-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
A range counter legtobbszor nagyon alulszamol. Mintha egyszer olvastam volna a Priuschaten, h ilyenkor garantaltan el ekll, h menjen meg legalabb 20 merfoldet barmilyen korulmenyek kozott. Ez a valosagban nalam kozel a duplajat jelentette... de jobb nem kicentizni mert az egyik exkolegam megszivta es nem orult, h setalnia kellet a 40 fokban.
Ilyenkor nagyon konnyu hazavagni a hybrid rendszert mert alapbol atkapcsol ha elfogyott a nafta.Az ablakmoso szivattyu siman elromolhat. Volt anno ilyen problemank a nagyfater Pandajan. Ott pontosan ugy tortent ahogy irod. Mukodott azt egyik pillanatban mar nem csinalt semmit, hang sem hallatszott. Csere lett a vege.
A te esetedben ha nem hallassz semmit akkor valoszinu hasonlo a gond. Ha meg hallod a hangjat akkor valoszinu nem a szivattyu, de elharitani a hibat nem lesz egyszeru szerintem otthoni korulmenyek kozott.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz KTTech #10643 üzenetére
Nyilvan a munkadij a draga, foleg Nyugaton... ettol fuggetlenul az alkatresz is lehet draga, lasd inverter.
Az extra gari arrafele kicsit jobbnak tunik legalabbis a 12evig kitolhato opcio elegge jol cseng.
Azt viszont szamomra elegge gyans, h egy futomu problema is beletartozna. Foleg, h arrafele sem biliardasztal simasaguak az utak. Marpedig onnantol az olyan mint a gumi vagy a fek: hasznalod tehat kopik. -
No.01
őstag
válasz KTTech #10645 üzenetére
WoW! Erre nem tettem volna egy lyukas garast sem. Ez igy tobb, mint korrekt szerntem.
bszg@:
Ne feledd a kombik mindig hangosabbak a tobbi karoszeria varriansnal
A gumivalasztas ugyszinten, de hacsak az en 2+1 lehetseges napi utvonalamat veszem alapul ott is oriasi a kulonbseg pedig a +1 a palya.
Ja es itt Hollandiaban az utak azert tobbsegeben eleg jok meg ha alsorendurol van is szo.
Ettol fuggetlenul en azt mondom, h nincs olyan, h tul halk auto es az elso ablakok dupla uvegezese remelem gyorsan terjed majd.A menetzaj temakorhoz kivankozik, h a legtobb Model3 tulaj itt ugyszinten a zajra panaszkodik... bar ha a fonokomet kerdeznetek az o listaja valoszinuleg hosszabb lenne (Model X)
-
No.01
őstag
válasz Big_Boss #10658 üzenetére
Megbizhato, korrekt hely hireben all.
En eddig osszesen 2 negativ velemenyt olvastam veluk kapcsolatban: a szerviz dragabb, mint a tobbi helyen (konkretumot sjana nemtudok) illetve a nagyon specialis dolgokban eliranyitanak. (riaszto es akksi teszt volt a 2 megkerdezett dolog) -
No.01
őstag
válasz MasterDeeJay #10663 üzenetére
Homasitaban tavaly elege szeles valaszteka volt a patenteknek. Tovabba volt v.mi "speci" de magyar oldal (patentdepo remlik, de nem) is igaz most nincs meg, de ha megtalalom beirom.
Csak meglett. A design nagyon hasonlo igy lehet en emlekszem rosszul vagy nevet valtottak. Pantentcentrum
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Gergőke88 #10686 üzenetére
Uj vagy meg a regi Yaris? Fugg az alapottol es a futsteljesitmenytol is, de a C-HR azert nagyobb, mint egy Yaris. (mar ha ez szamodra/szamotokra fontos)
Gombinyó:
0W-18?? Nem 0W-16 lenne az? Nekem nem remlik, h a regebbi Yarisba ilyen kellene meg... persze ettol meg lehet[ Szerkesztve ]
-
-
No.01
őstag
válasz Gergőke88 #10699 üzenetére
Ha a regi akkor nem is gyanus az ar egyaltalan
rbalint88:
En meg ugy sem tennem bele. A Priuschat-en volt errol egy eleg hosszu kibeszelo resz (sajna nem kulon dedikalt topicban) ott meg azt is irtak, h a gyari Toyota leirasban meg azt is kiemeltek, h a letezo 2 "Toyota olaj" kozul a sima Fuel Economy kell bele nem pedig a jobbik Premium Economy.Szvsz az utobbi par evben nagyon sok lett a hozzaerto a baj csak az, h kozulluk csak kevesen ertenek a temahoz a valosagban.
Egy szo, mint szaz: en maradok a gepkonyvben ajanlotnal. Az biztos. -
No.01
őstag
válasz Atlantis #10703 üzenetére
Ez az olaj nekem kicsit gyanus... (igaz a Corolla fele 0W16-ra is azt hittem elsonek, h eliras es 0W-20 lesz az, de kiderult, h nem csak a Motul kicsit gyorsabb volt, mint a Toyota)
Van errol info?Nekunk sem tetszett a CH-R vegul, de, h egy regebbi Yarist ne adnek oda erte... annyira azert nem rossz. (No offense! )
-
No.01
őstag
válasz Atlantis #10706 üzenetére
Jaaaa, h neked mar az uj van! Akkor ezt megint beneztem, mint anno a masikat...
Ha az ujat hasonlitom a CH-R-el akkor mar nalunk is mas lenne a helyzet.
Amiket irsz az majd mind feltunt nekunk is. Ebbol a bunker jelleg volt a legkiabranditobb szamunkra.
Milyen felszereltseg ha szabad kerdezni?Dluinet:
Koszi a linket, el is mentem -
No.01
őstag
válasz KubanitoS #10751 üzenetére
Ki kell szamolni. Sajna ez is, mint sok minden mas tisztan matek.
A hybrid technologiara sok dolgot lehet mondani csak azt nem, h lutri. Az en szamitasom szerint varosban hasznalva akar mar az 5 ev is eleg lehet, h megteruljon a hybrid felara. (Corollanal szoval a Yaris eseteben valoszinuleg ez kicsit hamarabb is bekovetkezhet)
Nalunk ugyan a hosszutav az nem 5 ev inkabb 7-8 vagy esetleg 10 (vagy tan meg 10+)
Ha valoban 5 ev a tervezet akkor talan megerheti a sima is... de ha beleveszem a majdani eladaskori arat hasznaltan akkor mar inkabb nem mint igen.[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz KubanitoS #10754 üzenetére
Huhhhh... Ne is haragudj, de a 7 sok a 6.5 meg rendben van??
Hidd el nem bannad meg anyagilag sem a hybridet.A kapcsolgatassal ne legyen gondod megoldja azt a rendszer magatol raaadasul eleg okosan, nem ugy, mint a khm gyartok akik a stop-starttal lelovik a jofajta turbos motorokat a 2. piros lampanal.
Nalunk tobb hybrid is van a csaladban, mind Toyota ebbol van ami mar majd 8 eve.
Az egyetlen valos(?) indok amit fel lehet hozni ellenuk az a mindenhol hangoztatott bogetes padlogazas gyorsitasnal. Ez valoban jelen van, de a valosagban az esetek nagyon kis hanyadaban szoktam ugy gyorsitani. Szoval engem/minket nem zavar, de kinek mi. -
No.01
őstag
válasz Peter.70 #10763 üzenetére
En meg itt elek tobb mint 10 eve es szerintem meg nem igy van
Van itt valasztek tenyleg, de ne legyetek mar megvezetve az otthoni arak alltal.
Ugyanugy nincs fullos P3 sem 4-ert mint ahoy mar tobben probalkoztak rajtam keresztul az ismeretsegi korbol. Vagy a km magas vagy az ar.
Mikor mi aktivan probalkoztunk otthon eladni a P2-t (amit itt vettunk a fonokomtol valos 46e km-el) akkor tobben irtak, miutan kuldtem kepeket, h szep-szep, de ennyiert itthon mar fullos P3 van. Persze csak vagy nem fullos vagy a km lenyegesen tobb. -
No.01
őstag
Az utobbi napokban tobben irtatok ezt a P3 zorges dolgot. A mienk eleg hamar vandorolt a szuleim garazsaba igy tul sok tapasztalatom nincs, de amikro vettunk akkor en nem tapasztaltam hasonlot. Akkor 5 eves volt es valos 72e km-el kerult hozzank.
Nem lehet, h ez a zorges az evjarattal es legfokepp a magyar utakon megtett km-ek szamanak novekedesevel egyenesen aranyos?Anno OFF auton en azert vettem uj kesztyutartot mert a gyari zorogni kezdett. Eloszor csak hidegben, kesobb mar szinte allandoan. Mikor meseltemmasoknak, tobben kinevettek
Anno mintha az indexes forumba lett volna rola szo h van erre otthoni ""hazibarkacs" megoldas csak szokat kell hozza bontani.
En siman adnek penzt egy szakinak egy ilyen zorgesmentesito projectert.Egyebkent a frissitett Auris ennyivel jobban van osszerakva?
-
No.01
őstag
válasz aszamóca #10877 üzenetére
Szia,
Szvsz, a puding probaja az eves
En nem mennek el az etremitasok szintjeig, 16 vagy 32GB-nak mukodnie kell(ene)
Alapbol Fat32-re formaznam, de tan az NTFS is jo lehet.A formatumokat illetoen ugyszinten maradnek az alapoknal, mp3-nak mukodnie kell szerintem, de a .flac-al azert mar nem futnek tul sok kort...
-
No.01
őstag
válasz paolinho #10879 üzenetére
Egy kep azert sokat segitene
Elveszett kulcsnal 2 opcio van: markaszerviz (nemetekhez kepest nem veszes. legalabbis 3 eve 2,5x-es szorzo volt a ketto kozott)
A masik opcio sajna nem annyival olcsobb: "nyers" kulcs rendelese ebay-rol mondjuk, de utanna azt meg fel kell programozni, h nyissa is az autot. Ahhoz viszont kell megfelelo HW es SW. Itt megint kepbe kerul a markaszerviz, de ha jol emlekszem valamelyik "hybrid specialista" BP-en csinalt hasonlot egy kicsit a markaszervizes arnal olcsobban. -
No.01
őstag
válasz Dluinet #10985 üzenetére
Egyet kell, h ertsek... sajna meg a kulfoldi szervizekben is elobb varrialgatnak a pakkokkal, minthogy csereljek. A filleres rezlemezek cserejerol ez ugyszinten elmondhato.
Az uj akkupakk szerelessel - kisse furcsa modon - valtozo osszegeket mutat markakereskedesenkent. 1300EUR az alja es 1650 a teteje.Ezek a helyi (holland) Priusforumrol szarmazo tapasztalatok ha v.ki kerdezne... es mint tudjuk a legtobb hybrid auto innen kerul haza mert anno itt oriasi tamogatasok voltak ezekre. Ha cegeskent vetted akkor meg foleg.
Ettol fuggetlenul nagy atlagban azt irjak, h a regebbi modellek (P2) jobban teljesitenek, mint az ujak (FL elotti P3 es Plus)
Elobbi akksi es inverter problemak nelkul el tud menni 350-400e km-t mig az FL elotti P3-nal sokszor mar 200e km utan befigyel az inverter problema.
Inverter csere 600 es 1100EUR kozott mozog, bar akinek elojott a gond az az itteni (holland) forumban azok 2 kivetelevel bontott invertert vettek es koszonik szepen jol elvannak.
Itt az otthonihoz hasonlo hybrid guruk nemigen vannak sajna. Egyetlen cegrol tudni akik ezen autokra specializalodtak (Ampera, Outlander, Priusok, Lexusok) Ok szepen es jol dolgoznak a markaszervizhez kepest olcsobban, de meg mindig boven a magyar guruk arai folott. -
No.01
őstag
válasz Tom1939 #11021 üzenetére
A hangrendszer es a szigeteles bar erossen osszefugg, de sajnos nincs kozuk egymashoz.
P2-ben kerult Dynamat az ajtokra, de mikor meglattam a hangszorokat azok is mentek a levesbe mert a magnes nem nagyobb, mint a kisujjamon a korom.
Ezzel szemben a P3 gyarilag JBL-el vettuk, de a szigeteles az azert hagyott kivannivalot maga utan, h finoman fogalmazzak. Abba is kerult Dynamat es meg a nem whitefulueknek is feltunt a kulonbseg.Ha valoban Yaris Crossban gondolkozol ott macerasabb lesz a radio csereje szoval hiaba tudnal egy jobb rendszert osszerakni a JBL araert az nem fog passzolni a belterrel (vagy csak eros atalakitasok aran)
Szvsz ettol meg a szigeteles kerdeskort nem fogod tudni megsporolni. -
No.01
őstag
Van barkinek tapasztalata regebbi (2018) Rav4 fejegyseg okositasaval kapcsolatban.
Tobb helyen olvastam a telefontukrozesrol, de azt nemtudom mikent lehetne megoldani fejegyseg csere nelkul... akkor meg mar nem sima tukrozes (mar ha az az osregi mirroring funkciora utal) akkor inkabb Carplay es AndriodAuto. -
No.01
őstag
Koszi. Sajna az elso remlett egy v.ho olvasott korabbi postbol...
A masodik nem lenne annyira rossz, de ha jol tudom van benne 360-as kamera... bar ha hang nincs akkor ez is elegge felmegoldas.
A harmadik opcio teljesen kizart. Almas telefonom van tovabba lattam, h egy ilyen "minosegi" fejegyseg mikent is mukodik a valosagban. Sogorom autojaban van egy ilyen. Szerencsere(?) nem o tette bele hanem mar az autoval jott. Szerintem nem szabad penzt adni erte.
Akkor mar inkabb vennek egy Alpine fejegyseget vagy v.mi minosegi alternativat, igaz ezek ara 4 szamjegyu EUR-ban, igaz nemtudom, h ilyenkor milyen funkciok tunnek el a gyari kijelzorol? (pl.: hybrid monitor) -
No.01
őstag
válasz rbalint88 #11135 üzenetére
Hamar igy szobakerult ez a fenyszoro tema akkor batorkodnek egy butat kerdezni:
Tegnap jott szembe egy uj Corolla (Hatchback, de szvsz ez nem szamit) az elso lampa menetfenye annyira sutan nezett ki, h nem is ertettem a dolgot.
Hasonlitott korai(?) Auris-ra hol a fenyszoro toveben csak 3 LED vilagit amolyan pontszeruen.
Letezik, h mas a design a normal a Bi-Led es a matrixos kozott? -
No.01
őstag
válasz xEon1337 #11142 üzenetére
Megint tanultam v.mit. Egyszer ki kellene probalni ejszakai korulmeneyk kozott, h mennyi a kulonbseg egy Bi es egy Matrixos valtozat kozott... Mi sajnos sokat megyunk koran vagy keson es az egyetlen dolog ami ugy igazan hianyzik a P3-rol a aP2-re visszavalltva az a LED-es lampa. Az viszont baromira.
-
No.01
őstag
válasz galervin93 #11231 üzenetére
Pedig ez a pirosnal is P-be rakas tutira nem kedvez am a valtonak
-
No.01
őstag
válasz kw3v865 #11285 üzenetére
Szerintem ezt nem annyira konnyu kideriteni. Marmint a kapacitast. A tipust talan kisse konnyebb.
A Li-Ion ujabb technologia, de amig az itteni (holland) forumon tobb 500e km-t meghalado futassal rendelkezo 2-es prius van addig en nem aggodom az akksin.Sot mondok en meg v.mit, amit sok kezdo hybrides szeret atugrani vagy nem figyelembe venni: ha problema van/lesz akkor az sokkal nagyobb esellyel lesz az inverterben mintsem az akksiban. Ha utobbival valoban problema van akkor azt lehet orvosolni lenyegesen egyszerubben, gyorsabban es kisebb anyagi raforditassal. Persze nem kell idaig eljutni megelozessel azert ezt elegge ki lehet am tolni es a torodes az itt nem azt jelenti, mint mashol. Ertsd normalis hasznalat mellett eleg 10 evente szetszedni es kitiszttani, kicserelni a kis rez vezetoket es balanszirozni. Hasznalattol fuggoen meg az ventit kell kitakaritani, de az sem egy nagy dolog.
Az uj modelleknel az egyetlen gond(?) h a cellankenti akksicsere mar nem opcio mert kiontik v.mi gyantafelevel. Szerintem csak ido kerdese es erre is lesz megoldas, de mar a jelenlegi akksiknal is azt mondjak, h a cellankenti akksicsere max tuneti kezeles.
-
No.01
őstag
Szvsz az 1-1,5l az mar nem a csipegeti kategoria... De az olaj es legfokepp a felhasznalas modja az ami igazan szamit.
Az itteni forumon is letezo dolog - jellemzoen 250e km folott - de szinte csak azoknal akik hasznaljak autopalyan is. Mi pl havi max 2x palyazunk, de 10e km-kent nem fogy olaj (vagy inkabb ugy mondom, h a palcan nem lathato)
A vicces az, h miota itt levettek a sztradatempot 100-ra azota azoknak is kevesebbet eszik olajbol akiknek volt ilyen gondjuk.
De legyunk oszinten a Prius (a legujabbat is belertve) nem autopalyara valo. Sem komfortban, sem szigetelesben sem semmiben. -
No.01
őstag
Leginkabb ujauto tulajokat kerdeznem, h kinek mit ajanlottak bejaratas cimszoval?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tőzsde és gazdaság
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- DIGI kábel TV
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó