- Rendszergazda topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Asustor NAS
- Milyen routert?
- SkyShowtime
- ASUS routerek
- Synology NAS
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bodogzus
csendes tag
Köszönöm a választ! A mostani Mazdámba 45000 km ment bele 3,5 év alatt, de ez most extrém körülménynek számított (sokat taxiztam a családot a COVID miatt). Az előírt 20 ezer km helyett 10-12 ezer körül mindig cserélek olajat. Az 1.2 motor nagyon bejön manuális váltóval. Úgy tűnik nincs kihegyezve, hanem Toyota módra hosszú távra lett tervezve. Élmény volt vezetni a próbaúton. Általában 15+ évig tartok meg egy autót, műszakilag nagyon odafigyelek rá (nem mosom hetente, de az összes szerviz főleg olaj+szűrőcserék mindig bőven időben megvan, melegítem a motort legalább addig amíg az alapjárat nem kezd esni, hidegen nem tolom neki soha stb...) szeretem a viszonylag egyszerű dolgokat és szeretek autózni. A hybrid egy távolság áthidaló eszköz. Logikus választás lenne, de a manuális benzines felé hajlok. Ezért kérdezem, hogy az 1.2 mennyire lesz hosszú életű. Annak az oka, hogy a 11 éves hibátlan 1.6 -os Mazda 3 most le lesz cserélve egyedüli oka a jelenlegi autópiaci helyzet. Többet kapok érte mint 4 éve amikor Németországban megvettem és még nem mentek fel a Toyoták árai. Elvileg ha most rendelek egyet júniusra itt van. Ha nem rendelek most nem is lesz 1.2-es hanem kizárólag hybrid és az is sokkal drágábban. Tőlünk Nyugatra nem árulják a Corollát csak hybriddel. Csóró kelet-európaiaknak gyártanak még idén benzinest. Nem csak chip hiány van, hanem teljes körű alapanyaghiány és drágulás. Ami autót most gyártanak (pl a Toyota) annak az alkatrészeit már évekkel ezelőtt berendelték, még nem érezhető az alapanyag árak emelkedése, de brutális drágulás és hiány várható hosszú távon - szerintem. A használt autó meg irreális áron fog gazdát cserélni, mert nincs új autó eladás amiből később a használt lesz. Az európai gyártók által már százezer számra legyártott és chip nélkül különböző telepeken évekig tárolt és rohasztott autók lesznek majd eladva valakiknek még régi áron, de abból én köszönöm szépen nem kérek. Bár azt is el tudom képzelni, hogy a kiéhezett piac rácsap mint tyúk a takonyra és bármennyit kifizetnek értük.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest