírt 1000km-t az XT agy.
MPowerPH: no nekem ilyen sosem volt, mármint ahol tekerni lehet és nem esel hanyatt, ott max pulzuson is jobban szeretem kitekerni, szinte sosem szállok le ha nem muszáj. No nem azért mert kemény vagyok, mert nem vagyok, csak tolni úgy érzem nehezebb, nem akkora élmény és kudarc
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203018 üzenetére
Most cseréltem ki a stans agyon a kazetta testet, ebben egyszerre 6 kalapács működik, asszem tartós lesz
Szerk:
Runner_fxr: Azzal se lenne gond, de azt nem nagyon látok használtan, meg a sram váltókart nem tudom ráilleszteni ebben a formában. Bár talán van bilincsem hozzá valahol...[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #203026 üzenetére
Ez itt pl. már egy olyan meredek a Trophy-n, ami ugyan kitekerhető, de kinyírod magad rajta, ezután még egy összefüggő több mint 1 órás combos sotteres mászás jön.
kb. 27%-os emelkedő, jól látszik a videón is amikor 0:15-nél lefelé néz a kamerás, hogy nem egy átlagos emelkedő :-) -
MODERÁTOR
válasz Tyler Durden #203010 üzenetére
Strava link?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bardi #203027 üzenetére
Én inkább újat vennék és Shimano-t.
Ha jó cuccot kínálnak használtan, akkor az nem lesz számottevően olcsóbb mint az új, ha meg olcsó, akkor a jó ég tudja mennyit futott már.Régóta várok már erre, és végre a Yeti is bemutatta az első E-MTB kerékpárját. van egy olyan érzésem, hogy innentől ez lesz a mérce a kategórián belül, Brutális! Yeti 160E
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #203027 üzenetére
Hát ebből tényleg nem sajnálták! ...bár természetesen nem ezen múlik, a DT régi 350-es 3 kilincses szabadonfutóit is atombiztosnak mondják. Zümmög ez a Stan az 5°-os reteszelésével mint egy méhecske, mi?
Zoliwrc...azt kitekerni csak úgy, hogy odamész autóval és brahiból, hisz (nekem) még lefele is be kellene ülni a nyereg mögé ne bukj át a kormányon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #203031 üzenetére
Szívesen vennék újat, de most lakás meg autó elvitt egy jelentősebb összeget
Eleinte amúgy nagyon utáltam a Sram fékeimet, mert a kar ragadt bennük, de miután kicseréltem a fékkar dugattyúkat, egészen jók lettek. Akkoriban simán visszacseréltem volna egy shimano szettre, de már két dugós shimanot nem raknék fel helyette.
: Még nem mentem vele, majd holnap, de így szobában elég hangos. Lehet rakok bele még zsírt, hátha csöndesebb lesz. Az enyém amúgy a másik féle, durasync, amit te linkeltél, ott egyszerre 3-3 kalapács üzemel, míg az enyémben egyszerre a 6, így ennél a reteszelés az 10°. Remélem 85 euróért nem fog tönkremenni egyhamar
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
#75376384
törölt tag
válasz Zoliwrc #203014 üzenetére
hasonló helyen voltam en is múlt heten, csak egy kicsit meredekebb es ut se nagyon volt. itt kb egyenesen tartottam a telefont.
ez egy fokkal jobb volt:
ez pedig rosszabb, pláne hogy 2500 méteren azért a levegő utáni kapkodás is egy picit meg tudja nehezíteni az amúgy se egyszeru utat.
erdekes egyébként, hogy a képek mennyire nem adjak vissza, akármit is csinál az ember.
-
zsocy
őstag
válasz #75376384 #203035 üzenetére
Azért ezek visszaadják, gyönyörű helyeken tekertek már megint :)
Más, van itt olyan aki végigment már a Vérkörön? Mire lehet számítani, mennyire kell technikai tudás hozzá, vagy mennyire elég a kitartás és az akarat? A kollégáim kitalálták hogy menjünk végig rajta, nekem elég alap montim van (építgetem, de az alap egy cross trekking bringa), de van olyan kolléga aki egy 20 éves merevvillás trekkinggel akar végigmenni. Ő írjon végrendeletet, de nem baj ha nekem is van? :) Ti vagytok a profik, rémítsetek meg! -
balintbaba
tag
válasz hardcore334 #203037 üzenetére
Mi a terv? Az egészet telibe fújnád? Vagy szétszednéd a bicót és csak a vázat? Azért én átgondolnám, szétszedni, összerakni a menetes kormánycsapágyat, ékes hajtóművet azért nem 2 perc. A végeredmény szerintem így is gányolás lenne, először le kéne szedni róla a festéket kromofággal, szemcseszórással utána pedig lefújni. Add el úgy ahogy van, ne csessz ki az új gazdájával egy szar festéssel.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #202997 üzenetére
Köszönöm, már bnálam is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #203034 üzenetére
Miért kellett cserélni? Valami jóféle zsírt tegyél oda (vagy semmit, hagyd a gyárit) mert ha vastag akkor főleg a hidegben letapaszt6ja a kalapácsok valamelyikét...most meg jön a hideg és kalapácsból is van elég ott ami letapadjon.
hardcore334...én hagynám, egy ilyen festést komolyabban kell venni mintsem lefújjuk egy sprayel és aztán nem hiszem megtérül amúgy sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MODERÁTOR
válasz hardcore334 #203039 üzenetére
Ha mindenképpen újra akarod festeni akkor vidd el olyanhoz aki ezzel foglalkozik. Szétszedni pedig mindenképpen.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #203041 üzenetére
XD test volt rajta, nekem viszont sima HG fogaskoszorúm van, legolcsóbb 12 sebességes sram. Egy xd-s koszorú alsó hangon kétszer ennyibe került volna, mint a kazetta test volt.
Sram buttert kentem a kalapácsokra, állítólag mindenre is jó.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Zoliwrc #203028 üzenetére
27% az elég durva lehet, nekem terepen ha a kerék nem pörög ki, a 25% még menni szokott. Mondjuk ezek a valóságban nem tom hány százalékosak, de itt még ki tudok tekerni: [link] [link] . Strava elég elborult adatokat ír, a Garmin szerint 25%. Tervben is van ezeken a szegmenseken a KOM bezsákolása. Ugyanakkor itt laza kavicsos a talaj és nem megy, még lefele sem .
#203035 vzarmo: Szép helyek, mint mindíg, csak akad ott is pár jó singletrail.
#203033 Hasaggymeg: te ha a Madarasi singletrailon sikerül kitekerj, akkor kb. bárhol ki tudsz majd . Remélem idén én is lesz még akivel kitekerjek oda és újra megpróbáljam.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
-
szimpláncsak
tag
válasz #75376384 #202983 üzenetére
Hát hétvégén olyat láttam, hogy 5 percig pislogtam, hogy ez komolyan megtörtént. Miskolctapolcán az avalon park mellett állt a kiscsalád az aszfaltúttól 5 méterre az erdei úton és fényképezkedtek, mintha túráztak volna . Baromi szép helyek vannak Miskolctapolca környékén, felhagyott mészkőbányák, középkori Földvár stb. stb.,de azok felkereséséhez kéne legalább 10 percet böngészni az interneten. Elképesztő, hogy mennyire a közösségi médiának élnek az emberek
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #203005 üzenetére
A code-ot meg sem említettem gondolván az sok lehet neked, akár csak egy saint. Egyébként ja a code nagyon jó én az RSC verziót használom (nem csak fékkartávolság, de kontakt pont állítás is van rajta, na meg csapágyas a fékkar forgáspontja -> nagyon finoman jár). Az RS esetén nekem csak az nem világos mivel másabb mint a sima R. A féktest ugyanaz, míg a kontakt pont állítást és a csapágyas kar szintén az RSC kiváltsága.
Mindegy is, erős jó fék, ha a plusz súly nem zavar. Az XT tárcsával viszont vigyázz, mert a code-ok kemény használatra vannak és ehhez illően fémes betéteket használnak. A shimano tárcsáknál meg a külön erre a célra gyártott verziók azok amik el tudják viselni a fémes betétet (alapból a shimi tárcsák nem edzett acélból vannak, hanem az icetech és organikus betétekre optimalizáltak). Szóval a kompatibilitást érdemes ellenőrizni és annak megfelelő tárcsát és betétet használni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS