- Amazon Prime Video
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Reklámblokkolók topikja
- AutoCAD
- Synology NAS
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz
KTTech #16845 üzenetére
Ettol fuggetlenul sem tesz jot egyiknek sem a leirt varrialas... foleg nem amit az a Yaris kap.
Mondjuk nekem volt olyan kollegam akinek az ugyszinten regi Yarisaba otthoni szelvedomoso feltolteskor feltunt, h a nivopalcat kihuzva az nem er bele az olajaba. Erre a holgy edasapja gondosan feltoltotte egy szintere, csak epp egy traktorba valo olajjal.
Mondhatnam, h ez hitvallas kerdese, de igazabol nem.
g0dl:
Szerintem ez egy letunt kor elfeledett vedekezesi eszkoze. Manapsag tulsagosan konnyu eszeket kiiktatni. -
No.01
őstag
válasz
MasterDeeJay #17122 üzenetére
Nagyon ajanlhato, de 3 gyerek melle csak akkor ha meg kicsik.
-
No.01
őstag
válasz
WaterWawe #17173 üzenetére
Maradjunk anyiban, h nem egy kavehaz a ketto
Egyebkent meg teljesen hasznalhato a mindennapokban ha nem szaguldozos. En evekig hasznaltam egy P2 majd P3-t es joparszor megjartam vele nyugatot is. Valoban kell egy ki megfontoltsag es elorelatas, de autozhato akarki akarmit mond. Nyilvan sokkal kevesebb tartalek lesz benne, de nem veszes.
-
-
No.01
őstag
Melyik ez az alvazvedos hely?? Ha nem pubikus akkor johet privatba is. A csaladban epp aktualis lesz es ha ugy mennek a dolgok ahogy regen akkor itt is igencsak elore kell gondolkodni.
-
No.01
őstag
válasz
KTTech #17447 üzenetére
Nem rossz, nem rossz. Ha kotekedni szeretnek akkor viszont lenne miben.
A 100 azert nem epp EU-s palyatempo, meg az osztrakoknal, belgaknal sot a franciaknal es a is inkabb a 125+ az alap. Szoval igy azert eleg sokat lehet am sporolni. Konkretan a hollandoknal ezert vittek le 130-rol 120-ra majd 100-ra a sebesseghatarokat mert szerintuk igy tobb mint 30%-al kevesebb fogyasztas erheto el ami nyilvan kevesebb karosanyag kibocsatast is jelent.
Tovabba maga az ut sem mind1. Nagyon nem. Ha csak sikon gurulgat az ember az rendben van, de mikor nekunk tobb hegyet kellett atszelni az hirtelen nagyon meg tudja am dobni a szamokat.
Hogy hozzak egy sajat peldat is: (Corolla TS 2.0) Atlagban a kertek alatt eljarok 5.1l-bol. Ha palyaznom kell vagy epp megyek Belgiumba akkor fordul a kocka mert az ut 90% palya. ott meg mar 6l+ szokott kijonni normal tempoval. Volt, h siettem akkor inkabb 7l.
Szerintem ez ahogy a tied is tobb, mint jo. Az ismeretsegi korben tobben hasonlo vagy magasabb szamokat hoznak kisebb autokkal is.
Hiaba na ha hybrid akkor Toyota -
No.01
őstag
válasz
ncc1701 #17450 üzenetére
Ezt mar beszeltuk. nem automata nem SUV es a suly is lenyegesen kevesebb.
Egyebkent meg nekem pont az odafigyelessel van bajom. Lehet ezt okosba is: ha jon a STOP vagy a lampa akkor csak kigurulok, ha elindulok akkro nem padlozom, de nem is tartok fel senkit (nalam ennyiben ki is merul) de ismerek en olyat aki napi szinten Gerhard Plattnert megszegyenitve kozlekedik es nagyon orul, h ezzel megsporol x litert. lehet csak az esetek tobbsegeben ez nem eletszeru.
Szerintem itt is az arany kozertpult a megfelelo -
No.01
őstag
válasz
kw3v865 #17512 üzenetére
Ahogy irtam, kiindulasi alapnak teljesen jo, de te is latod, h pl a haladas sem ugyanazt jelenti mindanyiunknak
Ha magambol indulok ki akkor a haladas szot itthon nem is hasznalnam... bar mar a nemeteknel is egyre kevesbbe. (1-2 havonta megjarom a hanyatlo nyugat tavolabbi reszet igy van nemi tapasztalatom)
Viszont az eredeti gondolatmenet a rozsdara iranyult. Ott viszont az atlaghoz kepest szerintem nem teljesit rosszul a Prius egyik generacioja sem.
Legalabbis ismeretsegi korben van Mazda ami kifejezetten gazos volt a 4. eletevere mire az alvazvedoshoz kerult, de tudok hasonlot a VAG csoporttol is mire 7 eves lett.
Csak h arnyaljam a dolgokat: azon autok amirol en tudok es lattam mind elso gazdas serulesmentes autok voltak es megis...[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz
AssAssynn #17520 üzenetére
Nekunk meg van fizikai fuzet is a P2-hoz es a P3-hoz is es jol tudod barkinek nem adjak csak ugy ki az adatot.
Flashback:
Ujfent no offense, de ezeknek a rovidtavi alacsony mereseknek van barmi ertelme?
Van az az idealis korulmeny amikor egy-egy szakaszon hasonlot ki lehet hozni az rendben van, de ez nekem az a bajom, h ez megintcsak a skala egyik vege...
A 100km a min, de en mostansag 1 tankra levetitve merek az sokkal realisabb. Szerintem. -
No.01
őstag
Egyik reszbol ertem, de ha magambol indulok ki akkor en pl rengeteg dolgot szivesen felaldozok a megbizhatosag es az alacsony karbantartas oltaran, de h egy Toyotat egy VW-re csereljem az azert szamomra nagyon meredek lenne.
-
No.01
őstag
válasz
almafa42 #17567 üzenetére
A Porsche minden szinten más liga 😉
Nálunk van VAG csoport és BMW is. Mindegyik ha nem is havi de rendszeresen foglalkozós.
Van köztük 0km-es, ~40e és 60e+-al vásárolt is.
Én elismerem az erényeiket, de ha fontos az általam korábban írt megbízhatóság és alacsonyabb fenntarthatóság akkor ezek nagyon másik kasztba tartoznak.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz
Bad Pritt #17589 üzenetére
A dugulas ha van ra ido es hely tan meg otthon is megoldhato... a tavat meg szaritsd ki szerintem amilyen gyorsan csak tudod. Nyitott ablak azt a meleg majd teszi a dolgat esetleg ha van hajszaito ami nem csak a tuz forrot tudja okadni magabol az is segithet. (felugyelet mellett)
-
No.01
őstag
Szerintem ez a vonohorog dolog elegge nagy kamu... Kulon a modulokat sima ossze lehet vasarolni ugyanazon beszallitoktol es minden van keszleten. Arrol nem is beszelve, h kb 40%-al olcsobb a branding nelkul.
Pompiere:
En biztosan nem indultam volna a 0km-es autoval azonnal fontatni egy 1000+ km-es turara... bar ugye nem vagyunk egyformakAssAssynn:
Szerintem azert tobb lesz az, mint 35e vagy 45e... Nyilvan fugg attol is, h hany liter kell bele, de en tippem inkabb valahol 55-60e korul van.
Ne sajnald 90e km-kent ez szerintem nem egy akkora tetel.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz
dellfanboy #17631 üzenetére
...autopalyatempo a legjobb bejaratni...
Pont ellenkezoleg. A vontatasbol adodo extra terhelesrol mar nem is beszelve.
-
No.01
őstag
válasz
Gergőke88 #17633 üzenetére
Mi mast akarna egy vonohoroggal ha nem vontatni? Mielott lecsapnad a labdat en ugy tudom, h a vonohorog es a kerekpartarto nem egy es ugyanaz.
Nekunk a P2-van amin elegge meglepodtem, hisz azzal nem lehet vontatni semmit semmikor... Rakerdeztem es mondtak, h ez igy is van, de ez nem vonohorog csak ugy nez ki.
Mas a bekotese es a terhelhetoseg is, sot a formaja is eltert kisse.
A bajaratasrol valoban sokan sokfelet mondanak, sot a Magyar hasznalatit sem lapoztam fel a temakorben, de a legtobb bejaratasnal 2 dolgot nem javasolnak:
1) Konstans sebesseget
2) Magas fordulatszamot (mar nem tudom hol olvastam, de ha a Porschenel igy van akkor lehet mashol sem all messze a valosagtol, az a fordulatszam alapu bejaratas.
A szamok lehet valtoznak, de az aranyparok stimmelhetnek: Elso ~500km lassan kimelve mindent (1/3-a a max rpm-nek) Utanna 1000km amikor mar ovatosan es nem tartosan 2/3-a a max rpm-nek. Ezutan hit es vallas szerint olajcsere. Majd mehet a buli, de meg esszel nem padlozva.
En ezt tobb helyen is lattam, olvastam en igy jartam el, de az ismeretsegi korbol es a melohelyen is en voltam az egyetlen szoval siman lehet en pisalok szembe a szellel -
No.01
őstag
válasz
Gergőke88 #17639 üzenetére
Spekulacio, jogos
Nincs auto, nincs annyi menes en meg elkanyarodtam a temaban. Peace!
KTTech:
En siman lehoztam. CVT-nel ez szvsz nem nehez, hisz nam nem nyomod annyira akkro nem is porog magasabba fordulaton. Mellesleg a 2500-at furcsallom mert en a napi kozlekedes mellett (igaz erossen videk) de siman eljarok ugy, h a fordulat eppencsak 2000 fole megy. Itt azert nyilvan van kulonbseg a Yaris es a Corolla kozott mert amikro eloszor csekkoltam a valos rpm-et a P2-ben akkor azert en is meglepodtem a szamokon.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
Az OBD tenyleg szivas... anno mar par eve hasznaltuk a Priust mikor vettem egyet. Volt varazsa, de nem ertem, h manapsag miert is tunik ez el... bar az olajhofok sokkal fontosabb lenne szerintem mert nalunk a csalad noi (de par ferfi tagja is) hitte azt, h a vizhofok az olajhofok es ha az mar elaludt akkor minden rendben... pedig az meg egyaltalan nem biztos.
Mindenkitol elnezest kerek aki ugy erezte, h belealltam
En leirtam amit gondolok es ahogy csinalom/csinaltam, de nyilavn szbad orszag szbad emeberekkel.
Csak h bedobjak egy masik temat: A klimanal vette eszre barki szignifikans kulonbseget a 3 mod kozott? na jo az ECo nem er mert az majdnem olyan, mintha nem is mukodne
-
No.01
őstag
válasz
Pompiere #17647 üzenetére
Tok jogos es valoszinuleg en sem tennem csak kicsit furcsa nekem ez a fajta uzletpolitika... Volt iden tavasszal hasonlo eset. "Gyari" TPMS-t szerettunk volna, de szerintuk nincs mert nem kapnak a kozpontba es ha van is 3-4 het varakozas...
Aznap este internet felut majd a 4. nap reggelen jott a csomag szallitassal egyutt is bo 30%-al kevesebbert. -
No.01
őstag
válasz
Paxker315 #17657 üzenetére
Szerintem a 2.0 hybrid sem fogyaszt sokat 0.4-0.7l plusz...
Mi egymas utan probaltuk ki a kettot (1.8 vs 2.0) azonnal tudtuk a valaszt
Mellesleg a valosagban meg kevesebbet fogyaszt, mint gondoltuk (5.1 a jelenlegi atlag igaz heti 1 max 2 alkalommal palyazunk csak)
A 2.5 HSD-nel biztosan kevesebbet fogyaszt. Tovabba Exe felszereltsegnel van dupla uveg is. Nem lesz Audi, de nem is rossz (mi P2 es P3-hoz tudjuk hasonlitani)[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz
Tom1939 #17661 üzenetére
Tudom nem engem kerdeztel, de nekunk az van a Corollaban. Lehetne gyorsabb, lehetne pontosabb es tobb szegmenssel dolgozo, de ezt csak az tudja aki latott mar olyat.
Osszesegeben nem rossz hasznalni, foleg autouton ahol en sokat jarok.
Varosban (inkabb falvakban) is jol mukodik az egyetlen problemam(?) h nem kapcsol be 60km/h alatt es a vadak vegett nekem az sokat segitene, ha mar a kicsit hamarabb aktivalodna mert csak azert nem gyorsitok vakon, h bekapcsoljon. -
No.01
őstag
válasz
dragon1993 #17708 üzenetére
Ha ceges akkor nyilvan OFF-os, de nekem a szalonbol szo szerint az elso utam a gumishoz vezetett, h lecsereljem a gyari gumikat.
-
No.01
őstag
válasz
pècsimunkás #17738 üzenetére
Wow! En meg azt hittem ironizalsz tegnap azzal a 150-160-al...
-
No.01
őstag
válasz
pècsimunkás #17740 üzenetére
En havi szinten jarok kulfoldre, probaltam mar a lassu tempot meg a gyorsat is, de az arany kozeput (normal autoval, nem a suketszoba szeru manageri jarganyokkal) a 130-140 valt be leginkabb. Bar legutobb azert racsodalkoztam, h fogyasztasban azert van kulonbseg a ~120 es a ~140 kozott.
-
No.01
őstag
Utobbi csak a nyomogomb. A kulcshaz nincs benne
Egyebkent ez kicsit lutri... A hugomeknak kellett cserelni es 2 vagy 3 helyrol rendeltek mire meglett az ami jo is volt. A tobbseg termeszetesen kinai igy a minoseg es a kivitelezes is annak megfelelo. (bar ennyiert ne is legyenek nagyon az elvarasok)
-
No.01
őstag
Azért nézz utána... Én is azt hittem amíg nem ragadtam papírt és ceruzát. Náluk rosszabbra jött ki a matek (igaz csak kicsivel, de akkor is) mint a jelenlegi hybrid fogyasztás...
Bár pont 2 hete, hogy láttam én (és nem a pálya mellett) 2.1xxx€ árakat Hollandiából hazafelé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Könyvajánló
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- E-roller topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Láncfűrész topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parfüm topik
- További aktív témák...