-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Protoss
senior tag
Sziasztok,
T-online/home-os negatív tapasztalatomat osztanám meg veletek. Sajnos más szolgáltató nincs a területen, aki nem ezt a hálózatot használná (pl.: UPC, DIGI nem elérhető), így váltani nem tudunk.
Üzleti előfizetők vagyunk az internet a mindennapi munka része. Csomagot váltottunk a nevetségesen kicsi feltöltés miatt, ez adsl esetén csak letöltés növeléssel lehetséges, amit nem bír a hálózat. Jelzem a "félelmetes" sebességű, legkisebb szolgáltatói csomagról van szó (5 Mbit letöltés), ami nem megy .
Az ügyfélszolgálat előzetesen megvizsgálta a vonalat is. Akkor, úgy gondolták bírni fogja. (Kiderült, hogy ez csak "papíron" létező érték a valósághoz nincs sok köze ).
Megtörtént a váltás (1,5 hónapja) és azóta folyamatosan szakad a net (újra kapcsolódás 1-3 perc), teljesen kiszámíthatatlanul, használhatatlan teljesen. Többszöri hiba bejelentés után jutottunk el (új modem, sebesség csökkentés, router csere stb.) oda, hogy akkor hivatalos szakvéleményt kérnek a vonalról, ez újabb 30 nap. Fontos, ezt az ügyfélnek kell kezdeményezni, maguktól nem csinálják! Hiába vagy túl a sokadik, azonos tipusú bejelentése, akkor sem!!!
Jelenleg cégünk 1 hónapra elbúcsúzik a levelezéstől, a távelérésétől és az ügyfelektől vagy a munkatársakat elhelyezzük a közeli netkávézókban. Februártól munkatársak otthonról dolgoznak (szerencsére senki nem T-szolgáltatós) és az irodában átadjuk a helyünket a folyamatos bocsánat kérésnek, mentegetőzésnek, melyekkel partnereink és ügyfeleink előtt próbálunk védekezni. Köszönjük T-online/home!
Ami kiábrándító, hogy nincs lehetőségünk (az ügyfélenk sem!) kérni, hogy a lassú, de legalább stabil vonalát visszakapja, amíg a vizsgálat folyik . Mind ezt úgy, hogy közben fizetjük a számlákat. A gond az, hogy ez a költség ami bizonyítható és egyben ez a legkisebb is.
Jelenleg a fogyasztóvédelemhez fordulok, sajnos több ötletem nincs. Kis cég vagyunk és nem tehetjük meg, hogy 2 hónapra bezárunk, nem vagyunk elérhetőek, nem tudunk kapcsolatot tartani. Ezt a büntit azért kaptuk, mert T-területen vagyunk. Ami miatt felháborodtam, hogy olyat igértek, amit nem tudnak betartani és a korábbi állapotot sem tudják visszaállítani.
Ha valakinek lenne ötlete, tud segíteni az ügyben örömmel fogadom a tanácsokat. A probléma, hogy nem lehet dolgozni, ezt a feljelentgetés és balhézás sem oldja meg. Tipikus eső után köpönyeg.
Konklúzió:
1, Ha hibát jelentesz be a T-családnál azonnal kérj hivatalos szakvéleményt, ne hagyd magad!!! Beszélnek majd 72 órás hibajavításról meg egyebek, semmi azonnal kérd a hivatalos szakvéleményt, mert az fix 30 nap, csak utánna tudnak bármit is tenni.2, Bármelyik másik szolgáltató csak T-Online/homet ne. Inkább küzdj a mobil nettel, szomszéd házzal löjétek össze a wifit, bármi csak ne légy ügyfél náluk.
ui: A helyszín pedig Budapest, belváros, tehát nem a tanyavilág széle ahol egy kábel lengedez a szélben.
[ Szerkesztve ]
Ne glettelj, a vakolás jobb
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Nők, nőügyek (18+)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- iGO Primo
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...