- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
Szerintem meg a leirt szamok egyaltalan nem rosszak az o eseteben. A mi ismeretsegi korunkben a legtobbek autoja 7-9 liter kozott eszik (es megkockaztatom, h az atlagtol ez nem is nagyon ter el)
-
No.01
őstag
válasz Tom1939 #17828 üzenetére
Igaz csak rovid idore volt alkalmam kiprobalni a 140LE valtozatot cserebe a sima 122-el azert mentem viszonylag tobbet (igaz C-HR-ben)
Nem mondom, h nem erezheto a plusz ero (bar a 2.0-s valtozatbol atulve en azert meglepodtem) de aki nem palyazik vagy nem pakolja fol a hazat vagy/es a csaladot annak nem biztos, h hianyozni fog…Szerintem ami lenyegesen javultt az az osszbenyomas, a finomhangolas. Az viszont akkora ugras, h tan meg a P2 mi Corollank kozotti kulonbseg sincs ekkora.
Ott nagyot guritottak a mernokok az fix. -
No.01
őstag
válasz Tom1939 #17832 üzenetére
Nagyon adom! Raadasul ha kicsi akkor el is mozdulhat es a toltes megszakad ami szvsz a telefonnak sem kedvez tulsagosan (a vezetekmentes toltesen felul)
Flashback:
Latszik, h te nem jartad vegig a letrat Szerintem a P2 is elheto volt kis odafigyelessel, de a P3 utani era mar azert jelentosen kedvesebb a fulnek (is) -
No.01
őstag
Ma reggel elhoztam kipróbálásara egy Corolla Crosst.
Az létezik, hogy a könyöklő nem állítható? (Nekem kényelmetlenül hátul van, de előrébb húzni nem tudtam, így erőlködés nélkül így gondoltam rákérdezek... -
No.01
őstag
válasz Flashback #17852 üzenetére
Most néztem reggel és valóban így van amiket írsz...
Ami számomra úgyszintén gáz, hogy az ülés ugyan elektromosan állítható, de memória az nincs így szerintem eléggé okafogy ez az opció is.
Tényleg kár érte, pedig szerettük volna szeretni.A LED-es témához: valóban lehet zsebbenyúlós a dolog ha gond van, de nagyon ritkán van és cserébe ég és föld egy mezei halogénhez képest.
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #17887 üzenetére
Nem akarlak nagyon elkeseriteni, de nem a gumin fog múlni...
Arról nemis beszélve, hogy mindenkinek más fontos egy gumi választásnál ugyanúgy ahogy a felhasználás sem lesz ugyanolyan.
Nekünk a Corollahoz 2 szett van az összes többi 4 évszakoson gurul.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Latom mostanag porog a fogysztas tema igy en is hozzatennek, Corolla kombi 2.0
Budapest - Duffeldorf - Budapest
Odafele 2 szemely rengeteg csomag, 140lm/h tempomat (ahol lehet mert az utobbi evtized legdurvabb palya felujitasa zajlik a nemeteknel) 5.8l/100km
Visszafele mar kenyelmes 1 fo csomagok nelkul 5.5l/100km
Koran indulas = koran erkezes igy a klima csak ~10:30-tol ment, vegig tempomat.Helyben "rohangalasa" (~600km) 5.1l/100km 50-50 klima.
Elegedette vagyok mint mindig.
Ja volt cserencsem a Corolla Cross erosebbik veltozatahoz is. Tenyleg szerettem volna szeretni, de sajna nem... A Rav4 ami mindkettonknek tetszene pedig brutalisan elszallt arban es ami a legszebb jelenleg 21 honapra (!) garantalnak a szallitast.
g0dl:
En 1x jartam Sakuranal P2-vel es P3-al is. Nem volt semmi gond, de alapbol a Mayer valamiert szimpibb.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Csak h jol induljon a nap... Reggel kaptam egy kovet ami classic csillag mintaban nyomot is hagyott a szelvedon.
Volt barkinek tapasztalata mar szelvedocseret illetoen? Mit, mit ne, hova es hova ne?
-
No.01
őstag
Szerintem az allasban lemerules temakor finoman szolva is tul van fujva. Nalunk volt, h allt (P2 es P3 plug-in) kozel 5 hetet telen es nem garazsban, de nem volt semmi problema inditasnal.
Egyebkent a gyari akksi (nekunk Yuasa) merfoldekkel jobb, mint az utangyartottak 98%-a.
En vegul mindenbe Optimat vettem (sarga) igy tutira nem lesz problema egy ideig. -
No.01
őstag
Nalunk meg fenyevnyi tavolsagban volt az ajanlatuk (Magyarorszag 2021 Okt vege. Ha jol emelkeszem ~140e volt az extra)
Inkabb azt dontsd el milyen gumit szeretnel mert hacsak nem valtoztak nagyon a dolgok akkor a Toyota alltal kinalt opciok finoman szolva is bekorlatoznak.
-
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #18165 üzenetére
Nyilvan nem, de inkabb almat az almaval
..es az sem mindig adja ki... rokonsagban van VAG csoportos auto es hiaba diesel es fogyaszt valoban 5.4-et vegyesben a mostani nagyszerviznel (~200e km) azert volt kikerekedett szem es felhuzott szemoldok pedig a megelozo karbantartast kozel sem aknaztak ki.En mindig azt mondtam, h lehet van ennel jobb vagy jobban felszerelt sot biztosan van kenyelmesebb is, de ami igy hozza a biztos futast ilyen karbantartassal na azt igencsak kell vadaszni. Szerintem.
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #18173 üzenetére
Kezeljuk azert fenntartassal az ilyen kommenteket vagy a kollegak leszivjak maguknak a benzint.
En toltam mar sietos utat Pecs-Dusseldorf iranyba es azert a 10-tol nagyon messze voltam... pedig az 95%-ban palya, kis emelkedovel ugye es tel reven a futest is hasznaltam.Ck.
Adom amit irsz, de ne felejtsd el, h ez itt az igazi vadkelet[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Szerintemmar ide is beirtammar korabban, de van a csaladban egy Ignis ami telen konstant 10 literrel jar. (a csillag annyi a mondat vegen, h neki lehet nincs meg a 10km...) En az ugye sokkal kisebb auto, lenyegesen konnyebb es meg csak nem is automata...
Szerintem nincs itt semmi latnivalo -
No.01
őstag
válasz Paxker315 #18254 üzenetére
Szerintem az eCVT semmivel sem noveli a fogyit. Sot epp ellenkezoleg. Hatranya a sokat kritizalt boges. Bar ezt szerintem sokan eltulozzak mert ha odalepsz akkor valoban felbog (P2 ilyen szempontbol a legrosszabb, mar P3-nal sem volt annyira vesz az ujabbaknal meg mar annyira sem ugye) de mennyi ideig elozol? Ha szeretsz padlon kozlekedni akkor nem a Toyota rendszere a neked valo.
Egyebkent a Honda csinalt ilyen manualis valtozatot az o fele hybrid rendszerukhoz, de szerintem okkal nem terjedt el es osszehasonlitani sem lehet mert a Honda rendszere eleve nem olyan hatekony, mint a Toyotae.
Tom1939:
Azert az 1.4t + 4WD + aut kepletben sok extrat latok az emlitett Ignishez kepest ami indokolja. Lehetne kevesebb? Nyilvan, de egy NX-hez kepest tovabbra sem gondolom ezt veszesen rossznak.
...es mint tudjuk egyebkent is minden relativ -
No.01
őstag
válasz DrDobos #18426 üzenetére
Carplay oldalon mozgok, de ha jol tudom letezik alternativa mind20bol: Carlinkit vagy Ottocast
g0dl:
Sosem huzom ki es eddig nem volt vele problema. Na jo ferditek vasarlas utan azonnal hasznalni kezdtem ahelyett, h frissitettem volna a firmware-t. az hiba volt. Tul sok problemat nem okozott, inkabb csak kesesek voltak illetve heti 1 max 2 alkalommal eldobta a kapcsolatot, de cserebe ~20mp-en belul ujra csatlakozott automatikusan.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
185/65 R15 jo lesz
A nyomas es a bejelzesre nekem mar 2 eve az a trukkom, h beallitom az eloirt nyomast amikor a homerseklet 10-15 fok korul van. Ilyenkor "nullazom" majd meg fujok bele +0.1 vagy 0.2bar-t igy meg csak akkor volt gondom mikro hirtelen esett a homerseklet es reggel kellet mennem az osztrakoknal (-6 ha jol emlekszem)
Ennel tobbet varrialni szerintem nem erdemes. -
No.01
őstag
válasz DrDobos #18586 üzenetére
En nem tudtam megegyezni a kereskedovel igy magamnak inteztem mindent. Alufelni, gumi, TPMS es a szereles.
A gumisok alltalaban tudnak jofajta szenzort ajanlani, de a nagyon olcso kinait inkabb kerult el. Olcso, de hamarabb tonkre is megy. En vegul egy kulfoldo kereskedotol vettem eredeti Toyotat az itthoni ar feleert (es 4. napra megjott otthon meg 1-2 hetet mondtak ra mert epp teligimi szezon volt es kifogytak. Ha jol remlik 181EUR-t fizettem szallitassal egyutt.polonic:
A boges nem fog valtozni. Mondjuk en ezt sosem ertettem, h oszinte legyek pedig a P2-be belerepul 220e km majd a P3-ba 100e majd most a Corollaba is van 70e+
Ha elozol vagy gyorsitasz akkor van hangja, de hacsak nem kozlekedsz mindig padlogazon akkor ez egyaltalan nem tema. Szerintem. -
No.01
őstag
válasz polonic #18638 üzenetére
Ez itt (is) elegge megoszto tema. En betartottam itt is. Nem volt egyaltalan veszes.
Kerultem a palyat ahol fixen mentem volna 130-al. es nem nyomtam padlot sot kezdetben a fordulatszm sem ment 3000 fole. majd onann mentem fentebb es fentebb. Az elso padlot tan 2000+km-nel nyomtam. Siman ki lehetett birni igaz en sokat megyek.** a es ha jol tudom akkor az elso 1000 merfold alatt a tempomat is kerulendo
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
De jó olvasni, hogy nem csak én vagyok Zsugabubus 😬🙃
-
No.01
őstag
A konkret kocsit/tipust nem tudom, de:
2.5-2.7 nekem egy picit soknak tunik bar ez biztosan nem jelent problemat. (en mar par eve max +0.2-t fujok mert kuonben a tapadas erezhetoen romlik.
A remeges viszont siman lehet kerekcsapagy. Nekem volt anno a P2-vel ott csak nagyon furi hang volt viszont offtopic auton hang semmi, de remeges az volt. Nem mindig inkabb csak 100km/h folott, de konkretan autopalya temponal 10-bol 9x elmult.
Csere megoldotta.
Persze ezen kivul meg lehet par dolog... -
No.01
őstag
válasz KubanitoS #18863 üzenetére
Maradjunk annyiban, h a tobbseg ugyis leszarja az egeszet mert nyug.
En meg azt vallom, h amig egy Porschenel javasoljak addig a tobbi autonal is ez lenne a minimum (felteve, ha az ember hosszutavra tervez)
Sokak meg a bemelegedesre sem figyelnek oda es osszekeverik a viz homersekletjelzot az olajeval (ami ugye nincs is a mai modern autok tobbsegeben)
Anno en figyelgettem a P2-nel es hiaba telt el kozben sok ido es tobb technikai fejlodes vannak dolgok amik igenis igenyelnek bizonyos odafigyelest. (pl mint a kollegaim akik autoval max 3 percre laknak az autopalya felhajtotol. Ertem en, h hasznalati targy, de h ezen dolgoknak kesobb meglesz a bojtje az tutifix) -
No.01
őstag
válasz dragon1993 #18865 üzenetére
Nyilvan nem fog egy Toyota sem 9000-et forogni, de nem is forog annyit minden Porsche sem
Es hiaba becsulom nagyra a japan mernokoket azert az illesztesekre szerintem Porscheeknal jobban odafigyelnek ha masert nem akkor a lenyegesen kisebb darabszam vegett.Summa summarum: a bejaratast meg mindig nem lehet teljesen elfelejteni. Vagyjobba mondva el lehet csak valoszinuleg nem azon motorokrol fognak olvasni, h megtett bontas nelkul x szazezer km-t. Szerintem.
-
No.01
őstag
válasz dragon1993 #18868 üzenetére
Porsche motor miota keszul Gyorben? (nem kotekedek csak ez szamomra agyn uj info)
A teljes terheleses tesztre pedig (bar nem veszem magamra a Motor oil geek titulust mert nem vagyok) Azok teszt motorok, valoszinuleg a bemelegedesre is figyelnek nem hideginditas utan megy a full terheles azonnal (es az meg mindig baratibb, mint a hidegen terheles naponta tobbszor)
Tovabba azt is gondolom, h hiaba fejlodtek az olajok attol meg a bejaratas fontos legalabb annyira mint a hideg uzemben valo jaras merseklese. -
No.01
őstag
válasz KTTech #18938 üzenetére
Az en tapasztalatom ennek nayon ellent mond. 2 eve nyomom a nyari + 4evszakos kombot (telre) de elotte elfogyasztottam 3 szett CrossClimet-et.
Meg a premium kategorias 4evszakos is nagyon-nagyon max 4 evet bir (a realitas sokkal inkabb 3) es a kanukula sokkal nagyobb ellensege, mint bari mas.
Nemcsak nagyobb fekezesnel kenodik, de kanyarban is sokkal inkabb kijonnek a hatarai.En tovabbra sem bantam meg, h nem direkt telit vettem.
Ha nem kellene neha ezer km-eket palyaznom akkor nem lenne 2 szett sem.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz ncc1701 #18946 üzenetére
Szerintem ehhez nem kell "reszelni"
Nagy/nehez autonal vagy allandoan csaldostul utazva esetleg sokat palyazva ezek sokkal hamarabb kijonnek. Van ilyen a csaladban, de szerintem meg mindig jobban jart, mint a cserelgetessel.Azt mondjuk adom, h atlag embernek atlag autoval aki nem is palyazik sokat annak kevesbbe van jobb valasztas, mint a 4evszakos. (viszont a helyes valasztason eleg sok mulik elettartam es kezelhetoseg teren is)
-
No.01
őstag
Mindenkinek BUEK
Latom megy a fogyi tema. Mi is tettunk par km-t az autoba az unnepek elott es alatt. (`21 Corolla kombi 2.0)
Villany - Dusseldorf - Zalakaros: 2 fo, sok csomag, futes ezerrel, vallalhato forgalom 6.2l
Barangolas az osztrakoknal (zero autopalya) 2 fo, minimalis csomag 5.3l
Dugotura Becsben 4 napon at (katasztrofa a kobon) egyedul, nulla csomag 5.1lTeljesen elegedett vagyok ahogy eddigis
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19189 üzenetére
Nekem is van a funkcio, de 2x probaltam osszesen. Nem rossz, de gyorsnak sem neveznem.
A lezaras enegem is erdeklne, de ha jarnal kulfoldon akkor tudnad, h az ajtonyitassal sajnos mar nemigen bajlodnak. Ha olyan van siman beverik az ablakot mire 2-t pislogsz varva a zold jelzesre.
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz KTTech #19195 üzenetére
Anglia az ilyen szempontbol (is) mas. En konkrtan Becsben lattam ilyet 2 eve, de tudom, h ez letezik a nemeteknel is, h a franciakat sot a Belgakat ne is emlitsem...
En eppe ezert sosem teszem a hatso ulesre hiaba roppant kenyelmes sotetites ide vagy oda az ugy nagyon szem elott van annak aki ezt keresi.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz st6969 #19217 üzenetére
Konstans tempot kell(ene) mellozni, tovabba meg normal modban is tud agressziv lenne adott tempora valo visszagyorsitaskor.
A 360-as kamera jol jonne valoban vagy legalabb a VW fele tukor buktatas, h kevesebb esellyel padkazd le a felnit.
Egyebkent egy jofajta peremvedos gumi tud segiteni a dolgokon. (na nem a gyari mert ha jol tudom az meg mindig a hulye Falken...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Óra topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- OTP Bank topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó