- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Amazon Prime Video
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- YouTube
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
- DIGI internet
- Synology NAS
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#43783936
törölt tag
Minesot imádom, mert minden tankom ki van gyúrva látótávra, és elég szép spottot össze lehet hozni.
Még ha heavyvel megyeik is a zúzdába, igyelszem a távoli TD-kre koncentrálni.Kb. fél éve a papír borsóm pattintotta JaqlineX aranyos szeretetcsomagját, amit egy FV 215b (183)-al postázott.
Majdnem összecsuriztam magam a röhögéstől. -
S.Copperpot
tag
Neked is, meg amúgy mindenkinek ajánlom a figyelmébe, hogy az, hogy te mit látsz a kliensen nem feltétlenül van köszönőviszonyban a szerveren zajló számításokkal. A kliens megjelenít valamit, ami szerinte a legvalószínűbb esemény lesz, aztán, amikor jön a szervertől az adat, hogy ez van, akkor pedig eldobja a saját adatait, és a szerverét használja tovább... ez jó esetben másodpercenként úgy száz-kétszázszor történik meg jó esetben (50ms ping), ha viszont gebasz van a hálózati kapcsolattal (és inkább a válaszidő - azaz ping - számít, mint a sávszél), azt hálózati késleltetés ingadozásnak hívjuk (network lag), és szívunk tőle, mint a torkos boci. Ezért, ha úgy érzed, valami nem stimmel, nézd vissz a meccseidet, az már a szervertől érkező "hivatalos" adatokat tartalmazza visszajátszáskor - tanulságos lesz.
Aztán, véletlengenerátor. Ha valódi véletlengenerátor lenne a játékban, már rég abbahagytuk volna a játékot, vagy kihullot volna a hajunk, mert taktikailag teljesen kiszámíthatatlan lenne. A WoT igenis kiszámítható játék: kb. mint a póker. Rengeteget számít a játék hátterének az ismerete. Vannak akik ezt tehetséggel tudják pótolni (vagy megfejelni), de a legtöbbünk erősen ki van szolgáltatva a lapjárásnak és a saját jellemzőinek: játéktudásának, aktuális szellemi és lelki állapotának. És persze a szerencsének. Viszont ebben némileg eltér a pókertől, vagy a kockadobálástól. Itt középértékre fektetett normál eloszlás mentén generálják a véletlenszámokat, azaz - nagy mintán - viszonylag nagyon sokszor lesz pl. a megadott pen vagy sebzés közelében a dobott érték, sokszor lesz viszonylag kicsi az eltérés, ritkábban nagyobb, és nagyon ritkán lesz a két szélsőérték felé.
Itt is az javaslom - mint minden hasonló feltevés vagy gyanú esetén -, hogy nézd vissza a replayt! Ha akarsz, használhats freecam modot (visszajátszáshoz legális), modulszínező skint, kockázd ki, hogy mi történt. Én korábban kerestem a magyarázatokat, és mindig volt magyarázat, hogy miért történtek úgy a dolgok, ahogy.
Valaki felvetette korábban, hogy a spotting véletlenszerű: nos, tudtommal nem az (de ha tudsz linket, ne kímélj), hanem egyszerű látótáv vs láthatóság összehasonlítás... a tankok egymáshoz képesti távolságtól függő időnként: minél közelebb van egy tank, annál gyakrabban ellenőrzi a játékmotor a láthatóságot (és - gondolom - a max látótáv - 446m felett meg egyáltalán nem). Itt is van némi csavar: egyrészt azt nem tudom, hogy vajon ha valaki meglát egy tankot, akkor a többiek, akikhez a rádiós továbbítja az ellenséges pozíciót, azok mekkora késleltetéssel látják meg végül az enemyt; másrészt, a láthatóság ellenőrzése nem a tankok teljes térfogatára (vagy 2d metszetének teljes felületére) történik meg, hanem egyfajta "forró pontok" vannak a tankokon, amik közötti vonalakat húzogat a rendszer, és állapítja meg, hogy teljesen blokkolt a látóirányom felől, vagy rálátok a tankra. Ezeket a pontokat amúgy emlékeim szerint meg lehet nézni a Wikin, a Battle Mechanics szekcióban. Ja, persze bugos ez a szemét is, elsősorban abból adódóan, hogy a light (meg néhány med, td, és 1-2 heavy) nagyon gyorsan tud közlekedni, erősen álcázva, és ki-be csúsznak a folyton változó spothatáron, mielőtt újból megtörténne az ellenőrzés. Jó internetkapcsolatot és sok gyakorlást igényel, de kitapasztalható, rendkívül gyilkos taktika.@dfsz34: Nekem az az elméletem, hogy amikor belépsz a szerverre (avagy időnként), kapsz egy random seed-et, mint játékos; plusz minden csata kap valamilyen seedet (csapatonként vagy egyet közösen?), és az a két paraméter befolyásolja a randomgenerátor működését. Az értelme ennek az lehetne, hogy a statikus eloszlásfüggvényt dinamikusan, időben is eloszlassák. Az eredménye meg valami olyasmi, hogy mind a játékos által tapasztalt szórás időben is kinyúlik. Mivel annyira nem értek hozzá, innen mutogatnom kéne, hogy mire gondolok, de nincs elég smiley, úgyhogy remélem érthető voltam valamennyire. Pl. ha pár meccs után kibaszásszagot érzek a levegőben, szervert váltok, kilépek 5 perce, belépek szakaszba, kilépek szakaszból... mindent megpróbálok, hogy újrageneráltassam magamnak a seedet. Mégegyszer: ez elmélet, bizonyíték sincs, sem ígéret!
@fsb1000: Szerintem nem ciklikus, de tendenciózusan hullámzik, lásd fent.
Én 52% felett vagyok. 57-ről csökkentem vissza 55 körülre, és egyszerűen nem emelkedik vissza. De én inkább azt gondolom, hogy ez amiatt lehet, mert:
- a csatáim átlagtier-je lassan eléri a 8-at,
- bejött egy csomó új speckó tank/td, amik a régi motoros "referenciatankokat" ebben-abban túlszárnyalták. Így kategórián és tieren belül is erősebb lett a verseny, és keményebbek az ellenfelek,
- én is változtam: jóval kevesebbet játszok, viszont egyre agresszívebben, egyre inkább a mozgékonyságra építve - viszont a skillem a kevesebb gyakorlás miatt csökken. Sokszor vállalok felesleges kockázatot, mert unom már a játékot - fogok is majd "ünnepi" szünetet tartani, mikor meglesz az FV!
Ezenkívül, ne keverjük az agresszív marketing eszközöket a szervezett manipulációval és csalással. Persze, folyamatosan csavargatják a potmétereket, hogy a nekik kedvező irányba menjenek a dolgok, de ilyen alapvető algoritmusba nem nyúlnak bele, mert nincs értelme: pont a tankok tulajdonságainak csavargatása miatt (Type59 anyone? ) . Az EULA meg ilyen: mindegy, hogy elolvasod-e, vagy nem, ha játszol, tudomásul vetted. Ez van. Ingyen, bár vannak, akik fizetnek érte (velem is előfordult).@vhw: "A WG szakértelme, profizmusa már-már közmondásos." - Ezt köszönöm, itt durván felröhögtem.
Ja, és hogy tudjátok hova tenni a véleményem: [ShinyCopperpot]
[ Szerkesztve ]
We have our own place in the universe, and it is a dark, cruel role we play. We are the revolutionaries, we are the usurpers to the heavenly thrones. We are the enemies of the Gods.
Új hozzászólás Aktív témák
-
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad T14 Gen1:Ryzen 5Pro 4650U/16GB/512GB NVMe SSD/14"FHD,IPS,Matt/Win 10Pro
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- FULL CTO -2021 MACBOOK PRO 16" M1 MAX CHIP - 10C CPU - 32C GPU - 64 GB RAM - 60 nap garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen