Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • gyugyo79

    addikt

    válasz Essejó #62329 üzenetére

    A nagy sz@pó nem az lehet ha vissza kell küldeni, hanem ha valami olyan probléma lép fel aminél a support tudna segíteni és azért nem fog mert látja ezt.
    Van akinek azért megtagadták a segítséget mert látták, hogy volt entware beállítva holott csak volt és semmi köze nem volt a problémához míg egy másik supporotos másnak még meglévő mellett is segített.
    Tehát ha ilyen bekerül a logba (mindent logolnak, hw változások ssh belépés minden kiadott parancs stb) megvan a lehetőségük, hogy elutasítsák a segítséget.
    Ha egy cégnél van ez akkor valószínűleg sajnos jobban megéri a 10* ram árat egy ilyen kockázat. Míg otthonra szerintem meg nem. Vissza küldésnél hw hiba esetén kivehető a + ram és kb a Syno tudni sem fog róla (log a HDD-n van és bár törölhető/szerkesztehető nagy meló jól kiegyelni :) ).

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés