- DIGI kábel TV
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Synology NAS
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
internetezoo
senior tag
válasz ztsoft #78944 üzenetére
Értem. Van a [The Name of The Rose] sorozat ahol itt volt gyári angol felirat, az olasz gyártó nem csinált angol, csak olasz feliratot. Itt USA proxyval léptem be, Chrome fejlesztői módban kikerestem a felirat linkjét és sima mezei magyar IP címmel letöltöttem. UPC-nél nem biztos, hogy IP címre szűrnek mert ha mobilról netezik annak más az IP címe mint pl.az otthoni IP cím vagy egy kávézó IP címe.
Akkor beidőzítem a TV recordot és várok egy hónapot mire megjelenik a Tv Paprikán szinkronosan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ztsoft #78958 üzenetére
Kitöltöttem én is, kíváncsi vagyok mi fog történni. Ha felhívnak ugyanazzal, mint 1 hete akkor kiröhögöm őket.
Amúgy nem számítók sok jóra, mert kártyás vagyok 20 éve az meg nekik nem számít. De nagyjából elégedett vagyok mindkét szolgáltatóval, örülnék ha tényleg tudnának valamit jó áron ajánlani. -
mikung
aktív tag
válasz ztsoft #79016 üzenetére
3. pont szerint :
"C2 General3.TárgyimeglepetésKorlátlan adatforgalmat tartalmazó Red tarifával rendelkező Vodafone előfizető, csak UPC előfizető vagy nem jogosulttarifacsomaggal rendelkező Vodafone–UPC közös ügyfelek egy tárgyimeglepetésre jogosultak. Amennyiben online történik a regisztráció, akkor postai úton, amennyiben személyesen bármelyik Vodafone vagy UPC üzletben, akkor pedig az üzletben való elérhetőség szerint vagy a helyszínen történik az átadás vagy postai úton kerül továbbításra a tárgyimeglepetés a megadott magyarországi címre. "Tehát beballagok a kártyás vodkával és a upc üfszámommal egy upc üfszolgra és pofára adnak egy ... egy mit ?
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #79171 üzenetére
Az említett hibánál megvolt a hibabejelentés, technikusi kiszállás, de hibát nem találtak (állítólag a központban tökéletes a DTX), azon kívül, hogy látták a kép és hang hibát. Most ott tartok, hogy mind a két TV-n (mediacard) ugyan úgy jelentkezik a hiba. Annyiban érdekes, hogy a DTX (714 MHz) rossz, de ugyan ezen a frekvencián lévő többi csatorna (SD, HD) tökéletes.
Találkozott már ilyennel valaki?
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #79244 üzenetére
Ismét megvolt a Technikusi kiszállás. Az itteni központban kezdett, de ott jó volt a DTX csatorna. Nálam már nem jó.
Persze a műszer most sem mutatott hibát, de most tovább léptünk. Kipróbáltunk egy Horizon box-ot is (ez már UPC logós, az enyém még Horizon logós volt anno), ugyan az a hiba (csak nem esik szét a kép, hanem megáll egy időre az adás). Próbáltuk direktbe kötni a TV-t is (egyből a bejövő koaxra), így is ugyan az.
Elmondása szerint, lövése sincs, hogy hol van a hiba. Nem irigylem Őket, elég messze vagyok a központtól, ráadásul a műszer sem segít Nekik.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
woodworm
veterán
válasz ztsoft #79272 üzenetére
"Sajnos azt a Technikus sem tudta megmondani, hogy mely csatornák vannak közvetlenül a DTX mellett"
Mit tud akkor egyáltalán megnézni? Ismernie kellene annyira a saját rendszerüket, hogy ha nem is fejből vágni, de legalább a helyét tudni, hogy hol nézheti meg. Tudtommal nyilvános információ, pdf-ben letölthető az oldalukról. Készülék nem jelzi a csatornák frekvenciáját?
-
Toth_Jani
őstag
válasz ztsoft #79272 üzenetére
Nálam a technikus olyan kábelt hagyott a tévéhez hogy a jelerősség 8-25% között van, de a jelminőség 95-99% így a minőséget nem befolyásolja.
Ha kicserélem bolti 300 forintosra akkor a jelerősség meglesz 90-98%, de nem változik semmi, nem esik szét a kép nem szakadozik egyik kábelen sem. -
anglergab
addikt
válasz ztsoft #79278 üzenetére
Ez a fejállomástól függ.
A TV-n a diagnosztikai infóban látható a frekvencia.
A sorrend és a frekvencia kiosztás teljesen független.
Az egy frekvencián lévő csatornák között gyorsabban tudsz váltogatni, mintha a csatornák különböző frekvencián lennének.Ha zavar van a DTX-en és ugyanakkor más, azonos frekvencián lévő egyik csatornán sincs zavar, akkor központi a hiba.
Arra tippelek, hogy a UPC által fogadott stream (műhold, IP) hibás.
Ezt ők jól továbbítják, de a fogadott stream eleve hibás lehet.Ezért nem tapasztalnak a központban ezen a frekvencián hibát, mert tényleg nincs. A feladónak feladó hálózaton is ellenőrizni kellene a csatornát.
[ Szerkesztve ]
-
-
helkis
addikt
válasz ztsoft #79387 üzenetére
korábban nálam is volt ilyen a hd-carddal, még rtl klub-ra is bedobta, hogy "kódolt, nincs hozzáférése" szintén LG tv, bejelentettem, kb 3x volt kint 3ember, mindent kicseréltek, full új setup, bemérés, új kártya, már kezdtem azt hinni, hogy a tv rossz.., aztán 4.re küldtek egy szakit, aki egy régebbi kártyát rakott be, nem újat, és azóta jó, ennek már egy éve..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #79387 üzenetére
Elméletileg már tudnak róla. Egy elégedett ügyfél megírta az FB oldalukon.
Kedves UPC! Tegnap este óta felugrál a képen látható üzenet. Ma reggel hívtam a 1221et, ahol rögtön automata közli, hogy nagyon leterhelt a vonal, ha lehetséges próbáljam meg később. Na ettől nem ijedtem meg és továbbléptem a hibabejelentésre, ahol már az automata közölte, hogy tudnak a hibáról. Hálelúja! De, tök jó lenne, ha a tudunk a hibáról üzenettel indítanának, valamint, ha ezt az információt ide is kiírták volna, akkor sok kellemetlenségtől megkíméltek volna minket és magukat is. Máris 141000 hívással kevesebb lenne és talán a vonalak sem lennének túlterhelve. Üdv.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
kezo0
addikt
válasz ztsoft #79391 üzenetére
Jó tudni, hogy már tudnak róla, mert épp azon gondolkodtam, hogy szépen beteszem a mediacardot a gyönyörűséges, vadiúj Vodafone-os szatyorba, és úgy hajítom az egészet a kukába.
Még jó, hogy van boxom is, mert kártyával most lényegében nézhetetlen az adás az állandóan felugráló ablak miatt... És ne legyenek illúzióink, a UPC hétvégén még semmilyen hibát nem hárított el soha. Szóval jó eséllyel ez legalább hétfőig így marad.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
-
The Goth
tag
válasz ztsoft #79924 üzenetére
Márpedig az istennek sem engedi. Társasházról van szó és gyakorlatilag az összes szomszédnál már be van kötve, a közvetlen szomszédnál is, szóval az biztos hogy elérhető lenne. Csakhogy... ha a tényleges címet akarom megadni, az ajtó számot beírva azt írja ki (minő meglepetés), hogy ezen a címen nem szolgáltatnak. Nem is enged más számot beírni, csak azt amelyiken már van előfizetőjük. Jelen esetben ez a közvetlen szomszéd az emeleten. Ha nem ezt adom meg, még a rendben gombra sem enged klikkelni, és akkor a megrendelem gomb az adott csomagnál és azok árai, meg sem jelennek, így innen nincs is tovább. Több böngészővel, reklám blokkolókat kikapcsolva is próbáltam, de ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"A fények csábítóak, de a sötétség több izgalmat rejt"
-
lszlogal
senior tag
válasz ztsoft #80276 üzenetére
Igen, mert egy kártyás vásárláskor csak zárolja a pénzt a bankszámládon. Néhány nap múlva elszámolja a kártyakibocsájtóval, akkor kapja meg az eladó a pénzt. Ez minden online vagy kártyás vásárlásnál így működik. A UPC csak akkor írja jóvá, ha könyvelik. Kömyvelni pedig akkor tudják, mikor beérkezik a pénz. Ugyanezt csinálja a Vodadone, émász, NKM földgáz is.
-
ztsoft
őstag
válasz ztsoft #80675 üzenetére
Meg is jött a válasz az FB oldalukon.
A számla letöltését sajnos egy központi jellegű hiba akadályozza, melynek elhárítása folyamatban van. Elnézést kérek az okozott kellemetlenség miatt!
Pompás, már van számla, de nem férek hozzá. Á, inkább nem írok semmit.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
fsdb
aktív tag
válasz ztsoft #80661 üzenetére
Legutóbb amikor hétvégén nem működött, (másnál sem) kivettem, visszatettem megmozgattam a kártyát.
Ilyeneket kikapcsolt készüléknél csinálok. Amikor beüzemelték, néztem a srácot, hogy bekapcsolt készüléknél csinálta. Amikor jelezte most a tv, hogy nincs kártya, nem kapcsoltam ki a TV-t. Kihúztam, dugom vissza, menet közben jelzi a kártyát, üközésig tolva meg megint jelzi, hogy nincs. Finoman mozdítottam rajta minimálisat visszafele, ismét kiírta, hogy van, azóta jó. A másik tv azt nem én nézem, tegnap nem frissítgetett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- XTRFY M8 WIRELESS Egér Garancia: 2026.02.08
- Samsung Galaxy Watch 6 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ThinkPad P1 Gen4 27% 16" 4K IPS érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Acer Gaming (i5 8.th, 8 GB , 256 GB, 1050, 17.3 FHD) notebook! AkciÓ!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen