- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Autodesk - Revit
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spici
tag
válasz Balazs_ #64486 üzenetére
Hát az értékek nem változtak, én anno úgy csináltam hogy felvételt készítettem a modemről, azaz az általad lefényképezett felületről videófelvételt csináltam hogy lássák hogy tényleg megszakad, mert sajnos az ő rendszerük 5 percenként csekkol azt cső.
Ja és kérd meg őket, hogy a házban cseréljék ki a kábeleket 3-as árnyékolásúra, illetve az oszlopról bejövő kábelt, ha egyáltalán onnan jön.
Ha nem akkor kérj egy Technicolor modemet, nekem az a legstabilabb a 3 közül (Cisco, D-Link, Technicolor).
Illetve ellenőrizzék a kábeleket, esetleg szomszédokat kérdezd meg náluk milyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen