- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Freemail
- Gmail
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
Üdv,sziasztok!
Véleményetekre,és esetleg tanácsokra lenne szükségem(laikus vagyok,ezért ha valamit rosszul fogalmazok meg,kérlek ne kövezzetek meg).
Jó pár éve a hárombetűs szolgáltatónál vagyunk ......C
Lakossági internet és tv szolgáltatásunk van (500Mb internet+a tv csatornák egy SetTopBox-on keresztül HD csomaggal),és az utóbbi 1-1,5 hónapban az internet vagy teljesen megszűnik random,vagy ha éppen működik,akkor is csak "csordogál" ,de alig-alig.
Ez érvényes a Lan kábellel és a wi-fi-vel való működtetésnél is.
(ma pl a letöltési sebesség 0,25-0,40Mb/s -al működik.
Többször tettem bejelentést a szolgáltatónál,és ahogy ez lenni szokott,a szokásos szöveg:türelem,nyugalom.
1 hete volt kinn egy technikus,és megállapították,hogy túl erős jel jön be a koax kábelen a connect box-ba,ezért csillapítókat raktak az elosztóhoz,majd miután szintén nem lett jó a jel,cserélték az elosztót is,majd elköszöntek .
Távozásuk után cirka 1,5 óráig működött rendesen a szolgáltatás,aztán újra elkezdte random produkálni a jelenséget,ezért újra jeleztem a hibát,és ma kijött egy technikus megint.
Rámért a le-fel töltési sebességekre,és miután ő is meggyőződött arról ,hogy ugyanúgy fennáll a probléma,lecserélte a connect box-ot,és visszaállt a "normális" sebesség.
Hozzátette,hogy szerinte valaki zavarja a a jelet egy frekvencia elnyomóval a társasházbanAz új connect box hibátlanul tette a dolgát,majd a technikus eltávozása után kb 2 óráig működött is rendesen,de azóta megint ugyanolyan xar.
Miután felhívtam,hogy eddig tartott a második próbálkozás (már a connect box cseréjével is),ismételten azt mondta,hogy valaki zavarja a jelet szándékosan,és kössem össze az egyik eszközt Lan kábellel a connect box-al,és állítsak a frekvenciákon belül csatornákat,majd állítsak be fix ip. címet.
Nekem ez már kínai.
Tudnátok segíteni abban,hogy vajon mi lehet a probléma,esetleg bármilyen vélemény,vagy hogy hova is fordulhatnék,mert kezd a tököm tele lenni .
(társasházban lakunk,minden normálisan be van kábelezve,2,4Ghz-5Ghz-en használjuk az eszközöket)
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...