Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz No.01 #7083 üzenetére

    Alig kisebb a hely (igazából a lábtér még talán hajszálnyit nagyobb is), mint a mk2-es Leon-al. A Mk1 meg még lehet kisebb is (az a másik, megmaradó autó). A csomagtartóban van a nagy különbség (meg az orr méretében, a mk2-es orra majdnem duplája a Yarisnak). De 5 személlyel csak a munkába járás szokott lenni 2x11 mérföld, amúgy 2-en nyúzzuk.

    A hosszútávú próba majd októberben jön egy Bedford-Disneyland Paris túra, laza 2x700km + az apróság helyben (évente 3-4x járunk arra). Hétvégére beterveztem egy 2x200 és egy 2x250-300km-es túrát, ha jó idő lesz, ott már azért ki fognak derülni a dolgok. Ha 5 alatt tudok maradni, elégedett leszek (a mk1-el 40000km után 5.64, a mk2-vel 8000 után 6.78L az átlag dieselből. Persze a mk2 megy mint a mérgezett pocok, pedig csak 140LE, 6 sebességes olajos DSG-vel).

    Amit viszont szívből gyűlölök máris, a zenelejátszó... képtelen még az alapvető dolgokra is (pl. ha végére ért egy albumnak, elkezdje a következőt). A folder alapú lejátszást hírből se ismeri... még ha legalább BT-n be tudná tölteni a Poweramp által szolgáltatott adatokat a telón levő folderekről, az is jó lenne, de nem megy neki (5 perc után feladtam a várakozást, hogy betöltse).

    Mondjuk az is jó lenne, ha "acc" módban nem kapcsolná ki magát kb 20 perc után (és nem sípolna ha nyitva a jobb első ajtó). Szünetekben ez elég zavaró.

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák