-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz blakey #49052 üzenetére
20 perce felhívtam az ügyfélszolgálatot. Rögtön azzal jöttek, hogy túlterheltség miatt inkább próbáljam őket később hívni. Gondolhatod, hogy nem csak ketten kaptuk meg a HD opciók 190 Ft-os emeléséről az "új kedvezmény" tájékoztatást...
HD opció előfizető vagy és megnézted a havi számlád végét? -
blakey
titán
válasz blakey #49515 üzenetére
Ideiglenes volt, már nem jó, felhívtam őket és a következő a hiba, tudnak róla , ha az előfizetéshez több eszköz tartozik akkor a rendszer meghülyül, tehát nekem Gold előfizetésem van HD csomaggal, My Prime-mal, stb, van egy hasonló kártyám és van egy SD kártyám is és ez a gond, ez megzavarja a rendszert, van amikor jól ismeri fel a dolgokat és van amikor nem, állítólag dolgoznak rajta, persze ha HD-ra váltanék akkor automatikusan megoldódna.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Uthenger
aktív tag
válasz blakey #49709 üzenetére
De, a tv tavja a lenyeg.
Semmi baj nincs a hanggal.
O azt kifogasolja hogy a tv tavjaval csak a hangerot tudja szabalyozni, es a csativaltas es egyebek nem mukodnek.
Ez normalis mukodes.Fekete, full cover üvegfóliák Xiaomi, Huawei és Samsung telefonokhoz. OE-KVK, BMF-KVK (Kandó) tankönyvek. Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/uthenger
-
falcon1
csendes tag
válasz blakey #50165 üzenetére
Nálam a másik "vételi pont" egy SD box, így a videotár és MyPrime elérhető, csak a HD csatik nem. Egyébként minden HD csatorna HD (vagy legalábis az SD-nél jobb) felbontásban jön Horizon Go-n?
Sokszor nekem sem hiányzott eddig, de nem lenne rossz, ha elvileg működne is. De ezek szerint pillanatnyilag hiába erősködöm, hogy a HD boxom legyen az elsődleges, mert már lehet, hogy most is az csak épp nem működik jól a rendszer...
-
kezo0
addikt
válasz blakey #51007 üzenetére
Nálam is csak ma került be (iOS-en használom). Meg is írtam itt két napja, hogy a UPC kiírta a facebook-oldalára, hogy betették az M5-öt, és mire vissza akartam nekik írni, hogy márpedig én nem találom, addigra azt a posztot levették, ezért végül nem tudtam rá reagálni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #51010 üzenetére
Nem tudom, hol van olyan opció a Horizon Go-ban, hogy "csatornalista frissítése". Két napja többször is kerestem az M5-öt (nyilván nem a korábban beállított kedvenceim között, hanem a beállítások oldalán, a teljes csatornalistában), de nem volt az elérhető csatornák között. Ma meg már ott volt.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #51014 üzenetére
Ja, hogy az eredeti csatornalista visszaállítása lenne a frissítés... Aha, hát nekem ez tök mást jelent, és eszem ágában sincs visszaállítani az eredeti listát, mivel utána vagy fél óra lenne újra beállítgatni, hogy mit akarok megjeleníteni és mit nem, és milyen sorrendben... Dehogyis állítom én vissza az eredeti csatornalistát. Még ha el lehetne menteni a már egyszer beállított listát, és egy frissítés után visszatölteni... De nem akarok telhetetlen lenni.
(Csak 1 db iOS-es eszközön használom.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
spici
tag
válasz blakey #51155 üzenetére
Modem értékek jók, csatlakozások is rendben vannak, rá vannak húzva elég erősen, összesen 1 osztás van, modem 3,5dbvm csillapításra kötve.
vargalex
Nincs, csak a Compal van használatban Router módban természetesen.
cigam
Természetesen kábellel használom az internetet, WiFi-t sose veszek alapul.
Gigabites hálókártya.Az összes megvan, lefelé 15, felfelé 5.
Jelszinteket most nem tudok másolni, de mind a 15 csatornán 39-41-es SNR és 8-11es dBvm, felfelé pedig 45dBvm mind az 5 csatornán.
A linuxot kipróbálhatom, de majd csak este 6 után :/
Érdekesség képpen gondoltam arra is hogy torrenten működhet a dolog, több szál ugye stb, de ott is ezt a szintet hozza maximum.
Windows 10 van a gépen, mérés alatt nincs 100%-on a processzor.Ebben a HGW-ben ugye hardveres nat van nem?
-
tomp
félisten
válasz blakey #51237 üzenetére
Ja igen a hangulatcsatornára is hatalmas az igény.
[moderálva]
Rengeteg ügyfél kérdezgette a HD bővítést. Vagy törölték a hozzászólást a fb-on vagy úgy jártak ahogyan én. Kitiltották. Anno a HD csomag elején kiemelkedő volt a kínálat. Most meg erősen le van maradva. Hiába akarja a szőnyeg alá söpörni a szolgáltató a dolgot, illene már bővíteni rendesen. Rengeteg csatornával le van maradva.[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
tomp
félisten
válasz blakey #51244 üzenetére
Mások mást szeretnének oké. De azt én is fizetem miközben soha nem kapcsolok rá.
Miközben a HD-t a másik ember nem biztos, hogy fizeti mert neki nem kell. Azaz a szolgáltató megtisztelhetné a prémium előfizetőket. De csak a pénzt szedi be.
Indult egy rakás haveri csatorna. Azonnal bekerültek. De a prémium előfizetők bővítési kérése nem számít.
Na itt a gond... -
kezo0
addikt
válasz blakey #51312 üzenetére
Nekem sem fontos annyira, de fizetek majdnem 20e Ft-ot nekik havonta, szóval azért beleférhetne, hogy működjön. Több hónapja szóltam emiatt személyesen egy ügyfélszolgálaton, fel is írták valahova nagyon...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Topikgazda
-
tomp
félisten
válasz blakey #51619 üzenetére
Természetesen gyárilag fordítva volt. De megfordítottam ahogyan az ábrán látható. Azaz felfelé néz a chip része.
Ha átrakom a boxba akkor kiírja, hogy beállítás folyamatban majd 10perc után közli csak, hogy másik eszközhöz való. Azaz 10percig a box próbálná olvasni a kártyát? -
tomp
félisten
válasz blakey #51622 üzenetére
Modul infónál kiírja a modul információit. Smart card info menüpont viszont nem csinál semmit. Software update opcó is halott. Utolsó frissítésnél nincs írva semmi. Network id opciónál pedig meg lehet adni egy 5 számjegyes kódot. Próbából beírtam a pesti mediacard számát de nem történt semmi.
-
tomp
félisten
válasz blakey #51625 üzenetére
Semmi változás. Amúgy teljesen mindegy, hogy a modult kártyával együtt rakom be vagy üresen. Ugyan úgy bejön a kérem várjon üzenet.
Ha a tv-vel lenne gond akkor eleve nem is tudnám megnézni a modul infóit. De kiírja a modulon lévő fw verzióját, a hw azonosítót mindent. De a Smart card informationra nem csinál semmit a tv. Amúgy a kérem várjon szöveg felett kiírja, hogy UPC. -
tomp
félisten
válasz blakey #51627 üzenetére
Kérték a modulban lévő kártya számát. Megadtam. Aztán kérem maradjon a vonalban. 5perc után visszajött megy e. Nem. Akkor várjak még. 5perc zene. Most megy? Nem. Akkor tv kikapcs, bekapcs, hanguljuk újra. Modul be. Megy? Nem. Várjak->zene. 5perc után megy? Nem. Akkor technikus kell 15-én megy. Na mondom akkor visszaviszem és lemondom.
A modulon lévő azonosítót sehol nem találom a tv által kiírt adatoknál.[ Szerkesztve ]
-
sazo
tag
válasz blakey #51629 üzenetére
Tegnap ugyanígy jártam Én is. Ráadásul egyolyan TV-vel, amiben korábban már működött a mediacard. Ma bemegyek az ügyfélszolgálatra és kicserélem, bár a 1221 mindenképpen technikust szeretne kiküldeni, kérdés csak az, hogy a technikus mit tud kezdeni azzal, ha rossz a kártya.
Üdv:
Z
-
Topikgazda
-
kezo0
addikt
válasz blakey #51880 üzenetére
Mondom, hogy nagyon nincs időm most tesztelgetni (egyébként a 128 MHz-en van), de semmilyen új eszköz nem került mostanában a láncba, földhurok-leválasztó nincs és nem is volt, csatlakozások, kábelek jók. Majd ha ráérek, ránézek a többi 128 MHz-es csatornára is, de ahhoz több idő kell, hogy kiderüljön valami, mert a Eurosporton is csak időlegesen jelentkezik a hiba. Késő délután sokkal durvább volt, most vannak olyan 10 perces időszakok, amikor tökéletes az adás, aztán hirtelen elkezd megint kockásodni, és percekig szinte nézhetetlen. Na most azért nem fogok valami más csatornát bámulni negyedóráig, hogy hátha elkezd az is kockásodni valamikor.
Egyszerűbb lenne, ha valaki megírná, hogy nála is ugyanilyen hiba van.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
blakey
titán
válasz blakey #52012 üzenetére
Ma megoldodótt a 2,5 hetes rejtély, ennek tudható be az alacsony frekiken gyengébb jelminőség valamint a modemen tapasztal 3-3,5 dB-es csökkenés, nemrég visszaállt a régi értékekre.
Megnéztem a tv-n amin tegnap ingadózott a jelminőség, most már 100% mindenhol.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Topikgazda
válasz blakey #52644 üzenetére
Nekem is az XL kellene, csak sajnálnám visszaadni a Cisco EPC3925-t, nem ártana egy 3. box sem de sajnos szinte biztosan Horizon box-ot adnának amihez pedig kellene UTP kábel is és ahova kerülne kellene vagy 30 méter kábel vagy több, hogy elérjen a router-hez.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
#41133696
törölt tag
válasz blakey #52648 üzenetére
Természetesen én nem mondtam, hogy nem jó, magam is használtam majdnem 2 évig Cisco-t, csak a Connect Box-ot legalább olyan jónak tartom. Oké, nem jelzi ki tizedes pontossággal a jelszintet, csak azt írja, hogy 1 vagy 2 vagy 3 stb... de szép is meg jó is, és ha nem új előfizető valaki, hanem csak szimplán cseréltetni akarná akár Cisco kábelmodemjét, az új Connect Boxra még 5000 Ft egyszeri díjba is kerülne.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen