-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Renwick
őstag
válasz Lacielvtárs #130076 üzenetére
Egyelőre semmi, viszont októbertől emelkedik (nem is kicsit) a home gateway és a set-top box kártérítési díja.
[ Szerkesztve ]
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
Ha még nem volt, úgy néz ki, szeptember 29-től jönnek új netcsomagok, új sávszéllel (HFC-n 250/10, GPON-on 250/70 és 500/150 Mbps kínált sebességgel).
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz matteo90 #130458 üzenetére
A nagyker kínálatban megmaradnak a 150-es csomagok, hogy a Telekom saját kiskereskedelmi csomagjaival mi lesz, az majd szeptemberben kiderül.
Fun fact, hogy a nagyker árlista szerint mindkét új FTTH-csomag drágább lesz, mint az 1000/1000-es.[ Szerkesztve ]
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz Lacielvtárs #130611 üzenetére
Lesznek új csomagok, ha minden igaz három, ebből 1 HFC-s és 2 GPON-os lesz. Lásd: [link]
I see you blaming each other -- And I love you still
-
-
Renwick
őstag
válasz Boond #132713 üzenetére
Az az infó, hogy a vizsgálat még folyamatban van, magától az NMHH-tól származik.
@Kaba: Nekem a drón sem tűnik megfelelőnek, mert nem csak az a feltétel, hogy audiovizuális képességekkel rendelkezzen az eszköz, hanem az is, hogy internethozzáférést is biztosítson - a jogszabályi idézet benne van a cikkben.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
-
Renwick
őstag
válasz Krinyo #135288 üzenetére
Egyelőre mély hallgatás van, de amikor legutóbb néztem úgy láttam, az egységes DT-s UI-nak megfelelő appok még senkinél nincsenek kint semmilyen app store-ban a cégcsoporton belül - bár azt itthon még a smartboxok sem kapták meg.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz LimaBravo69 #135289 üzenetére
Valahol kell lennie vagy ebben vagy egy másik menüpontban arról infónak, hogy miért indult újra az eszköz - az mit ír?
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz LimaBravo69 #135307 üzenetére
Ne a logot nézd, az általad mutatott system information lap alján van egy olyan, hogy “Reboot Cause”.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz LimaBravo69 #135311 üzenetére
Passz, hogy ez mitől lehet, de az azért kiderült, hogy nem áramhálózati/táphiba, mert akkor itt más szerepelne.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz prisz #136539 üzenetére
Hát nem tudom, ha lehet választani, hogy egy Sony (vagy bármilyen) TV és egy random szolgáltatói eszköz relációjában melyik cucc gányul megírt szoftvere okoz X hibát, akkor erősen a szolgáltatói CPE-re gyanakodnék. Pláne ha ugyanez a tévé minden más eszközzel vígan muzsikál.
[ Szerkesztve ]
I see you blaming each other -- And I love you still
-
-
Renwick
őstag
Az androidos boxok ugye frissülnek Google account nélkül is? Mi most a legfrissebb verziójú publikus FW ezekre?
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz snyper990 #136980 üzenetére
Publikus fw alatt a legfrissebb telekomos fw-t értettem.
Érdekesen van amúgy összedrótozva a rendszer, ahogy a telekomos app önállóan nem frissül, csak rendszer fw-vel együtt. Nem tudom, ez mennyire nehezíti meg a fejlesztést, pláne mivel a legtöbb bug és feature hiány a telekom saját appját érinti.I see you blaming each other -- And I love you still
-
-
Renwick
őstag
válasz snyper990 #137638 üzenetére
Az OTT-nél valóban kellene még fejlesztés, bár én nem hinném, hogy ha beröccentenék szép csendben, azonnal százezrek kezdenék el használni hirtelen napi szinten a boxok helyett az okostévéjüket vagy bármelyik random, nagy képernyős okoseszközüket.
A Netflix esetén bonyolult az ügy, mivel - szabad Android ide vagy oda - a derék Hastings bácsiék rendelkeznek a felett, hogy egy szolgáltatói eszközre rákerülhet-e a Netflix app és ha igen, milyen feltételekkel.
Itt ugye a hangsúly azon van, hogy a nálad lévő box nem a tiéd, hanem a Telekomé, és ez egy elég nem elhanyagolható különbség mondjuk egy okostelefonos környezettel összehasonlítva.I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz snyper990 #137640 üzenetére
A voda rendszerét nem ismerem annyira, tudtommal ott eleve csak elvétve van OTT-n a nagyképernyő (okostévés app pl. emlékeim szerint náluk sincs) de nyilván ez azért is bonyolult kérdés, mert a szerver backend oldalnak és a hálózatnak is bírnia kell a terhelést.
Szerintem az OTT-t, illetve az unicastot nem elsősorban kapacitáshiány miatt nem engedik el, hanem mert kurva nagy szívást jelent support oldalon, miután bejön a képletbe csillió olyan tényező, amire a Telekomnak semmilyen rálátása, ráhatása nincs.A részletre vett eszköz nem a Telekom tulajdona, ebben alapvetően tévedsz. A box és a HGW viszont igen. Ilyen formán teljesen mindegy, hogy az eszköz mit támogat technikailag, mivel kompatibilis, a tényleges használati lehetőségeket a Telekom és a tartalomtulajdonos közti egyedi megállapodás határozza meg.
[ Szerkesztve ]
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz #46824192 #137644 üzenetére
Szerintem meg ahogy a lineáris tartalom felől tolódunk el az on-demand felé, úgy van egyre nagyobb létjogosultsága a full IP-nek, arról nem beszélve, hogy van egy minőségi szint, amit a DVB-C már nehezen tud megugrani, ellenben az IPTV igen, és ha most nem is, pár év távlatában ennek is egyre nagyobb jelentősége lesz.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz snyper990 #137649 üzenetére
A Voda egy jó ideje már kizárólag "Vodafone TV médiaboxszal" értékesíti az összes TV-csomagját, illetve tudtommal lecserélte erre a kint lévő set top boxokat is, mivel lejárt a UPC-től örökölt kábeles műsorszórásra vonatkozó licensze. Így az "elvétve van OTT-n a nagyképernyő" csupán az előfizetőik túlnyomó többségét jelenti.
A Vodafone TV Vodafone saját infrán DVB-C-n kapja a lineáris tévét, csak telekomos területen megy tudtommal IP-n az adás, de majd megcáfol/megerősít valaki ebben.A TV Go OTT megy, az nem riasztja el a szolgáltatót a support-igény miatt? Ha rendesen van lekódolva, akkor van rálátása és ráhatása is, hogy min fut, pl. most sincs engedélyezve Linuxon. A rendesen van lekódolva rész az, amit nem nagyon szokott tudni megugrani a Telekom. Multiplatform megoldások elérhetőek és használhatóak, csak érteni kellene hozzá.
Másrészt a wifis panaszok is elárasztják a supportot, és azzal is megbirkóznak valahogy. És a wifihasználattal ellentétben appot telepíteni szerintem az fog, aki legalább minimálisan ért hozzá. Ha ilyen esetben hibásan működik, az a szolgáltató hibája.
Biztosan van elég nyűg a TV Go OTT-vel meg a WiFi-s nyavalyákkal is, nem hiszem, hogy ezzel csökkenne a support terhelése.Szerinted a Telekom és a tartalomszolgáltató közti egyedi megállapodás eredményezi, hogy a boxon megy az androidos Netflix app?
Nem csak szerintem, a Telekom szerint is.I see you blaming each other -- And I love you still
-
-
Renwick
őstag
válasz Essejó #137690 üzenetére
Vagy meg lehet közelíteni úgy is, hogy a subsidy meg a kamatmentes, 22 havi részlet egy eszköz annak a célnak az érdekében, hogy a telkók minél több ügyfelet magukhoz láncoljanak két évre. Sőt, gyakorlatilag az egyetlen eszköz ennek érdekében, mivel főszabályként alapesetben egy évre lehet legfeljebb határozott idejű szerződést kötni az efivel.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz #46824192 #137713 üzenetére
Ez nem az NMHH hatásköre, a vodás set-top boxos panaszok kapcsán a hatóság korábban már kifejtette, hogy egyedül a lineáris műsorelosztás tekinthető hírközlési szolgáltatásnak, a boxok minden egyéb funkciója kb. a nice to have kategória. Más kérdés, hogy ha a szolgáltató állít valamit egy tájékoztató anyagban/reklámban, ami nem igaz, netán pénzt szed be egy olyan extráért, ami nem/rosszul működik, akkor az problémás lehet, de ez sem NMHH hatáskör.
snyper990: Hidd el, hogy ennek az ügynek a háttere kőkemény üzletről szól. A Netflix nagyon nagyra nőtt, mostanra elért arra a szintre, hogy bizonyos feltételeket diktál azért cserébe, hogy egy telkó terjeszthesse a tartalmait a saját, zárt platformján. Kb. az a szitu, mint az RTL-nél a kábeldíj, vagy műsordíj.
Hogy ez most konkrét (licenc)díjban testesül-e meg, vagy elég csak rárakni a távirányítóra a dedikált Netflix gombot, netán egy revenue share vita van a háttérben (vagy a felsoroltak mindegyike), azt nem tudom konkrétan, de az biztos, hogy ez nem bug, hanem feature.I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
válasz DougButabi #138528 üzenetére
Ez nem Sony jellegzetesség, tudtommal a CEC parancsok között nincs csatornaváltás.
I see you blaming each other -- And I love you still
-
Renwick
őstag
Ma jött uj Telekom TV Go app iOS-re. Telepítés után engedélyt kért a Bluetooth és Local Network eléréshez, bár egyelőre semmilyen látható funkció nem indokolja ezt. Lehet most már nemsokára tényleg kapunk egy casting funkciót? De minek kell neki a BT?
[ Szerkesztve ]
I see you blaming each other -- And I love you still
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest