Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadows

    senior tag

    válasz bullseye #2740 üzenetére

    Nem akartam moderálni mert, elég volt ez a fáradt GŐZ!!

    Ugyebár (szerintem) ha bejön a vevő akkor lehet divatját mult , de köszönök általában ''jó napot, tudod segíteni'' vagy ''Jó napot mit parancsol tudok segíteni'' vagy ''Hello, mi kellene''

    És mikor a kedves vevő aki a drága forintját kis boltunkba kívánja elkölteni mindig elmondjuk hogy x és y termékek esetében milyen gondok és problémák merrtülnek fel, mert mi egy olyan bolt vagyunk ahol megpróbálunk tudásunkhoz mérten a lehető legtöbb információt átadni a kedves vevőnek ,mert mi a vevőért vagyunk és az ő igényeit szeretnék segíteni a vásárláskor előforduló kétségek erősítésével illetőleg annak csillapításával és a tévhitek ellentmondások tájékoztatásával, DE uramatyám mikor bejön a vevő és le....teszi a gépét a pultra , majd emelt hangnemben megpróbálja elmondani hogy mi a gondja mert 3 informatikussal beszélt és azt mondták memória (eből 1 látta pc-t). mert neki sürgős!! Megértjük a gondját és segítünk de mikor egy negyedmilliós géprendeléünk van ami sürgős és erre a 5k-s ramja miatt ordibál velem és a koleginával na ájjon már meg a világ. volt még benne ram használni tudta volna!! de mivel ő inkább a nehezebb utat választotta ahelyett, hogy normálisan elregélte volna mi baja van ehelyet Ordibál és ez nem helyénvaló!!

    Remélem mindenki számára elégséges volt a formástum és hangnem ha nem teccet legközelebbi hozzászólásaimat kéretik nem olvasás alá venni, kritikát kérek és tudom hogy az adott helyzetben 10 szerizes közül 8 ugyanezt tette volna!! és ismétlem ez a FÁRAD GŐZ köszönöm

    szerk az express szervíz 5k/óra fizetni meg nem akar

    [Szerkesztve]

    Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

Új hozzászólás Aktív témák