- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mesterséges intelligencia topik
- Amazon Prime Video
- Amazon
- DIGI műholdas TV
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
Valamikor augusztusban lejár a két éves hűségem a digital gold + FP120 + bronze telefon csomagra, amiért havi 9990 Ft-ot fizetek. Fel is hívtak a minap a UPC-től, és két opciót ajánlottak:
- FP120 helyett FP240, a többi marad változatlan, mindezt kb. 10.800 Ft-ért ( = kb. 800-900 Ft-os emelés);
- a régi bronze telefon helyett egy olyan telefon-csomag, amelyben minden budapesti vezetékes számot ingyen lehet hívni, nem csak a saját hálózaton belülieket, a többi marad változatlan, mindezt kb. 11.300 Ft-ért ( = kb. 1300-1400 Ft-os emelés).
Azt feleltem, hogy jobban örülnék, ha semmi sem változna, mert a jelenlegi szolgáltatás nekem bőven megfelel ezért az árért, illetve az lenne a legjobb, ha mindezeket kevesebbért kapnám meg, mint amennyit eddig fizettem... Illetve a 240-es net max. akkor érdekelne, ha nem kellene miatta lecserélni a mostani Motorola kábelmodemet egy Ubee HGW-re, amiről sok rosszat hallani. Az ügyintéző szerint nem kell hozzá lecserélni - ti is így tudjátok? Elmegy a 240-es net a Motorolán is?Miután nem jutottunk dűlőre, megjegyeztem, hogy amennyiben a hosszabbítás egyetlen módja, hogy többet fizessek, mint eddig, akkor váltani fogok a Digire, akik szintén itt vannak a házban, és sokkal olcsóbban adnak gyorsabb netet. Na, erre megkért rá a hölgy, hogy erősítsem meg az elérhetőségeimet, mert ő ugyan nem tud most jobb ajánlattal élni, de a hűségem lejártáig még lehet, hogy megkeresnek további lehetőségek ismertetésével... Azóta is várom a fantasztikusan kedvező ajánlatokat, de még nem jelentkeztek. Tízen-valahány éve vagyok UPC-előfizető.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37577 üzenetére
Na bocs, hogy csak most, de volt (van) más IT-gondom is közben...
Ez a hazudozás ill. lemondással való fenyegetőzés, a négybetűs szolgáltató belengetésével súlyosbítva nem az én stílusom. Tízenvalahány évi UPC-ügyfeleskedés után ne kelljen már trükközni, hogy kapjak egy tisztességes ajánlatot. Nem kell nagyobb csomag, nem akarok még többet fizetni. Pont jó, ami van, és a járulékos költségekkel (kieg. tv-csomagok, plusz boxok és kártya...) most így is majdnem 18 ezret fizetek nekik havonta. Hát mennyivel fizessek még többet?!? A szolgáltatással elégedett vagyok, de felháborítónak tartom azt a gyakorlatot, hogy Magyarország egyik (?) legnagyobb szolgáltatójánál ugyanazért a szolgáltatásért kevesebbet kell fizetnie annak, aki az isztambuli bazárban, de minimum a lehel piacon szerzett már némi gyakorlatot alkutechnikából...
(Idekívánkozik a svéd váltóőr esete: Avagy mit mondott a svéd váltóőr, amikor a Stockholm-jönköpingi gyors levágta mindkét lábát? - Hát a f...om nem kéne...?!?)
A Motorolám értékei:
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Gubek-Einste #37655 üzenetére
Egy dolog az alkudozás, de nem fogom azt hazudni, hogy Digire váltok, mert nem akarok arra váltani, és nem akarok pofára esni, ha netán egy olyan ügyintézőt fogok ki, aki rámhagyja. És egyébként azért sem, mert tízenvalahány év után elvárom, hogy automatikusan a kedvemben járjanak, és ne nekem kelljen hazudozni, hogy jók legyenek hozzám. Ezt fogom elmondani annak, aki legközelebb kapcsolatba lép velem a UPC-től, és megpróbál még több pénzt lehúzni rólam.
Nem tudom, mennyi lenne az elfogadható adási érték, és azt sem, hogy mit tehetnék annak érdekében, hogy azt elérjem. Már ha kell bármit is tennem, mivel nem érzékelek semmilyen problémát a netem működésében. De mivel megnézettétek velem az értékeket, most legalább zavar a tudat, hogy valami nem oké...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37658 üzenetére
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37661 üzenetére
OK, de amíg nincs semmilyen tényleges probléma, ami használat közben jelentkezik, addig inkább nem kötök át semmit. Most tévé is jó, net is jó, és ez a modem restart előtt is így volt. Mit jelentsek be, ha nincs konkrét hibajelenség?
(A tévés ág meg még tovább van osztva, korábban voltak is problémák a jel gyengesége miatt, amin a kábelek és csatlakozók cseréje segített, szóval félő, hogy nem tenne jót neki, ha hiányozna onnan az a 4 dB...)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Legfrissebb számlán ezt írják:
"Tisztelt Előfizetőnk! Tájékoztatjuk, hogy az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és előfizetése a következő időpontoktól határozatlan időtartalmú szerződés alapján folytatódik. Szolgáltatását a határozott idő lejártát követően a korábbi kedvezményes havidíjak mellett biztosítjuk, mely kedvezmény visszavonásig érvényes. A kedvezmény visszavonása esetén a havidíjban történő változásokról a számlalevélen tájékoztatni fogjuk."
Ööö, ez most azt jelenti, hogy egyszer csak váratlanul, a számlából fogom megtudni, hogy életbe léptették a listaárat?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #37979 üzenetére
Tíz-egynéhány éve vagyok UPC-előfizető, így nagyjából tudom, hogy mi a "szokás", inkább az rémít meg kissé, hogy 1. úgy emelhetnek árat, hogy annak tényéről ill. mértékéről előre nem tájékoztatnak; 2. semmi garancia arra, hogy nem ugranak egyből a listaárra, mindössze annyi, hogy "nem szoktak" ilyet tenni...
(Itt van Digi is, sőt, jönni akar a Telekom is.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #37983 üzenetére
Alá is írnék én, tekintve, hogy elégedett vagyok a szolgáltatással. Meg is felelne a jelenlegi csomag, arra viszont nem köthető hűség, csak ha nagyobbra váltok. Ami drágább. És amíg nem muszáj, nem akarom azt sem, hogy Ubee-ra cseréljék a jó kis Motorola modememet. Igazi csapdahelyzet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37989 üzenetére
Ugyanazokat a köröket futjuk újra.
Már írtam, hogy nem az én műfajom, hogy behazudgáljam a lemondást. Már csak azért sem, mert amilyen "szerencsém" van, még a végén azt mondják, hogy jó, akkor menjek csak.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37989 üzenetére
120-ról 240-re váltáshoz tudtommal cserélni kéne a Motorolát, bár aki telefonon ajánlgatta nekem a drágább csomagokat, azt állította, hogy nem kell.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #37992 üzenetére
Nálam is úgy kezdődött, hogy ők hívtak, és úgy végződött az a beszélgetés, hogy azt mondtam, ha csak drágábbra válthatok, akkor fontolóra veszem, hogy átmegyek másik szolgáltatóhoz, amelyik kevesebb pénzért többet ad. Erre kérte, hogy erősítsem meg az elérhetőségeimet, hogy később küldhessenek valami kedvező ajánlatot... Hát azóta még nem küldtek, és most ott áll ez a szöveg a számlán, amit idéztem.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37997 üzenetére
OK. Vagy még az jutott eszembe, hogy a fb-oldaluknak írok privát üzenetet, ott korábban már többször is elég korrekten kezelték a problémákat.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37999 üzenetére
Hivatalos ügyeket intéztem ott többször is. Ha privátban írsz, ügyfélszám megadásával, akkor ugyanúgy intéznek bármit, mint az ún. hivatalos csatornákon.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Hát azért a dolog talán mégsem annyira egyszerű. De lehet, hogy én is így látnám, ha nem a saját pénztárcámról lenne szó.
Mindenesetre a kérdést azóta már körbejártuk pár fórumtárssal, ha továbbolvasol. Azért köszi.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Flashcash #38477 üzenetére
A Telekom lesz az. Megszüntetnek a kerületben minden analóg szolgáltatást (értsd: a hagyományos vezetékes telefont is), helyette optikát húznak be, és azon kínálnak digitálisakat. Már annak, aki kéri. Én pl. nem kérem, mert nincs szükségem még egy IP-alapú telefonra. Van már ilyenem a UPC-től, benne van a csomagomban, eddig nem használtam, majd mostantól fogom. Csak a hívószám-kijelzés megszűnését sajnálom... (Vicces, hogy az analóg telefon tudta ezt, a digitális viszont nem. Ez ám a fejlődés!)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #38483 üzenetére
Érdekes, a T azt írta az átállásról nekem küldött levélben, hogy az átállás miatt a továbbiakban nem lesz hívószám-kijelzésem. Akkor ezek szerint a UPC-s vezetékes telefon tudja a hívószám-kijelzést? Sosem használtam eddig - lehet, ki kéne már egyszer próbálnom?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #38486 üzenetére
OK, köszi.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz blakey #38488 üzenetére
Úgy értette, hogy a T analóg megszűnésével, ha átállítanak T digitálisra (értsd: behúznak optikát, arra rátesznek egy modemet, és onnan kezdve IP-alapú lesz a telefonom), akkor azon már nem lesz hívószám-kijelzés. Vagy én értelmezem rosszul a levélben azt a sort, hogy "megszűnő szolgáltatások: hívószám-kijelzés".
Na de ez már tényleg nagyon off itt.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz mackosajt #39519 üzenetére
A 626 MHz-re keress rá, az összes csatorna ott van, amit nem talál a tévéd (legalábbis nálam, Bp.-en, a XIII. ker.-ben). Ezek soha nem is voltak az alsó frekiken, ahogy korábban írta valaki.
(Megjegyzés: a History HD nem ugyanaz, mint a Viasat Nature/History HD. Az előbbi a 618 MHz-en van, az utóbbi a 626 MHz-en.)Amúgy a településednek megfelelő frekvenciatáblázatot itt találod:
[link][ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
válasz canniball #39654 üzenetére
Köszi, de engem ez kifejezetten azért érdekelne, mert állítólag Panasonic. Eddig azt hittem, hogy eléggé képben vagyok ezzel a márkával, és ilyen rögzítős eszközzel, ami tud fogadni UPC-s mediacardot, még nem találkoztam.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz csabi63 #39689 üzenetére
Na igen, ezért kérdeztem azt is, hogy hol vette, mert itthon ilyennel még nem találkoztam. Sajnos a német Amazon nem a barátom... Plusz kockázatosnak is tartok külföldről rendelni egy ilyen méregdrága műszaki cikket, úgy, hogy nem lehetek benne biztos, itthon hogyan működik, nem is szólva a garanciáról.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz csabi63 #39705 üzenetére
Jaja, én is rákerestem már, de jobban megbíznék a hivatalos mo.-i márkakereskedőben, ők viszont valamiért nem forgalmazzák ezeket. Persze, netes kereskedők beszerzik neked (mert ugye raktáron senki sem tart egyetlen darabot sem, tekintettel a minimális vagy inkább nem létező keresletre), csak ilyenkor kissé aggályos, hogy reagálnának, ha pár nap után azt mondanád, hogy mégsincs rá szükséged, és visszavinnéd/küldenéd nekik...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #39783 üzenetére
Érdekes, a Trio M-nél a Fiber Power 120-hoz 3 Mbit/s feltöltést írnak. Gondolom, ez csak elírás, mert oda eddig 10 Mbit/s tartozott.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #39793 üzenetére
Már javították is: 120/10.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Bélaaaa #39879 üzenetére
Nekem ma jár le a két éves hűségem, és a legutóbbi számlára odaírták, hogy a továbbiakban 10.800 Ft-ért fogom kapni a 120-as netet + digital gold TV-t + a telefon bronze csomagot. Szóval én a helyedben elfogadnám ezt az ajánlatot - kár, hogy engem nem hívtak... ( --> Most hívhatom őket én, és pitizhetek meg fenyegetőzhetek, amit rohadtul utálok. Több mint 15 éve vagyok az ügyfelük.)
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz skylife88 #40083 üzenetére
Wifin nagyon jónak számít az a sebesség. A UPC által ígért sebességek mindig vezetékes kapcsolatra érvényesek, a wifi csak egy extra, aminek a sebességére nem is lehet garanciát vállalni, hiszen az mindig egy csomó helyi tényező függvénye is.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz #99546112 #40214 üzenetére
Ez a szöveg egy elég jól látható, bekeretezett ablakban minden számlán szerepel:
"AZ EDDIG MEGSZOKOTTÓL ELTÉRŐ ÖSSZEGET TALÁLT A SZÁMLÁJÁN?
Valószínűleg a hónap közben új szolgáltatást rendelt vagy változtatott. Ha az új szolgáltatás bekötése vagy változtatása a számla kiállítása után történt, számlája legfeljebb két és félhavi díjat tartalmazhat: tört havidíj + eltelt hónap havidíja + következő havi előfizetési díj."Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Én eddig nagyjából-egészében elégedett voltam a UPC-től kapott szolgáltatásokkal és az ügyfélkezelésükkel is. Azt hiszem, most egy kicsit változott a véleményem.
Írtam már itt korábban, hogy aug. végén lejárt a hűségem, és az utolsó számlán már előre értesítettek, hogy ezt követően minden szolgáltatásomat párszáz forinttal drágábban fogom kapni: összesen kb. úgy 800 Ft-tal nőtt volna a végösszeg.
Ekkor vettem a bátorságot, és aug. 28-án délután felhívtam a 1221-et. Elmondtam, hogy 15 éve vagyok az ügyfelük, ne csesszenek már ki velem, mert itt van a házban az összes konkurenciájuk is, és tulajdonképpen jóval olcsóbban is kaphatnék a jelenlegivel azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező szolgáltatást - de én nem szeretnék váltani, ha ajánlanak valami olyat, ami legalább ugyanazt tudja, mint eddig, csak kicsit olcsóbban, vagy azonos áron többet tud, mint eddig.
Szerencsére kifogtam egy nagyon kedves és segítőkész ügyintézőt, akivel végül odáig jutottunk, hogy többet fogok kapni, és olcsóbban, mint eddig!
Egyetlen apróság, hogy az eddigi 120-as netet még bírta a nálam levő Motorola modem, de mivel innen kezdve 240-es lesz a sebességem, ezért hozni fognak nekem egy másik eszközt. Szabadkozott a pasas, hogy ezt viszont csak szeptember 7-én (azaz MA) tudják nekem kihozni, előbbi időpontot nem tud adni. OK, legyen, megállapodtunk benne, hogy déli 12h és 16h között várom majd a technikust.Ez van ugye MOST. Várom tehát a technikust. Közben kíváncsiságból ránézek a MyUPC-re, és csodálkozva látom, hogy a 11 nappal megbeszéltekhez képest nekem nem mutat semmilyen folyamatban levő ügyet...
Nosza, felhívom a 1221-et, mondom nekik, hogy én épp most várok egy technikust, hogy modemet cseréljen nekem, mert több mint egy hete telefonon megállapodtunk egy csomó módosításban egy ügyintézővel, és a mai napot tudta csak ajánlani a technikus kiszállására. Mire a vonal túloldalán hosszas tanácstalankodás után nem azt mondja nekem az ember (akinek mellesleg alig értem a mondatait, mert valami nagyon durva tájszólással beszél), hogy ő NEM LÁT A RENDSZERBEN SEMMIT ezzel az egésszel kapcsolatban?!?
Mondom neki, hogy márpedig én egy IGEN HOSSZAS telefonbeszélgetést folytattam kb. 8-10 napja egy emberükkel (fejből hirtelen nem tudtam, hogy egész pontosan melyik napon volt ez, azóta kiszámoltam, hogy aug. 28-án, tehát 11 napja), és egy CSOMÓ MINDENBEN megállapodtunk (aminek csak egy mellékes következménye a modem cseréje, ami miatt várom a technikust): tételesen felsorolták nekem akkor, hogy milyen szolgáltatásokat fogok kapni ezentúl és mennyiért, és elvileg önök ezt a telefonbeszélgetést rögzítették, mint az összes többit is!
Hát ő sajnos ennek most akkor sem látja semmi nyomát a rendszerükben, ezért ő most csak azt tudja tenni, hogy kivizsgáltatja az ügyet, és visszajeleznek majd telefonon vagy e-mailben, hogy végül is akkor most mi van...
Szóval jelenleg úgy tűnik, nemhogy a technikus nem fog ma jönni, de a hosszas alkudozással kiharcolt kedvezményes, egyedi csomagomat is bukhatom, és majd kezdhetem elölről az alkudozást. Mindeközben az ominózus telefonbeszélgetés óta eltelt 11 napban már drágábban kaptam a szolgáltatásokat, mint korábban, hiszen ugye a kialkudott jó áraknak nincs semmi nyoma a UPC rendszerében. Hurrá.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Persze, elvileg így van, csakhogy ha az ügyintéző nem találta nyomát ennek a beszélgetésnek, akkor én hogy bizonyítom, hogy megtörtént, ha majd mondjuk a "kivizsgálás" eredményeként is azt állítják, hogy nincs ilyen beszélgetésről felvételük...? A ma történtek után kissé megingott bennük a bizalmam.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
-
kezo0
addikt
Persze a nap hátralévő részében már nem kerestek, és e-mailt sem küldtek. A MyUPC felület pedig még most is azt mutatja, hogy nincs semmilyen folyamatban levő ügyem...
Ezek szerint a mai reklamációm is elszállt a szélben. Vagy nem tudom, itt minek kéne megjelennie, ha nem ennek az ügynek, amit állítólag továbbított kivizsgálásra az ügyfélszolgálatos ember.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz wjbhbdux #40385 üzenetére
Aug. 28-án azt mondta az ügyintéző, hogy majd a szept. 7-i modemcsere után indul az új szerződés, és a dokumentumokat is akkor fogják küldeni... Na, ennek a beszélgetésnek nincs egyelőre (?) nyoma náluk. És egyelőre visszajelzés sincs a reklamációmra, amit ma írásban is elküldök nekik. Legalább annak legyen nyoma...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #40388 üzenetére
Naná.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #40408 üzenetére
A napokban beszéltem ügyfélszolgálatossal, érdeklődtem, milyen eszközt adnak, ha FP120-ról 240-re váltok. Azt mondta, most megint nem Ubee-t, hanem Technicolort adnak. Kérdeztem, nem lehetne-e Cisco-t? Azt csak üzleti előfizetéshez, és azon belül is csak fix IP-seknek adnak - mondta.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #40415 üzenetére
Anubris azt írta, eddig Technicolorjuk volt/van.
Illetve kabelmania27 szerint 240-ig Ubee-t adnak.
Erre reagáltam.[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #40417 üzenetére
Hm. Van esetleg egy linked ehhez a HGW-hez? Nekem most nem barátom a Google...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Zitronensaft #40419 üzenetére
Ahha, szóval úgy Mercury, hogy Compal, értem!
Akkor ez lehet (aki talál angol nyelvű leírást, az szóljon):
[link][ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz _Lorke_ #40799 üzenetére
Nekem a héten lett 240-es netem az eddigi 120-as helyett, nálam is egy Motorola helyét vette át egy Ubee (hiába nyugtatott meg két telefonos ügyintéző is, hogy nem azt fogok kapni...).
Nálam vezetéken megvan a 240/20, de nem mindegy, melyik szerverhez képest mérek a Speedtest-en, mert nem mindegyik mutatja ennyinek a sebességet.
Viszont az érdekes, hogy az US értékek nálam is mind kerek 51,00-ák – lehet, hogy az Ubee ezeket nem is méri, hanem ezek a számok fixen bele vannak égetve a fw-be?
Ja, természetesen nálam is bidge-be lett kapcsolva a HGW, én mutattam meg a UPC-s technikusnak, hogy ennek ám van ilyen lehetőség is a menüjében...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #40805 üzenetére
Persze, tudom ám, hogy nincs beleégetve, ez csak egy poén volt, amit a kacsintós szmájlival igyekeztem is jelezni.
Sajnos az osztásnál tényleg nem nagyon tudok variálni, mert a tévés ágak felé minimalizálnom kell a csillapítást, különben kockásodnak az alacsonyabb frekiken levő adók. Így a HGW-nek mindenképp csak egy –7,5-es ág marad. Szerencsére ez egyelőre semmilyen észlelhető, tényleges problémát nem okoz. Nem is tudnék róla, ha nem kaptam volna rá MIATTATOK ( ) a jelszint-nézegetésre.Amúgy te vezetsz valamilyen adatbázist a fórumozók kábelezési konfigurációjáról? Hónapokkal ezelőtt adtam itt közre egy ábrát a sajátomról, és úgy tűnik, mintha még most is fejből tudnád, milyen ágakon milyen osztóim vannak.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
Már bocs, de én is Díjneten kapom a számlát, és egyáltalán nincs eldugva a letöltés. És ha letöltöd PDF-ben, akkor az pontosan úgy néz ki, mintha ki lenne nyomtatva, rajta minden egyéb járulékos infóval, amit a kivonat nem tartalmaz. Én is így tudtam meg, hogy a hamarosan lejáró hűségem után több tételt is emelni akarnak párszáz forinttal...
Vagy pl. a mostani számlán értesítenek, hogy nemsokára (a pontos dátumra most nem emlékszem, talán decembertől?) kivezetik az analóg és digitális csatornakiosztásból is a SportKlubot.
Szóval érdemes mindig le is tölteni a számlát. Kb. plusz két kattintás...Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- 3D nyomtatás
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayStation 5
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Környezetvédelem
- További aktív témák...
- HP ProBook 645 G4 szép állapotban, AMD Ryzen 2700U, magyar világítós bill. gyári gari 2024-ig
- HP EliteBook 860 G10 (A13YRE8) - ÚJ - 16" üzleti notebook - i7-1365U, 16GB, 512SSD, W11 pro
- HP 14-em0001ne - ÚJ - 14" FullHD IPS notebook - Ryzen 3-7320U, 8GB
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen