- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125999 üzenetére
A lencse felett a lyukak arra kellenek, hogy cirkuláljon benne a levegő. Told lejjebb az orrodon a szemcsit fél centit, és egyből kiszárítja a menetszél. Ha sokat mászol, le is lehet venni, akkor nem megy semmi a szemedbe, csak ilyenkor nem olyan egyszerű zsebre tenni. Aki tudja, beszúrhatja a sisakba.
Ákkk: igazából nem a meleg levegő miatt párásodik, hanem azért mert a kifújt levegőnek magas a páratartalma, és az csapódik le a hideg felületen. A hajszárító is meleget fúj, mégis leszárítja a párát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125999 üzenetére
Szerintem az úszószemüveg sem lenne jobb.Én azt tapasztaltam,hogy ha túlmelegszem,akkor már akár a szemem körül kiválasztódik annyi izzadság,hogy bepárásítsa a szemüveget,hiába záródna légmentesen a szememre.Ha meg nagyon átfúj a szél,akkor,főleg hidegben,könnyezel és azért nem látsz.Nincs jó megoldás a menetszél nélküli hideg ellen,...talán valami fűtött szemüveg. Amúgy én sem tudok jobbat mint 6030D,letolom az orromra és (vakon,mert gyógyszemüvegem is van) várom leszáradjon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125989 üzenetére
Ahol én bringázok itt főleg a fák közötti manőverezés a fontos, meg nyilván az, hogy egy-egy kanyart hogyan oldasz meg, ahol pl köves erdő talaj van. Nyilván ez csak az én példám a saját bringás útvonalaimból kiindulva. De persze elhiszem, hogy nem csak itt fontos. Sőt!
-
emiki6
veterán
A probléma inkább onnan ered, hogy a meleg levegő sokkal több párát tud tartani, mint a hideg, így ha egy magas páratartalmú meleg levegő lehűl, akkor ki fog csapódni a benne lévő többletpára.
Vannak elvileg páramentes bevonattal rendelkező szemüvegek, én úgy gondolom, hogy kulcsfontosságú a lencse hővezető képessége, mert minél jobban vezeti a hőt, annál gyorsabban fogja lehűteni a vele érintkező meleg, párás levegőt és annál gyorsabban épül ki a páraréteg. De a felület is nyilván fontos, mert ha hidrofób, akkor talán kevésbé szívesen válik ki rá a pára és gyorsabban leszárad, ha mégis.Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
StLui
veterán
válasz emiki6 #126004 üzenetére
Egyszer a sípályán vettem az akkori csúcs páramentes síszemüveget, nem hitte el a boltos amikor visszamentem és mondtam neki, hogy tiszta pára (15 éves történet, még most is megvan a szemüveg, csak málik a szivacs). Ugyanígy jártam a szuper párásodás mentes úszószemüveggel is, nálam az is párásodott.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz StLui #126005 üzenetére
Nekem munkavédelmis van, az tavasztól őszig egyáltalán nem párásodik, ha rálehelek sem, de télen annak sem ér semmit a páramentes bevonata, én is letolom az orrom hegyére mászáskor, vagy felrakom a sisakomra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
emiki6
veterán
válasz StLui #126005 üzenetére
Nincsenek csodák. A világ működését nem lehet megváltoztatni, legfeljebb a hatások mértékét csökkenteni vagy az okokat megszüntetni.
- lehet fűtőszállal melegíteni a lencsét
- lehet fokozni a levegő cserélődését a lencse mögött (ezzel kivezetve a párás levegőt, cserébe fázhat a szem)
- lehet csökkenteni a hővezetőképességet, de ezzel csak minimálisan lehet szerintem befolyásolni, mert nincs olyan anyag, ami jó optikai tulajdonságokkal rendelkezik, véd és alig vezeti a hőt.
- bevonatokkal lehet javítani valamennyitMás lehetőség szerintem nincs is.
A harmatpont (angol wikin dew point) fogalomra érdemes rákeresni, hogy lássa az ember hogy alakul a levegő páratartó képessége.
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
deny330
aktív tag
Tegnap szó volt arról, hogy ki milyen gummával nyomatja most. Tegnap elfelejtettem felrakni a képet, szóval itt van: Kép Kb annyit tudok a gumiról, hogy valami kenda lehet, és hogy 26x1.95-ös. Pontosan annyi tapadása van, mint amennyi lejön a képről..
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz emiki6 #126007 üzenetére
Amekkora egy síszemüveg,nyugodtan lehetne fűthető...és itt is van.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #126011 üzenetére
IS! Ez a téli gép, a másikat nyugdíjaztam amíg nem lesznek jobb idők. Meg van készülőben egy másik is, csak meg kell várnom amíg megjön a sor, lánc hozzá. Ez amiről készült a kép, ilyen nyári-tavaszi boltba / suliba / munkába járós gép, csak hirtelen nem volt jobb ötletem, hogy mivel közlekedjek addig, gumit meg lusta voltam cserélni, mert ez valami bitang nehezen akar csak lejönni. Szoktam vigyázni a defekttel is, mert ha cserélni kell a belsőt, akkor kénytelen vagyok villáskulcshoz folyamodni.. A fullyt meg sajnálnám kint hagyni a bringa tárolóban, meg órákra nem is szívesen raknám le sehol.
[ Szerkesztve ]
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #126010 üzenetére
Biztos voltam benne, hogy van, de lusta voltam utánanézni...
StLui: Igen, bepárásodott, mert nincsenek csodák. Még a gólyatáborunkban volt egy "eskü" jellegú dolog, amit meg kellett tanulni, volt benne egy sor:
A törhetetlen üvegelektród megingathatatlan szerkezeti integritása csak névleges. Valójában, nagy erőhatás esetén eltörhet.
A páramentes az csak egy marketing szó, ami valójában azt jelenti: nehezebben párásodik be.
A páramentes bevonat és a fűthető lencse páramentessége kb úgy viszonyul egymáshoz, mint a vízálló bakancs és a gumicsizma vízállósága.Nyilván az elpusztíthatatlan cat telefon kijelzője is karcolható, betörhető, maga a telefon is tönkretehető. Csak nehezebben, mint egy átlagos telefon.
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #125988 üzenetére
A vázgeometriában még fél centi eltérés is baromi sokat tud jelenteni.
Mondok egy példát, rövidnek éreztem az M-es vázat a Merida bringámon, olyan érzésem volt mintha az ölemben lenne a kormány, hátratoltam a nyerget másfél centit kb, utána meg majdhogynem hosszúnak éreztem, kb fél centivel kell rá hosszabb kormánysztár és tökéletes.Mondok még egy példát, szemre nem látható, minimális görbület a vázban és a kormányod menet közben folyamatosan be akar fordulni.
Ha egy bringa fordulékonyabb, játékosabb, akkor annak a terepek 90%-án csak előnyét fogod érezni.
A Mondraker érdekes konstrukció, kb 1 mérettel hosszabb, az S-es akkora mint máshol az M, az L-es már XL-nek felel meg hosszúságra. Viszont rövidebbek a kormányszárak, pont azért, hogy a pilótának ne legyen nagy a váz. Rövid láncvillával kombinálva a hosszú első háromszög nem feltétlen jelent problémát.
A régi 29"-et nem érdemes a maiakhoz mérni, pláne nem a prémium kategóriát.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #126012 üzenetére
Erről jut eszembe a CST Salvo High Protection,mely olyan nehezen jött le,hogy több műanyag leszedőt is eltörtem vele,feltevéskor meg olyant pattant mint egy puskalövés...ellenben teljesen leereszkedve is olyan tartása volt,hogy észre sem vetted a defektet amíg nem ültél fel.
kacsyx...én meg is borotválnám ha használna!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Na át lett építtetve a bringa, eddig elégedett vagyok, szép munkát végeztek a szervizben. Újra lett bovdenezve, kapott új bovdenházat és a lánc is meg lett toldva, de szerencsére munkadíjjal együtt is kijött 9400 forintból.
Alig várom már a szezont, nagyjából beállítottam a nyerget, finomhangolás még ráfér, de érződik, hogy ez a váz ideálisabb nekem.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #126017 üzenetére
lánc is meg lett toldva...
Mekkora mázli, hogy volt egy ugyanolyan kopott láncuk, spóroltak 2000 ft-ot.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #126019 üzenetére
Szerinted ha nem egyformák a láncszemek, hanem 112 használt 4 meg új, az jó?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #126017 üzenetére
Kezd tisztességes belépő monti formája lenni . Viszont azok a küllőpálcikák telibevakuzva gyilkosok
6030D: Lehet csak én vagyok parás, de az ilyen toldásokba nem tudnék megbízni, nem olyan drága egy új lánc.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz 6030D #126020 üzenetére
Alapból nem zsír új lánc volt rajta, de ha még "csaltak" is volna ennyit, akkor is a legolcsóbban, a legminőségibb munkát ők adták. Máshol horror árakon akarták megcsinálni, ehhez képest ez teljesen korrekt volt.
jjeah: Köszi, sry, a küllőpálcák ilyenkor nem előnyösek, de máskor jó szolgálatot tesznek.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz bringasisti #126023 üzenetére
Oké, én otthon biztosan lassabban és szarabbul csináltam volna meg. Erre meg csak annyit, hogy te is beviszed egy generálra, azt lehet kikapják belőle a középcsapágyat meg a kormánycsapágyat.. Úgyse veszed észre hahaha. Vagy ti gondolom a kocsit is magatok szerelitek, ezért nem bíztok senkiben...
-
zoli03
őstag
válasz bringasisti #126023 üzenetére
Miért szerinted mi történik, ha beleraknak pár szem új láncot? Nagyon hamar hozzá fog kopni a többihez, aztán ennyi. Ha ennyire értesz hozzá, menj el bicikli szerelőnek, aztán megtudod mennyire fillérbaszók az emberek. Egy ilyen állapotú biciklinél simán elmegy, hogy beletoldasz a láncba szükség esetén.
-
bringasisti
őstag
Volt topiktárs aki itt panaszolta hogy a cserélt lánc szétugrott sec perc alatt. Nem gond a toldás de egy esély ...
BENEFON DELTA--------N8
-
trialboj
őstag
Az alföldön lesz használva, nem 25%os technikás emelkedőkre jár majd vele. Gyerekkoromban a trial bringámon 1 lánc volt amit kaptam valahonnan, az se olajat nem látott, se nem szervizelte soha senki, toldottam amikor kellet stb. Annál nagyobb megterhelést nem kap a lánc, mint mikor pedálból ugrálsz vele. Soha semmi bajom nem lett belőle. Persze utólag veszélyesnek tűnik, de se pénzem nem volt cserélni, se nem tudtam hogy ez valaha elkophat. kb 4 évet volt használva, alatta cserélődtek a fogaskereket össze vissza.
2 évvel ezelőttig azt sem tudtam hogy nem szabad v ajánlott beletoldani a láncba, és mégsem szakad el alattam soha egy sem.
Nyilván versenyezni vagy komért menni, nem lenne okos dolog, egy nem 100%os lánccal, de amennyi domb van Debrecen környékén, azt bármelyik lánc kibírja.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #126028 üzenetére
Azért 30-40 között szoktam én is "darálni" vele(persze nem átlag), de enyhe terepen és szar városi utakon kívül nem kell komolyabb terepre számítani. Amúgy azért vagyok annyira fillérbaszó vele, mert most mindent összeszámolva van 50k-ban megállt a bicó és teljesen megfelelő az igényeimnek. Plusz ugye az előző vázat simán eladhatnám 10k-ért, mivel karcmentes gyakorlatilag, de inkább megtartom, mivel 8 éves bicóra nem igen kap az ember ilyesmit.
ivana: Na meg nem hinném, hogy a 60 kilóm meghatná.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #126031 üzenetére
Hülyeség megtartani add el a fenébe, ha ez a méreted.
-
emiki6
veterán
válasz Because #126029 üzenetére
Kerek is meg fogai is vannak, nem?
Lehetne fogastányér, fogastárcsa és ugyanezek fogas helyett lánccal is. Szerintem.
A láncvilla mondjuk tök értelmetlenül hangzik, azt biztos máshogy nevezném.Szerk: az lehet, de nyelvtechnikailag nekem mind logikus, amelyiket említette.
Az autószerelőnek meg pl mindakettő biszbasz...
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
eddie1978
aktív tag
Bocs, néha motyogok magamban a videó alatt. Ez már lehet a kezdődő elmebaj jele.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eddie1978 #126037 üzenetére
Egyszer jártam én is ott vagy 2 éve,de közel sem ilyen mostoha körülmények között.Ugyanakkor a sípcsontom még örzi emlékét,mert figyelmetlen voltam és lecsúszott lábam a kiengedett karmokkal felfegyverzett Saint-ről.és durván felhasadt a bőröm.(Mondjuk ezen éppen az alfa nőstény van,de nincs más. )
[kép] Szép hely!
(#126017) IMIIKE1998...látom erre került a BBB nyereg.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz 6030D #126039 üzenetére
Zene, mindenféleképpen ingyeneset akartam, mert a YouTube még egy apró részletet is felismer a jogdíjas zenéből és reklamál vagy rosszabb esetben le is tiltja az audio sávot/egész videót. Így lett ez. Winter free music ezt dobta. Ez tetszett azok közül amiket meghallgattam. Tuc-tuc zenét nem akartam.
-
-
Lacerta
aktív tag
Sziasztok,
Váltó görgő ügyben kérném a nálam tapasztaltabbak véleményét.
Eddig siklócsapágyas, később acél gördülőcsapágyas váltógörgőket használtam. Most beruháztam egy szett kerámiacsapágyasra, próbaképp.
Amit észre vettem, a kerámia csapágyaknak elég jelentős axiális játéka van. A belső gyűrű a külsőhöz képest elmozdul tengelyirányban . Emiatt, a két gyűrű oldalirányban szögben el tud érezhetően is fordulni, a görgő "billeg".
Az acél mélyhornyú golyóscsapágyasok, amiket eddig használtam, új korukban mind hézagmentesek voltak, és amikor ennyi billegést összeszedtek, kopottnak minősítettem és cseréltem őket.
A két csapágynál az axiális játék amúgy azonos ( 11 illetve 12 század mm ), tehát nem selejt, hanem ilyennek vannak gyártva ( mint ahogy acél csapágyaknál is léteznek a szokásosnál tervezetten nagyobb és kisebb hézagúak ).
Viszont ettől még nekem ezek nagyon kotyognak.Az egyik kérdésem az lenne, hogy kerámia csapágyaknál normális az ilyen növelt axiális hézag, vagy nem belevaló a csapágy? Okoz ez nekem gondot váltásnál, vagy jó így, használjam bátran?
A másik kérdésem: Deore hátsó váltóm van, hosszú kanállal. Gyárilag 11-11 fogú görgőkkel volt/van szerelve.
Lenne értelme az alsót kicserélni 13-asra ( fizikailag van hely, még lehet hogy a 15-ös is bemenne )? -
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #126014 üzenetére
Ezt a kormányszár témát ismerem. A váz görbeségre csak annyit, hogy szerintem nulla kezezés közben gyorsan feltűnne. Bár én ferde / görbe vázzal még eddig nem találkoztam, legalábbis olyannal biztos nem, amin ültem is.
A mondrakerek ilyen fajta méretezése igaz a korábbi vázaikra is? Vagy van egy év, amitől számítva jellemző ez? Más gyártó is használ ilyesmi fajta "túlméretezést" amúgy, vagy erről nem tudsz? (Bár a váz geometria adataiból gondolom lehet számolgatni azért.) Ha haver bringát akarna vásárolni, azért jó ha ezt egyikünk tudja.
Nem tudom mitől számít feltétlen prémiumnak egy 29er váz, ha jól rémlik én egy ilyen Scottot próbáltam ki: link Én igazából erre se mondanám azt, hogy szar / rossz lenne.
(#126016) Hasaggymeg: Ez is hasonló. Még tavaly tavasszal egy cipőkanalamba került az, hogy belsőt mertem cserélni az első kerékben. Azóta nem nyúltam hozzá. Megjegyzem, nem is akarok..
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #126044 üzenetére
Nekem azért nehéz belőni a jó vázméretet, mert pont határon vagyok az M és L között, 178 magas vagyok, átlagos végtag hosszúsággal.
Általában M, de néha az L az ideális. Most pl az L már nagy lett volna, de az M-et finomhangolni kell egy hosszabb kormányszárral. Arra is figyelni kell a vázméretnél, hogy milyen a nyeregvázcső szöge és a fejcső szöge, mert ez is tudja rövidíteni vagy hosszabbítani a pilótafülkét.Ha van egy kis görbület a vázba, ahhoz még a kormányt el sem kell engedni, érezni, hogy húz valamelyik irányba a kerékpár. Elengedni esélytelen lenne, azonnal magad alá tekeredik a kormány és elesel.
Vannak kisebb nagyobb eltérések a geometriákban, de a Mondraker egy kirívó példa, már ami a váz hosszúságot illeti. 2013-ban tértek át erre az újfajta geora.
A Scott prémium kategória, de ez amit belinkeltél egy alap gépük, nyilván nem olyan a geo mint a verseny gépeiken.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #126045 üzenetére
Gyerekkoromban kevés olyan kerékpár volt melynek 2 kereke 1 nyomon ment volna,hátulról nézve tisztán látszott nincsenek egy vonalban a kerekek,mi meg úgy tanultunk meg elengedett kézzel menni. ...megtanultuk kompenzálni a félrehúzást is,ugyebár,mindenki fél seggel ült a nyergen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #126046 üzenetére
Jó, de manapság, mivel az egyenes vázhoz vagy szokva, valószínűleg pillanatok alatt észrevennéd, ha görbe vázas bringával tekernél.
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #126045 üzenetére
Én nekem ilyen szempontból talán csak a magasságomhoz képest kicsit rövidebb lábaim a problémák, de igazából ennek nem túl gyakran érzem hátrányát ha vázméretről van szó. Az XL-es vázak többsége tudom, hogy a hosszú felső cső miatt szóba sem jöhet pl. Maximum rövid stucnival tudnám elképzelni, a kellysemen is cserélnem kellett a kormányszárat, mert a gyári irdatlan hosszú volt nekem, a váz meg XL-es méretű volt. A nyeregvázcső is hosszú / magas általában XL-es méreteknél, legalábbis merev MTB vázaknál eddig mindig az volt. XL-es fullyt még nem próbáltam, de szerintem sokkal másabb ott se lenne. M-es méretű bringák kormányszártól függetlenül kényelmetlenek szoktak lenni és picik. Ahogy te is mondtad, mintha az ölembe lenne a kormány. Nekem eddig egyértelműen az L-es vázak jöttek be, a kormányszárral meg az üléssel pedig úgyis lehet variálni.
Télen élmény lehet ilyesmivel menni. Nekem még nem volt szerencsém görbe vázhoz, szerencsére.
Szóval egy M-es méretű Dune akár még jó is lehet nekem / neked? Korábban volt fent egy hirdetés egy Dune bringáról, ami M-es ( ez, konkrétan ), és így bátran ajánlgattam havernak, hogy nézze meg, mert szerintem nem rossz. Ő meg úgyis 168cm magas, neki ideális lehet. (Bár látom ott van a leírásban is, hogy "170-180cm").
Így érthető miért éreztem lomhának a kanyarodást szűkre véve a kanyart.
(#126047) IMIIKE1998: Ha kifejezetten "manapság-ra" gondolsz, akkor biztosan. Jégen csak keresztbe jó!
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz bringasisti #126043 üzenetére
Köszi, azt tudom én is, hogy nem szükséges, 110-120 mikron elmozdulás a középvonaltól jobbra-balra nem számít.
Ami zavar, az a billegés, amit egyúttal okoz.
Azt nem tudom, hogy kerámiacsapágyas görgőnél normális-e? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Mata összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care