- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- DIGI internet
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Office és Office 365 topic
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisztian922
tag
válasz Thulcandra #1929 üzenetére
Helló, lenne egy kérdésem...
2 hete rendeltük meg a tré szolgáltató egyik csomagját, és egész hamar, 4-5 napra a rendelés után már jött a szerelő, ahol is máris megvolt az első furcsaság, hogy mikor kért volna szerződést tudatára adtuk, hogy olyat még nem kaptunk ^^' szerződést azóta sem sikerült kapnunk, így például a különböző adatok hiánya miatt macera őket hívosgatni a hiba miatt ^^ Egyik hiba ami megoldódott valahogy 'magátol' az a telefon, első 2-3 napban semmi sem ment, ez azóta működik. A tv az még ami egész jó, de épp egy fél órája szivatott egy olyannal, hogy 10 percre beállt 1 képnél.....az a gond, hogy ez nem csak ma fordult elő. A net pedig a legsz*rabb....amióta megvan fos ha úgy van kedve akkor 1-2 percenként (vagy akár visszajövetele után azonnal) elmegy, nagy ritkán akár képes szakadás nélkül működni 1-2 órát is, de ilyen talán ha 2* fordult elő másfél hét alatt....1 óra várakozás után, emberke az ügyfélszolgálaton azt mondta, hogy telefonszám alapján nem is ismer minket, ennek ellenére furcsálta, hogy idehozott a szerelő minden nélkül csak úgy 100K értékű cuccot,mondogatnak valamit telefonon mielőtt még az ügyfélszolgálat menüjéhez érnék, hogy itt Pesten van valami rendszerhibás baromságuk, de istenem....a fővárosban hetekig nem javítanának ki egy hibát? (+mindenfele látom, hogy amúgy is folyton szarakodik a net) Szóval lényegében a kérdésem az lenne, hogy ez ilyen tényleg általános dolog a tré szolgáltatós emberkéknél, hogy idegeskednek a folytonos netszakadás miatt, vagy ez most tényleg valami rendkívüli eset?
és mégis még1 másik kérdés.....mivel itt elvileg pár héten belül úgyis jön másik szolgáltató, lehet, hogy a sok panasz olvasása közben rájövök, hogy inkább ez nem kéne, szerződést még nem kaptam ezért is gondolkodom, mert ugye ha szerződéskötés után bontanám azt fel (lehet rosszul tudom) de akkor fizetni kéne X összeget, na mármost ezt így is kéne, hogy még konkrét szerződés nincs?
picit bőbeszédű lettem ^^ előre kössz a választAsus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212
-
joecontra
addikt
válasz Thulcandra #1929 üzenetére
Hali!
Ma telefonon is fixáltam a dolgot, biztos ami biztos.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen