Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gorgo

    őstag

    válasz BeZol #14226 üzenetére

    Azért számít a méret /tömeg. Nekem az Auris TS most nagyon jót ment, 4.6 átlag valós lett teljes tankolás után. Országúton szépen elmegy 4 alatt de hegyen lakom, meg a város azért nem országút.

    Ami érdekes, ha odafigyel (!) az ember, 5.4 liter lett az ezres turbós Focus fogyasztása, az is egész jó!! Oké, kevés város volt benne.

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"

  • KubanitoS

    veterán

    válasz BeZol #14226 üzenetére

    A küszöbnél hol látod, hogy belemegy a dzsuva? Én nem tapasztaltam, vagy láttam ilyesmit, de attól még lehet, hogy ott van.

    Mi 4000-et tettünk eddig a kocsiba, a vegyes fogyasztás 4,1 liter. A hibrid technológia kiváló, nem véletlenül van ott az élmezőnybe a Toyota, nálam az első helyen. A minőségben valóban lehet kifogást találni. Kb azt tudom mondani, hogy a Yaris a Suzuki S-Cross szintjénél egy hangyányival jobb, de nem többel. Megkockáztatom, hogy a sötétedő belső visszapillantó tükör egy az egyben ugyanaz a termék, mint ami a Suzukiban volt. Ez nem feltétlenül hátrány, mert ahogy a Suzukiban, a Yarisban is tökéletesen működik, de na. Amúgy egyáltalán nincs borzasztóan zavaró minőségbeli probléma, de talán egy kicsit többet várna az ember. Nálam a sebességváltó körüli műanyag burkolat is képes mozogni pl beszállásnál, ha erősebben hozzáér a combom. Amúgy én is most nézegetek autókat magamnak és annyira megtetszett ez a hibrid tech, hogy lehet Lexus lesz a befutó a végén. Ott már a minőséggel sem lehet gond. ;]

    A kocsi infotainment rendszere menet közben sajnos majdhogynem használhatatlan. (A Carplay viszont gyönyörű képet ad és tökéletesen használható). Telefonálni egyértelműen egyszerűbb magáról a telefonról indítani a hívást, mint 28 gombon keresztül megtalálni a telefonkönyved, majd a marhára érzéketlen tapipadon elindítani a görgetést. A hangalapú hívás (angol nyelven) egy az egyben ugyanaz, mint a Suzukiban, de a Yarisban, ha bemondod kit hívjon, akkor hívja is egyből azt a személyt, akit a kocsi gondolt, hogy mondtál, aztán lehet imádkozni, hogy jól ismerje fel az utasítást. A Suzukiban az utasítás után kiadott egy listát, hogy minek értette a hívófelet és még onnan ki lehetett választani (szintén hanggal), hogy melyiket hívja. A kormányt el sem kellett engedni.

    A Carplayre van egyszerű megoldás valami külső eszközzel. Itt van pl ez a cucc, erről csak jókat írnak. Veszel kétoldalú ragasztót, ezt a kütyüt bedugod az USB kimenetbe és felragasztod a sebváltó előtti tároló tetejére és a gond letudva.

    Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

Új hozzászólás Aktív témák