- Aliexpress tapasztalatok
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Amazon Prime Video
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- VoIP telefonálás
- DIGI internet
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
yerico
senior tag
Akik pécsiek, tudják, melyik boltról beszélek.
Elhatároztam, hogy veszek egy 17 colos CRT monitort. Frissen indult a Bt-m, gondoltam, veszek a nevére egyet, úgyis leírom költségként. Kinéztem egy LG EF-710PH-t a neten, hogy szimpatikusak az adatai.
Bemegyek a boltba (történt ez negyed órája). A paciképű ( a lóarc finomabb formája) eladó nyugodtan tököl, hozzám nem szólna, hogy mit is akarok. 5 perc szemezés után elunta magát, és megkérdezte, miért is óhajtom őt kizökkenteni az aktív semmittevés bonyolult, erős szellemi koncentrációt igénylő műveletéből. Mondom, egy 17-es CRT monitort szeretnék vásárolni. Bámul rám, mint borjú az új kapura. Mondom, kinéztem egy LG-t, és azt szeretném megnézni. Esetleg egy Samsung 765MB is érdekelne. Lazán közli, hogy Samsungot ők nem árulnak. Ezek szerint az árlistájukban egy másik Samsung csak átverésként van bent. Nem baj, unott és a legkevésbé sem felhasználbarát eladókkal is megbírkóztam én már.
Jó, akkor megnézem az LG-t (EF-710PH).
Lerakja elém bedobozolva, LERAGASZTVA. Mondom, ki szeretném próbálni. Azt nem lehet. Kérdem, csak most, vagy máskor sem. ''Máskor sem''. Anyád!!!!!!!!!
Na ja, majd veszek találomra egy monitort, ami agyba-főbe torzít, vagy már gyárilag rossz.
Itt a történet vége, szó nélkül eljöttem. Faszikám nyúljon magához, ott többet nem vásárolok.
UI: Hétfőn megyek érdeklődni egy szervízbe beadott cucc iránt, amit még tavaly adtam be. Most már csakazért se jövök el cserekészülék nélkül, ha nem készültek el vele (valszeg nem is fognak, mert már eleve úgy indítottak, hogy január végére várható). Ha ők bunkók lehetnek, akkor én meg élhetek a jogaimmal. -
walaky
csendes tag
Kedves minden eddigi felhasználó és hozzászóló!
Mondcsak, amikor bementél a boltba hányan áltak előtted? és mögötted, a melletted levő még 2 sorban?
Te tudod, hogy az eladó, aki állítólag lópofa és nem volt kedves veled az előtte hány olyan embert szolgált ki, mint te?
És azt, hogy ha kibontja utána már ki veszi meg? Leragaszthatja az igaz, de
legyen csak rajta 1 ujjlenyomat, te megvennéd?
És szerinted hol próbálta volna ki? Mit mutatott volna a monitor? A nagy semmit?
Érdekes én kb. 2 éve járok oda vásárolni, mindig nagyon kedvesek voltak, mind elöl a srácok, mind hátul a szervizesek. Az hogy a garanciális csere 2 hét után nem működik arról nem ők tehetnek, hanem a fogyasztóvédelmi törvény módosítása miatt van. Ráadásul ha olyan a termék, azt talán tovább is kell vinniük, nem gondolod. Ők számítógép szerviz, nem monitor és egyéb más. Profi átvevőhely nem egyenlő profis cucc javításával, az megy Pestre.
Az a sok ember, aki ott bent dolgozilk nap, mint nap még Karácsonykor is nyitva volt, sőt még Szilveszter napján is azért, hogy az ilyen tuskókat, mint te kiszolgálják. Pedig nekik is van családjuk, amikor megjön az áru, bepakolják, hogy ne kelljen sokat várni az ügyfélnek, néha még túlóráznak is.
Én tutira nem dolgoznék náluk, mert kívülről látva mekkora hajtás van ott, tudom hogy mit lehet tőlük elvárni és mit nem.
A főnököt kell hivatni. Én már párszor hallottam, ahogy az ügyfelek előtt eligazítja a dolgozóit, ha igaza van, ha nem.
Egyáltalán nem kellene szidni a TP-Comp Kft-t, Pécs Garai u. 31. hiszen nagyon korrekt cég, messze menőkig a dolgozók is és a főnök is az ügyfelekért vannak. Mindent megtesznek, hogy kiszolgálják a pult másik felén állót, és a különleges kívánalmaknak eleget tegyenek.
Egyébként meg ha hátramentél volna a szervizbe és megkértél volna ott valakit, tutira segített volna neked a monitor ügyben.
A Mistral Computer egy nagy nulla, szar a szerviz és sok minden más is.
1-2 hét mire megjön az áru, ne pedálozzál már velük, mert akkor te is annyit érsz.
Legközelebb, mielőtt egy céget nyilvánosan fikázol nézz magadba és a lehetséges jogi következményeket is, mert ha azt elolvasság és kiderül ki vagy úgy beperelhetnek, hogy sokáig fogsz fizetni.
Ennyit ír egy törzsvásárló, aki ráadásul még csak nem is nagykeres, hanem kiskeres magánszemély. Csak nem olyan tuskó, mint te kishaver.Igen, ez van - a számítógépek rejtelmei, de azért ha nem lennének hiányoznának a kis aranyosak.
-
Som@
őstag
Na akkor eddig, és ne tovább!
''hány olyan embert szolgált ki, mint te?''
''Csak nem olyan tuskó, mint te kishaver.''
Nem kell senkit anyázni (a topicindítónak sem), lehet kultúrált formában is értekezni.
Neked javaslom, hogy olvasd el ezt: http://prohardver.hu/r3_forumok_help.php
Viccese amit írsz: ''Legközelebb, mielőtt egy céget nyilvánosan fikázol nézz magadba és a lehetséges jogi következményeket is, mert ha azt elolvasság és kiderül ki vagy úgy beperelhetnek, hogy sokáig fogsz fizetni.''
Hiszen az előző bekezdéseben te is hasonlóképpen teszel: ''A Mistral Computer egy nagy nulla, szar a szerviz és sok minden más is.
1-2 hét mire megjön az áru, ne pedálozzál már velük, mert akkor te is annyit érsz.''
Most akkor hogy is van ez
Amúgy pedig az éremnek mindig két oldala van. Mindenki elmondhatja a véleményét. Neked ilyen jó tapasztalataid vannak az adott cégről. Örülj neki. Másoknak viszont lehet, hogy - sajnos - vannak rossz benyomásai.
De anyázás ne legyen! Higgadjon le mindenki!Mozgásba hozzuk az energiát! elemes.hu
-
salazol
őstag
Egy olyan boltba járok vásárolni, ahol majdnem minden monitorból, amit árulnak, ki van rakva egy darab egy hosszú polcra, mindegyiken van kép, sajnos általában fényképeket váltogatnak rajtuk, amiből legfeljebb a színvilágot lehet tesztelni, de az is valami. Azon napszakokban, amikor sok a vásárló, 6-7 kiszolgáló is foglalkozik az ügyfelekkel. A múltkor a legolcsóbb táp nélküli házat kértem (br. 2900 Ft), még azt is kicsomagolták, megmutatták, hogy megfelel-e? Nem kérésre, hanem maguktól, szó nélkül.
Amikor TFT monitort vettünk, nemhogy kérni kellett, hogy bekapcsolhassuk, hanem ők mondták, addig nem vihetjük el, amíg ki nincs próbálva. Az eladó több percig nézegette a pixeleket, mindhárom alapszínen, valamint fehér és fekete képernyőn is. Pedig ekkorra már bezártak, csak mi voltunk bent, mégsem húzták a szájukat.
Hétvégén is kinyitnak, hétköznap késő estig vannak.
Garanciális problémám nekem még nem volt, pedig már egymillió körül vásároltam náluk néhány év alatt, tehát erről nincs tapasztalatom.
Ilyen bolt is van. Sokan szidják, de az általuk felhozott vádakat én még sohasem tapasztaltam.
Azt ugye nem kell leírnom, melyik ez a bolt. -
Som@
őstag
válasz Avicularia #10 üzenetére
Szerintem meg nem a hozzászólás száma határozza meg, hogy milyen kapcsolatban van a bolttal. Sőt, a hozzászólás szám senkinek semmi ''pluszt'' nem jelent, nem lesz ettől igazabb, vagy kevésbé igaz, amit ír. De ez már nagyon OFF, és már sok topicban kitárgyaltuk. Ezért most itt ettől eltekintek.
Mint leírta, törzsvásárlójuk. Ennyi.Mozgásba hozzuk az energiát! elemes.hu
-
Szeke
senior tag
Kedves 1 hozzászólásos újonc.
Egy-két dologban egyetértek veled, és elhiszem hogy nagyon keményen dolgoznak ott az alkalmazottak
DE
Az embernek joga van kipróbálni az árut vásárlás előtt, de ha még ez nem is lehetséges (nem tudom miért ne lenne lehetséges kipróbálni egy monitort egy számítástechnikai boltban ) megnézni akkor is joga van. Ha pedig felbontják, az nem jelent még semmit. Én is úgy vettem a monitoromat, hogy ki volt bontva. ÉS? Attól hogy ki van bontva, még meg fogják venni. Összefogdosni nem kell persze.
Ha pedig nem vagy se kiskeres, se nagykeres, csak egy vásárló, igazán lehetnél kicsit kultúráltabb, és vállalhatnád az IGAZI nickedet, mert biztosan nem ez az első hozzászólásod itt a fórumon.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
yerico
senior tag
1. Egyedül voltam a sorban, se előttem, se mögöttem.
2. Nem érdekel, hány ermbert szolgált már ki aznap, az eladó elsődleges dolga eladni, ezért fizetik, ha nem tetszik, mondjon fel, és keressen másik állást. Ha bemegyek, ugráljanak körbe. Sajnos mára ez fajta mentalitás eltűnőben, minden ágrólszakadt lehet már eladó.
3. Egy darab PC-re dugva kiderül sokminden, pl. egyáltalán bekapcsol-e, a geometriai torzítások szépen előjönnek, minden sarokban derékszöget zár-e be, stb.
4. Bontatlan terméket max alaplapot sikerült még vennem számítástechnikai boltokba. Legyen rajta ujjlenyomat, nem zavar, de ki akaropm próbálni. Normális helyeken ki van téve 1 db. mutatóba, azt lehet tekergetni, buzergálni.
5 A TP-Comp taplósága közszájon kering már a városban, de eddig nem hittem nekik. Olyan cégnél dolgozom, ahol évente több tízes nagyságrendben vesznek új PC-ket. Próbálták a TP-Compot, de a hardveres srácok váltottak, mert a garanciát érdekesen intézték - inkább sehogy, a vállalt határidőkkel csúsztak, sok gond volt a beszerelt alkatrészekkel.
6. Átvevőhely, vagy szervíz, részemről egykutya, én velük vagyok jogviszonyban, így tőlük követelhetem meg a törvényi előírások betartását. Tudom, ez a csökönyös kis agyadba nehezen fér bele, de az, hogy rossz terméket hoztak el a nagykerből, az engem nem érint, ez a TP-Comp és a nagyker közötti jogviszony alapján rendezzék le ők. A cserekészüléket ezek alapján a TP-Compnak kell biztosítania, lévén az átvételi papíron nem az XY budapesti cég neve szerepel, hanem az övék.
7. Taplókám, képzeld, én is dolgoztam szilveszterkor, meg karácsony után, és sorba is álltam mindemellett a TP-Comp szervízében dec-29-én, kint az utcán, mivel annyian voltak ott. Elhiszem, hogy unták a banánt, ezért nem is pedzegettem a cserekészüléket...eddig. Ja, és ne kelljen már őket sajnálnom, mert ott dolgoznak. Kissé röhejes a hozzáállásod. Azért sajnáljak valakit, mert van hol dolgoznia. Heh.
8. A cég korrektségét nem kell ecsetelned nekem, mint ahogy a Mistralét sem. Több konfignyi cuccot vettem a Mistraltól, voltak velük problémáim, eddig mindig megoldották, nem kötözködtek. Tp-Comp...hirtelenjében 3 kollégám adta elő, hogy miért utálnak a TP-Compban vásárolni, és miért szoktak át a Mistralba.
9. A kis agyadba már nem hatolt el az az információ, hogy a topicindítás előtt negyed órával voltam a cégnél, márpedig te, mint a TP-Comp fogadatlan prókátora biztosan tisztában vagy azzal, hogy ilyenkor a szervíz már nincs nyitva. Ezért is kérdeztem rá, hogy esetleg máskor ki lehetne-e próbálni a monitort, mire egy határozott nemleges választ kaptam.
10. Jogi következményekkel tisztában vagyok, pereljenek be, csak akkor lehet belőle bajom, ha nem tudom bizonyítani az állításomat. Mellesleg ezért a hozzászólásodért én is lazán perelhetnélek téged becsületsértésért.
11. Nem vagyok és nem is leszek törzsvásárló náluk. Anno mikor megnyíltak, valahogy ez a garázsbiznisz nem volt bizalomgerjesztő. Mára megerősödtek, az áraik még mindig jók, de a modoruk nem az igazi.
12. Te nem teljesen tisztában a dolgokkal. A legjobb szervízese a Mistralnak van. Olyan dolgokat is helyrerakott már, amire másik boltban simán alaplapot akartak cserélni. Többször voltam már ott, mindig egy órán belül megcsinált bármit. Erről itt a forumon sokan hasonlóan nyilatkoztak már. A pécsi Mistralnak sikerült valahogy felülemelkednie az országos Mistral image-en, és egy elfogadható kiszolgálást, de kiváló szervízt felmutatnia.
13. Hasonlóan az előző ponthoz a TP-Compról sokan vélekednek itt úgy, mint én.
14. Lehet, hogy minden más ott dolgozó ember a kedvesség mintapéldánya (bár eddig kb. 15-ször fordultam meg ott, és bár nem voltak azok, de normálisak voltak), és a kezüket törve igyekeznek kiszolgálni a vásárlót, most pont nem így történt. Azonban ez már túl ment minden határon, és a cég dolgozója minősíti a céget is.
15. Te sem álltál a sor elején, mikor a jómodort tanították.
16. Hogy ne mondják, hogy név nélkül vádaskodom:
Pápai Tamásnak hívnak, és történt mindez 2004.01.16-án kb. 16.50-kor. -
yerico
senior tag
Hirtelenjében kerestem pár hozzászólást a TP-Comp témához
Ajánlom a 138. hozzászólástól elolvasni.
http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=26932&start=120 -
yerico
senior tag
Azért megosztom veletek, hogy miért is akarom kipróbálni a monitort. Van egy Belinea 10 20 20-as monitorom, amit látatlanban vettem meg az akkor még nagymenőnek számító 3 betűs boltban (szintén Pécs). Kb. fél órai használat után elkezdett sercegni, majd szépen szikrázott is belülről. Gyorsan visszavittem, nekiláttak tesztelni, persze semmit sem találtak. Elhoztam, de a cégnél, ahol dolgozom gyorsan bekapcsoltam, és megkérdeztem a többieket is. Naná, hogy mind látta a szikrázást. Visszavittem, és erősködtem, hogy rossz a monitor. Persze megint nem találtak semmit. Erre megemlítettem, hogy a cégünknél is , az XY Kft-nél is hibásnak találták. Azonal kicserélték. Hiába, akkor tőlük vette a cég a gépeket, márpedig évi 50 konfiguráció jelentős mennyiségnek számított akkoriban.
Ja, a számker cég azóta szépen lecsúszott, már nincsenek többoldalas reklámjai a helyi újságokban. Pont a TP-Comp ütötte ki a pozíciójából.
A lényeg csak annyi, hogy az ilyen hercehurcának óhajtom elejét venni a vásárláskori kipróbálással. -
Szeke
senior tag
Tekintve, hogy a flame-t generáló 1 hozzászólásos merész újonc eltűnt, le lehet vonni a következtetéseket
pl. mistralt mindenki szidja, nekem eddig csak jó tapasztalatom van vele. Abitot divat manapság szidni, nekem már 3 abit lapom üzemel évek óta vígan. Kész, van aki kifogja, van aki nem.A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
walaky
csendes tag
válasz Avicularia #10 üzenetére
Valószínűleg sok van, mert már évek óta ott vásárolok és nagyon korrektek velem, talán mert már ismernek.
Kedvess több hozzászólásos nem újoncka.Igen, ez van - a számítógépek rejtelmei, de azért ha nem lennének hiányoznának a kis aranyosak.
-
walaky
csendes tag
Kedves Szeke!
Ez a saját nick nevem, nincs másik.
Évek óta ezt használom, csak még nem szóltam hozzá egyetlen egy topichoz sem, ezért nem láthattál.
Valóban neked is igazad van abban, hogy lehetőséget biztosítani kellene a kipróbálásra.
Én ma voltam bent a boltban és rákérdeztem erre az esetre.
Már tudják a boltban ki volt az a yerico nevű személy, de nem adják ki egyelőre, ők fogják elintézni vele az ügyet.
Ha bemegy valaki a boltba akkor látni fogja, hogy a forgalmazott házak mindegyike kint van kb. másfél hete a bemutató polcokon. A monitorok is ki fognak kerülni, csak még nem volt erre idő. És üzembe is lesznek helyezve.
Egyébként a bolt forgalma azt igazolja, hogy nagyon sokan őket választják nem véletlenül, s nem kérik az emberek a kipróbálás lehetőségét.
Van persze olyan aki ezt kéri, vele közlik, hogy hátul a szervizben kérjen meg valakit és segíteni fog.
Leteszteltem őket egy barátomat beküldtem aki még soha nem vett náluk semmit. Elöl is mutattak volna neki monitort, de megkérték, mivel sokan voltak a boltban, hogy legyen szíves hátrafáradni és ott segítenek. Mire hátraért, már várták a monitorral.
Később visszament és már csak pár ember volt elöl, egy másik monitorra is kíváncsi volt, elöl megmutatták neki.
Csak ennyit akartam mondani.Igen, ez van - a számítógépek rejtelmei, de azért ha nem lennének hiányoznának a kis aranyosak.
-
walaky
csendes tag
Akárhogy is fikázod a pécsi TP-Comp céget, az ügyfélkörük nagy része nem tévedhet, szerinted miért jár annyi ember oda?
Nem csak az árak miatt.
Lehet hogy neked volt 1-2 rossz tapasztalatod, és másoknak is van, volt, lesz -
de összességében jó cégről van szó.
Előfordul, hogy a modor és a hozzáállás éppen akkor nem a legjobb, de hidd el,
ők azért jók - és nem szeretném tovább ragozni a dolgokat, mert nekem már bizonyítottak.
A Mistral-nál én többször is vásároltam, egyik barátom vitt vissza gépet a szervizbe. Kb. 30 percet vártunk mire a srác foglalkozni akart velünk. Szinte már belénk magyarázta, hogy nem a gépnek van baja, csak nem tudunk feltelepíteni egy VGA drivert. Jó, akkor megszólalt a haverom, aki informatikus mérnök. Tegyél fel a saját cd-nkről egy 3D Mark-ot és meglátod.
3D Mark az első teszt után kilépett, bűvölte új driver. a 3. teszt után kilépett.
Majd próbakártya: hibátlan 3D Mark.
Ehhez hasonló problémák adódtak már más gépeknél is.
Igazából én nem szeretem őket, megvallom őszintén. És még soha nem írtam róluk sehol semmilyen rossz véleményt (kivéve a te üzenetedre szóló választ).
Ha a 3 betűs cégben vannak ilyen betűk SMH más sorrendben, akkor náluk vettem egy 500.000.- Ft-os laptopot 2002-ben. Hazavittem bekapcsoltam, XP-t telepítettem és a HPA-s kijelző elkezdett fehéredni, majd nagy füst a billenytűből és leégett. Pedig még töltőn sem volt.
Visszavittem, 3 hét és sok telefon után kitalálták, szándékos rongálás, elbuktam a pénzem. Ügyvéd nélküli ráhatással és az addigi sok-sok pénz amit ott hagytamnak köszönhetően vissza adták a pénzemet és elnézést sem kértek, amiért gyengébb minőségű árut sikerült kifognom.
Őket sem szeretem, ráadásul drágák.
Ha már Pécs, akkor legyen Komló is Kb. 20 Km.
Ott van a komlói SHM (most másként írva) ő pofátlanul drága, és eszméletlenül sok gond van vele. Garjegy hiánya, számla csak könyörgés után...
Szacomsz iroda - igaz, csak megrendelésre hoz árut 1 max 2 napra, de jó minőségűt, és megmutatja, sőt a helyszínre ki is viszi, ha komoly a vásárló, a szerviz este 9-kor is kijár emelt díjjal , de korrekt.
Tax Computer - barátságos ár, szerviz nincs, árut csak megrendelésre 1-2 nap.
TF Center Kft - TP Comphoz képest 5-10%-kal drágább. A szerviz minimum 4 nap és jók ugyan, de még nagyon kicsik.
Ez most burkolt reklámnak is tűnhet, de nem annak készült. Csak éppen némi bemutatásnak, hogy vannak számítástechnikai cégek, gondok mindenhol, de próbálják ellensúlyozni.Igen, ez van - a számítógépek rejtelmei, de azért ha nem lennének hiányoznának a kis aranyosak.
-
walaky
csendes tag
Nem tűntem el, csak van más dolgom is.
Abit BF7, BE6, TH7, IS7, IC7 eddig a palettám. Soha semmivel nem volt még gondom. kopp-kopp-kopp.
Jó az Abit.
De Merc.., Mat..., már nem vennék.Igen, ez van - a számítógépek rejtelmei, de azért ha nem lennének hiányoznának a kis aranyosak.
-
acer_
aktív tag
te, én ilyet (monitorok kirakva hosszu polcon) a pécsi mistralban láttam. a kaposváriban nincs, és azt meg nemtom, h az ország többi mistraljában van-e. Majd a többiek megmindják..
Télleg mindent kibontanak, és megmutatnak, mielőtt eladják. Más kérdés, h bizonyos dolgokat nem vennék náluk, de kisebb értékű kiegészítőkért rendszeresen járok oda. -
Padre
tag
A pécsi Mistral szerintem is nagyon jó! Eddig soha semmilyen gondom nem volt velük. Korrektül kicserélték a hibás dolgaimat, nem szivattak semmivel. A TPComp-pal sincs gondom, csupán a Mistral szimpibb.
-
gado
tag
Helo
Ott csak 2 ember van aki jófej az eldókkal.Az egyik alacsonyabb,kicsit mintha vágott szeme lenne(nem kínai ) ,a másik magas, egy kicsit buxa szája van, van egy alacsony, szemüveges,és világosbarna haja, bajsza van,azt nem annyira bírom, a többit nem ismerem.
gado -
gado
tag
Helo
Ott csak 2 ember van aki jófej az eldókkal.Az egyik alacsonyabb,kicsit mintha vágott szeme lenne(nem kínai ) ,a másik magas, egy kicsit buxa szája van, van egy alacsony, szemüveges,és világosbarna haja, bajsza van,azt nem annyira bírom, a többit nem ismerem.
gado -
Petisz84
tag
Annyira felesleges a vita! Valki ezt a céget szereti valaki a másikat. Én is arra a cégre esküszöm amelyiknél törzsvásárló vagyok és ismerek mindenkit! Ahol meg nem jön össze a bolt azt nem kell fikázni max nem megyek többet oda ennyi!
-
Newander
csendes tag
Ebben igazad van csak kicsit idegesítő, hogy bemegy az ember
, hogy otthagyja valahol a pénzét és cserébe elvárhat egy kis odafigyelést és kedvességet, de ehelyett szar érzés, hogy leszarják az embert!''...a lélek halhatatlan, és a test elenyészte után is él, de ha a lelkem a testem nélkül létezik, meggyőződésem, hogy minden ruhám lötyögni fog rajtam!
-
peterqe
aktív tag
A monitorok kipróbálásával kapcsolatban:
Korábban én is vettem ''látatlanban''monitort, de a mostani monitorom megvásárlását hosszas próbálgatás előzte meg. Kicsomagoltattam Metroban, voltam a Fujitsu-Siemens központban, Media Marktokban, stb...
MINDENHOL (!) kicsomagolták a cuccot. Végül az e-connectben (szerintem az ország legkorrektebb számtech üzlete!) vásároltam meg a monitort (959NF) úgy, hogy előtte majd egy órán keresztül vizslattam Nokia monitor testerrel. (Ezután félrerakattam és egy hét múlva elvittem)
A *@COMP-pal kapcsolatban:
Én pécs környéki vagyok, (Budapesten dolgozom) gyakran vásároltam náluk, mert ők voltak a legolcsóbbak. A vidéki boltok ilyenek szinte mind... ...szvsz valóban elég surmók, de aki tudja mit akar, azt nem nagyon lehet átverni.
''Vidéken'' (mondom ezt én, a ''vidéki'') -a fórumozókat/tájékozódokat leszámítva- nagyon kevesen elég felkészültek a boltosok úgyisátb@szlak szemléletével szemben. Teszem azt egy thermaltake ház helyett, amit meg kellene rendelniük nagykerből tutira egy noname kakit akarnának rád sózni, hogy elmenjen a raktárról...
Ez van skacok. Ha az ár a legfontosabb tényező, akkor be kell vállalni néhány kompromisszumot.
Pécsen amúgy igazából nincs is korrekt számtechbolt. (szigorúan szvsz!) A ''korrektség luxusát'' csak az igazán nagy forgalmú boltok tudják megengedni maguknak. Ilyen pedig Pécsen NINCS.- Ez a világ a létező világok legjobbika -
-
walaky
csendes tag
Szia Gado!
Nehezen értelmeztem amit írtál, segíts, hogy fel is tudjam fogni:
Hátul a szervizeseket mondod? vagy kik a jófejek az eladókkal ???
Hátul ha jól emlékszem, akkor van egy magas, szőke hajú srác ő néha bent, néha kint van. Van egy szemüveges, bajszos, aki mindig kint van a számítógép előtt.
A szervizben pedig van egy alacsonyabb srác és egy új 40 év körüli kopasz emberke.
Elöl:
Fekete hajú bajszos srác, középen duci bajszos, enyhén őszülő idősebb, a másik szélen barnás hajú magas srác ül.
Te kire gondoltál?Igen, ez van - a számítógépek rejtelmei, de azért ha nem lennének hiányoznának a kis aranyosak.
-
Petisz84
tag
Most minek személyeskedtek? A boltot az eladó teszi olyanná amilyen, ha a főnöke megengedi h így viselkedjenek az alkalmazottak akkor a saját üzletét rontja! Az meg h melyik boltban melyik eladó ilyen meg ilyen szerintem tök fölösleges.
-
Loretto
veterán
azért abba is gondoljatok bele hogy a tp-comnp mekkora helyen működik.nem csoda tumultus van.
Soirée...
-
b0unCe
aktív tag
na atkoltoztek a kereskedok haza melle. tok kiraly az uj hely, most mindent lehet latni. es csomo cuccos ki van rakva.
nekem meg nem volt gondom naluk, monnyuk egyik masik elado nem ert nagyon a dolgahoz, es nagykepuek. de arik jok.
Mistral sz@4r. de a pecsi mistral al eddig nem volt bajom. monnyuk az eladok sik huly3k.
szoval nezzetek be tp-compba egesz fincsi es az uj arak is jok:
AMD XP 2400+ 13 120 Ft 16 400 Ft
AMD XP Barton 2500+ 15 280 Ft 19 100 Ft
AMD XP Barton 2500+ dobozos (ventivel) 3 év garancia! 17 280 Ft 21 600 Ft
AMD XP Barton 2600+ dobozos (ventivel) 3 év garancia!!!19 199 Ft 23 999 Ft''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
-
xuldar
őstag
Lehet, hogy a hely új, de a modor a régi. (
Biztos az én fizimiskámmal van baj, de eddig mindig negatív tapasztalataim voltak a TP-vel kapcsolatban. Hiába, no nem vagyok kiskereskedő aki otthagy 1-2 millát bevásárlás címén...
A baj az, hogy a többi számtechbolt sem tökéletes, hibát mindenhol lehet találni, aztán vitázni, hogy kinek mi tetszik, kinek van igaza.
Ha egy helyre gyakran jár be valaki, akkor azt észreveszik előbb-utóbb és biztos másképp állnak hozzá.
Részemről ezeddig a Mistral-lal volt a legkevesebb nyűgöm, ezért többnyire náluk vásárolok. Valakinek pont ők nem jönnek be, akkor az a valaki megy a TP-be. Ez kérem kapitalizmus - mindenki ott vásárol, ahol jónak látja.
Van választék, bár lehetne nagyobb is...
Egyik gyerkőcnek a szakmai hozzáértés fontos, másnak a jómodor kap prioritást és olyan is van aki elviseli ezek hiányát az 1-2%-os árkülönbözet miatt.
Izlés dolga.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
pweisz
senior tag
válasz Fade_Away #43 üzenetére
Az az ami a Buzatéren a bevásárló házban van? Mer ha az ott már vettem dolgokat régebben, utoljára egy 120-as winyót, tényleg korektek voltak eddig. Mistralban is vettem cuccot(videokártya), ott se volt gond, igazi egyiknél sem volt garancia gondom, szóval nem romlott el holmi amit ott vettem. Viszont TP-nél már volt gondom. Az hosszú történet az 52XTeac iró ból lett végül 52X LG iró. De a végén már örültem hogy müködő irót adnak. És hát az egyik szervizesnek(illetve eladóként is szokott asszem müködni) a modora valami rettenet. De mindegy régen volt már az eset, többet ugyse veszek ott semmit.
-
Fade_Away
őstag
-
Loretto
veterán
na akkor én is irok vmit.ez nem modor inkább hozzáértés.
lett egy zalman7000A (ez fontos)alcu-t.
előtte a kékhalban néztem meg magát a hűtőt mert nem láttam még ilyent, és a kékhalba pont volt egy felszerelve aminek a potija ki volt vezetve a ház hátulján.meglepődtem mert a potia gép hátulján lógott ki.pedig ugy tudtam hogy ezeknek rövid a zsineg.
mint később kiderítettem ez a 7000B alcu volt, de kékhalba ezt nem mondták volna. a mistralba pedig azt mondták hogy nincs ilyen hosszú zsinoros.na? szal azért....
compugroupba nem voltam még, de a tp-vel nem volt gondom ilyen téren.és amugy semelyik boltban sem.
[Szerkesztve]Soirée...
-
Christoph
aktív tag
Nekem is van pár negatív tapasztalatom velük, de az áraik nem rosszak, a kínálat sem vészes, és sajna pécs nem valami ellátott jó szaküzletekkel.
A legutobbi esetem velük, elég érdekes, bár LEHET hogy nem tehetnek róla:
Elmentem venni egy 2600+ tálcás Bartont, ránézésre semmi gond, a sorozatszáma alapján is BARTON volt. Amikor viszont ráeresztettem pár progit (cpuid, central brain id., wcpuid) akkor arra lettem figyelmes, hogy mindegyik szerint Thorton volt, ráadásul a külsö gyártási száma (ami alapján barton) nem egyezett a belsővel (ami alapján thorton). Nem tudom, hogy ki érte a hibás, de azért elgondolkodtató, hogy a külsö gyártási szám miért megtévesztő.
Azért a javukra szól, hogy mikor visszavittem, akkor szó nélkül kicserélték, mikor mondtam nekik a problémát akkor kicsit furcsán nézett rám a szervizes, de berakták egy gépbe, és igazat adtak, bár dobozost kellett vennem, ráfizettem 6e ft-t.''...mert minden hazugság az igazsághoz vezet!'' by Dana Scully
-
Fade_Away
őstag
Zalman cuccot a Pécsi boltok 50%ban nemismerik maradék 50% 50%ban nemhoznak.