- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
yerico
senior tag
válasz Siskanyi #299 üzenetére
Hagy ne érdekeljen már, hogy az eladónak éppen rossz napja van, vagy megjött neki, és azért nyűgös. Ez szakma, amihez hozzátartozik, hogy a VÁSÁRLÓ (így nagybetűvel) megérkezésekor mosolyra nyílik a száj, és elhangzik a bűvös "Miben segíthetek" kérdés. Csak ennyit akarok látni, semmi mást. Avagy ha nekem rossz napom van, akkor gond nélkül bunkózhatok másokkal, majd csak megértik? Nem túl előnyös magatartás az üzletkötéseknél (kivéve, ha a vagyonod annyi millióban, mint másnak a havi fizetése).
De továbbra is tessék csak itt vásárolni, hajrá-hajrá. Kicsit bunkók, tesznek a fogyasztóvédelmi jogszabályokra, a garanciát nem szeretik érvényesíteni, de hát mégis csak itt kell vásárolni.
A TP névről jut eszembe egy sztori: volt egy gyerek, aki discókba szerelt össze cuccokat. A fényeknek a VP + szám nevet adta, a füstgépeknek az FP + szám nevet. A VP a Vakulj Paraszt, az FP a Fulladj Paraszt rövidítése volt. De akkor mi a TP?
(Az EW más dolog, ott a dolgozóknak van egy kiképzés, hogy miként kell eladni egy bizonyos terméket, és attól eltérniük nem igazán ajánlatos. Ebbe beletartozik, hogy a TV-det kipróbálják, nehogy később emiatt tudj visszamenni reklamálni. Mondjuk jártam már ott úgy, hogy mire megvettem a notebookot, a vevőszolgálatnál a garanciális papírok kicsomagolásakor már nem az a gép volt a dobozban, amit hivatalosan megvettem, hanem egy másik modell. )
-
yerico
senior tag
Nehogy azt hidd, hogy nem éri meg a dolog. Ha biztos vagy az igazadban, nyugodtan vidd a dolgot bíróságra, kezdve egy fizetési meghagyással, akár a perig. Nincs is szebb (kár)öröm annál, mikor egy 15 ezres alaplapért a végén kipengetnek egy többszázezres perköltséget pluszban a szakértői és ügyvédi díjakkal. Ráadásul kérheted a perköltségeknek az elengedését is, hivatkozva nehéz anyagi helyzetedre, tehát lényegében ingyen megúszhatod az egészet (mivel az ítélethirdetésig, avagy fizetési meghagyás megítéléséig neked kell viselni a kötségeket).
Egyébként meg nem hinném, hogy perre menne a bolt, nagyon nem éri meg neki. Bár ki tudja, lehet, hogy mégis csak megéri????
[ Szerkesztve ]
-
compost
csendes tag
Biztos vagyok az igazamban!
(Számítástechnikai műszerész vagyok.)
Nem egyedül voltam a szerelésnél, ha úgy tetszik tanúim is vannak.Közvetlen kibontás után szereltem be szakszerűen a gépembe!
Málnát sosem fogyasztok amúgy...
Azért pár napon belül beszélek egy ügyvéddel az ügyben.
Gondolkodom még a "Tv üdvédje" műsoron is...Nagyon megszerettem őket!
-
compost
csendes tag
Egyébként tudom miért nem működik megfelelően az alaplap, de nem akartam hozzányúlni amíg garis.
Egy 20-30ft-os smd kondenzátor egyszerűen hiányzik a lapról.
Jah és videófelvétel készült az egész műveletről annó még poénként
A doboz felnyitásától kezdve vágás nélkül végig -
_Erik_
csendes tag
válasz Siskanyi #299 üzenetére
Aki tud köszönni és normálisan áll az eladókhoz, biztosan nem bunkón lesz kiszolgálva. Az ellenpéldák sajnos a személyiségi jogok tiszteletben tartása miatt nem hozhatóak nyilvánosságra, pedig az össze reality show elmehetne a a pics@ba ezekhez képest.
Electroworld-ben valószínűleg kiszámolták, jobb így átadni, mint utólag vitatkozni róla, karcos volt-e vagy sem?
-
_Erik_
csendes tag
yerico, köszönjük, hogy nem nálunk vásárolsz! És ezt a legkomolyabban mondom most! Minden konkurenciának ilyen vevőket és ügyfeleket kívánok!
-
_Erik_
csendes tag
Csak, hogy a sztorid pontos legyen és teljes. Az alaplapot úgy vettük át, hogy a forgalmazó bevizsgálásának eredményétől tettük függővé a cseréjét. Erre reagáltál te így: "Na ne szórakozzál! Hol a főnököd?!" Az alaplap átvételi elismervényére nem írtam rá, hogy nem veszem át az alaplapot. Ugye itt te is érzed a mondandódban rejlő paradoxont Az alaplapon pedig lehet, hogy forrasztáshoz használt segédanyag van, bár ahhoz képest meglehetősen kiterjedt területen. Megjegyzem, itt még állítottad, az alaplapon semmilyen anyag nincs, hogy a hiányzó alkatrészről már említést se tegyek... Szintén itt érdemes megjegyezni, hogy amikor először küldted be az alaplapot anyósoddal, akkor is úgyanúgy észrevettem a foltokat az alaplapon, ahogy most, amikor te hoztad be. Szervizünk minden nálunk vásárolt alkatrészt ingyen szerel be, így onnantól kezdve, hogy valaki elviszi a vásárolt komponenseket, nem áll módunkban vizsgálni, valóban szakszerűen lett-e az beépítve? Ennek ellenére nem elutasítottuk a garanciális ügyintézést (amit többszöri tájékoztatásom ellenére sem akartál vagy voltál képes megérteni), hanem az azonnali cseréjére nem voltunk hajlandóak, illetve a forgalmazó állásfoglalásától tettük függővé a cseréjét.
Így komplett a történet
-
compost
csendes tag
A sztori úgy pontos, hogy 2-szer kellett bevinni azt az alaplapot mert elsőre alapból elutasítottátok a garanciális javítást idegen anyagra hivatkozva.Ekkor nem anyósom járt a szervíznél amúgy.Ezt az alaplapot eleve úgy kaptam ahogy vissza is vittem.Nekem nem éri meg beszaladgálni vidékről hibás alkatrészekkel.Olyan idegen anyag nincs az alaplapon amit én öntöttem volna rá, nem azt mondtam, hogy semmi sincs rajta.
Egyszerűen csak igazságtalannak tartottam az "eljárást".Az ónból ami "kioldódik" gyanta az hagy málnaszerü foltot a forrasztott alkatrészek lábai körül.Erre van egy spré amivel ezt a gyantát el lehet távolíani, hogy ne maradjon olyan "csúnya".Egy kefével szokás ilyenkor megkönnyíteni a spré dolgát, hogy könnyebben eltünnyön a gyanta.Ekkor a spré megfolyik és mindent összenyantáz a feloldott gyantával.Ez valóban tűnhet málnafoltnak, ragad is stb.Az alaplap hátulján van 1 nagy fehér papír matrica .Ha én leöntöttem volna
valamivel akkor az a matrica igen csak ragacsos foltos lenne.A "gyártó"(javítósok a gyárban) gyakran így "összebarmolva" is kiadja a lapot.Ez a javítósokon múlik ki milyen "lelkiismeretesen" javít ill. törekszik a szép javításra(nem ti hanem a gyáron belül).
Ezt ti sem tudjátok nézegetni, hogy vajon most épp milyen minőségű alaplap van a dobozban.Javított e már a gyárban, esetleg épp sikerült tökéletes lapot összehozniuk elsőre.Nem anyósom járt nálatok, nem én jártam nálatok másodszorra sem.Igen most nagyon nehezen de átvetéttek az alaplapot javításra.A garanciális javítást elsőre elutasítottátok szóban málna foltra hivatkozva.Csak egy papírlapra írta valaki rá a szervíznél, hogy idegen agyag miatt nem javítjátok garanciában.Másodikra haverom vitte be, vele még nem beszéltem nem tudom mi történt, de átvettétek javításra azt tudom.Így pontos a történet.Szóval az első alkalommal elutasítottátok az alaplap garanciában történő javítását! Akkor nem cserét kért a hölgy, csak javítást.Ráfizetéssel ha elkészül a lap kicserélnétek másra ráfizetéssel? pl 2db 1Gb-os 800Mhz-es ramra?
A lapon egy u.o. lappal összehasonlítva hiányzik 1db smd kondenzátor.Kellemes ünnepeket!
-
_Erik_
csendes tag
No, alakul mégiscsak a dolog. Tehát, elsőre a hölgynek (családi viszonyokra való tekintet nélkül) jeleztem, hogy valamilyen idegen anyag van a lapon, így valószínűleg nem lesz sétagalopp a garanciális ügyintézése. Erre mondta ő, akkor visszaviszi, aztán behozza majd más. Ez ellen nem tiltakoztam.
Mint már írtam, nem tudjuk azt ellenőrizni, hogy a boltból való távozás után és a garanciára történő visszahozás között mi történik az alkatrészekkel, így csak az számít, milyen állapotban kapjuk meg javításra. És nem mi döntünk a cseréjéről, hanem egy forgalmazó. Nyilván, ha ők cserélik nekünk, nekünk sem áll érdekünkben nem kicserélni egy alkatrészt. Ez így szerintem tök logikus is.
Egyébként épp ma reggel hoztak be egy gépet, ami meg volt "fürdetve" WD40-ben, le volt törve a cpu-cooler tartókeretének egyik füle, a cpu 4 lába tőben behajtva, valamint még a ramok matricái is átáztak és pöndörödtek a spray-s kezelés eredményeképpen. Ügyfél csak az alaplapot, a cpu-t és a Vga-t vágta tönkre... Hát ezért kell kicsit odafigyelni az ilyen idegen anyagos dolgokra.
-
compost
csendes tag
Jó, ok, most már így alakult.Csak a lényeg, hogy az nem málna volt, és nem idegen anyag, a gyártáshoz sajnos néha hozzá tartozó dolog.
Kicsit becsapós is az biztos mert ragad stb elhiszem.Nekem sem volt öröm ez az egész.Erős masszív kezekben járt az a gép, mindent beleadott, bevetett az ő igazához az illető.Csak nem ő fog engedi!Jó az a WD40, csak nem erre.
-
Gergő_
őstag
milyen lap volt bájdövéj?akár priviben is jöhet
-
yerico
senior tag
Szívesen megszerzem ezt az örömöt nektek.
Mint ahogy a cég, ahol dolgozom, sem vásárol már tőletek egy ideje. Tudom, évi 30-40 - nem alap - konfig + az apróságok eladásától elesni nem nagy érvágás egy ilyen nagy kaliberű cégnek, mint a tépékomposzt. Erre semmi ráhatásom sem volt, elintéztétek magatok is. Éljetek csak abban a tudatban, hogy ti mindent megtesztek a vásárlókért, csak a sok hülye bunkó kelti a rossz híreteket.(most jut eszembe, eddig 2 pécsi cégnek volt itt topicja, a másik a Mistral. Az már csődbe ment...)
-
yerico
senior tag
Na, elkezdtek baszogatni a tépékomposztosok a wiwen . Ezek szerint mégis az elevenükbe tapintottam, nemhiába mondják rájuk sokan, hogy bunkók
-
dobi
aktív tag
Nah, nekem is van egy sztorim: Ismerősöm ott vásárolt alaplapja olyan hibát produkált, hogy kb. minden 3-4-dik kísérletnél nem kapcsolt be! Pécstől 20 km-re lakik, onnan hozta be! A szervízbe visszaadták, hogy OK! A hiba persze továbbra is fennt állt! Ezt még 2-szer eljátszották, aztán a srác vett egy másik lapot a Vilando Bt.-nél, amivel jól ment a konfigja és rámbízta az ügyet! Visszavittem és kértem, hogy prioritással kezeljék ha lehet, mert már 3-szor visszahozták tehát oda-vissza már 120 km-be van a garcsere és még mindíg szar! A srác azt mondta, most nincs ilyen lapjuk hagyjam megint itt, elkérte a számom, hogy 2 héten belül csörögnek! 3 hét után én hívtam fel őket, hogy akkor adják vissza az árát, amire persze NEM volt a válasz, mert tudják pontosan olyan típusra cserélni! Amit amikor érte mentem a polcról simán levett egy uolyan lapot és odaadta! Akkor mire volt jó ez a az egész? Hihhetetlen!
[ Szerkesztve ]
-
core1
újonc
Hali!
Nekem is van egy sztorim!
Régebben routert szerettünk volna venni és úgy döntöttünk, benézünk Pécs legfosabb üzletébe.
A pult bal oldalán (szemből nézve) van az a kis nyeszlett, nyominger savanyúubi,
aki maga sem tudja, hogy miért van ott. Na őt kérdeztük a routerrel kapcsolatban.
Unott képpel, hogy kb le vagyunk szarva, üldögélt.
Kérdezgettük , hogy mi, mennyi, mit tud!
Válaszai: Olyan nincs, nem tudom, itt a doboz nézd, meg rajta!
Közben -mondom- olyan pofát vágott, mint egy savanyúuborka.
Magyarán le sem szart minket. OK semmi gond, megfordultunk, irány egy másik üzlet, ahol normálisan kiszolgáltak bennünket....
És még annyi, hogy már több cuccot is vettem ott régebben , több százezer FT értékben.
Valami mindig rossz volt.
Persze , ha ott vásárolsz, akkor a gariddal elmehetsz a csába.....
Ja és többet be sem teszem a lábam oda! -
gPoint
tag
hát igen haldoklik a topik.... muhahahaaaaiiijeee
összeszedtétek magatokat fiúk?
hajrá srácok én maxon szorítok nektek -
compost
csendes tag
Sziasztok!
Nagyon korrekt módon, kicserélték az MSI "málnafoltos" alaplapomat.(kb 10e ft-os lap)
Sőt, kértem, hogy nem e kaphatnék az alaplap helyett inkább(mivel már nincs szükségem rá) 2*1Gb 800Mhz-es ramot.Kaptam! +még 1 Genius optikai egeret.
Természetesen friss garral!
Az alaplapot még tavaly adtam le javításra!
Most 2008 áprilisában mentem vissza érte...Ez nagyon nagyon Pozitív hozzáállás!
A kiszolgálás is pöpec volt.
Ezek után már szívesen járok a Tp-be vásárolni, és ajánlom mindenkinek az üzletet!
[ Szerkesztve ]
-
SohaRobi
csendes tag
Sziasztok. Ma találtam ezt a topikot és most már nem tudom mi legyen.... Pont a TP-nél akartam összeállítani az új pcmet... Nem akarom, hogy bárki is átverjen, pedig könnyen lehetne mert hülye vagyok hozzá... Akkor most mit csináljak?
Mostakkorilyenkorakkormivanilyenkor?
-
m3tr0
senior tag
anno mi is jártunk a Tp-comba vásárolni...aztán hamar leszoktunk róla...nem véletlenül.
van más sokkal jobb kiszolgálással,jobb árakkal Pécsett.
nem írom ide ,mert reklám lenne de privátban elárulom[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
SaNyEe
aktív tag
válasz SohaRobi #321 üzenetére
Engem még sosem vertek át ott, igaz informatikus vagyok, dehát ez alaphelyzetben talán nem süt le rólam
Legutóbb mikor ott vásároltam egy SMC routert pl bejött egy csajszi, totál fogalma sem volt a dolgokról csak egy papírost adott a kiszolgáló srácnak, hogy ilyen kell neki, vmi egyszerű kérdést feltett neki, válaszolt a csajszi, megkapta a cuccost, engem is kiszolgáltak ....
Az meg, hogy kellett kábé fél percet várnom mire a srác odajött a pulthoz mert épp néztek vmit attól még a router ugyanolyan jól műxikAnnyit viszont nyugodtan kérhetsz mint vásárló, hogy egy diagnosztikai progit telepítsenek a gépre és azon mutassák meg, hogy milyen alkatrészek vannak benne, vagy viszel egy hozzáértő ismerőst, ha aggályaid vannak Akár ő is felteheti és lecsekkolhatja a dolgokat....
Nekem rossz tapasztalatom a TP-vel még nem volt, pedig idestova 4 éve ott is vásárolok. . .
A kiszolgáló srácok néha kicsit furán viselkednek dehát ők is emberből vannak.-- end of transmission --
-
nok
újonc
A TP- Compról. Pécsi vagyok és én is náluk vásárolok. Sokszor úgy megyek oda, hogy halvány fogalmam nincs arról amit venni akarok. Már nevetnek rajtam de mosolyogva tudomásukra adom, hogy nem kell nekem mindenhez érteni.Szeretem a gépeket a technikát de annyira fejlődik, hogy sokszor nézek csak ki a fejemből, és ez a lemaradásom picit anyagi függő is.Szerintem korrekt cég és őket is meg kell érteni, látom hogy nálam is néha bedobják az unalmast és kiró a fejükből hogy még egy paraszt bejött ide, de én veszem ezt az akadályt, hisz igazuk van. Ennek ellenére még nem volt olyan hogy nem segitettek volna szívesen, ezért ha valakinek nem tetszik a més hozzáállása kicsit nézen magába is. Üdv minden hozzászólónak.
-
yerico
senior tag
Furcsa, hogy egy 1 hozzászólásos newbie azonnal boltdicséretbe kezd. Nekem ebből az jött le, hogy a bolt regisztrált egy usert, hogy valaki dicsérje már őket is.
Ám ki tudja, lehet, hogy az elmúlt pár hónapban kicserélődtek, és tényleg ők lettek a világ legkorrektebb boltja. Csodák márpedig lehetnek.
Ellenben a pécsi informatikusok körében elterjedt hírnéven nehéz lesz változtatni.[ Szerkesztve ]
-
dunc
nagyúr
Eladtam a GW hozzáféréseim,egyikkel se volt gond. De nagyon bátor gyerek vagy,hogy letiltasz privátba......Nem is bátor hanem KB...KB=kérdezd meg privátba mit is jelent...
A TP témával csak annyit,hogy én se vagyok beépitett ember,és megse utálom őket.Ami tény hozzáértőnek kell lenni és tudni kell mit akarsz.De írtad,hogy Pécsi informatikusok körébe.....ezek szerint egyik se valami nagy gurú ha át tudták verni őket...
De tény nekem is volt velük garanciális problémám viszont mindegyik ügy végére...pont került.
Ja a 2.hozzászólás lol Mistrál...hol is van???????
[ Szerkesztve ]
-
dunc
nagyúr
Akkor mázlitok volt.Én amikor összerakok ügyfélnek gépet,akkor 3 napig gyalázom,és az ügyfelet is felszolittóm,hogy ha bármi van akkor szóljon.Amikor gyorsan össze kell rakni egy full konfigot akkor Pécsen csak a TP,és Infolex jöhet szóba mert ott van árúkészlet,tehát a sok garanciás probléma ellenére is "kénytelen vagy " náluk vásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
yerico
senior tag
Ha valaki privátba akar anyázni, akkor azt egyszerűen letiltom, és kész. Ez nálam a KK kategória. (Kérdezz bátran te is.). A tiltás ezek után a legésszerűbb dolog volt, mielőtt a felmenőket kezdted volna el emlegetni.
Mi az, hogy nagy guru? Speciel hogy ellenőrzöd le ott helyben a boltban, hogy egy frissen vásárolt vinyó bebootol? Biztos a gyár tesztelte. Avagy hogy ellenőrzöl egy olyat, hogy a videokártya alacsonyabb frekin megy, mint a gyári speckó, de a forgalmazó szerint tökéletes minden, és nem hajlandóak cserélni? Valamit az is jelenthet, ha egy informatikai cég hardverese évi kb. 50 komplett konfig beszerzése mellett kijelenti, hogy XP céggel nem lehet rendesen garanciális ügyeket rendezni, ezért másik beszállítót keres.
Nekem az is rossz ajánlólevél, ha egy cég nyíltan kijelenti, hogy nem érdekli a fogyasztóvédelmi törvény, ők azt újraértelmezik.
Na mindegy, aki akar, itt vásárol. Remélem, hogy az utóbbi időben előnyükre megváltoztak, senkinek sem kívánok semmi rosszat, legyen sok bevételük és még több elégedett ügyfelük. Persze ezután sem vásárolok ott, de ez egyéni szocprobléma, a boltosoknak meg nagy öröm és bódottá. És ez így jó.[ Szerkesztve ]
-
dunc
nagyúr
Szóbaálltál velem? Ez biztos egy nagy barátság kezdete.... . Anyázni eszem ágába se volt.
Helybe sehogy de beépited és letszteled,én nem nagyba csinálom az igaz,de nagyon sok konfigot összerakok,és mindegyiket hepciássan leelenőrzőm.Vannak kivételes esetek amikor szerinted nem jó,de szerintűk rendbe van akkor is élhetsz a 3 napos rinyálási lehtöséggel.Nekem volt olyan ,hogy egyszerüen nem voltam elégedett egy vga-val,elmondtam normális emberi hangom és minden tartozékkal együtt visszavittem és vehettem mást.[ Szerkesztve ]
-
bbazsy
őstag
gyereket, cheer up
most beszéltem valakivel telefonon, a 13 mp alatt elment az életkedvem, olyan hangulatú volt az eladó...
..
-
addikt
Ajánlom figyelmetekbe a tpcomp webshopjának megtekintését, ráklikkeltem, elkezdett tölteni gondolkodni, aztán a nod32 bevágott egy nagy képernyőt hogy valami nagyon nem stimmel, gyorsan bezártam mindent
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nézzétek csak meg az árlistájukat, ki mennyi hibát talál benne?
[nagyban]Egyébként nem ritka a 0 forintos termék, na de az 1152kB L2 cache egy számtechbolttól, ahol értenek hozzá...
Szerintem technikai segítséget kellene kérniük mondjuk aliencomputerstől, azoknak meg lehet nézni az árlistáját.
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
jeti93
csendes tag
Én nekem semmi bajom TP Comp-al. Vettem már ott egy teljes konfigot és még elég sok kiegészítőt, de nekem nem beszéltek se beképzelten, se úgy mintha az lenne a világ vége ha kiszolgálnak. És nekem semmi bajom a garival. Amiket nekik adsz, hogy nem jó azokat felküldik Pestre és nem ők csinálják meg. Tehát nem ők tehetnek róla ha nem megy. És mi lenne ha miután veszel valamit ki is próbálnád 3 napon belül? Futtathatnál legalább egy 3D Markot. És mit vársz, hogy 2 nap alatt megcsinálják és meg is van?
1: Először felküldik. Nem pontosan az után, hogy odaadtad, mert nem csak te vittél oda garis cuccot.
2: Ott megcsinálják (ez teljesen független a TP Comp-tól.
3: Leküldik
4: Te elmész érte és hazaviszed. Ha kérted, hogy értesítsenek kérd E-Mailbe is.
Ez kb 2 hét. Ebből kb 2, max 3 nap van a TP Comp miatt.
De nehogymár azt hidd, hogy csak te és TE vettél ott cuccot. Szerinted akik előtted vitték be, nem érdemlik meg, hogy előbb is kapják meg?
És mindenki írja, hogy ő mennyire nem kocka. Nem bírnak ki 2 hetet gép nélkül?UI: Épp most akarok venni egy Zalman CNPS9700 LED.et. Nincs ez esetleg a TP Comp-ba? Inkább venném meg ott, mert közelebb van.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Gariztattam ott ramot, vidkarit, de egyik sem jött meg 3 hétnél hamarabb (más boltban sem megy hamarabb). Egyébként meg használd a "válasz" gombot, hogy tudjuk kinek szólt, amit írtál. Ellenben tényleg korrektül telefonálnak, ha megjön a cucc.
De nem csak ennek a boltnak vannak "problémái" említhetném pl. electroworldot, pixelhibák megjelenése miatt felküldtem gariba monitort, valamikor 3 v. 4 hét múlva leküldték a cseremonitort, életemben nem láttam még annyira mocskos monitort, ahogy az kinézett. Szegény alkalmazottak tisztogatták le. A tetejébe meg kaptam egy olyan moncsit, aminek egy centivel arrébb volt a pixelhibája, úgyhogy eladtam gyorsan.
Vettem ott egy nec 7371 satás dvd írót, mit szolnának, ha bevinném gariba, hogy csak ide módban látja az alaplap, satára kapcsolva kínai karakterek jelennek meg a biosban?
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
jeti93
csendes tag
Na, holnap viszek egy roputert gariztatni a TP-be. Bejött nála az "örökzöld fény"
Majd leírom a tapasztaltakat. -
yerico
senior tag
válasz CPT.Pirk #341 üzenetére
Beszélgettem Electroworldös eladóval, aki mondta, hogy van olyan, hogy amit ők visszavesznek hibás termékként, és adnak helyette újat, azt a forgalmazó nem minősíti hibásnak, és a nyakukon marad. Egyes szervízek eleve nem is foglalkoznak a 15 napos javítási idővel, hanem bőszen húzzák tovább. Amúgy gond nélkül cseréltek nekem is ott már cuccot, nem volt az, hogy "elküdjük szervízbe".
-
yerico
senior tag
Valaki mindig szeretné megváltani a világot.
Akkor még egyszer. Nem érdekel, ha a bolt olyan szervízzel van kapcsolatban, ami képtelen normális (értsd 15 nap) alatt megjavítani valamit. A szervízhez nekem semmi közöm, a bolttal vagyok szerződésben, és csak a bolt és a köztem fennálló jogviszony, ami számít. A garanciális javítás folyamatából csak annyit kell tudomásul vennem, hogy leadtam, és 15 napon belül át akarom venni a kijavítottat. Az, hogy a szervízben nincs alkatrész, az egyéni szocprobléma, a bolt ad egy újat (a garancia természetesen újraindul), és a háttérben leveri a költségeit a szervízen. Ennyi.
Legalábbis idáig kellene eljutni, persze ehhez szükséges, hogy a kereskedői lánc megfelelően működjön, és a vevő - kisker - nagyker - gyártó kapcsolatban mindenhol korrektül menjen az ügyintézés. A gyártót nem kell sajnálni, eleve belekalkulálja az árba a hibás termék miatti veszteséget.Az, hogy neked nem lényeges a kijavítási idő, az meg a te egyéni szocproblémád, de amikor pénzt keresni kell a gép, akkor nem mindegy, hogy 2 vagy 4 hétre kell a megvásárolt termék helyett beszerezni (bérelni) addig egy másikat. Pl. amikor elmész egy ügyvédhez, aki közli veled, hogy a számítógépe éppen szervízben van, ezért várj 3-4 hetet, mert akkor kapja vissza, és akkor írja meg neked a szerződést, akkor lehet, hogy felkapod a vizet. Mellesleg az ügyvéd elbukhat 3-4 hétnyi bevételt, ha nem szerez be másik gépet, ami miatt meg ő kapja fel esetleg a vizet, márpedig ügyvédék érdekesen tudnak garanciális ügyet intézni.
-
netudki1
újonc
A Mai nap folyamán nem nyitott ki a TP Comp vajon mi lehet az oka?
Egy olyan nagy cég ezt nem engedheti meg magának hogy ne rakja ki az ajtóra hogy ilyen és ilyen probléma miatt zárva. -
tbarka
csendes tag
-
Andrew1987
csendes tag
Sziasztok!
Az én történetem úgy kezdődött, hogy bizonyos okok miatt abba kellett hagynom a sulit. Kerestem melót és találtam is a szakmámba vágót, de az első nap kiderült a melósoktól, hogy a fizetés és a munkaidő nem is úgy lenne (meg aztán első nap úgy fogadtak, hogy se papírok aláírva se semmi - szóval feketén), ezért másnap be se mentem.
Keresgéltem, keresgéltem, de semmi. Aztán egyszer, úgy éjfél körül gondoltam egyet és írtam egy e-mailt a TPCOMP-nak, mert úgysem veszítek vele semmit (pontosabban PÁLL LÁSZLÓNAK), hogy szeretnék ott dolgozni, nagyon megbízható vagyok, gyorsan tanulok és hogy érdekel ez a terület. Viszont nincs számítástechnikai végzettségem.
Másnap reggel már vissza is írt. Teljesen normális volt. Kérte, hogy küldjek egy önéletrajzot és elérhetőséget. Azt írta, hogy egyáltalán nem kizáró ok, ha nincs végzettségem, mert sokkal többre értékelik azt, ha valaki, rendesen, odaadóan és élvezettel végzi a munkáját. Azt mondta jövőhéten keresni fogom (állásinterjú miatt). Ez október 4-én volt.
Ennek nyilván nagyon megörültem.
Aztán eltelt egy hét. Telefonáltam az üzletbe, küldtem neki e-mailt. Semmi. Az üzletbe azt mondták, hogy ő most nagyon-nagyon elfoglalt. DE HÁROM HETE??? Szóval küldtem vagy 10-15 emailt, telefonáltam ugyan ennyiszer, semmi eredménye. Múlt héten (akkor tudtam utoljára beszélni velük) azt mondták holnap reggel bejön. Mondom jó. Másnap reggeltől már nem elérhetőek. Hívtam őket de csak kicseng.
Ma jöttem fel ide (már régóta tudok a fórumról) és láttam, hogy azt írtátok, hogy nincs nyitva, meg fog szűnni.
Na ezek után azért még írtam ennek a PÁLL LÁSZLÓ úrnak egy (képzelhetitek) nagyon kedves levelet (szóval elküldtem a jó kurva anyjába).A lényeg az, hogy mit ígérgetet. Ha akkor még nem tudta, hogy mi lesz, akkor is felhívhatott/írhatott volna.
Na mindegy. Akkor ennyit a TPCOMP-ról meg a PÁLL LÁSZLÓról. -
Andrew1987
csendes tag
Na, megnéztem a cégközlönyt és emiatt pontosítanék egy kicsit.
Nagyon jól tudta a Páll Laci, hogy mi a helyzet a háza táján. Szóval mielőtt én megkerestem volna már tudott a felszámolásról. De azért mégis azt mondta: "Jövőhéten keresni fogom!" Aztán gondolom jót röhögött a markába. -
atom87
aktív tag
Végre valahára sikerült összespórolnom egy kis pénzt új alaplapra, procira,stb Gondoltam TPCompban veszem meg, ott szoktam vásárolgatni, nem volt problémám velük.
Mondom 9-10 közt benézek hozzájuk, azt megveszem a kiszemelt cuccokat.
Odaérek a bolthoz: zárva. Na mondom mi va'?!?! Bekukkantok: üresség lakozott odabent, már csak pár dobozt láttam. Ennyi. Szal bezárt a bazár... Aki tud, az írjon nekem priviben jó boltokat!Köszi, bye
Kawasaki z1000
-
netudki1
újonc
Az marha jó ha üres a bolt. És a garanciális dolgok most hogyan lesznek intézve?
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest