- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
faranus
aktív tag
Sziasztok
Tegnap kötötték be hozzám a Tri L csomagon eddig minden müködik rendesen csak van néhány idegesítő jelenség amit nem tudok hova tenni.
1. valamiért ha a UPC WIFI-n vagyok nem tudok bejelentkezni ide a prohardver accomba hiába írom be az email címem meg a jelszót vissza dob ugyan oda és megint kéri (szerencsére még megvan a régi netem hétfőn kötik ki azért tudok most írni)
2. tegnap próbátam letolteni ncore-ról de a UPC hálózaton nem nem jött se le se fel nem ment a film át váltottam a régi hálózatra ott egyből hasított.
Szerintetek mi lehet a gond? Elvileg mindent úgy állítottam be a routerben hogy semmi nicns tiltva csak egy tűzfal van bekapcsolva.tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Zitronensaft #31303 üzenetére
a UCP modem router egyben van csak arról megy most minden de komolyan gondolkozok hogy átrakom bridge módba és a régi routert rákötöm(régi router=én vettem boltban nem az a szutyok amit adnak a szolgáltatók) . Mert ez most így nem állapot!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Zitronensaft #31305 üzenetére
hát eddig ezeket vettem észre de be tudok jelentkezni ncora csak hát az utána következők nem jönnek
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Zitronensaft #31305 üzenetére
ja meg eszembe jutott hogy telefonon se tudok néhány dologba bejelentkezni (instagram, snapchat) amik nélkül tudok élni de akkor is idegesítő
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Zitronensaft #31308 üzenetére
wifin csinálja eszt! alamiért nem enged bejelentkzeni lehet a tűzfal? Hát nem a legjobb a régi routerem de az legalább megy de akkor semmi ötlet hogy miért lehet ez?
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Zitronensaft #31311 üzenetére
hát felhívtam a UPC-t ők újra indították bentről a modemet és úgy ment, aztán állítgattam és megvan a hiba oka! A modemben mekapcsoltam a tűzfalat sütik szűrésére és felugró ablakok tiltására és az valamiért megölt mindent az osszes log in t valamit a teljes app store t is szüval most azt offoltam és megy
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
Sziasztok!
másfél éve van upc internet/tv/telefon és eddig minden tökéletesen működött, de kb 2 hete csinálja hogy:
1. speed testen jön a 240/20 de a valóságba nagyon nem megy a letöltés max 20 mbs
2. Valamiért nem akar csatlakozni automatikusan a wifire semmi, hiába jövök haza a telefonom nem csatlakozik, rá kell kényszeriteni hogy csatlakozzon utána megy.
3. full random újra indul a modem, éjszaka is amivel nincs olyan nagy baj mert elmegy pár percre a net de utana vissza jön, ami zavaró hogy a telefon vonal is elmegy és amikor vissza jön csörren egyet, ami elég idegesitő tud lenni főleg ha éjszaka csináljaVan valami ötletetek hogy mi lehet ez? Központi probléma lehet, vagy az én modemem rossz amit adtak és kezdjem el hivogatni őket?
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #48880 üzenetére
Kábelen ugyan ez, és azért fura mert eddig hasitott és amióta ezeket ez újra indulásokat csinálja kb 2-3/nap azóta van ez!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #48887 üzenetére
felfelé:
1 47 Zárolva 59800000 64QAM 5120000 ATDMA 53.0
2 0 Feloldva 0 Nincs adat 0 Nincs adat 0.0
3 0 Feloldva 0 Nincs adat 0 Nincs adat 0.0
4 0 Feloldva 0 Nincs adat 0 Nincs adat 0.0lefelé:
1 1 Zárolva 354000000 256QAM 6952000 41.9 1.7
2 2 Zárolva 362000000 256QAM 6952000 42.0 2.1
3 3 Zárolva 370000000 256QAM 6952000 41.6 1.3
4 4 Zárolva 378000000 256QAM 6952000 42.0 2.2
5 5 Zárolva 386000000 256QAM 6952000 41.4 1.0
6 6 Zárolva 394000000 256QAM 6952000 41.9 1.6
7 7 Zárolva 402000000 256QAM 6952000 41.3 0.9
8 8 Zárolva 410000000 256QAM 6952000 41.9 1.7a csillaito (ha jólt vélek annak amibe a bejövő kábelt megy be és leosztja a tvk-hez és a modemhez azon nincs Fam felirat.
asheridge TVC-1000-3WBNtisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #48890 üzenetére
mind három -5,7 :S
nincs kilazulva semmi, az összes csatlakozást átnéztemtisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #48894 üzenetére
Gondolod az megoldja? Csak azért mert másfél éve ugye működött rendesen és most kezdte el, de holnap reggelk az első dolgom lesz hivni őket
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #48897 üzenetére
nem használom a wi-freet, azt is a modem beállitasainal lehet kikapcsolni?
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #48899 üzenetére
Nagyon köszönöm a segitséget! Isten vagy
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
-
faranus
aktív tag
Csak egy rövid helyzetjelentés a hét elei problémámról!
Felhivtem 1221-t egy kellemes női hang vette fel. Mondtam neki, hogy mi a gondom, és hogy cseréljék ki az osztót. Az volt a válasza hogy hát igen látta hogy párszor újra indult a modem de ő nem lát ebben semmi furcsát és ő úgy látja hogy minden tökéletesen működik! Az osztóra annyit mondott hogy ő a világért sem akar megsérteni de hogy a szerelő aki itt volt és igy rakta össze, neki ez a munkája és nekem mi a foglalkozásom, hogy kétségbe vonom a szakember munkáját. Erre egy picit idegesebb lettem a kelleténél igy szivéjesen elköszöntem és leraktam a telefont.
A következő lépés, hogy bemegyek az irodába személyesen és keresek egy kompetens személyt.Ha van még fejlemény irok, ezidáig azt hittem hogy csak a telekomnál szarják le az ügyfélt és a UPC más lesz, sajnos a világ rám cáfolt
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
-
faranus
aktív tag
Sziasztok
Az norámlis hogy 2 hónapja lemondtam a wi-freet de még mindig szórja a modem a jelet?
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
Sziasztok!
Olvastam fentebb, hogy másnak is van az a jelenség, hogy szakadozik az internet, meg jóval lassabb mint kellene lennie!
Ugyan ez nálam is a gond az 500 net, 3 éve húzták be vatta új kábelek, csatlakozók stb, minden prima volt de az elmúlt napokban ugyan ilyen jelenség tapasztalható, szakadozás, ha eilnditok egy online játékot, már az is laggol, pingel, egyből eldobja a skypeot meg a teamspeaket, és gyakorlatilag olyan mintha elmenne a net, pedig a win szerint van hálózat és internet is, néhány perc múlva tér magához! Ez a csodálatos connect box is jelzi hogy valami nincs rendben, futtatok rajta egy diagnosztikát, akkor irja hogy a vezetékes kapcsolattal valami gond lehet, a csavar az egészben csak annyi amikor a vezetékesen produkálja ezt a hibát, hogy elmegy a net, a wifi is lehal! Kétszer beszéltem az angyali hangú hibabejelentős hölggyel aki közölte, hogy hát ő látja hogy online a készülék és akkor semmi gond nem lehet, inditsam újra, valamint azt is mondta hogy látta hogy ma a küldő hálózatukon volt valami zavar, de helyreállt a probléma és minden rendben! Persze ez nem igaz!
Szerintetek mint kellene tennem? Hivogatni őket amig ki nem küldenek egy technikust, hátha ő tud többet is tenni az újrainditáson, és a végtelen győzködésen kivül hogy minden rendben van és ennek igy kell működni!
Érdekes még hogy folyamatosan mérem a speedtesten a netet, amikor jó, meg akkor is amikor kevésbe van elemében, egészen addig amig le nem hal! És érdekes mert délelőtt siman megvan az 500 Mbps letöltés a fel 22 a szokásos, de este már csak ilyen 120 körül van, amikor meg halni készül akkor 40. Ezt is közöltem a hölggyel, hogy asszonyom látom hogy gondok vannak, ő erre mondta hogy hát ő nem lát olyan értéket ami 100 Mbps-nél kevesebb lenne, és annyi van garantálva, és amúgy is minden szép és rendben van! Már vártam hogy feltegye a kérdést, hogy minek hivogatom őket
Minden kábel, csatlakozó rendben, a connect boxot kb 3 hónapja cserélték ki mert elszálltak az előzőn a portok...
Előre is köszi a választ!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #63721 üzenetére
a wi-free már két éve ki van kapcsolva, mert mondtam hogy nekem nem kell, de néha valami roppant fura oknál fogva látom az itthonit hogy aktiv wi-free hálózat van, már szóltam is többszöt, hogy ezt meg mi, közölték, hogy nem kell izgulni, az nem befolyásolja az én jelszintemet stb... és ne is foglalkozzak vele
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #63723 üzenetére
átrakta magát modem módba, máris kedvezőbb értékeket mérek, hátha igy jó lesz!
Azt lehet tudni, hogy igy hogyan tudom elérni a modem beállitásit? Mert az eddig megszokott 192.168.0.1 ip-n nincs!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #63725 üzenetére
Óh igen köszönöm!
Hát most meglátjuk akkor megjavult e vagy sem
Köszi a segitséget
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
Sziasztok újra!
Tanulságos story/továbbiakban tanács kérést olvashattok
3 hete szenvedek a budaörsi UPC internetével! (kb 2 és fél éve néhány modem meghalást leszámitva tökéletes volt a UPC szolgáltatása, 500 net, 3 TV-re Digital Gold, +HD csatornák minden!) Kb 3 hete kezdte el, hogy esténként, vagy nagyon lassú lesz a net, vagy el is megy fullra, de ezt irtam is akkor nektek!
Na a következők történtek:
Három ügyfélszolgálatos telefonváltás után sikerült elérnem, hogy kiküldjenek egy technikust! Persze a különböző ügyfélszolgálatos emberek, rendszerint ellent mondtak egymásnak, az egyik azt mondta központi a hiba, a másik közölte, hogy biztosan az én eszközömmel van a gond, stb. szó szót követett, a lényeg hogy kijött a technikus srác, (persze mondtak hogy ha nem talál semmi gondot akkor ki kell fizetnem a kiszállást!!), direkt mondtam, hogy esténként szokott előjönni a jelenség, napközben tökéletes, ilyen este 6 tól éjfél, 1 ig!
Egy fiatal srác volt, nagyon lelkiismeretesen végig mért mindent, meg is mutatta a saját tabletén, hogy milyen jelszinteket mér, meg sávszélességet, és minden rendben volt. Mondtam neki, hogy igen most jó, de akkor itt fogsz ülni estig, hogy hátha elő jön a jelenség (persze délelőtt tudtak csak kiküldeni, pedig külön kiemeltem, hogy este van a gond!!) mondta, hogy nem és elhiszi, hogy idegesitő a probléma stb, de semmi mást nem tud tenni, mint hogy kér egy karbantartást a hálózatra, ami abból áll, hogy megnézik a kábeleket a póznákon, és hátha ott rossz egy csatalakozó, vagy ilyenek! Nagyon kedvesen elbeszélgettünk, persze szidta a UPC-t rendesen, meg hogy majd jön a Digi, de az se a Kánaán stb.Két napig, nem hivtam őket, mert mondom nem megy egyik napról a másikar a karbantartás stb..
Tegnap este (kedd) megint elment a net, és hosszú tizen percekig vissza se jött, se kép se hang! Na mondom okés, felhivom őket, a 1221 /2/2 utan egy robot hang közli velem, hogy beazonositották a számom, és a körzetbembe hibát észleltek, de a technikusok már dolgoznak rajta és órákon belül helyre áll a rendszer, ha akarom kérhetek SMS értesitést, ha megjavitották akkor küldenek! Persze, hogy kértem, ma reggel jött is az SMS, hogy a hibát elháritották, és élvezhetem tovább az internet nyújtotta örömöket.
Egészen ma estéig, fél 9 ig birta, ugyan azokat a tüneteket produkálva csetlik, botlik, szarakszik a szolgáltatás.
Most hivtam őket, közel 40 perc zene hallgatás után se vették fel nekem!Szerintetek, mi legyen a következő lépés, én mint előfizető, mit tehetek hogy észre vegyenek! Fenyegessek, kérjek kötbért, keltsem a rossz hirüket, vagy csak simán törődjek bele?
Ha bárkinek, bármi ötlete, hogy mi legyen a következő lépés, akkor azt nagyon megköszönöm!Megvan mindenkinek a neve és minősége, akivel beszéltem telefonon, valamit én is rögzitettem az összes beszélgetést!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Watercolour #64289 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Hát akkor elkezdem én is a "harcot" Ha esetleg abba tudnátok még segiteni, hogy mivel tudom naplózni non-stop az adatfordalmat, akkor az sokat segitene, most cmd-ben pingelem a google egyik oldalat (a technikustól lestem el) és azt szoktam screenshotolni, és mentegetni, de gondolom nem ez a legjobb megoldás, meg ott csak a timed outokat látom amúgy megy tökéletes minden érték, meg a speedtest szokott menni, viszonylag gyakran, azokat szépen mentegetem jpg-be meg a linkeket is elrakom!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz kabelmania27 #64298 üzenetére
Azt én kicserélhetem, hogy bemegyek a boltba, jónapot aztán kicserélem, vagy hivjam ki őket, hozzá nyúlhatok egyáltalán a szarjukhoz?
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
Sziasztok
Még kora ősszel irtam egy rövidke postot a UPC-s kalandomról, az esténkénti szakadozott internetről, és az éppen hogy csak garantált sávszélességről (500 netem van és a 100 ugy éppen megvolt esténként)
Tengernyi telefonálgatás után, számtalan saját magának ellentmondó telefonos "hibaelháritó" ember után, négy technikus kiszállás után elismerték, hogy központi leállás volt, és a körzetembe javitani kell egy "fejegységet", valamint valószinüleg kábelt is fognak cserélni! Egész jó kis szöveget irtam már magamnak, hogy a lehető legrövidebb idő alatt el tudjam magyarázni, hogy mi a hibabejelentésem oka, mert ugye minden este más veszi fel a telefont, és ő nem tudja hogy nekem mi volt a gondom előző este, ő csak a bejelentést látja! Fura ez nekem, nem lehet 2 sorba oda irni, hogy a parasztnak ez a gondja, ne beszélgess vele 20 percet, de nem is ez a lényeg! Karácsony után a két ünnep között járt le a 30 napos határidő, amin beül kell elvileg kijavitaniuk a külső hálózati hibát. Fel is hivtam őket egy nap ráhagyással, hogy nehogy azt mondják számoltam a perceket, pedig igy volt . Felvette egy fiatal srác, mondom még mindig nem jó, ja hát nem érti mert a hibát kijavitották még tegnap! Mondom ezt értem én de a valóság nem ezt mutatja, valamint nem kaptam hivatalos értesitést arról, hogy ki lett javitva, se email se sms se telefon semmit! Mondom akkor ez hogy lehet? A srác hebeg habog, mondja várjak egy kicsit. Néhány perc elteltével, beleszól megint a telefonba, igen megnézte, az a gond, hogy voltk javitani a hibát, de amikor azt kijavitották, pont abban a percben egy másik egység is elromlott, és az én régi bejelentésem hibáját lezárták mert az már jól működik, de a másik egység most romlott el, szóval akkor még a türelmem kérik! Általában saját magamon is meglepődve soha nem látott nyugalommal szoktam beszélni ezekkel az emberekkel, de itt kicsit ideges lettem! Mondtam neki, hogy akkor ezt igy nem, ezt ő se hiszi el, én nem vagyok hajlandó elfogadni! A lényeg, hogy igéretet kaptam hogy egy héten belül megjavul az internet.
Hát nem sikerül, akkor már a panaszügyintézést hivtam. Onnan kapcsoltak a számlával kapcsolatos osztályra, egy bájos hangú hölgy vette fel a telefont, persze ő semmit nem tudott a 2 hónapja tartó napi szintű hibabejelentésekről és az ügy előzményeiről! Szépen elmondtam neki, hogy ez van, nekem elegem van ebből, hogy nem tudjak kijavitani, nem kell nekem kötbér, se egyszeri kedvezmény amit felajánlottak (1500 magyar forint...) mondtam a hölgynek, hogy csupán annyit szeretnék, mivel ők nem teljesitették a szerződés rá eső részüket, ezért szeretném kivenni az internetet a csomagomból (TV, telefon marad HBO csomag stb.) Húzta kicsit a száját, hogy még van egy év hűségidő, de megkérdezi a felettesét, vissza hiv pénteken (ez hétfőn volt)! Jeleztem felé hogy nem fogadom el hogy 4 munkanap kell egy ilyenhez, akkor mondta hogy rendben akkor csütörtökön hiv!
Eltelt a három nap, ugyan úgy használhatatlan volt az internet, csöng a telefonom csütörtök késő délután, a hölgy az! Közli velem, hogy ki van javitva a hiba és ha továbbra is el szeretnék állni a szerződéstől akkot 55 ezer forint kötbért fizessek! Na itt megint ideges lettem, megkérdeztem tőle, ez miért telt három napba, amúgy megint nem értesitettek hogy ki lenne javitva, ami megint hazugság mert nincs, mert ugyan úgy rossz, erre olyan hangnembe kezdett el velem flegmán beszélni a csaj, hogy el se hittem! Mondtam neki, rendben, akkor kapcsolja a közvetlen főnökét vagy felettesét, vagy olyan embert akivel tudok érdemben beszélni! Erre az volt a válasza, hogy hát, ez nem igy működik, ilyet nem lehet csinálni! Fogadjam el amit mond mert az úgy lesz! Na itt letettem a telefont! 1221 # gomb, felveszi egy férfi, elmondtam neki megint az egész sztorit, mondom kapcsoljon valakit aki döntéshozó! Az mondja ez nem igy működik és elég ingerlékenyen a szavamba vágott, mentségére legyen szólva hogy utána elnézést kért, és kapcsolt egy másik embert, akivel megbeszéltem, ez pénteken volt, mondta hogy okés intézi de kér még egy kis időt! Mondtam neki hogy rendben, csak legyen már vége! Eltelt egy hét, múlthét pénteken kaptam egy emailt, hogy lezárták a hibabejelentést és szuperül működik minden! Hát a nagy túrót! Péntek este hivom őket, persze csak a hibabejelentés veszi fel, mert a többiek már nem dolgoznak, elmondom megint az egész storyt, közli a csaj, hogy akkor kiküld jövőhéten egy technikust hogy megnézze! Szóval kezdődik elölről az egész! Mondtam hogy nem! Persze hétvégén ugyan úgy rossz volt a net alig tudtam használni, hétfő reggel hét óra hivom a panasz osztályt, mondom megint az egészt, kis mesereggelt tartottam nekik, mondja hogy ahhhhha, hát az ügy le van zárva, de akkor ir a kollégájának egy emailt, aki intézte az ügyem hogy most mi van! Délután már vissza is hivott a srác, mondta hogy ő próbált engem elérni 10x hivott de ki lehetett kapcsolva a telefonom... persze... mindegy is, hogy állunk kérdezem tőle, mert attól még hogy a hiba ki van javitva, én továbbra is fel szeretném mondani az internetre vonatkozó részét a szerződésnek! Mondta várjak kicsit még valakivel meg kell beszélni! (kérdem én mit csinált egy hétig???) Egy óra múlva csörög a telefonom, mondta hogy okés akkor megbeszélte, és közös megegyezéssel, ha a TV-t náluk hagyom elállnak a kötbértől a telefonra és az internetre! Kicsit vitáztunk még, hogy ez mennyire jogszerű, és etikus! A vége az lett hogy jövő hétig kell leadnom a modemüket, persze azóta is rossz az internet, de ha minden igaza bármikor megérkezhet a mai nap folyamán a telekomos technikus a gigabites optikai kábeles netemmel negyed annyi pénzért...Bocsánat, ha hosszúra nyúlt, de szerintem ez egy jó tanulság lehet mindenkinek, aki a szerződés lejárta előtt akarja felmondani a szolgáltatást! A számtalan törvényszegést és hazugságot egy idő után már nem is számoltam!
Ha bárki hasonló cipőben jár, nyugodtan irjon pü-ben és segitek mindenben!
tisztelettel faranus :R
-
faranus
aktív tag
válasz Watercolour #65527 üzenetére
Igen a 30 napot ők mondták, hogy a házamon belüli hibára van 72 órájuk a "külső hálózati" hibára pedig 30 nap! Ezért mondtam, hogy tengernyi jogsértést követtek el, de már nagyon elegem van, ha meglátom hogy UPC már ideges leszek viszonylag jól jöttem ki belőle, ha a beleölt időt és energiát nem számolom
Azért a telekom is vicces, ma jöttek volna, de nem jelentek meg a megadott időben, felhivtam őket, közölték, hogy fizikai okok miatt nem tudnak kijönni mert nagyon leterheltek, felfüggesztették a telepitést egy héttel...
Vagy mind geci vagy én vagyok szerencsétlen
tisztelettel faranus :R
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen