Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz sith7 #16849 üzenetére

    Neki elég lett volna, ha egyszer sikerül megszívatni benneteket egy stickyvel, és többszörösét kapja vissza, mint amit elvesztett. A másik meg, hogy a folyamatos támadás miatt, mások is jönnek, és akkor már nem 1v4-ben lett volna, hanem lehet 6-8-10v4-ben, és addigra már nálatok is mindenki elnyomta az összes signet, kilőttétek az összes tüzes/robbanót, és akkora fejpénz van rajtatok, amiért megéri párszor feküdni.

    Számomra viszont ezzel az 1.2 patchel beteszik a kaput a DZ-ben.
    Tényleg arra kell nevelni, hogy csak köcsögként tudsz majd érvényesülni??? Ez a legjobb irány egy játékban?
    Eddig legalább ha kiküldtem, akkor az megvolt, innentől kezdve, az utolsó másodpercig kell várni, mert max akkor lesz biztos. Ez megint csak a felgearelt buziknak lesz jó, akik bárkire lőnek aki mozog.
    Engem eddig, ha nem voltam rugó akkor 99%-ban hátulról lőttek le. vagy csíterek, de azok falon át, a DZ másik végéből :)
    Ez nem PvP, sokkal inkább köcsögképző. Más PvP játékokban legalább tudom, hogy kitől mire számíthatok.
    Nem mondom, párszor és eleinte érdekes volt ez a rugózás, de egyre inkább frusztráló, illetve az is, hogy efelé tolják az egészet...
    Tudom, hogy nem vagyok egyedül a nézetemmel, kíváncsi lennék arra, hogy mi lenne a DZ-ből ha tényleg 2 rész lenne, egy akik mások ellen akarnak játszani, a másik, amikor csak PvE.
    Mert ha mások ellen akarok játszani, bemegyek, meglátok bármi mozgást a hóesésen kívül, és akkor már lőhetek is, mert arra kell számolnom, hogy a másik is azért jött, hogy lelőjön, ez enemynél meg eleve ez a helyzet...

    ;) - The Power of the Light Side

  • .LnB

    titán

    A HVT Dz-ben lesz vagy kint a PVE zónában?

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • Snip3r_HUN

    addikt

    A srácok megpróbálták túlélni a manhuntot a sportbolt mellett a tetőn, nem tagadom párszor feküdtünk, majd próbaképp szemből a kimentésről sikerült az egyiket eltalálni fedezék mögött (kilógott a feje búbja :DDD ) és szerencsére becrit-elt az M1A, srác feküdt szépen. A másik 3-at meg már egyesített erővel szedtük ki. :D

    [link]

    In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro

  • kovimester

    aktív tag

    válasz Anonymus23 #16851 üzenetére

    +1
    De most bele gondolva 2 jó barát sétál a DZben ugy hogy nincsenek egy csoportban. Oda mennek a kimentéshez és az egyik meglövi a másikat igy 20sec-es rigó lesz le vágja a kötelet és fut. Mind ezt sifniture alatt. Igazi trollkodás xD

    16854 Sniper:
    A konténer belseje biztonságosabb

    [ Szerkesztve ]

  • velizare

    nagyúr

    válasz Anonymus23 #16851 üzenetére

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • sith7

    nagyúr

    válasz drmazsi #16850 üzenetére

    Az ... főleg amikor nektek már lejárt ,nekem meg még mindig 240 volt a fejem fölött :)

    Anonymus23
    Nyugalom, majd meglátjuk mi lesz :R ... minden csoda csak 3 napig tart ;)

    [ Szerkesztve ]

  • bunfi

    őstag

    válasz Anonymus23 #16851 üzenetére

    Eddig is ez volt az irány. Sokan nagyon örülnek neki, hiszen milyen jó lesz a gyengébbeket legyalulni, majd tapsolni. Aztán amikor ugyanez az erőviszony különbség megvan köztük és a csalók között, akkor elkezdenek hisztizni, hogy ez tarthatatlan. Hiába, ilyen a természet. szerk. lásd cain69.

    Egyébként a kötélvágással kapcsolatban még nem tisztázott, hogy melyik pillanatban "tagadod meg a Divíziót", mert ez komoly problémákat szülhet, amikor látod, hogy fut a kötél felé és neked kell lőnöd először, így te magad válsz célponttá. Ezt is szét fogják griefelni.

    A célpont levadászós küldetésben bízóknak pedig az a rossz hír, hogy egy új fajta valuta, az Intel mögé lesz bezárva a dolog, tehát intelt kell gyűjteni és 5-10-15 intelért lehet "kiunlockolni" a küldetést. PvE nerf for the win. De ez van.

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • bunfi

    őstag

    válasz kovimester #16859 üzenetére

    A Clear Sky remélhetőleg. Örülök, hogy 1 hónap alatt leszűrték, hogy nem kéne elzárni a max. level geart. Meg megint kezdhetem elölről a gearelést, mert 2 hónap alatt kétszer nullázták ki a progressiont.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • velizare

    nagyúr

    válasz bunfi #16858 üzenetére

    még mielőtt elkezdesz velem példálózni, azért legalább legyél benne biztos, hogy igazad is van. kezdetnek mutathatnál tőlem legalább egy hszt, amikor azért vinnyogok, mert lelőttek dzben. de akár olyat is mutathatsz, amikor azért vinnyogok, mert cheaterek lelőttek dzben. pedig elég sokszor megtörtént.
    a dznek megvan a saját játékszabálya. bárki. bármikor. bármiért. bárhogyan. lelőhet. ha ezt nem tudod elfogadni, az a legegyszerűbb, ha nem mész oda. mármint egyáltalán.
    ez ugyan eve-s, de ott is bárki bármikor, bármiért, vagy éppen ok nélkül, csak mert ott voltál. higsecben is. lásd még hulkageddon.

    [ Szerkesztve ]

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • -=Jam=-

    őstag

    válasz sith7 #16857 üzenetére

    Megvédtünk volna, ha betámadnak :DDD

    (#16851) Anonymus23: Valami amatőr játékos lehetett, mert nemhogy sticky-t, de még gyógyítást sem használt, fél tártól feküdt folyamatosan, nem tudom mi volt a terve :D A végén már sajnáltam, de Ő kereste a bajt. :P

  • Brownage

    tag

    válasz RazoR #16848 üzenetére

    Javaslat:
    4, 8, 9, 14. Azt hiszem ezek a nehezebb wave-k. Talán valamikor a 6 vagy 7-esben is jön shotgunos, de akkor csak 2db.
    A kör elején, mikor incoming new hostiles van, akkor utána nyomjatok scant. Így nem ér meglepetésként, amikor ugrik a shotis, hisz látjátok szépen magatok felett, hogy merre sétálnak.

    Én úgy vettem észre, hogy rossz ötlet szétszóródni és két külön sarokban lenni, mivel az NPC-k nem fix helyen jönnek le, hanem alkalmazkodnak a játékosokhoz. Ha a verem bal oldalán és jobb oldalán is vannak játékosok, akkor ők is szétszóródnak a két szélre + ugranak középről is. Ha mondjuk csak a jobb oldali sarokban vagytok mind, akkor bal oldalra nem szoktak menni egyáltalán. Hátatok mögött fal van, onnan védve vagytok, látjátok szépen a piros pöttyöket, hogy épp veletek szemben fognak jönni a lépcsőn, vagy beugranak középre. 4 ember együtt pillanat alatt le tudja darálni őket.

    De ha nagyon biztosra akartok menni, ne spóroljátok el a signature skilleket. Tök felesleges. 4-en vagytok, van 4 ulti. Aki a 4. wave-nél eltolja, annak a 8.-ra kb vissza is jön. akinek épp nincs signature skillje, jótanács, hogy minden egyes NPC killel töltődik, vagyis ha A játékos eltolja a spelljét, akkor utána amikor 4-en tolongtok egymást félretúrva a lépcsőn, hogy ki lövöldözzön épp, akkor esetleg lehet engedni azt öldösni, akinek vissza kell töltenie a skilljét. úgyse fértek el 4-en a lépcsőn, 1 nyugodtan pihenhet le, supportolhat kicsit, dobálhatja a healeket, stb.

    Én a helyetekben fixen minden shotis wave-nél azt csinálnám, hogy pulse scan és előre megbeszélitek, hogy ne 3 ulti menjen el. Szoktam kérdezgetni: ki fogja tolni itt? XY te tolod ok?

    Amint meglátjátok a legelső shotist, hogy ugrik / befordul a sarkon, nem kell megvárni míg baj lesz, míg 3 ember a földön fetreng már. rögtön az első shotisnál toljátok el a survival linket, van 15 másodpercetek, szépen bátran ilyenkor le lehet őket darálni és nincs több gond.Max ha baj van, akkor backupnak eltoltok mégegyet. Szerencsére a 9-es wave után nagyon sokáig nyugi van és nem jönnek shotisok. 9-es wave-re még ha az összeset el is toljátok, vissza kell jönni a 14-es wave-re. Az 4 teljes wave, mire jön a 14-esben az a pár shotis.

    14-esben is még a 4-ből eltolhattok 2-őt kényelmesen. Teljesen elég az, ha 15. hullámra marad 2 ulti. Annyi se muszáj, de azért kényelmes az, mert akkor nem kell a 15-öst is végigöldösni.

    15-ös menete: Nem kell parázni. szépen nyugodtan veremből le kell lőni a drónokat, mintha egy átlagos wave lenne. Ha drónok haltak, akkor a bal oldalt kell elkezdeni takarítani, amire ráláttok előrefele. Lesz ott 3-4 npc max. Ha a bal oldal viszonylag tisztának tűnik, akkor ha sikerült előtte lelőni a bombát cipelő embert, akkor nyert ügy van. 1 ultit el kell nyomni veremben és 1 valaki kirohan a bombáért, akinek van saját ultija. Felveszi a bombát, fut a bal oldalon a kisszobába. Megnyomja magának a gombot és figyeli mikor jár le az ulti róla. Amint lejárt, nyomja a sajátját. Felteszi a bombát, akár meg is halhat, lényeg, hogy a maradék 3 játékos élje túl.

    Ha nagyon lehetetlen helyen van a bombás és nem tudjátok lelőni, akkor viszont az első ulti elnyomásakor egész egyszerűen ki kell rohannia 3 embernek, 1 másodpercig se fog tartani míg 3-an lenuke-oljátok és megvan a bomba. 2 ember mehet vissza pitbe, az ultival rendelkező, bombát felvevő pedig mehet pakolni.

  • bunfi

    őstag

    válasz velizare #16861 üzenetére

    Az ilyen a természet mellé szúrtam be a mondatot, gyors szerkesztésben. Már vártam egyébként, hogy ha valaki kifejti abbeli nemtetszését, hogy ő a virtuális világban nem (sem) kíván opportunista (az én olvasatomban gátlástalan) lenni, akkor ő egy crybaby, whiner stb. A netes "kutúra áldása" ez a nemtörődömség (ez-csak-net-LoL). De valahogy nem tudom megszokni...

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • velizare

    nagyúr

    válasz bunfi #16864 üzenetére

    hát ne legyél az. omfg, odarohan a kötélhez, hát vágj hozzá egy sokkoló/gyújtógránátot, aztán amíg kocsonyaként remeg, vagy lángolva rohangál, simán lelőheted, semmit sem bír csinálni. játékmechanikailag abban a pillanatban roguenak kell lennie, ahogy elkezdi levágni a kötélről a cuccodat, szóval várhatóan büntetés nélkül kinyírhatod.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz sith7 #16849 üzenetére

    Van jópár videó, hogy 1 vs 3-4 és az egy nyer, mindenféle csalás nélkül. Én is nekitámadtam tegnap egyedül egy 4-es manhunt bandának, bár megöltek, de utólag már tudom hogy mit basztam el, szűk helyen voltak és nem akartak kijönni, 1 bejárat, gránátokat dobáltak be kintről mert sokan voltunk, de senki nem akart menni, el is találta őket, de visszahealelték. EMP-t kellett volna bedobni, aztán ultival bemenni mert ők nem tudják elnyomni, sajna ez csak utólag jutott eszembe.

    Aztán volt amikor a tetőn voltunk 3-an, és felmásztam 3 rugóhoz egyedül, kettőt leszedtem, a harmadik megölt volna de akkor jöttek Brownage-ék is és azt leszedték amíg próbáltam életben maradni.

    A tegnap is jó volt, bár kicsit sokszor haltam meg, de így is bőven pluszos nap volt DZ fundsban, xp-ben is.

    Az egyik instában csaló is volt, azért kár, de kerestünk másik instát és ment tovább a játék.

  • Brownage

    tag

    válasz bunfi #16858 üzenetére

    Kikérem a többiek nevében is, hogy mindenkit, aki pvpzik egy kalap alá vesztek kovi barátoddal és gyökér fasznak vagyunk mind beállítva. Játszottál bármelyikünkkel? pvpztél te bárkivel normálisan? Örülök, hogy a csalókat követgetve csendes szemtanúja voltál az emberek leölésének, ez nem minket minősít, mégis kurva érdekes, hogy te beszélsz tök ellenszenvvel az egész rogue rendszerről. Az a baj, hogy a szerverek tele vannak fosós játékosokkal. Akik ha meglátnak egy rogue fejet, inkább elfutnak ellenkező irányba én meg próbálhatom őket 1v4-ben megölni, vagy várni, amíg jön egy nem befosott játékos és megpróbál segíteni.

    Mind sírtok itt az 1v4 gankelés miatt, de egyikőtök se menne a rogue-ok után. Tudod mennyi esélye van egy 4 fős rogue csapatnak a túlélésre, amikor 10-12 játékos fut a nyakában 10-12 ultival, amit el lehet nyomni? Nulla. Nevetve bekeríthetőek. Csak ehhez az kéne, hogy ne legyenek birkák az emberek, ne dugják a földbe a fejüket struccként, hanem összefogva vadásszák le a rogue-okat, ha idegesítik őket.

    A játék pont, hogy arra nevelhetne, hogy ne tűrd birkaként, ha hátulról lelőnek. Menj utána, állj bosszút. Környékbeli játékosoknak szólalj meg voice chaten, hogy rogues, lets kill them. Én mindig ezt teszem és nem kell kétszer mondani, mindig szoktak jönni és megyünk. Amikor meg ott vagyunk a rogue-oknál, akkor kurva nehéz valakinek bemondania annyit, hogy kill only manhunt? Dont kill low timer rogue if we accidentally shoot each other. Fel szokták fogni, megértik és rengetegszer volt, hogy 8db 19 seces rogue játékos között nem rogue-ok is ott voltak és csak a magas timeresekeet öltük.

    Először a játékostársaknál rakjunk rendet, mielőtt a rogue-okat köcsögözzük. Tudod a valóságban is ez a probléma. Amikor 2 köcsög drogos beleköt valakibe a buszon és a 40 utas elfordul és kifele néz az ablakon, meg felhangosítja a zenét inkább a fülében.

    Többen is vagyunk, akikről tudom, hogy Dremmer is talán nekimegy egyedül akár 6 roguenak is. Max meghal. Nekik meg nő a timerük. +esély + idő arra, hogy összegyűljenek a játékosok és levadásszák őket. De neeeem. Füleket, farkakat behúzva rohantok ellenkező irányba a neves bossokat és div techekeet farmolni, ami geciunalmas, és aztán meg jöttök ide, hogy nincs end game.

    100%-ig megértem, ha valaki nem élvezi a PvP-t. WoWban hosszú távon én sem élveztem sosem. Nem érdekel az arena se, mert ott Raidelni szeretek. Ha a wow-ban nem lenne raid, akkor számomra nem lenne end content, nem játszanék.

    Itt az end content a pvp. Aki itt nem szeret pvpzni, annak valóban nincs end content, nincs miért játszania. De persze zokon veszitek és felháborodtok, mikor azt javaslom, hogy játszatok mással. De tényleg. Mi a faszért szenvedtek egy játékkal, amit egyre inkább nem szerettek? Tényleg ennyire szeretitek magatokat kínozni?

    Csak azon nevetek, hogy bárki aki belekóstolt velem a pvp-be, aki látta, hogy mennyi izgalom van benne, mindenki rákap az ízére, de előtte mindenki csak szidja. Kérdezzétek meg Raulblanco-t, hogy első nagyobb pvp napján hányszor halt meg és a halálával elvileg mennyi aranyat/xp-t bukott. Aztán amikor egész héten farmoljátok a heti receptre a dz pénzt és már baromira unjátok, akkor kérdezzétek meg Rault, hogy mennyi pénze gyűlt össze egy délután alatt, miközben meghalt 10x. Aznap mondjuk lett vagy 300k + pénze? Heti terve volt a Vectorra összegyűjteni a 140k-t vagy mennyit, azt 2-3 óra játék után már ment megvenni.

    És nem gankelő rugót játszottunk, mert azt én személy szerint sosem játszok. Max exrugót ölök meg szólót, akinek a nevét felismerem. Az esetek 80-90%-ában rogue-okat öltünk, vagy épp a lejárt timerük miatt mi támadtunk először és mi lettünk rogue-ok.

    Az alap felvetésed bunfi pedig nem igaz. Nem azt jutalmazza legjobban a rendszer, ha köcsög mód legankeled az embereket, hisz azt még jobban jutalmazná, hogy megölöd a "köcsögöket". De ez a részével már nem foglalkoztok. Igen, 4 ember előnyben van 1-el szemben. és előnyben is lesz addig, amíg egy pvp játékban a játékosok nem akarnak bosszút állni, összefogni.

  • Brownage

    tag

    válasz bunfi #16864 üzenetére

    én pont a ti oldalatokról érzem a nemtörődömséget. Ki a faszt érdekel, hogy mellettem szétgyilkolnak valakit. Ott lent délen biztos van egy DZ láda, benyúlom, míg mások kergetőznek...

  • Brownage

    tag

    válasz Brownage #16867 üzenetére

    ja, hozzáteszem az elviselhetetlen gankelés csak addig tart, amíg nem törődtök egymással és szétszóródva hagyjátok, hogy egyesével öldössenek titeket, amíg kurva anyázások közepette ki nem léptek. Manhuntosként meghalni nem kifizetődő. 2x legyilkoljátok őket, kurva sok xp-t/pénzt kaptok és még pluszba el is tűnnek a szerverről. Plusz a szerveren maradt emberek látják, hogy omg so many players és nem jut eszébe másnak se roguenak lenni, máris kialakítottátok a tökéletes, unalmas, békés pve szervert. Na ilyenkor szoktunk 5 perc után mi új szerverre menni, ahol vannak rogue-ok, lehet kiket kergetni.

  • marilllyo

    veterán

    válasz Brownage #16863 üzenetére

    +RazoR8402 (#16848)

    Meg én mindig úgy gondoltam, hogy összpontosítani kell a tűzerőt egy-egy katonára. Kicsit úgy mint a Worms játékokban. 2 félig lelőtt pajzsos ellenség 2x olyan veszélyes mint 1 full pajzsos. De egy fél hp-s shotis is ugyanúgy letesz a földre mint egy 100%-os. Nem céloz szarabbul.

    Igazából ott szokott elbukni a dolog (tegyük fel, hogy megvan a kellő gear), hogy egy valaki a következőképp gondolkodik.
    a: nagyon nem akarnak jönni...kimegyek idecsalom őket.
    b: kimegyek lelövöm fenn azt a 2-3 snipert
    c: kifutok a bombáért (ami az APC előtt 3 méterrel esett el)
    d: lövik egymást ...és "neki előbb elfog fogyni az élete"

    Na ilyenkor van az, hogy egy ember elesik.... odafut egy másik aki elkezdi éleszteni és hányszor de hányszor buktuk el ott, hogy befutott egy shotis közénk...kilőtt egy embert akhez egyből odafutott valaki éleszteni...váratlanul még két shotis középről potty..az a srác is elfeküdt...aztán a maradék kettő se bírta sokáig.

    Néha meg tud lepni a játék annak ellenére, hogy az MI az ....mondjuk...elégséges. (mai viszonylatban nézve közepes).

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

  • sith7

    nagyúr

    válasz -=Jam=- #16862 üzenetére

    Jól van , na ... de akkor is tele volt a liberóm ... egy kicsit :B

    Raulblanco07

    Semmi ilyen nem volt ... megjelent, feküdt, futottunk tovább, ... megjelent, feküdt, futottunk tovább ... amikor ismét megjelent, kicsit paráztam, hogy csaló lehet, csak eddig nem kapcsolta be a cuccot ... de inkább lelkes volt.

    Láttam én is ilyen videókat, de legyünk őszinték, nem ez a gyakorlat. :N

    [ Szerkesztve ]

  • bunfi

    őstag

    válasz Brownage #16867 üzenetére

    Legutóbb 94 1/3-ról buktam vissza 93 és félre mert üldöztem egy Rogue csapatot. Plusz a 60k dz credit. Nem szarom magam össze és fasznak sem neveztelek. Csak az, hogy mekkora a populáció, és milyen gearben van, az random. Na itt kezdődik a gond, többet számít a random, mint kellene.

    Magam részéről vagyok annyira "korrekt", hogy mindig a bosst ölöm meg utóljára és ha látok váalaki, hogy erre jön vagy látom a sportboltnál a pulse után, hogy a környéken van, megvárom.

    Nekem az a bajom, hogy a játék nem lehetőséget ad, hogy DZ-zek, hanem kényszerít rá. És egyre jobban kényszerít rá, mivel Clear Skyból sokkal lassabban lehet gearelődni, mint a DZ-ből és a Blueprintek miatt pedig egyértelműen rá vagyok kényszerítve. De mivel több érvem nincs, és úgy is ki lesz emelve, hogy ezt mindig is ilyennek tervezték, inkább befejezem a vita és a konfliktus generálását és elnézést kérek.

    (#16865) cain69 Pont itt van a probléma, hogy nem tisztázott, hogy mikor lesz rogue, mennyi ideig tart levágni a kötélről a cuccokat és nagyon egyszerűen legriefelhető.

    [ Szerkesztve ]

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz Brownage #16867 üzenetére

    Szombaton 2000 creditem volt reggel, az volt a terv hogy a héten összefarmolom a vectort, az meglett vasárnap délután, és azóta is gyűlik a credit, most 350k van, szóval 600.000+ 4 nap alatt. És rengetegszer halok meg, még kezdő vagyok, a harcok fele úgy kezdődik hogy Raulblanco down, 3x haltam meg manhuntosként is, de XP így is ömlik befelé, az is felment a hétvége óta 77-ről 83-ra.
    Élvezem nagyon a pvp-ket bent, csak gyenge vagyok még.
    Ma a tárat cserélem ki a vectoron, tárkapacitás és crit damage van rajta, tár + fire rate kell, gyorsabban lövök hamarabb meghal a másik játékos.

  • Brownage

    tag

    válasz bunfi #16872 üzenetére

    az overwatch se lehetőséget ad, hogy pvpzz, hanem kényszerít rá, amennyiben szeretnél vele játszani. Ha nem szeretnél, akkor persze nem játszol. Division se kényszerít rá, hogy DZ-zz. Hisz mint írtam annyi másik játék van, amivel lehet játszani. Értem amit írsz. A pvp a legkifizetődőbb, a pvpzni nem szeretők is kényszernek érzik, hogy azt kelljen tenniük, mert blueprint, gearelődés itt a gyors. Ebben teljesen igazad van. De próbáld megérteni, hogy ez egy pvp-re tervezett játék. Ezt tudtuk mind, amikor megvettük. Egy olyan dolog miatt fejezitek ki a nemtetszéseteket, ami nem volt titok sosem és egyértelmű volt, hogy a játék alapja ez lesz. De mégis szídjátok, és morogtok miatta. Mint írtam, egy repülőszimulátort se illik szídni, hogy túl sokat kell benne repülni, szemét játék rákényszerít, pedig én tériszonyos vagyok és inkább csak sétálgatni szeretnék a földön.

    Tényleg nem értem, hogy mit nehéz felfogni azon, hogy egy PvP-re készült játékban PvPzni kell és ezt hogy lehet negatívumként felhozni, hogy ebbe az irányba megy a játék. Azt megértem, hogy nem jön be a stílus, nincs azzal gond, de negatívumként folyamatosan emlegetni?

    Értsétek meg, hogy ez PvP játék. Erről szól. Kész. Nem fog megváltozni. Utálom a focis játékokat. Tisztában vagyok vele, hogy ha megveszem a Fifát, akkor arra leszek kényszerrítve, hogy futkossak a pályán és rugjam a labdát. Pedig én csak kertészkedni szeretnék. Lenyírni a pályán a füvet, locsolni, ilyenek. Na akkor nekem nem a Fifa való, hanem a Sims vagy mittomén miben lehet ezt csinálni.

    De a fifa rajongókat biztos vagyok benne, hogy felbasznám azzal, ha folyamatosan sírnék neki, hogy kurva élet, hogy miért kell erőltetni, hogy én focizzak. Én nem focizni akarok. Tényleg nem érthető, hogy mi a bajuk az embereknek a folyamatos pvp elleni sírással és hogy milyen szar a játék emaitti kommentekkel?

  • Brownage

    tag

    válasz bunfi #16872 üzenetére

    Gondolom egyedül üldözted. Pedig biztos vagyok benne, hogy nem 4+1 játékos volt a szerveren. Akkor a többieket szídd, akik nem segítettek. DZ matchmaking se rossz egyébként. Máris van egy négy fős csapatod. Múltkor kiprbáltam szerverváltás előtt. Ahogy rogue jelent meg, beírtam, hgoy rogues és szó nélkül jöttek. Pedig egyikük se volt 70-es rankú se, gearben is csak 19x meg 20x voltak. Megöltük a rogueokat, örültek, mentünk tovább.

    Nem akarásnak, nyögés a vége. Vagy megpróbálsz tenni annak érdekében, hogy élvezetes legyen a játék, vagy inkább kényelmesebb siránkozni, hogy jajajmindenrossz.

  • velizare

    nagyúr

    válasz bunfi #16872 üzenetére

    az animáció hosszából elég könnyen megsaccolható, mennyi ideig tart. hogy mikor kapsz rogue státuszt, abból meg szintén nincs túl sok választási lehetőség. vagy amikor elkezded, vagy amikor sikeresen levágtad. utóbbi lényegesen károsabb (értsd: különösen elbaszott) lenne balance szempontjából. kétlépcsős rogue rankot el tudok rá képzelni, rank1, amikor elkezded, rank2, amikor sikerült, de ez mellékes a kérdésed szempontjából.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz velizare #16876 üzenetére

    Ha tippelnem kellene, akkor amikor elkezded a 19 seces talán rugó talán csak balfasz de büntetlenül lelőhető státusz lesz, és amikor levágtad kapod meg a vérdíjas rendes rugó státuszt.

  • .LnB

    titán

    Szóval egy napon jön az 1.2 és az Overwatch... [link]

    Meg vagyok zavarodva mint a Pokemon-os gyerek a golyó válogatáskor [link]

    :DDD

    Jól kitalálták ezek ezt. Jók ki..babráltak velem. :)

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • bunfi

    őstag

    válasz Brownage #16874 üzenetére

    Az Overwatch az fix 6v6, nem pedig valami, ami/ahogy sikerül. Ott nem penalizál a játék ha meghalok és a felszerelésemet sem végeleláthatatlan, a random generátorral folytatott harc során szerzem meg és nem vehetik el sem azt az itemet, amit órák tucatjai során próbálok megszerezni. Sőt ott item management sincs. Nagyon nem egy kategória a két játék. Mellesleg ott rövid úton megoldották a csalás problémáját is, permaban és nem kézzel, sőt az anticheat mellett aktív prevenció is van.

    A többire pedig nem kívánok reagálni csak annyit, hogy amikor még az elején megkérdezték, hogy csak és kizárólag csapatban lehet-e játszani a játékot egyértelműen és felreérthetetlenül kimondták, hogy NEM. Ehhez képest a szánalmas egyjátékos kampányon kívül SEMMI nem működik egyedül. Akkor mit is kellene megértenem? Azt, hogy hazudnak, hülyének néznek, de mivel neked/nektek ez tetszik, akkor értsük meg, hogy ez jó? Kár, hogy ez így működik...

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • depzoo

    tag

    Hello!

    Megvan az elso lvl 30-as karakterem. Szeretnek mostmar partiban jatszani, aki megtur egy friss 30as noobot a partiban vegyen fel uplayen (depzoo a nevem ott is). Nem igerem hogy naponta belepek mert sok melo van meg valos elet stb de azert majd igyekszem. Mikrofonom van.

    Koszi!

    Ryzen + Vega (?)

  • sith7

    nagyúr

    válasz bunfi #16879 üzenetére

    SEMMI nem működik egyedül

    Ez nem igaz, minden működik egyedül is, itt is van olyan ember, aki egyedül érte el a DZ lvl 75 -öt, és nem egy youtube videó van, ahol a falcont is lenyomják egyedül

    Diablo 3 - ban is van több ismerősöm, aki csak egyedül szereti tolni, és van olyan is, aki egyedül neki se áll ... ott is, itt is működik a dolog, de mindkét esetben el lehet mondani, hogy lassabb a fejlődés egyedül, de lehet fejlődni, csak lassabban.

    Van akinek ez jön be, van akinek nem, mindkét tábor igényeinek eleget tesz, mindkét játék.

    A választás a játékoson múlik.

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz bunfi #16879 üzenetére

    Amiket itt most előnyösnek írsz benne, számomra pl pont ezek miatt unalmas és érdektelen. Tizenévesen kinőttem az ilyen callofduty szerű die-respawn-die-respawn arénákból, nincs mit elveszíteni, nincs is benne annyi izgalom. Nyilván van amikor én is kerülöm a konfliktust, amikor M1A-ra gyűjtöttem egyedül és már közel voltam sok óra magányos farmolás után, kerültem mindent amivel pénzt bukhatok, de az baszott unalmas is volt.

  • Anonymus23

    veterán

    válasz Brownage #16874 üzenetére

    "Tényleg nem értem, hogy mit nehéz felfogni azon, hogy egy PvP-re készült játékban PvPzni kell és ezt hogy lehet negatívumként felhozni, hogy ebbe az irányba megy a játék. Azt megértem, hogy nem jön be a stílus, nincs azzal gond, de negatívumként folyamatosan emlegetni?"

    De te nagyon nem érted mit reklamálok én is. Nem az a baj, hogy PvP irányba megy, hanem annak a mikéntje. Lassan esélyed sincs, "normálisan" játszani, mert eddig legalább ha bementem alapanyagért, akkor volt esélyem ALAPANYAGOT GYŰJTENI!!!
    Többször mentem már srácokkal, amikor kérdeztek, megyünk-e rugózni. De akkor úgy mentem be, és szinte semmit sem extractoltam, de jött XP és pénz is. Ez is érdekes volt, és sok minden belefér (de ha már leköcsögözöm a másikat, amikor 4v1-ben is hátba lőnek, akkor én is köcsög vagyok, ha ugyanezt teszem). Nem szeretem, ennyi.
    Ezek morális dolgok is, nem a karaktered olyan amilyen, hanem te vagy olyan amit a karaktereddel csinálsz. Ja hogy erre sokan szarnak, te is szarhatsz rá....
    Pl. Whrite_HUN jut eszembe, többen említettek már sztorikat (de velem is csinálta), kilép a csapatból és hátba lövi az addigi társait, 4+4-ben ment a rugózás, elmegy rambózni persze lelövik, és szétlövi a másik csapatot, mert neki kell az XP. Nála ez még mindig belefér. Aha, és ez teljesen OK. :U

    A másik meg, hogy azért az elején volt tétje annak, hogy ki volt rogue és ki nem, mint a való életben, azért a bűnöző is sokat veszíthet. Most meg már ha nem vállalod be, akkor szinte csak bukhatsz.
    Nekem csak egy dolog hiányzik, hadd tudjam már, hogy ki az aki szemétláda, és az sem érdekel, ha 2 szintet veszítek ellene, de 1x sikerül leölnöm, sokat tanul belőle az ember, akkor már megérte, de nem akarok olyanokat lőni, és elvenni fél-1 óra játékának a "gyümölcsét", aki csak gearelődni/fejlődni szeretne.

    Ne legyél már elvakult, a legtöbb ember itt alul van gearelve, persze, hogy fosik ha meglátja a piros fejet, mert tudja, hogy nem sok esélye lesz. Nekem nem rossz gearem van (nem is jó), 225/86/18k, de kb én is fekszek kelek, mert nem agyoncritelt cuccokat sikerült eddig lootolnom, hanem ami jó PvE-re, az kb esélytelen még mindig PvP-re.

    Szerintem nem egy elvakult ötlet, hogy teremtsék meg a lehetőségét, hogyha nem akarok olyanokkal játszani, akiknek ez ad kielégülést, hogy lelőheti a másikat hátulról, akkor ne kelljen, vagy ha már kell, akkor legalább legyen valós veszteni valója annak aki rogue, hogy ne csak a ferde hajlamait élje ki rajtam, hanem akkor legyen PvP, és legyen esélyem ellene.
    Pl valamelyik nap, volt egy srác. Ott kóstolgatott bennünket, akarta, hogy lőjük meg, de mivel nem voltunk vevők, ő lőtt. Ez igen, ez korrekt köcsögség :DDD , mondhatni, Ő szólt. Vagy van olyan, hogy odamegyünk extractra, és szólnak, hogy húzzunk vagy lőnek, itt is tudom mire számíthatok, vagy lövök, vagy szépen behúzott farokkal elhúzok. Ennyi. Ebbe a játékba belefér. Sok minden belefér, csak amit bele akarnak nyomni, az kicsit sok. Szerintem, de ez az én morális álláspontom. Mindenkinél máshol jön el, hogy mikortól "köcsög" valaki.

    Vagy legyen valós PvP, ahol a skill is számít, nem pedig csak a gear. Aztán mehet a terrorist vagy counter terrorist win. Jelenleg olyan eltérésű emberek vannak összerakva 1-1 szerverre, hogy szinte god mode on-nak tűnik 1-1 harc.

    Az Ubi helyében csinálnék olyan hétvégét, hogy úgy osztaná be a szervereket, hogy ki mennyi időt töltött rugóként. Aztán egymást ölhetnék kedvükre aki ezt élvezi. Nekik is meglenne az élvezet, meg azoknak is, akik ezt kevésbé csípik.

    Raulblanco07
    Van akinek ez nem unalmas, hanem elvan vele. De jelenleg nem dönthetsz. Ez van, ilyen a játék.
    Előbb utóbb abbahagyja az ember, és akkor kevesebb lesz a préda.

    [ Szerkesztve ]

    ;) - The Power of the Light Side

  • RECSKA

    veterán

    Demmer!

    Ha meglepi az ubi, hogy szetszedi a dz-t, kulonrakja a rigokat es a pve kedveloket, el kellene kezdeni komolyan rugoskodni. Szar lenne olyan szero, ahol nem tudunk rugot olni xD

    Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

  • bunfi

    őstag

    válasz sith7 #16881 üzenetére

    Aki lenyomja a FL CM-et, annak mi szüksége arra, ami ott esik? Elmondom, semmi. De nem fogalmaztam elég pontosan, inkább azt mondanám, hogy nem érdemes.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • norti

    addikt

    válasz Anonymus23 #16883 üzenetére

    Én veled vagyok, mert nekem ez a játék szórakozás és ha az a része mások miatt nem teljesül, akkor ott abbahagyom :)

    Örülök, hogy lesz végre valamit csinálni a PvE területen az 1.2 után, DZ-be max. az új cuccokat farmolni megyek ezentúl (amúgy is 6 szint kell a 99-ig, szóval az XP farmnak sem lesz értelme), a hibás rogue rendszerre épülő PvP nem igazán érdekelt eddig sem, ezután sem. Persze, jópofa egy-kétszer, de legtöbbször óvodás szint megy. Ha lesz klasszikus 4v4 (esetleg nagyobb) FPS multi jellegű, igazságos kompetitív játék a DZ-ben, akkor adok neki nagyobb esélyt.

    [ Szerkesztve ]

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz Anonymus23 #16883 üzenetére

    225/86/18k

    csak mondom, hogy az elmúlt 4 napot úgy pvp-ztem végig, hogy a statjaim 165/85/25, hétfőtől új vectorral és skillpower helyett több armorral 185/85/20. Igen, sokszor halok meg, de sokszor nem. Bőven pluszban vagyok. Vannak olyanok akik god módnak tűnnek. Tegnap full csapattal belefutottunk egy ilyen másik full csapatba, 2x wipe-al lenulláztak minket egymás után, jött egy harmadik banda, az lenullázta őket halál nélkül, aztán pedig mi azt a bandát lenulláztuk simán, szép körbeverés volt.

    Még mindig nem lesz több rugó a levágás miatt, akinek eddig kellett a lootod, megölt, csak mielőtt megjött a heli, akinek ezután kell a lootod, megöl, és utána levágja, csak a módszer változik. Ha szerencséd van, még jobban is jársz, ha jófej, csak a lootodat viszi el a levágással, és téged nem bánt ha nem támadod meg emiatt, nem buksz vele xp-t és dz creditet, csak a lootod.

    Simán el tudom képzelni, hogy így fognak majd játszani az emberek. A játékossal nem akarok kibaszni, hogy még xp-t és dz creditet is veszítsen, de a loot kell, levágom, aztán ha erősködik és megtámad akkor lelőjjük őt is. Eddig ha kellett a lootod, meg kellett öljön.

    [ Szerkesztve ]

  • bunfi

    őstag

    válasz Raulblanco07 #16887 üzenetére

    Ha szerencséd van Ezzel elmondtad a DZ lényegét.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz bunfi #16888 üzenetére

    Akkor már ne ragadj le csak itt, elmondtam egyben minden aréna pvp játék lényegét is: Ha szerencséd van az ellenfél csapata bénább mint a tied :)

  • SCHwat'

    csendes újonc

    Szvsz ez az egesz vagas dolog arra mehet ki, hogy nagy a map es mindenki egyenlo sebesseggel fut, most vagy bevezetik a gorkorcsolyas interdictorokat akik elkapjak ez ellent egy haloval amig odaer a DPS, vagy probaljak ravenni a jatekosokat, hogy dekkoljanak a kimentesnel minnel tobbet :) es vedjek azt a marek hulladekot amit ha valaki kerne ugyis odadnad neki ... de igy megvan az a remek erzese, hogy 3 baratjaval hatbalot es elvehette.

    Mondjuk az egyetlen jopofa elmenyem DZ-ben eddig az volt, h valami kismokus kerdezgette, hogy nem vennem-e be a csapataba es amig megalltam es megnyitottam a group managementet, alamvagott egy granatot. Na ezen mar sirtam a nevetestol.

  • VGNGR

    senior tag

    Egyébként a levágásnál mit kell félteni? A halomra eső, ledegradálódott "highend" arany szemetet, amit hurcolunk kifelé alapanyagnak? Ha levágja, vigye, 10 perc alatt rakod tele a zsákod ugyanazokkal a gearmodokkal, meg huszadrangú gripekkel. Az értelmes dolgok úgyis blueprintből lesznek, azt meg nem kell helikoptereztetni.

  • DummyBoy

    senior tag

    Kicsit hozzászólnék végül én is a DZ témához...

    Régóta olvasgatom a topikot, lehet pár hsz felett elfutottam, akkor sorry.

    Hogy ne kelljen feleslegesen elolvasni a wall of textet, nekem nincs bajom a DZ-vel, de nem tetszik, hogy rá vagyok kényszerítve!

    Ez a játék NEM PVP játék ... az a Battlefield, meg a társai. Itt jól elszeparált PVP és PVE rész található, azzal a roppant méretű öngóllal, hogy a PVE oriented játékosokat rákényszerítik a PVP-re. Ez nagy hiba ...
    Azt sem hiszem, hogy a PVP lenne az endgame, mert akkor ez a játék törölhető ...

    Először is nem szeretem a gear alapú PVP-t, mert az az időmilliomosoknak kedvez.
    Ráadásul az elmúlt másfél évben olyan országban éltem, ahol ha beesett a ping 350 alá, akkor örömömben megszisszentettem a dugipálinkámat, szóval próbáltam a PVP-t hanyagolni. (Na meg béna is vagyok ...)

    Nincs bajom a DZ-vel, megjelenés óta a lvl 40 meglett, de nem erőltetem, akkor járok be, ha van társaság, meg néha unaloműzőként, de nem is rajongok érte.

    One-on még a csíterektől sem kell annyira tartanom, szóval ez sem indok, egyszerűen nekem nem jön be annyira. Viszont ha normális fegyvert szeretnék, akkor csak a DZ jöhet szóba ... enélkül nem tudok magasabb szintű (Challenging Falcon) PVE contentre menni, és ez idegesítő. Anno arról volt szó, hogy gear szerezhető PVE és PVP zónákban is ... Nincs is ezzel semmi gond, de full zöldben a 163-as pisztoly dropok a DZ-ben valahogy nem mozgatnak annyira.

    Helyette mehetnék felgrindelni magam lvl75-re, meg keresgetni a Division techet, csak azért mert PVE-ben szeretnék előrébb jutni? Kösz nem ...

    Senki sem szereti, ha valamit ráerőltetnek. Főleg nem egy játék ... Én szórakozni akarok, nem kínlódni. És nem vagyok vele egyedül. Remélem ezen is változtatnak majd, mert a jelenlegi frissítgetés, és változtatgatás eddig arra volt jó, hogy megint elővegyük a Destiny-t, holott alig vártuk már a Division megjelenését ...

    Ebben a játékban rengeteg lehetőség lenne, de ha elmennek ebbe a "MennyéDZzniakkoris" irányba, akkor a következő BF vagy Cod lehúzza neki a rolót ...

    Life is shor...

  • arnikusz

    veterán

    válasz SCHwat' #16890 üzenetére

    Szép napot mindenkinek.

    Én az elmúlt egy hétben, csak a karakterépítgetése miatt jártam a DZ-be és sikerült is 10 szintet ugrani.
    Amiket dobott pedig max. csak azokat mentettem ki ami valamivel emelte a szintemet, de ez 500-ból egy tárgy, vagy módosítás. Segíteni mindig segítek és fekszek, de visszamegyek. Egyébként meg sűrűn váltogatom a ki be lépéseket, de pl. hétfőn volt hogy két órán át csak a sok otthagyott szemetemet láttam.
    Szerintem max. egy hónap mint a Falconnál és utána megint csend lesz, de majd meglátjuk.

    A hozzáértőket kérdezném előfordulhat, hogy a 2000-es fönixel a fegyverek ezer fölé mennek és lesz olyan mint egy hónapja, hogy 204-es Aug és Socom Ma1 lesz szombaton a bázis vendornál.

    Soha ne azonosulj a legyőzöttekkel

  • kovimester

    aktív tag

    válasz VGNGR #16891 üzenetére

    Na!!!
    Azárt amikor egy sapkát és mellé kabátot vagy más ruhát viszek ki azok értékesek! XD

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz VGNGR #16891 üzenetére

    Nagyjából jól mondod, amit DZ-ben találsz 99%-ban igazából még be nem darált HE craft alapanyag csak.
    Pár naponta 1db szett item amit félthetsz jelenleg.

    200+ bracketben szintén az ilyen szett item, elvileg 204-es fegyver lehet majd, kérdés mennyi, illetve lesz valami doboz amiben loot, div tech és pénz is pénz is lehet, max még azt, de hosszú távon minden úgyis szemét ami sok esik, még ha az első héten van benne értelmes is.

    Így hogy az új incursion reward nem heti lesz, hanem heti dupla, így a gear különbség nagyon rövid idő alatt eltűnik, hiszen ismételheted orrba szájba hardot is a 214-esekért, challanginget pedig a 240-esekért.

  • Hunner

    senior tag

    válasz VGNGR #16891 üzenetére

    1.2-ben jön egy új DZ bracket a 200+ ahol minden garantált sárga divtechet dobál, és minden boss nagyon nagy eséllyel dob majd 204-es itemet. (legalább is ez a terv) Plusz most lesznek mystery szütyők, amit szintén ki kell vinned, amiben lehet craft mat, divtech, akár gear is... Azért ne hidd már azt, hogy bejön az uj incursion és nem változtatnak a játékon. A Trailerben nincs benne, mert már hamarabb beígérték ezeket a változtatásokat.

    - aztán persze lehet hogy mégsem csinálták meg... 24-én aki még ittlesz, megtudja :D -

    Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz SCHwat' #16890 üzenetére

    Dz élmény ... Bementünk friss 30-as cimborákkal, és akkor realizálódott bennem, hogy külön bracketbe kerültünk ...

    Elindultam kifelé, erre valaki elkezdett lőni, Adrenalin be, ugrás be a fedezékbe ... De a HP-m nem fogyott. Ott állt egy srác, aki ezerrel pumpálta belém az ólmot ...

    Kb. annyi lövés kellett bele mint egy piros lila 30-as mobba, és kaptam tőle ajándékba 4 HE performance modot :)

    Life is shor...

  • .LnB

    titán

    válasz DummyBoy #16897 üzenetére

    Háh! 'Oszt még reklámozza is, hogy csal! ;]

    Vicceltem! :R

    Tegnap engem is lőttek öten, 75k HP-val voltam és simán elszaladtam. Nem tudom ez mi volt. Lehet visszadta a játék azt amit az előző három napban elvett tőlem. :)

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

  • Madoc

    veterán

    "Confirmed: cutting the rope will give you a 19 second instant timer. Takes six seconds to cut. Full 90 when the rope is successfully cut."

    Forrás: Reddit

    [ Szerkesztve ]

    Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch

  • Raulblanco07

    aktív tag

    válasz Madoc #16899 üzenetére

    Nyertem, ez volt a tippem, ez volt a logikus, tetszik nagyon.

Új hozzászólás Aktív témák